Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 09 [PS3]

Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Vieläkin houkuttaisi ajatus fantasydraft liigasta. Aktiiviset pelaata kun löytyis niin voisin alkaa touhuaan.

Mulla vois olla kiinnostusta. Nyt olen kylläki vasta alottelemassa tuota nettipelailua, mutta johan sitä vois pelailla vaikka turphiin tuliski :p
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Eipä auttanu päivitys tuohon kaatuiluun. Tai siis ei kaadu muuten ko ladattaessa train active team-harjotusta. Piti sitten alottaa uus franchise, ku tuo treenaus on aika oleellinen, ku pelaan Miamilla, jonka umpisurkea secondary kaipaa kovasti treeniä. No onpahan tässä se hyvä puoli, että nyt pääse alottaan uuemmalla rosterilla.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Vieläkin houkuttaisi ajatus fantasydraft liigasta. Aktiiviset pelaata kun löytyis niin voisin alkaa touhuaan.

Itseäni kiinnostaisi myös, tosin draftaaminen olsi aika vaikeaa ainakin puolustuksen osalta, kun en sieltä oikein ketään tiedä :D. VIimeks kaatu se turnaus siihen, kun kolmella tuli pelkkää "no connection" shittiä koko ajan, miten tämän voisi estää ja onko edes mahdollista.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

. VIimeks kaatu se turnaus siihen, kun kolmella tuli pelkkää "no connection" shittiä koko ajan, miten tämän voisi estää ja onko edes mahdollista.

Niinpä, kertokaapa joku fiksu se. Taitaa olla se meidän liiga nyt aikalailla jumissa ellei jopa kuopattu kokonaan
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Niinpä, kertokaapa joku fiksu se. Taitaa olla se meidän liiga nyt aikalailla jumissa ellei jopa kuopattu kokonaan

Kuopattu se on. Ei siellä montaa matsia jääny pelaamatta. Tuli sen verran uusia pelejä tuossa yhteen väliin että porukka siirty pelaan niitä.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Mitenkähän se "connection" robleeman vai mikä se oli saisi korjattua?
Olisi mukava ottaa joskus uusi turnee jos saisi hommat toimimaan. Yritin niitä accoja linkittää mutta en tiedä teinkö oikein kun se EA:n account juttu on minusta niin sekava :confused:
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Noniin!!!! Nyt on madden alkanut jumittaa usein kun tyritän tallentaa franchisen
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Itse aliarvioin ilmeisesti draftin merkityksen, mutta sainpa lopulta kiusattua muita ihan tehokkaasti. Ensi kaudella jälleen piikkinä lihassa.

-East Staines Massive
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Menee nyt OT:n puolelle, mutta onko joku sattunut hankkimaan tota NFL GamePass HD:ta?
Cowboys-Giants matsin takia sen hankin, kun Viasat tai digiboksini kusi nauhoituksen. Ihan mahtava keksintö. Tullu nyt katottua melkein kaikki pelit tältä ajalta ja Postseason on myös hankittu. Jos harkitsette ostoa, niin suosittelen! Kuvasuhteen (?) takia parempi kuva, kuin Viasatilla!

Sunnuntaina sitten jatketaan :)
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Menee nyt OT:n puolelle, mutta onko joku sattunut hankkimaan tota NFL GamePass HD:ta?

Itse tuli hankittua juuri eilen NFL GamePass HD Playoff -paketti. Aivan mahtava keksintö tällainen netti-tv! Tuli katsottua heti vko 17 Chargers-Broncos matsi ja nyt kovasti kutkuttelee jo viikonlopun wild card -kierros. Pelit tulee vielä kivasti sekä lauantaina että sunnutaina niin on molemmille öille tekemistä :D

Käsitin niin, että Super Bowl ei sisälly livenä tuohon playoff-pakettiin :confused: Toivttavasti se tulee maksuttomalta mtv3:lta kuten ennenkin...

Kaikenkaikkiaan GamePass HD vaikuttaa niin pätevältä paketilta, että täytynee ensi kaudeksi ostaa täysi paketti heti kauden alusta lähtien.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Itse tuli hankittua juuri eilen NFL GamePass HD Playoff -paketti. Aivan mahtava keksintö tällainen netti-tv! Tuli katsottua heti vko 17 Chargers-Broncos matsi ja nyt kovasti kutkuttelee jo viikonlopun wild card -kierros. Pelit tulee vielä kivasti sekä lauantaina että sunnutaina niin on molemmille öille tekemistä :D

Käsitin niin, että Super Bowl ei sisälly livenä tuohon playoff-pakettiin :confused: Toivttavasti se tulee maksuttomalta mtv3:lta kuten ennenkin...

Kaikenkaikkiaan GamePass HD vaikuttaa niin pätevältä paketilta, että täytynee ensi kaudeksi ostaa täysi paketti heti kauden alusta lähtien.

Itsellä Viasat. Muuta valittamista siitä ei ole kun itse ei saa valita otteluita. Mites tuon gamepassin kuvanlaatu? sajl.fi:n foorumilla porukka on haukkunut että puuroa ollut välillä.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Itsellä Viasat. Muuta valittamista siitä ei ole kun itse ei saa valita otteluita. Mites tuon gamepassin kuvanlaatu? sajl.fi:n foorumilla porukka on haukkunut että puuroa ollut välillä.

