Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niiih, mutta jos ei oo aikaa ! Siihen menee sekuntteja ku tyypit vaihtaa paikkoja ja ku QB huutaa audiblet. ärsyttävää ottaa sit time out turhan takia tollasessa.
Kysyn edelleen.. tietääkö joku voiko tehä "turn off PA" ?
Jollakin foorumilla luki yhessä golf line esimerikissä vapaalla käännöksellä "tässä tilanteessa käänsimme PA:n pois päältä, koska pelin muodostuminen kestää kauemmin ja useimmat blitzaavat goal linella". Eli vissiin voi.. mutta siinä ei kerrottu et miten se tehdään.
Niiih, mutta jos ei oo aikaa ! Siihen menee sekuntteja ku tyypit vaihtaa paikkoja ja ku QB huutaa audiblet. ärsyttävää ottaa sit time out turhan takia tollasessa.
Kysyn edelleen.. tietääkö joku voiko tehä "turn off PA" ?
Jollakin foorumilla luki yhessä golf line esimerikissä vapaalla käännöksellä "tässä tilanteessa käänsimme PA:n pois päältä, koska pelin muodostuminen kestää kauemmin ja useimmat blitzaavat goal linella". Eli vissiin voi.. mutta siinä ei kerrottu et miten se tehdään.
PA-pelit ovat olleet minulle lähinnä kirosana. Saavutettu hyöty normaaliin heittopeliin verrattuna on ollut aika näkymätön, ja tietysti vielä huonolla tuurilla tulee takapakkia helposti.
No sen merkitystä ei tajua edes John Madden live-peleissäMikäs merkitys shotgun PA:lla on ku vastustaja kuitenkin aina pelaa heittoa shotgunia vastaan?
Oot tuossa aivan oikeassa. Shotgun-muodostelmasta heitetään 95% peleistä. Vastustajan aluepuolustuksen saa parhaiten murrettua pelaamalla ennenkaikkea syvyyssuunnassa overloadia. Eli suomeksi; jos sulla on vaikka Shotgun 4WR+ bäkki qb:n vieressä, niin pelaat seuraavanlaisen pelin oikealle: WR post, SLOT WR out ja RB swing right. Tuossa aukeaa melkein väkisin joku peli, koska todennäköisesti jollekin DB:lle jää kaksi miestä alueelle tai pääsee 1vs1 tilanteeseen.Tuntuu että vaikeempi on saada heittoja uppoomaan shotgunilla ku I formilla, koska juoksu uhkaa ei oo ja aina kaikki aluuet miehitettynä. Onko aluepuolustukseen muutenki ainut oikea vaihtoehto vaa overloadata äijiä toiselle puolelle että saa syötöt perille?(oon kyllä yrittäny eikä siltikää juuri onnistu).
Sinäänsä ei mikää ihme, koska nuo kaksi joukkuetta on pirun kovia puolustaa. Kummallakin kova heittopuolustus. Jätä vaan bäkkiä blokkaamaan ja pelaa TE:lle tai WR:lle sisäänkuvioita LB:tten taakse. Myöskin RB:n screenit toimii blitzaavaa joukkuetta vastaan hyvinOon pelannu 9 matsia all-prolla cputa vastaan ja 2 tappioo tullu steelerssii ja packersiä vastaa ku pelasivat vaa koko aja aluetta + blitz sillon tällön. Käytännössä jäin ihan nollille.
Mieti jo valmiiksi se toinen vaihtoehto. Ei myöskään kannata unohtaa silloin tällöin painaa oikeaa tattia sisäänpäin, eli pallon heittoa ulos kentältä. Jos tuntuu, että tasku ei pidä yhtään ja QB:lla on edes siedettävä juoksunopeus niin rullaa ulos taskusta ja nakkaa palloa sieltä.Mut toi heittopeli kyl yskii sillon tällön pahasti. Tuntuu et en kerkee näkemään kenttää snapsin jälkee ku jo säkitetään jos first look ei pääse vapaaks.
Ei se PA:n hyöty olekaan paremmin onnistuvissa heitoissa tjsp... Hyöty on siinä, että jos juokset paljon I-formista ja heität välillä samasta muodostelmasta, voi vastustaja tehdä pahojakin puolustuksellisia virheitä. Myöskin jatkuva juokseminen pakottaa vastustajan ottamaan enemmän miehiä boxiin--> laidoilla 1vs1 tilanteita. Playactionin tarkoitus on oikeastaan vain ja pelkästään pitää vastustaja arvailemassa tulevista peleistä.
Tasoittuuko My Skill-vaihtelut jossain vaiheessa? Minulla on nyt pelattuna n. 20 ottelua saldolla 11-7-1 tms., ja tuntuu että riippuen täysin viimeisimmästä ottelusta My Skillit heilahtaa johonkin suuntaan. Käytännössä käy usein niin että jos vastustajalla on toimiva heittopeli, en saa millään kaikkia kiinni ja heittopelin puolustaminen helpottuu sen takia seuraavaan peliin. Sama juttu juoksupelissä. Sitten taas jos sattuu sellainen joukkue vastaan joka ei jostain syystä saa meikäläisen WR:iä kiinni, vaikeutuu heittopeli seuraavaan otteluun ja samoin juoksupelin kanssa.l:
Ei ole vielä tappanut minunkaan konsoliani, mutta ei tuo ihan maailman vakainkaan peli ole. Olikohan neljäs matsi pelin saamisen jälkeen, kun kesken koneen hyökkäysvuoron peli jumahti täysin. En tiedä johtuiko pelitilanteesta (pallo oli juuri mennyt koneen vastaanottajan käsien läpi ja olisi ehkä laskeutunut suoraan minun puolustajani syliin) vai mistä, mutta kyllä harmitti kun meni kaksi hyvin pelattua neljännestä ihan hukkaan.
Muistaakseni sain kuitenkin lopetettua pelin sammuttamatta konsolia.
SB bileistä en tiedä, mutta juhlintaa on parannettu jo ihan peleissäkin.
Saa itse valita tuuletukset yms TD:n jälkeen
09 ei voi edes verrata 08:iin, aivan eri planetaalta. Huimaa ollut kehítys kaikilla osa-alueilla.
Pleieri, ei se ole se mittari ostanko pelin vai en Tuli vain mieleen kysyä, että millainen presentaatio/juhlinta animaatiot tässä on, koska 08:ssa ne oli todella suppeat. Juurikin nyt olen lähdössä katsomaan jos peliä kaupasta löytyisi ja tämän jälkeen ohjailen Steelersit kohti sitä sb juhlintaa
Morjensta pöytään. Meikäläinen uutena palstalla, ja intohimoinen Maddenin hakkaaja. Semmonen kysymys, että onko kellään muulla samaa ongelmaa, että peli jäätyy ladattaessa Franchisessa train active team -harjotusta. Jos drillit simuloi, niin ei mitään ongelmaa, mutta jos yrittää ite pelata, niin jää loading-vaiheeseen. Eihän tuo haittais jos kone osais simuloia kunnolla, mutta ku jos laittaa all-maddenin, ni ei varmaan ropise pisteitä.
Mitenkäs tuota Maddenia pystyis päivitteleen? Josko se auttais nuihin jäätymisiin...