Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 [PS3]

Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Huoh, taas muistu minkä takia EA vituttaa... vittu en tienny, että Maddenitki jäätyilee. Perkele superstaria pelasin ja yhen matsin jo kerenny pelaa, jossa yhen td:n juoksin ja treenejä jne ja sitten tokassa pelissä ni jäi siihen taktiikka ruutuun. Siis äänet toimi normisti, että siellä niinku peli mukamas oli käynnissä, mutta telkkarissa näky vaan se taktiikkaboardi ja ei toiminu mikään näppäin ohjaimessa. Kiitti taas EA.

E: Ja toisen kerran tunnin tauon jälkeen :O. Vittu plese vai peli paskana? VITTU VITTU VITTU!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.

Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:

http://www.easports.com/madden09/fullsite/blog.jsp
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.

Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:

http://www.easports.com/madden09/fullsite/blog.jsp

Huh, "kiva" kuulla, että vika ilmesesti sitten pelissä :eek:
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Juu, jäätyily pitäisi korjata päivityksessä.

Tuo mun dive endzonelle tehdään neliöllä, paina sellainen kaksi jaardia ennen niin loikkaa nätisti :D

Kai tiedät seuraavan:
Kun teet TD:n, niin meet esim katsomon viereen ja painat kolmiota. Eri paikoissa tekee erilaisen tuuletuksen ja mikäli lähellä jotain mihin reagoida niin pelaaja reagoi siihen(esim maskotti tai donkkaa pallon maalihaarukkaan)
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Juu, jäätyily pitäisi korjata päivityksessä.

Tuo mun dive endzonelle tehdään neliöllä, paina sellainen kaksi jaardia ennen niin loikkaa nätisti :D

Kai tiedät seuraavan:
Kun teet TD:n, niin meet esim katsomon viereen ja painat kolmiota. Eri paikoissa tekee erilaisen tuuletuksen ja mikäli lähellä jotain mihin reagoida niin pelaaja reagoi siihen(esim maskotti tai donkkaa pallon maalihaarukkaan)

Kiitos tiedoista. Entä mites jos juokset vapaana kohti td:tä niin miten saat sen tuulettaa siinä matkalla? Painoin O:ta kerran ja sehän veti spinnin ja takaata vastustaja hyppäs kiinni mut onneks spinnasin samalla siitä irti ja silti TD :D.

Sitten tohon juoksupeliin vielä... eli siis X:stä tulee se stiff arm niin jos juoksen vaikka oikealle ja vasemmalta tulee miehiä niin painan X:ää niin ottaako se automaattisesti sillä vasemmalla kädellä niitä äijiä vai mitä? Pitääkö tattia käännellä tai jotain. Nyt kun palautan potkua tai muuten juoksen niin ainoat kikat on oikeastaan spinnaus tai sitten oikealla tatilla ylös ja pusken läpi tai oikealla tatilla jotain ihan omia kikkoja joita en tiedä mitä niistä tulee, mutta toivotaan toivotaan.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.

Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:

http://www.easports.com/madden09/fullsite/blog.jsp

Collectors editionissa ei jäädy <3
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Voi onnen päivää! :D

Ennen JanRei:n vinkkiä miulla ei ollut mitään hajua mistään piilotetuista slidereista (joo kiitti vaan EA, todella järkevää piilottaa ne custom-tason taakse...).

Lyhyehkön googlauksen jälkeen löysin yhden slider-setupin, joka tuntuisi toimivan todella hyvin! Oma juoksupeli ei ole enää mahdotonta, mutta ei todellakaan joka downilla vedetä kymmentä jaardia. Onnistuinpa jopa tekemään äsken 57yd run TD:n!!!

Ei voi muuta kuin suositella näitä asetuksia:

Passing
QB Accuracy: 30
Pass Blocking: 85
WR Catching: 30

Rushing
Broken Tackles: 70
Run Blocking: 70
Fumbles: 75

Pass Defense
Reaction Time: 100
Interceptions: 25
Pass Rushing: 95

Rush Defense
Reaction Time: 0
Block Shedding: 30
Tackling: 30

Special Teams
FG Power: 30
FG Accuracy: 0
Punt Power: 45
Punt Accuracy: 45
Kickoff Power: 45


Penalties: All set to 100


(Tosin itse jätin FG Powerin 45 ja accuracyn myös 45. Nyt pystyy vielä 45 jaardista pistämään figgien sisään.)

Onkos kukaan ehtinyt vielä näitä kokeilemaan? Toimivatko?
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

tiedoksi tännekin:

Mulla on joko modeemi tai PS3 rikki, jos en saa vikaa korjattua sunnuntaihin mennessä niin luovutan ekan kierroksen matsin Pena_FIN vastaan.

Osaisko joku auttaa kun laitan yksityiskohtia:
-ps3 käynnistäessä, sekä langattomana että kaapelilla, ps3 ei löydä modeemia. Tai jotain, ilmoittaa dns-virhettä.
-Tietokoneella komentorivin "ping" aikakatkaistaan
-en pääse modeemin asetuksiin sivulta http://10.0.0.2

- Ja oudoimpana tämä: Rostereita ei lataa EU-tilillä, mutta vaihdoin USA-tilille ja onllinerosterit tuli heti.



