Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]
Tekeekö se kolmiosta vai neliöstä tuon syöksyn tuossa td:n rajalla?
Tekeekö se kolmiosta vai neliöstä tuon syöksyn tuossa td:n rajalla?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.
Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:
http://www.easports.com/madden09/fullsite/blog.jsp
Juu, jäätyily pitäisi korjata päivityksessä.
Tuo mun dive endzonelle tehdään neliöllä, paina sellainen kaksi jaardia ennen niin loikkaa nätisti
Kai tiedät seuraavan:
Kun teet TD:n, niin meet esim katsomon viereen ja painat kolmiota. Eri paikoissa tekee erilaisen tuuletuksen ja mikäli lähellä jotain mihin reagoida niin pelaaja reagoi siihen(esim maskotti tai donkkaa pallon maalihaarukkaan)
Kannattaa tallentaa joka ikisessä välissä sitä peliä. Minulla tuo peli tekee tuota samaa franchise-moodissa, kaatuu AINA joka ikisessä pelissä. Jätin sen pelaamisen väliin niin pitkäksi aikaa että tuohon tulee jokin päivitys.
Ainakin toisen päivityksen pitäisi korjata näitä epävakausongelmia, kunhan se vain joskus tulisi ulos:
Voi onnen päivää!
Ennen JanRei:n vinkkiä miulla ei ollut mitään hajua mistään piilotetuista slidereista (joo kiitti vaan EA, todella järkevää piilottaa ne custom-tason taakse...).
Lyhyehkön googlauksen jälkeen löysin yhden slider-setupin, joka tuntuisi toimivan todella hyvin! Oma juoksupeli ei ole enää mahdotonta, mutta ei todellakaan joka downilla vedetä kymmentä jaardia. Onnistuinpa jopa tekemään äsken 57yd run TD:n!!!
Ei voi muuta kuin suositella näitä asetuksia:
Passing
QB Accuracy: 30
Pass Blocking: 85
WR Catching: 30
Rushing
Broken Tackles: 70
Run Blocking: 70
Fumbles: 75
Pass Defense
Reaction Time: 100
Interceptions: 25
Pass Rushing: 95
Rush Defense
Reaction Time: 0
Block Shedding: 30
Tackling: 30
Special Teams
FG Power: 30
FG Accuracy: 0
Punt Power: 45
Punt Accuracy: 45
Kickoff Power: 45
Penalties: All set to 100
(Tosin itse jätin FG Powerin 45 ja accuracyn myös 45. Nyt pystyy vielä 45 jaardista pistämään figgien sisään.)
Motukka on A-Link RR24(AP?)
Ja HenrikRamonelle tiedoksi: myös collector's edition jäätyilee siinä missä muutkin. Samat syöpäkoodit niissäkin on plus vähän päälle (vanha madden, josta palaaminen voi kaataa koko roskan).
Sittenhän mulla on käyny ihan stn hyvä tuuri, ei oo jäätyny kertaakaan tossa Franchine modessa
Onko tässä minkäänlaista kausimoodia mitä voi pelata moninpelinä samalla koneella?