Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

ehkäne codit ja änärit on parempia jos noin nopeesti haluaa edistyä....
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Codit ja vastaavat ei kuulu mun pelimakuun. :)

Kolme viikkoa pelasin noin 6-8h päivässä 5 päivää viikossa tätä peliä, niin kyllä siinä on nähnyt sen mitä tämä peli antaa, varsinkin kun kahta aikaisempaa versiota on takana yhteensä varmaan 500 tuntia. Ja erot on aika minimaaliset vanhoihin versioihin.

Eli kyllä ne ainoat asiat mitkä enää jaksaa innostaa on uudet koneet. Modit jne. Ja niitä ei ilman rahaa saa.
Et en mä nyt tiedä sit miten "nopeasti" tässä halutaan edistyä.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

ehkäne codit ja änärit on parempia jos noin nopeesti haluaa edistyä....
No kylläpäs se nyt aiheuttaa mielipahaa. Itse pelaan tätä oikeastaan pelkästään 4v pojan kanssa kun hän fanittaa farmarihommia, mutta itseä taas ei oikein kiinnosta eikä kerkeä viljellä maata kymmeniä tunteja että saa ostettua mielenkiintoisia uusia ja hienoja koneita. Tämä bugi tuli siinä mielessä kuin tilauksesta.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

No kylläpäs se nyt aiheuttaa mielipahaa. Itse pelaan tätä oikeastaan pelkästään 4v pojan kanssa kun hän fanittaa farmarihommia, mutta itseä taas ei oikein kiinnosta eikä kerkeä viljellä maata kymmeniä tunteja että saa ostettua mielenkiintoisia uusia ja hienoja koneita. Tämä bugi tuli siinä mielessä kuin tilauksesta.
Jokainen tyylillään. Kaikki varmaan pelaa niinkuin itse haluaa, ei siinä pitäis olla mitään pahaa jos haluaa edetä nopeasti bugeja/glitchejä hyödyntäen. Tai sitten taas rehellisesti tienaamalla :)
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Jokainen tyylillään. Kaikki varmaan pelaa niinkuin itse haluaa, ei siinä pitäis olla mitään pahaa jos haluaa edetä nopeasti bugeja/glitchejä hyödyntäen. Tai sitten taas rehellisesti tienaamalla :)

niih noh..nii, niinkun aikasemmin sanoin niin ei se multa ole pois kun joku noi tekee ihmettelin ääneen, vähän niikuin oltaisiin oltu ravintolassa oluella-tyyllisesti.

eli EI mitään "haista v1ttu mä olen oikeesä ja sä väärässtä tyyllistä" :)
 
Farming Simulator saanut Pro päivityksen:
https://forum.giants-software.com/viewtopic.php?f=876&t=103857

Hello PS4-Players,

the Patch 1.03 is now available for download.

This patch fixes some of the reported issues, most importantly the bunker silos on the Sosnovka map.

Also, we are working on the rest of the reported issues that are not fixed in 1.3.1 yet, which will be released in a future 1.4 patch.

Changelog:

Added PlayStation[emoji768]4 Pro Option: Screen Resolution. Full HD (2K/1080p), Quad HD (3K/1440p) and Ultra HD (4K/2160p) are available.
Added PlayStation[emoji768]4 Pro Option: Render Quality. “Enhanced” is only available in Full HD (2K/1080p) and enable a greater Draw Distance.
Added global game settings (can be adjusted ingame)
Added camera sensitivity option
Fixed bunker silos (shovels and other tools not removing material inside walls)
Fixed trees falling through ground
Fixed multiple selling of same vehicle (Direct Selling)
Fixed loca issues
Fixed GUI issues (overlaps, money unit update, etc)
Fixed loading of removed vehicle configurations
Fixed vehicle issues (graphic issues, triggers, particles)
Fixed station crane
Fixed map issues (terrain, collisions, etc)
Fixed animal breeding stats saving (Achievements now also reached when reloading a savegame)
Fixed various issues with helpers
Various bug fixes and improvements
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

"Fixed multiple selling of same vehicle (Direct Selling)"

Ilmeisesti bugi jonka myötä saman laitteen voi myydä niin monta kertaa kuin haluaa poistuu. Täytyykin ennen päivitystä ladata molemmille kartoille peli minne ottaa riittävästi rahaa.
 