Motukka on A-Link RR24(AP?)
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.

Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:

http://www.easports.com/madden09/fullsite/blog.jsp

Patchi voi tulla jo tänä perjantaina jakoon tai sitten ensi viikolla. :) Riippuu siitä kuinka nopeita sonylla ollaan sertifikoimaan. EA vain tiedottaa tästä milloin missäkin, joskaan eivät kovin nopeasti omilla sivuillaan.

Siihen asti tosiaan kannattaa tallentaa aina pelien välissä ja välttää pitkiä sessioita. Joskus kuitekin franchise/ SS voi mennä niin jumiin, että mikään ei auta. Pelistä on löytynyt aika runsaasti virheitä EAn omissa tarkistuksissa, mutta kiva että päättivät kaikesta huolimatta laittaa tällaiseen laajan beta-testin pystyyn.

Ja HenrikRamonelle tiedoksi: myös collector's edition jäätyilee siinä missä muutkin. ;) Samat syöpäkoodit niissäkin on plus vähän päälle (vanha madden, josta palaaminen voi kaataa koko roskan).
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Jooh tuntuu jäätyvän mulla nyt, joka kerta SS:a. Alotin uudenki SS:n ja silti kaatu siihen taksuruutuun taas... perskele!
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Motukka on A-Link RR24(AP?)

Tuo on sellainen laite, joka saattaa vaatia resetointia ajoittain. Jos sinulla ei ole asetettu sinne käsin mitään asetuksia, niin sitten homma on niinkin yksinkertainen kuin sen laitteen takapuolella olevan pienen nastan pitäminen pohjassa pari sekuntia. Jos se ei auta, niin virrat pois vaikka vartiksi jolloin puskurimuistit tms. tyhjenee ja modeemi käynnistyy varmasti täysin nollista.

Omalle kohdalle on sattunut pelkkiä huonoja kokemuksia tuosta modeemista, mutta nykyään toimii ihan hyvin kun käytän sitä pelkkänä siltana internetiin, ja lähiverkon ym. keskeiset asiat hoitaa Apple Airport Extreme. :rolleyes:
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Tänks. Täytyy koittaa noita kikkoja, varsinkin tuota 15min hommelia.


EDIT: TOIMIIIIIIIIII!!!!!!!!!! :D
Piti vaan käydä easportsworldissa nollaamassa accountin linkitys ja USA-tilillä lataamani, ja main accolle siirretyt, onlinerosterit meni läpi.
Eli game on !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Ja HenrikRamonelle tiedoksi: myös collector's edition jäätyilee siinä missä muutkin. ;) Samat syöpäkoodit niissäkin on plus vähän päälle (vanha madden, josta palaaminen voi kaataa koko roskan).

Sittenhän mulla on käyny ihan stn hyvä tuuri, ei oo jäätyny kertaakaan tossa Franchine modessa :D
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Eipä toimi taaskaan tuo online. Jännä juttu, että muissa peleissä ei ole ongelmia kuin EA:n vaikka on porttiki auki:rolleyes:
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Toimii toisella tilillä vallan mainiosti, eli jos joku haluaa haastaa niin account on "JanReiUSA"

Kattokaapas tästä mallia kuinka noustaan neljän pojon tappioasemasta viimeisen minuutin aikana ;)
http://www.easportsworld.com/en_US/video/683858


Toisella kävi aika pirunmoinen hillo heitoissa. Mulla kaks WR ja sillä CB takakentällä, se saa intterin..Sit sen heittää Owensille mun neljän pelaajan väliin ja tekee TD:n. Se otti multa kaks endzone intteriä ja heitti kaks pitkää.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Sittenhän mulla on käyny ihan stn hyvä tuuri, ei oo jäätyny kertaakaan tossa Franchine modessa :D

Joo ei se kaikilla jäädykkään. Maddenin pääkehittäjän mukaan EA ei koskaan saanu kyseistä ilmiötä testeissä esiin, vaikka yrittivät kovasti useiden kuukausien ajan. Ei mullakaan ole jäätynyt, kuin pari kertaa eli sen mitä jokainen pelaamani EAn peli. Enemmän noi muut bugit mun peli-iloa syö.:mad: Kuitenkin liian monilla peli menee täysin peli kelvottomaksi, joten ymmärrän heidän tuskaansa.

Uusin patchi ei ilmeisesti kerennyt lähteä jakoon perjantaina, joten todennäköisesti tulee sitten vasta maanantaina. Iso lista korjauksia pitäisi tulla kuntoon tällä. Tiedoksi muuten, että tänä vuonna EA (yrittää) päivittää rostereita joka viikko. Plussaa ainakin teille koville online-pelaajille.;)
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Onko tässä minkäänlaista kausimoodia mitä voi pelata moninpelinä samalla koneella?
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Näyttäisi versio 1.20 tulleen jakoon PS3:lle, boksilaiset saavaat odotella vielä omaansa. Katsellaan kuinka hyvin parannukset toimivat.
 
Ylös Bottom