Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-aneli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

pääasia että kuiten että ottelu näkyy pelattuna.

Mutta miten kaverit pääsee eteenpäin jos sitä ei tilastoida sarjataulukkoon?

IMO se on JanRei voivoi ja uus peli pelattava. Luultavasti vain katkaisit yhteyden, kun näit, että Henkka rupes näkemään sun puolustuksen aukot ja toivoit juuri tätä reaktiota Henkalta, että "ok, olin hävinnyt, saat voiton". Likaista peliä, häpeäisit iso mies!!! :mad:

Joo, leikki leikkinä :D. Nää on nää nettipelit aina harmaiden hiuksien aiheuttajia, kun voi aina tapahtua mitä vain. Sormet ristissä pitää aina pelata.

No niin..Hienoa EA!

Pelattii Ramonen kanssa peliä ja kello oli 3qrt 5min jäljellä ku yhteys katkes.
Mulle peli 36-0.

Voitko T-aneli määrittää tuloksen tai simuloida pelin? Ei jaksais pelata uusiks.

Sovittiin, että tulos jää voimaan.

Hyvä matsi oli, paljon tapahtumia:
yhteensä 6kpl inttereitä joista yksi TD:ksi ja Westbrookin fumblaus 30yd juoksun jälkeen Ramonen 4yd kohdalla ja Ramone peitti.

Voiton takasi taas Westbrook hyvillä juoksuilla ja fulari Hunt otti paljon palloja kiinni ja teki uusia.

EDIT: äskösen pelin tilastot näkyy ukkojen statseissa, mutta peliä ei näy liigan tilastoissa. Lukee edelleenkin 1 peli ja 1 voitto :rolleyes:

tuolla lukee että 42-10 ois päättyny tuo ottelu? liigassa.

Nii se 42-10 oli se eka matsi Penaa vastaan. Nyt pelasin Ramonea vastaan ja peli oli 36-0. Tilastot matsista näkyy mun pelaajilla, mutta tuossa sarjataulukossa mulla ei näy ku yksi matsi...
Ottelu ei siis näy sarjataulukossa pelattuna.

Kai se on sitten vaa voitet...pelattava uudestaan :D

Nyt meni tilastot T-aneli pieleen, eka kierros oli siis: janreiUSA-Pena_fin 42-10
Ja noissa top3:ssa on mun pelaajilta kahden matsin statsit.

t-aneli kun ei viitsi vastata yv:hin niin kysytääs tässä, koska pelataan?

Nyt meni tilastot T-aneli pieleen, eka kierros oli siis: janreiUSA-Pena_fin 42-10
Ja noissa top3:ssa on mun pelaajilta kahden matsin statsit.

Joo katselinki että aika huikeita tilastoja olis ollutkin :)

pitää kattoa saako tuon teidän matsin tilastot resetoitua, ois mukava joka viikko katella tilastot.

No oli Wetbrookilla ekassa matsissa ihan oikeastikin huikeat tilastot, pari noin 50yd juoksua TD:ksi ja muuta kivaa.
Paha vaan ku en kauheasti muista tuosta Penaa vastaan pelatusta matsista... Alkoholilla tekemistä asian kanssa aika paljon:D Eli suomeksi, olin naamat.

Ottakaa poijat mallia tästä niin saatte heittopelin toimimaan;
http://img530.imageshack.us/img530/9239/lloydducksom8.gif
Sen verran stara kaveri, että ei viiti ottaa kii ku ei tuu numeroihin pallo:p

Ramone; Millon pelataa uusiks?

EDIT: WOOT:eek:

T-anelilta odotetusti turpaan. Kolmannen erän keskivaiheille oli tiukkaa, mutta sitten taneli pääs vähä karkuun ja piti alkaa yrittää epätoivoisia kuvioita. Aika monesti kyllä 4rd conversionki onnistu, mutta en tiiä... Barber oli pysäyttämätön :D. Ihan kone!

