Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näyttäisi versio 1.20 tulleen jakoon PS3:lle, boksilaiset saavaat odotella vielä omaansa. Katsellaan kuinka hyvin parannukset toimivat.
oisko linkkiä mitä tää patch pitää sisällään?
. Minuutti jäljellä peliä ja johdan 20-17 ja kaveri 1st and goal . Mitä tuossa pitäis tehdä noin aikaa katottuna. Kaveri pysty kontrolloimaan sitä ja anto laskea sen. Mietin vain, että teinkö väärin, kun en ottanut aikalisää... ajatellen, että kaveri sitten onnistuu TD:ssä ja itselle ei jää aikaa. Noh, puolustin mahtavasti ja kaveri iski päätä seinään, mutta mitäs sitten, kun 12 sekkaa jäljellä ja mulla pallo ihan omalla TD-rajalla. Oisko tossa lopussa pitäny käyttää QB kneel taksua?
E: Ärsyttää muuten pirusti noi, jotka vetää noita onside kickeja heti alkuun... miten saan sen oman puolustuksen valmiiks siihen jos oon laittanu jo et ottaa alhaalta?
otatteko ite noi pakit haltuu ja koppatte vai mitä?
Luulis jo kohta tuon päivityksen tulevan. Haluisin pelata tuota Superstaria, mutta turhaa, kun se tilttaa joka kerta
E: Ja en tajua mikä tässä taas on. Sama kuin ylläoleva, että mulla kaks pakkii kaveri WR:s kii mut aina se vaa koppaa... otatteko ite noi pakit haltuu ja koppatte vai mitä?
Päivityshän tuli jo aika päiviä sitten!?!
IMO uuden patchin myötä heittopuolustus toimii paremmin. Oon saanu jopa pitettyä koneen alle 100 yrd ja 45%. Muutenkin koneen heittotarkkuus normalisoitunu ja miespuolustus alkanu toimia. Säkityksiäkin paukkuu tilille kohtuullisesti, tosin jostain syystä kaikkia ei enää lasketa säkityksiksi...
Pitkien heittojen puolustuksessa kannattaa ottaa mies omaan ohjaukseen ja käyttää swattia. Intterin yrittäminen johtaa 60% varmuudella vastustajan kuuteen pisteeseen. Lyhyissä syötöissä, missä on esim safety varmistamassa, voi ite yrittää inttereitä, koska kone ei saa edes rantapalloo kiinni Hieman harjoitteluahan toi vaatii, mutta inttereitä tulee näin ihan mukavat määrät.
Janrein mainitsemat peruskuviot toimii nyrkkisääntönä lähes kaikissa tilanteissa. Tietysti tilanteen (ja pelaajien) mukaan kannattaa valita kuinka agressiivisesti pelaa (pressure
Jotain te teette heittopuolustuksessa väärin, koska ei ainakaan mulle tietsi heitä tuplapeittoon, kuin aniharvoin.
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=422099&start=0&tstart=75
Mielenkiintoisia ongelmia on aiheuttanut tämä peli joillekin. Ei kellään ole Suomessa samanlaisia kokemuksia? Oma versio toimii vallan hyvin eikä ole konsolia pamauttanut.
http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?threadID=422099&start=0&tstart=75
Mielenkiintoisia ongelmia on aiheuttanut tämä peli joillekin. Ei kellään ole Suomessa samanlaisia kokemuksia? Oma versio toimii vallan hyvin eikä ole konsolia pamauttanut.
Ei hitto, just tilasin tän pelin, enhän mä enää uskalla edes kokeilla sitä.. Vähän offtopic, mutta NHL 09 aiheutti mulla PS3:n ensimmäiset jäätymiset ikinä, joten voin jo odottaa että tämän EA:n tekeleen kanssa tulee ongelmia... Tiiä onko sitten eri PS3 versioiden kanssa jotain tekemsitä, mullaon se alkuperäinen 60gb.