Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Vastaus: Farming Simulator 2015

Nyt alkaa vaan rahaa tulemaan siten, etten oikein tiedä mihin alan tuhlaamaan sitä. Ehkä moto juttuja sitten. En oikein näe pointtia isommalla puimurilla, kylvökoneella jne, ellei ala peltoja ostelemaan oikein urakalla.

siis tässähän on just kyse se että "sulla on isofarmi ja kylin kovin jätkä jolla on isoimmat laitteet"(joo no vois ehkä toimia enemmän jos olis always online) kannattaa vaan ostaa kaikki pellot ja ostaa isoimmat koneet jollois vastuu kasvaa ja samalla haastaa ittensä testaamaan että miten pyörittäisi ton kokosta farmia.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Ku loppuu aivokapasiteetti jo nyt. :D
Pyöritä siinä sit vielä isompaa farmia.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Samaa täs mietin et kauanko jaksaa pelailla kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
No toista karttaa ja vaikeammalla tasolla vois jossai vaiheessa kokeilla.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Millä vaikeustasolla pelaat? Itellä helppo, joten rahaa saa helposti.

Oon miettiny sitäkin, että jos alkais jossain välissä toisen "uran" ja ottais vaikean tason ja vetäis ohjaamosta ja oikeasti hoitais kaiken itse. Ja hyppis traktorista toiseenkin jalan jne. Sit ostais painepesureita enempi ja pitäis kaluston puhtaana, puinnin jälkeen puimuri talliin yms. Kunnon realistisella menolla. Sais ihan eri tyyppiseksi pelin.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Mistähän johtuu etten pääse liittymään online peliin, yritin liittyä kaverin tekemään peliin ja konsolifin farmille mutta ei. Tulee ilmotus "No connection could be established to the multiplayer game"

Onkohan omissa nettiasetuksissa vika..


Onko tähän ongelmaan löydetty ratkaisua?
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

NAT-tyyppi on 2. Niin minulla, kuin myös kaverilla joka yrittää peliin liittyä.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Illalla jatkoin taas pelaamista ja täytyy sanoa että se kuorma-auto kannattaa ostaa. On sen kanssa niin paljon nopeampaa viedä viljaa, et on rahansa arvoinne.

Samalla huomasin, että biokaasulaitoksen ympärystän kun ajaa tarpeeksi tarkkaan (myös siis se yks pelto), niin riittää just 10%:iin ja saa pressun päälle. Eli yhdestä "sadosta" tulee se noin 400 tonnia.


Kysyisinkin kuitenkin paria asiaa:
1: Onko jotain hyötyä odottaa ruohon kasvua niin pitkälle, että kukat kasvaa? Sehän on leikattavissa jo aikaisemmin.
2: Onko mitään järkeä viedä mitään viljaa minnekään muualle kuin juna-asemalle? Esim vehnästä sai noin 800 per tonni. Eli 49 tonnin kärrykuormasta saa 39tonnia rahaa. Muista sais parhaimmillaan tonnin, eli sen 49tonnia. 10 tonnia siis enemmän. Kuitenkin, kun junan lähettää, tulee rahaa siitä juna-asemalta yli kaksinkertaisesti, eli 39 tonnia sinne viennistä ja junan lähettämisestä saattaa tulla vielä parhaimmillaan toiset 40 tonnia. Jolloin saatkin jo 30 tonnia enemmän kuin minnekään muualle viedessä.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Ite vein juna-asemalle kaiken. Alotin uuden farmin toisella mapilla normi vaikeustasolla, on muuten kohtalaisen kokoisia peltoja! Jätin kyllä vanhan farminkin vielä peliin jos alkaa tää uusi kyrpimään...