Ittellä on käynyt sillälailla, etta Archievesta kun katsoo niin kuvanlaatu on parempi kuin viasatilla (johtuu varmaan siitä kuvasuhteesta?) ja jos kattoo yhtä peliä livenä niin kva on parempi kuin viasatilla. Mutta jos ottaa siihen ns. Thumbnailiksi jonkun muun matsin pyörimään, niin kuva huononee. Se voi tosin johtua liian "kevyestä" laakaistasta. Faijalla on myös NHL:stä ja NBA:sta samanlaiset paketit, ja niissä (varsinkin NBA:ssa) kuva rupeaa läppärillä puuroutumaan, mutta pöytäkoneilla pelittää oikein hyvin.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Ittellä on käynyt sillälailla, etta Archievesta kun katsoo niin kuvanlaatu on parempi kuin viasatilla (johtuu varmaan siitä kuvasuhteesta?) ja jos kattoo yhtä peliä livenä niin kva on parempi kuin viasatilla. Mutta jos ottaa siihen ns. Thumbnailiksi jonkun muun matsin pyörimään, niin kuva huononee. Se voi tosin johtua liian "kevyestä" laakaistasta. Faijalla on myös NHL:stä ja NBA:sta samanlaiset paketit, ja niissä (varsinkin NBA:ssa) kuva rupeaa läppärillä puuroutumaan, mutta pöytäkoneilla pelittää oikein hyvin.

Katselen tässä juuri livenä ATL-ARI matsia GamePass HDstä ja hyvin toimii. Ei pätkimistä eikä puuroutumista nimeksikään ainakaan näin yhtä peliä katsottaessa... Aika yllättävä alku ollut pelissä by the way :eek:
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Taas innostunu painaa Maddenia, kun playoffit käynnissä. Ei perkele mikä matsi äsken. Itse olin Panthers ja vihu Steelers. 21-14 tappiolla kolmantee quarteriin(Delhomme 151yaardia, 2td) ja kaveri vielä palauttaa ensin. No siihen heti alkuun priima puolustusta ja otan 2 intteria joista toisen juoksen td:ksi ja toisen red-zonelle ja siitäkin td ja yhtäkkiä ollaankin td voitolla. Sitten Delhomme heittää intterin ja kaveri tasoittaa ja mitäs sitten... seuraava heti perään ja ollaan taas tappiolla. Lopussa sitten minsa aikaa niin kaverilla 4th down 19 yardia niin vittujen *****. Peitän syöttö paikat ja Roethlisberger juoksee 1st down :D.

EEEEEI!
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Divisional Playoffs veikkausta

BAL-TEN
BAL
Tämä on tosi paha. Todella pienimaalinen ottelu, veikkaan pienellä yllärillä Ravensin voitoon. Ed reed 1 intteri. ( Edellinen Reedin intteriveikkaus napsahti oikein)

ARI-CAR
CAR
Mikäli Boldin on pois ja Carolinassa nähtävästi tulee vettä niin Arizona ei saa heittoaan toimiin. Carolina luottaa juoksupeliin eikä Arizona Dansbyistä ja muista huolimatta saa sitä pysäytettyä. Pienellä marginaalilla Carolinalle.

PHI-NYG
PHI
Phillyllä edelleen hyvä draivi päällä. O-linjalle tulee tulikoe mikäli Tuck pelaa. lievällä yllärillä tähänkin Eagles voittaan.

SD-PIT
PIT
Steelersin puolustus on sitä verta kova ettei SD:llä ole mahdollisuuksia. LT nähtävästi vielä pois.


E: ja Pittsburgh nähdään Superbowlissa.

Toinen Edit. Tän voi varmaan siirtää tuohon toiseen topicciin, nyt vasta huomasin.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Miten kannattaa noita pitkiä syöttöjä katkasta. Usein nettipelissä noi hörhöt heittää noita helvetin pitkiä vaikka mulla on double coveragekin niin silti se vaan nappaa vaikka olis molemmat puolustajat siinä edessä tai vieressä. Ottaako ne puolustajat ite haltuun vai antaa koneen arpoa?
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Ite lähtisin ehkä double coveragella ja corneri pumppaamaan. Sitten kun se pitkä heitto lähtee niin corneri haltuun ja maahanlyönti.
Intterin haku menee aika usein viduksi, maahanlyönti onnistuu taas miltei aina.
Eli tuplapeitto ja korneri pressiin, silloin on peitto alla ja päällä.

Ja jos vastustajalla on taipumus heittää aina samalle tyypille(esim. ympyrä), niin pelaa peruspuolustuksia. Korneri ottaa miehenä ja safetyt syvälle, sitten R2 pohjaan ja highlighttaa se yleisin rissu. Koko takakenttä vahtii silloin sitä hieman enemmän.
 
Vastaus: Madden NFL 09 [PS3]

Oliko jollain teistä Maddenista Collectors edition jossa oli myös NFL Head coach? Jos peli on omalla levyllä ja ette pelaa sitä niin ostan mielellään pois sen. Yrittänyt metsästää sitä jonkin aikaa. Kahdesta nettikaupasta yrittänyt tuloksetta tilata ja kaveri kävi Phiiladelphian Gamestopit ja bestbuyt läpi mutta sielläkään sitä ei enää kuulemma ole. Ladattavana ko. peli on mutta US store ei huolinut mun mastercardia, oiskohan ollut omaa osaamattomuuttan se.
 
Ylös Bottom