Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Mites tuo multiplayer, tarviiko kaikilla pelaajilla olla samat modit vai vain sillä joka sen pelin perustaa ?

On kyllä ollut ainakin alkuun paljon viihdyttävämpi kuin FS15 ja tänään kun lopettelin muistin vasta nuo modit joten täytyy niitä huomenissa testailla. Onko nyt niin et modit ei poista trophyjä käytöstä ? vaikka siellä on ihan raha huijaus modejakin.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Mites tuo multiplayer, tarviiko kaikilla pelaajilla olla samat modit vai vain sillä joka sen pelin perustaa ?

On kyllä ollut ainakin alkuun paljon viihdyttävämpi kuin FS15 ja tänään kun lopettelin muistin vasta nuo modit joten täytyy niitä huomenissa testailla. Onko nyt niin et modit ei poista trophyjä käytöstä ? vaikka siellä on ihan raha huijaus modejakin.
Pitää olla kaikilla samat modit asennettuna.
Ja trophyt ei ainakaan julkaisun aikoihin kertyneet muutakuin yksinpelatessa
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Farming Simulatorin Switch version julkaisupäivä on esillä Gamestop.comin puolella. 14.11.17

Mitään tietoa tuosta ei ole annettu, paitsi että modeja ei tule, eikä vissiin ihan täysiverinen ole, mutta kuitenkin fs17 konsoliversion muunnelma, eikä fs18 versiosta, kuten jo vähän pelkäsin.

Reissuja varten tuo ostoon menee, mutta jatkossa taitaa täytyä ostaa aina kaksi versiota tästäkin pelistä, mikä on aika hanurista. Modituki ja samat ominaisuudet rumempana, niin pelkkä Switch versio riittäis mulle.

Mites muuten, tietääkö kukaan et jos ostan toisen ps4:n ja mulla on storesta ostettu fs17, niin pystyn kyllä lataamaan sen molemmille pleikkareille, mutta pystynkö pelaamaan samaan aikaan? Silleen et vois pojan kanssa pelata netissä vierekkäisillä telkkareilla.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Farming Simulatorin Switch version julkaisupäivä on esillä Gamestop.comin puolella. 14.11.17

Mitään tietoa tuosta ei ole annettu, paitsi että modeja ei tule, eikä vissiin ihan täysiverinen ole, mutta kuitenkin fs17 konsoliversion muunnelma, eikä fs18 versiosta, kuten jo vähän pelkäsin.

Reissuja varten tuo ostoon menee, mutta jatkossa taitaa täytyä ostaa aina kaksi versiota tästäkin pelistä, mikä on aika hanurista. Modituki ja samat ominaisuudet rumempana, niin pelkkä Switch versio riittäis mulle.

Mites muuten, tietääkö kukaan et jos ostan toisen ps4:n ja mulla on storesta ostettu fs17, niin pystyn kyllä lataamaan sen molemmille pleikkareille, mutta pystynkö pelaamaan samaan aikaan? Silleen et vois pojan kanssa pelata netissä vierekkäisillä telkkareilla.

Aktivoit uudessa koneessa sen tilin jolla peli ostetaan niin pää koneeks niin voit siinä vanhassa koneessa käyttää sitä koska se on ostettu siinä. Toivottavasti ymmärsit [emoji23]
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Joo tiedän et noita voi käyttää molemmissa, mut voiko niitä tosiaan käyttää samaan aikaan?
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Joo tiedän et noita voi käyttää molemmissa, mut voiko niitä tosiaan käyttää samaan aikaan?

Kyllä, sitä voi siinä uudess koneessa pelata millä tahansa tilillä paitsi sillä tietysti millä se on ostettu koska sitä pitää käyttää siinä koneessa millä se ostetaan.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Poika (5,5v) ei oikein muuta haluais tehdä ku pelata fs17:sta. Odottaa Switch versiotakin kuin kuuta nousevaa.
Se vaan, että ei suostu yksin pelailee, vaan mun täytyy katsoa vieressä, joka on aika tylsää kun se haluaa rahamodin avulla vaan ostaa, myydä ja siirtää trailerilla niitä koneita. :D

Ois paljon siistimpää, että mä voisin pelata samaa peliä ja tehdä niitä hommia ja se keräis vaikka viljat tai tekis jotain omiaan. Sit ku mulla on vielä pelihuoneessa ajopenkissä tv ja vieressä pelitv erikseen, niin saatais istuttua vierekkäi pelaamassa sitä. Ois kunnon isä-poika maalaistollo meininkiä. [emoji23]

Tuohonkin riittäis periaattees halp käytetty ps4. Täytyy harkita. :D
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Poika (5,5v) ei oikein muuta haluais tehdä ku pelata fs17:sta. Odottaa Switch versiotakin kuin kuuta nousevaa.
Se vaan, että ei suostu yksin pelailee, vaan mun täytyy katsoa vieressä, joka on aika tylsää kun se haluaa rahamodin avulla vaan ostaa, myydä ja siirtää trailerilla niitä koneita. :D

Ois paljon siistimpää, että mä voisin pelata samaa peliä ja tehdä niitä hommia ja se keräis vaikka viljat tai tekis jotain omiaan. Sit ku mulla on vielä pelihuoneessa ajopenkissä tv ja vieressä pelitv erikseen, niin saatais istuttua vierekkäi pelaamassa sitä. Ois kunnon isä-poika maalaistollo meininkiä. [emoji23]

Tuohonkin riittäis periaattees halp käytetty ps4. Täytyy harkita. :D

Se olisi varmasti mukavaa puuhaa. Voin kyllä taata että tuo kikka toimii koska sillä on säästetty pitkä penni kaverin kanssa kun ostetaan pelit usein puoliks ja molemmilla on toisen tilitiedot. Sitä ei ihan kenen tahansa tuntemattoman kanssa kannata kokeilla [emoji57]
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Minkälainen tässä tuo moninpeli on? Eli voinko tehdä ensin oman ison maatilan, johon toinen vain liittyy puuhailemaan omiaan, vai luodaanko moninpelissä uusi yhteinen maatila?