Tulossa (Edit: ilmeisesti nyt jaossa) myös modina Chellington niminen kartta.

Kuvia:
730294c9298fd0c1bee3e7f095222e31.jpg

20429d95345ba45e1be47111f9a685c6.jpg
518ef174b1c849fd65769c8f23cf8456.jpg

1fe8335b379d3d370ba03a90363049f1.jpg

d7d9a6b6eff1d0de00475d46cbad2121.jpg

af3e506e27ac7ae0e507bc8041c05a44.jpg

Edit: näyttää mapilta jossa aloitan "uran" uudestaan.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

voikos tässä vehkeet mennä rikki?


tuo uus mappi on jokseenkin erikoinen, ilmeisesti tuonne brittien saarille sijoittuvan? ainakin milijöö vaikuttaa emmerdale sarjasta repäistyltä. pieni se on kun kissan paska. mutta siis ihan kiva muuten :)
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

mikä tossa nyt on ***** kun ei voi kaverin peliin liittyä?! natit sun muut on helvetti auki -.-!
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

mikä tossa nyt on ***** kun ei voi kaverin peliin liittyä?! natit sun muut on helvetti auki -.-!
Samaa paskaa kuin edellisessä. Onko molemmilla natit auki? Mutta joo samaa oli 15 ja sama jatkuu. Peliä on ilmeisesti kuitenkin ihan kivasti myyty, mutta eivät sitten voi yhtään panostaa tuohon online puoleen. Se tässä pelissä kyllä mättää ja isosti. Tökkii, ei yhdistä, katkeaa jne. Ei luulisi olevan niin vaikeaa, mutta ilmeisesti sitten on.
 
Nyt latasin Pro:lle myös pelin ja täytyy sanoa, että huikea on tuo päivitys joka peliin tuli.

Ensinnäkin Pro:lla nyt eri vaihtoehdot.
- 2K (fullhd), normaali/paremmalla piirtoetäisyydellä
- 3K (en tiedä mikä tän idea on??)
- 4K

Näyttää todella hyvältä ja 2k valinnalla näytti noin kaksinkertaistuvan piirtoetäisyys, mutta itse pelaan 4K:lla. Ellei joku kerro 3K tilasta jotain hyötyä?

Sit lisäksi pari aivan hullu isoa päivitystä. FOV säätö (sanokaa nyt et tää on ollutkin, enkä vain ole huomannut). Joo toki näyttää hullulta 90:ssä, mutta vihdoin puimurilla pystyy ajamaan hytistä.

Toinen iso juttu on kameran kääntymisen herkkyys. Vihdoin voi ajaa traktorilla ohjaamosta ja pakitella, kun kamera kääntyy järkevää nopeutta.

Kolmas on HUD:n koon säätö, nyt sen saa tarpeeksi pieneksi.

Voi olla jotain muutakin, mutta etenkin Pro omistajat saa tästä paljon irti!

Edit: niin ja tuo uusi mappi. Ihan loistava. Kiva pieni brittimaaseutu. Ympäristö näyttöä paljon aidommalta (vaikka onkin läpiajettavaa kulissia) ja vihdoin pellot ei ole suorakaiteita! Tämä menee uuden uran aloitukseen. Etenkin, kun tämä jotenkin pyytää pelaamaan aidosti.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Mitkä? Resoluutio ja hud säädetään pelin päävalikon optionsin alla. Sit käytännössä kaikki muut asetukset pelin aikana painat options näppäintä ja L1/R1 napeilla tulee eteen kaksi asetusvälilehteä jossa asetukset.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Nyt latasin Pro:lle myös pelin ja täytyy sanoa, että huikea on tuo päivitys joka peliin tuli.

Ensinnäkin Pro:lla nyt eri vaihtoehdot.
- 2K (fullhd), normaali/paremmalla piirtoetäisyydellä
- 3K (en tiedä mikä tän idea on??)
- 4K

2K = 1080p@60fps + parempi piirtoetäisyys
3K = 1440p@~60fps
4K = 2160p@30-60fps
 
Ylös Bottom