Tässä yks oma highlight pelistä. 20-17 johtoon kolmannen jakson alussa:
Josephin intteri ja td

Pleieri 20 - T-aneli 38

Ottelu pelattiin lumisateessa Texasissa :D

Juoksupeli tunti toimivan hyvin tässä ottelussa molemmilla joukkueilla, mikä oli mukavaa vaihtelua ainaiseen heiton puolustamiseen.

vähän tilastoa

Passing
T. Romo DAL 264yd 3TD 1int
C. Palmer CIN 267yd 2int

Rushing

M. Barber DAL 98yd 2TD
K. Watson CIN 49yd 1TD

Recieving

B. Utecht CIN 8 rec 71yd
J. Witten DAL 7rec 135yd 1TD
C. Henry CIN 7rec 124yd
T. Owens DAL 3 rec 78yd 1TD

Defence

J. Ratliff DAL 2sack
O. Scandrick DAL 1int 11yd
Z. Thomas DAL 1int 0yd
J. Joseph CIN 55yd 1TD

2. kierroksen peli HenrikRamone vs. janreiUSA
Tulos: 10-66 (janreiUSA)

Pelin kulkua määritteli vahvasti rankka sade ja kova 14 tuuli.

En saanut juoksupeliäni toimimaan tällä kertaa ollenkaa, vaan Ramonen puolustus piti hienosti pintansa. Vastaavasti Ramonen RB tuntui löytävän kaikki aukot mun 4-3 blitz puolustuksista.
Ramonella olis ollu mahdollisuudet voittaa, mikäli olisi sitkeästi juossut palloa 16-0 tilanteessa.

Ramonen peli kaatuikin yhdeksään(9) intteriin, joista kaksi palautettiin TD:ksi. Päävastuussa Ramonen heittopelin tuhoamisesta oli Brian Dawkins neljällä intterillään, joista yhden palautti TD:ksi.
highlight

Jos sulla on T-aneli joku erilainen tuo stats-systeemi ku muilla nii voisitko laittaa tästäkin pelistä vähän statseja??? QB:t, RB:t, top 3 WR ja top 3 puolustujat riittää. Tänks:)
Mä en nää ku yhteensä-statsit, joten aika vaikea muistella tarkkoja statseja ekasta pelistä :p

Ramonen peli kaatuikin yhdeksään(9) intteriin, joista kaksi palautettiin TD:ksi. Päävastuussa Ramonen heittopelin tuhoamisesta oli Brian Dawkins neljällä intterillään, joista yhden palautti TD:ksi.
highlight

Hienosti kyllä nappaa tuo toinen pelaaja pallon ilmasta. :D

Pena_FIN - milloin sinulle passaa tuo liigapeli? Kerroppa yv:llä.

Niinhän niitä inttereitä tulee oikeastikin suht paljon. Arviolta joka kolmas tai neljäs intteri on dipattu, tai kimpoaa rissun käsistä.

Millos sulle Tathalas käy matsi mua vastaan? ;)

Tänään taisi olla serverit allaalla kun yritimme womistajan kanssa pelata, ei onnistunut peli ei

2. kierroksen peli HenrikRamone vs. janreiUSA
Tulos: 10-66 (janreiUSA)
Jos sulla on T-aneli joku erilainen tuo stats-systeemi ku muilla nii voisitko laittaa tästäkin pelistä vähän statseja??? QB:t, RB:t, top 3 WR ja top 3 puolustujat riittää. Tänks:)
Mä en nää ku yhteensä-statsit, joten aika vaikea muistella tarkkoja statseja ekasta pelistä :p

Eipä tuossa GM:llä ole kovin kummoset oikeudet. Rajottuu lähinnä reset league nappiin. Itse oon statistiikan kirjottanu matsin jälkeen Gamestatsista ylös.

Mites muilla lagia? Mulla ja nulkilla oli viime pelissä muutaman kerran diashow ja välillä pyöri jouhevasti. Pieni viive tuntuu kuiten nettipelissä olevan aina.

Eipä ainakaan HenrikRamonen ja minun pelissä tuntunut olevan pahempaa lagia ollenkaan. Pientä viivettä tuntuu olevan tosin koko ajan.

Ylös Bottom