Entä onko rahat yhteiset ja työkoneet vai miten tuo toimii?
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Minkälainen tässä tuo moninpeli on? Eli voinko tehdä ensin oman ison maatilan, johon toinen vain liittyy puuhailemaan omiaan, vai luodaanko moninpelissä uusi yhteinen maatila?

Entä onko rahat yhteiset ja työkoneet vai miten tuo toimii?

jompikumpi täytyy olla housti ja samainen housti on rahaston hoitaja.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Poika on kinunut jo hyvän tovin, että haluaa pelata ratilla/polkimilta.
En ite käytännössä istumaan pysty tapaturman vuoksi ja ajopenkki/tv ollut poiskytkettyinä pitkään, niin en ole saanut aikaiseksi.

Kytkin tuossa nyt vermeet pleikkaan kiinni ja koitin kipujeni kanssa 5-10min hiukan ajella ja vaikka forceja ei tue, niin onhan tuo ihan huikea silti ratilla vääntää peltoa kuntoon ja rekalla pitkin teitä.

Poika tuossa nyt sillä painaa menemään, mutta on kyllä harmi homma, kun joutuu ohjainta pitämään rinnalla.
Ratilla ei voi kävellä, eikä käyttää etukuormaajaa, tukki systeemejä jne.

Oikeastaan puhtaat peltotyöt voi tehdä tuolla ja maantiellä ajot, mutta kaikki muu vaatii pädin. Onko Thrustmasterin missään vaihtoratissa tatteja mukana? Tai onko esim G29:ssä tatit?

Toi on harmi homma, koska tuo nostaa ajettavuuden ja fiiliksen ihan eri sfääreihin ratin kanssa, mutta ei tuo noin ole mielekästä. Ehkä hiirituki hieman parantais tilannetta?
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Poika tuossa nyt sillä painaa menemään, mutta on kyllä harmi homma, kun joutuu ohjainta pitämään rinnalla.
Ratilla ei voi kävellä, eikä käyttää etukuormaajaa, tukki systeemejä jne.

Oikeastaan puhtaat peltotyöt voi tehdä tuolla ja maantiellä ajot, mutta kaikki muu vaatii pädin. Onko Thrustmasterin missään vaihtoratissa tatteja mukana? Tai onko esim G29:ssä tatit?

Taitavat olla Fanatecin rimmit hintajärjestyksessä ensimmäisiä, joissa on yksi analoginen joystick. Ja FS:ssä ei todennäköisesti ole Fanatecille edes tukea tällä hetkellä. Tosin jännä nähdä, onko seuraavan kaksivuotispäivityksen jälkeen, kun niillä on nyt kerrankin Sonyn viralliset lisenssit.

Jos on kokeiluhenkeä ja vähän euroja satsattavaksi, niin luulisin että Cronusmaxin mötikällä ja PC:n lentotikulla saisi kohtalaisen kuormainohjauksen ajopenkkiin tehtyä. :D
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Ei kai tässä mitään tukea Thrustmasterillekaan ole, vaan puhtaasti ps4 lisenssin turvin se simuloi ne napit mitkä pystyy.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Minä veikkaan, että jotain pientä on pelin puolelta rakennettuna. Ainakin T-master ilmoittaa nämä pelit rehvakkaasti sivustollaan:

- FARMING SIMULATOR 15 (*)
- FARMING SIMULATOR 17 (*)
(*) EN - In this game you can use the wheel and the console’s official controller at the same time (to get the most out of all available functions). No Force Feedback effects in this game, but automatic re-centering of the wheel is enabled through 900° for perfect playability and enhanced realism. /

Luulisin että ohjaus toimii tarkemmin, jos pelimoottori tajuaa toimivansa oikean rattikehän kanssa Dualshockin sijasta. Ne napit tietysti ovatkin sitten jo yksinkertaisempia hoitaa.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Mä kyllä vähän veikkaan, että todellisuudessa tuo tunnistaa vain vasemman tatin liikkeen, jonka jakaa 900-asteella ja siitä tulee kääntyminen.

Noh, oli miten oli niin kyllä tuon saisi edes välttävästi toimimaan ratin napeillakin jos halua olisi pelintekijöillä.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Eikös F1 rimmissä ole tatit? Oishan se komia ku rattorissa olis ferrarin ratti. :D
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Ei kai ne tatteja simuloi, kun on nelisuuntainen. Luulen et ne on vain jotain kopioita jostain toisesta napista.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Thrustmasterin F1 rimmin "tatit" vastaavat dualshockin ristinäppäimiä(d-pad). Nitähän on rimmissä 2kpl,mut ainaski ps4:lla molempiin "tatteihin" tulee samat toiminnot.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Ensi vuoden alussa tuleva pure farming 18 sai uuden trailerin

[video=youtube;Su9ksa3LxAc]https://www.youtube.com/watch?v=Su9ksa3LxAc[/video]
 
Ylös Bottom