Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 - liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T-aneli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 09 - liiga

Tathalas, milloin pelataa?

Edit:
Taitaa vaan olla vieläkin tuo toinen kierros tosin kesken :)

T-aneli, minä oon ykkösenä, etkä sinä. prkl :D

Tathalas, milloin pelataa?

No ensi viikolla kävisivät keskiviikko, perjantai, lauantai ja sunnuntai. Ja kellonaika olisi kunakin päivänä n. klo 21 ->

Pena_FIN ei ole vastannut mihinkään viesteihini pelistä, joten jollei huomiseen mennessä tule vastausta, niin jää tämä peli pelaamatta. :(

No ensi viikolla kävisivät keskiviikko, perjantai, lauantai ja sunnuntai. Ja kellonaika olisi kunakin päivänä n. klo 21 ->

Pena_FIN ei ole vastannut mihinkään viesteihini pelistä, joten jollei huomiseen mennessä tule vastausta, niin jää tämä peli pelaamatta. :(

kaikki muut käy mulleki paitsi lauantai. Luovutusvoitto sulle, jos ette oo pelannu tiistaihin mennessä..?

Nulkki ja womistaja pelatkaas nyt toi matsi pois alta niin päästään etiä päin :)

Pelataan pelataan

Joo taas yritettiin pelata, mutta ei suosto peli käynnistymään. Pistää toiselle "league game inviten" niin ei se vaan toimi. Tulee joko game session ended tai opponen left the match.

Onko kellään vinkkejä. Aika ärsyttävä fiitseri.

Joo taas yritettiin pelata, mutta ei suosto peli käynnistymään. Pistää toiselle "league game inviten" niin ei se vaan toimi. Tulee joko game session ended tai opponen left the match.

Onko kellään vinkkejä. Aika ärsyttävä fiitseri.

Meillekkin muuten womistaja tuli silloin ekassa pelissä muistatko niin se opponent left match homma, mutta kun toisen kerran kokeiltiin niin ei tullut. Taitaa olla sulla joku homma viturallaan...

Meillekkin muuten womistaja tuli silloin ekassa pelissä muistatko niin se opponent left match homma, mutta kun toisen kerran kokeiltiin niin ei tullut. Taitaa olla sulla joku homma viturallaan...

Joo mikähä se ois. Tuoha ei kovin monimutkasta ole. "Invite league game" -> "Join game".

Aika vähän on noita steppei :)

Jännä, että meillä se toimi kuite. Tässä Nuokun kanssa kokeiltu parina iltana ja ei mitää merkkejä edes, että toimis.

Mun BD-asema hajosi. Eli pleikka lähtee vaihtoon, ja pelit on toistaiseksi pelattu.

P.S. Vähän ottaa päähän. Taidanpa riipaista kunnon kännin tänään.

Otan osaa... mitä me nyt tehdään? JanRei kuitenkin ehti pelaamaan Penaa vastaan. Kaikille voitto Penasta? :p

Joo, pitää sumplia mitäs nyt tehdään. Katselen huomenna mitä tuolla GM-valikossa olisi tarjolla.

Joo, pitää sumplia mitäs nyt tehdään. Katselen huomenna mitä tuolla GM-valikossa olisi tarjolla.

Varmaan tuo Nuokun ja minun matsi pitää laittaa tasapeliin? Ei päästy pelaamaan, häikkää systeemissä??

Saadaan liigaa taas eteenpäin eikä jumiteta tuohon meidän peliin.

Varmaan tuo Nuokun ja minun matsi pitää laittaa tasapeliin? Ei päästy pelaamaan, häikkää systeemissä??

Saadaan liigaa taas eteenpäin eikä jumiteta tuohon meidän peliin.

Tasuriksi vaan jos mahdollista, jos ei niin simulointiin, jos ei sekään onnistu niin voitto minulle kiitos

Eiköhän aloiteta vaan se kolmas kierros. Jos meillä olikin womistajan kanssa bye viikko :o

Noniin, olin reissussa taas. Alotetaan kolmaskiekka. merkkaan nuo penan matsit luovutetuiksi. Nulkki ja womistaja yrittäkää tällä viikolla pelata tuo 2. kiekan ottelu.

Womistaja yritä päästä linjoille niin pelataan tuo meidän ottelu. n. 20:00 pääsen itse koneelle.

Ylös Bottom