KOSSUNALLE
Active Member
Vastaus: Farming Simulator 2015
mikä sen kastelukoneen perseeseen käy joka näyttää ihan puimurilta?
mikä sen kastelukoneen perseeseen käy joka näyttää ihan puimurilta?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis tarkoitatko slurry tankkia jonka perässä on kultivaattori?mikä sen kastelukoneen perseeseen käy joka näyttää ihan puimurilta?
Tai myy kaiken, ostaa harvesterin menee björnholmin kartalla sinne lumberyardille ja sillä harvesterilla puita siihen lampeen. Istuttaa siihen viereen puita lisää ja kaataa niitä. Toki tämän voi tehdä pelkällä moottorisahalla ja traktorilla. Sitten kun on rahaa siitä saanut voi oikeastaan päättää mitä haluaa tehdä. Itse teen silagea jota myyn aina hinnan ollessa kohdallaan biovoimalaitokselle ja mulla on myös lehmiä.
Siis tarkoitatko slurry tankkia jonka perässä on kultivaattori[emoji12]
Tarvit lehmille olkea jota tulee kun puit viljaa(wheat, barley). Kun lehmille toimittaa olkea ne tuottaa manurea(paskaa jolla voi lannoittaa peltoja). Liquid manurea(kusta, ne tuottaa ilmankin, sama juttu sillä voi lannoittaa peltoja). Sitten hey(eli heinää), straw bales(olkipaaleja), silage(säilörehu) joista sekoitetaan ruokaa lehmille(feeding technology koneilla tehdään) . Kaikkea ei välttämättä heti tarvitse, mutta mitä enemmän tarjoaa sitä korkeampi on tuotto lehmillä on. Jokseenkin työlästä se on. Itsellä nyt 60 lehmää ja ne tuottaa about 60k päivä 80% tuottavuudella. Siinä mielessä viljan puiminen on parempaa hommaa, että kaikkea ei tarvitse tehdä itse vaan voi palkata tekijän lannoittamaan, kylvämään, puimaan.mitäs tarviin kun rupean tekee lehmillä rahaa?...siel lehmätilalla on jo new holland t8 ja liiberin kurottaja. varmaan ruokaa että ne ei heti kuole pystyy, mikä niille sit kelpaa?
ei kun semmosta vesikastelukonetta joka näyttää ihan puimurilta...
muuta en siit osaa sanoa, enkä muista nimeä...sivulta katsottuna näyttää ihan koppakuoriaiselta.
Tarvit lehmille olkea jota tulee kun puit viljaa(wheat, barley). Kun lehmille toimittaa olkea ne tuottaa manurea(paskaa jolla voi lannoittaa peltoja). Liquid manurea(kusta, ne tuottaa ilmankin, sama juttu sillä voi lannoittaa peltoja). Sitten hey(eli heinää), straw bales(olkipaaleja), silage(säilörehu) joista sekoitetaan ruokaa lehmille(feeding technology koneilla tehdään) . Kaikkea ei välttämättä heti tarvitse, mutta mitä enemmän tarjoaa sitä korkeampi on tuotto lehmillä on. Jokseenkin työlästä se on. Itsellä nyt 60 lehmää ja ne tuottaa about 60k päivä 80% tuottavuudella. Siinä mielessä viljan puiminen on parempaa hommaa, että kaikkea ei tarvitse tehdä itse vaan voi palkata tekijän lannoittamaan, kylvämään, puimaan.
Olisiko se kone jota tarkoitat se lannoituskone josta leviää isot levittäjät? Kerralla menee joku 40 jalkaa peltoa.
KIIITOS! onko tolla lehmän kusella ja paskalla kovin suuri ero viljaan esimerkiksi veteen verrattuna?...mulla on nyt 4 peltoa ja nyt meinasin sitten lehmillä rupee tekee rahaa.
Toinen vaihtoehto on myydä kaikki, ottaa lainaa ja alkaa tekemään ruohosta sitä massaa biokaasulaitokselle. Siitä saa hyvät rahat nopeasti, mutta joudut tekemään kaiken itse ja se käy puuduttavaksi. Viljan viljelyssä voit palkata työmiehet tekemään työn.
joo no sitten pitäydyn vedessä...mitä järkee rupee lehmillä edes telemään rahaa jos siitä ei saa mitään ja se pienikin on liiijan työn ja tuskan takana...
noh ehkä joku 2-4 lehmää sit...joskus.
eine ala tuottaan vasta kun niitä on se 200 vähintään.
mitä ne vihreet kärryn kuvat on?
mitä ne vihreet kärryn kuvat on?