Täällä ei taida vastaavaa paikkaa olla kuin toi juna-asema että sais rahat melkeen tuplana kun lähettää junan menemään?
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Minä olen ajanut viljan tilan omaan siiloon ja myynyt vasta sitten kun tulee niitä 12 tunnin tms. hinnan korotuksia.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

-Sit mulla on kaksi niitä isoimpia new hollandin traktoreita jotka on ilman teloja. Toinen lammasfarmilla ja toinen biokaasulaitoksella hoitamassa ruohohommat. Näihinkään ei saa läheskään kaikkia kärryjä perään ja ikinä ei tiedä mikä sopii ja mikä ei..

Näihinkin traktoreihin muuten saa ne toisetkin kärryn perään mitkä ei suoraan sovi, kun ostaa lisäpainon ja laittaa sen taakse nostolaitteisiin niin sopii toisenlaisetkin kärryt perään.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Lisäpainoja kyllä on, mutta siis kärry tulee lisäpainoon kiinni? Onko toi joku bugi vai ihan oikeasti noin?
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Minä oon tuskaillut viime päivät hakettimen ja ponssenkin kans. V-käyrä tapissa!
Kaadoin moottorisahalla pihapuita, niin eipä siitä tullut mittään, kun ei niitä pihapuita voi ponssella hoitaa.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Minä oon tuskaillut viime päivät hakettimen ja ponssenkin kans. V-käyrä tapissa!
Kaadoin moottorisahalla pihapuita, niin eipä siitä tullut mittään, kun ei niitä pihapuita voi ponssella hoitaa.

Mulla paloi kanssa käämi lehtipuiden kanssa aikaisemmin PC:llä pelatessa, lopulta ajoin ne kokonaisina karsimatta suoraan sahalle ja peruutin kärryn suoraan sahan vesialtaaseen.
PS4:lla en ole edes viitsinyt lehtipuita kaadella.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

itellä meni tosiaan hermo koko hommaan ja ostin sitten itrunner - kärryn siihen sen pöllilavan, sitten hankin traktorin ja siihen etukuormaimen ja siihen taas semmosen puukauhan. nyt sit kaadan/pilkon ne sahalla ja pistä traktorilla ne kärryyn ja vien ne myytäväksi.

menee nopeemmin kun ponssen motolla ja ajokoneella...jää se nosturin kanssa kikkailu vähemmälle.
 
Vastaus: Farming Simulator 2015

Kolme DLC:tä tullut. Laitoin kaikki lataukseen, vaikka oli törkeän hintaista.
Lamborghini Nitro 120 T41 VRT traktori, 0,95e
JBC Pack, jossa kyseiseltä merkiltä kalustoa (6 ajoneuvoa ja 6 työkonetta), oisko ollu peräti 9,95e
ITRunner, jossa on 8 traileria seuraavilta merkeiltä: ITRunner, Bergmann ja Farmtech. Mukana ainakin koukkulaite, jolla voi tiputella jotain säiliöitä esim eri puolelle karttaa jne.
 
Farming Simulator 2015

Tässä video missä näytetään tota koukkusysteemiä. Eli tuohon voi ostaa paalien tai villan kuljetusta varten lavan, tukkeja, lehmäns*ntaa, viljaa varten omansa jne.

Videon lopulla näytän kaupata dlc mukana tuomat koneet nopeasti.
Etenkin JBC:n "bobcat" menee ostoon kun saa kantojyrsimen suoraan kiinni.

http://youtu.be/vVikvS8HoLA

Edit: tässä mun maatilan koneiden esittelyä. Kauhakuormaaja unohtui nöyttää. :)
http://youtu.be/lGfSh6DaNdw

Edit: jos jotain kiinnostaa, niin tässä vielä koukkulaitetta lisää ja videon lopussa testaan kantojyrsintä bobcatilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Farming Simulator 2015

toi itrunner on helvetin hyvä keksintö mm ite hoidan sillä ja new hollandin t6:lla puuhommat ja tosiaan JOPA 30% vähemmän menee aikaa kun esimerkiksi sillä nosturilla varustettulla puukärryllä.

ostin ton itrunner dlc ennen kun siitä oli edes ilmoitettu...näky vaan olevan jo maanantaina psn storessa.
 
Ylös Bottom