Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 10 online franchise

Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Pääsetkö kirjautumaan EA Sports Worldiin (EA SPORTS | Sports video games | Football, Soccer, Golf, Basketball, Boxing, Tennis and Fitness?) Se on mulla ainakin sama tunnus kuin siellä ja sitäkin kautta pääsee tuonne franchise sivuille? Ja tossa on joskus jotain ongelmia sisäänkirjautumisessa mullakin..
EA Sports Worldiin kirjautuminen onnistuu, muttei tuonne franchisen puolelle.

Hienoa, että fa lista on nyt muualla nähtävillä :)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

EA Sports Worldiin kirjautuminen onnistuu, muttei tuonne franchisen puolelle.

Hienoa, että fa lista on nyt muualla nähtävillä :)

Tällä hetkellä taitaa olla joku ylläpito siellä, mutta sinne pitäisi päästä myös tuon EA Sports Worldin kautta.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

FA listan näkke ainakin pleikkarin kautta player managementista jos ei muuten
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

FA listan näkke ainakin pleikkarin kautta player managementista jos ei muuten

Ja näköjään sitä kautta voi myös niitä ottaa omaan joukkueeseensa. Omasta joukkueesta vain täytyy joku tiputtaa että FA mahtuu mukaan. Loukkaantumisissa en tiedä miten toimii.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Eka peli vs cpu Redskins takana, voitto 28-14...

Mutta mutta... Oonko ainoa kenen mielestä nuo asetukset on aivan naurettavat?
Tässä muutama pointti:
- Jätkät kipittää kun 20-luvun mykkäfilmeissä
- Sekä cpu:n että omien reaktioaika pelikuvioon erittäin pieni
- Ainakin mulla omat AI-cornerit pudotti pelissä 5 varmaa intteriä plus että otin itse pelaajan haltuun ja menin väliin niin kolmesti suoraan sylistä maahan.
- Säkitin vastustajan QB:n pelissä seitsemän kertaa!!!
- AI-cornerit taklaa Brandon Jacobsia 1vs1 avokentän tilanteessa pystyssä kun BJ juoksee täysiä päin ja voittavat vielä :eek:


Tartten sitten FA:sta QB:n, Manning out for season :D:rolleyes: mikäli siis jatkan tätä seasonia, näillä asetuksilla en nimittäin jatka.

Pudota edes tuo gamespeed yhden alemmas, tulisi jotain järkeä tuohon miltä näyttää ja tuntuu. Onhan nuo NFL-pelaajat urheilijoita, mutta joku raja sentäs...


-----------------------------------

FA pickkejä:
QB:
Brian Griese free agenteista, voit pudottaa Andre Woodsonin pois. Eli Manning siis out for season.

WR:
Matt Jones free agenteista, pudotetaan David Tyree.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Pudota edes tuo gamespeed yhden alemmas, tulisi jotain järkeä tuohon miltä näyttää ja tuntuu. Onhan nuo NFL-pelaajat urheilijoita, mutta joku raja sentäs...

Hommahan on siinä, että game speediä ei voi muuttaa. Ja mitään slidereitä ei ole. Vaihtoehtoina on vain perusvaikeusasteet. Eli näillä on mentävä jos ei mitään patchia tule.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Ainiinhän olikin...Argh....

Noh, tee nuo mun edelliseen viestiini muokkaamani FA pickit niin jatketaan sit niillä...

Varokaa vaan, tulee sellasta powerballia että oksat pois. Matt Jones hankittu tukemaan juurikin tätä pelityyliä ;)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Ainiinhän olikin...Argh....

Noh, tee nuo mun edelliseen viestiini muokkaamani FA pickit niin jatketaan sit niillä...

Varokaa vaan, tulee sellasta powerballia että oksat pois. Matt Jones hankittu tukemaan juurikin tätä pelityyliä ;)

Mä luulen, että sä voit ite hoitaa noi FA:t pleikkarilla. Player Managementista tiputat noi pelaajat ja sitten free agenteista omaan joukkueeseen (FAt löytyy joukkuetta vaihtamalla.) Jos ei onnistu tolla tavalla niin sitten mä hoidan homman. (Ja mielellään hoidetaan noi kaikki FAt samassa paikassa - eli tuolla EA Sports World franhise sivulla. Jos ei pääse sisään niin kokeile logata ensin sisään EA SPORTS | Sports video games | Football, Soccer, Golf, Basketball, Boxing, Tennis and Fitness (ja ensin mahdollisesti logata ulos sieltä) ja sitten Football -valikosta Online Franchise.)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jaa niitä FA-pickejä piti sitten tänne ilmottaa? Hankin nimittäin jo tuossa aiemmin päivällä Matt Jonesin. Oletin että pelaajia voi poimia omaan tahtiin (rajoitusten mukaan tietenkin), kun nuo listatkin on kaikkien nähtävissä ja pari hankintaa oli jo tehty aiemmin.

Tjamtjam kyllä sanoi, että hänelle ilmoitetaan näistä pickeistä ja jos tämä nyt meni vasten sääntöjä voi tuon pickini sitten poistaa..kai?

No kuitenkin selviääpähän kuinka jatkossa toimitaan. Mielestäni tämmöisen foorumilla varailun voisi kyllä jättää, transaction historysta taitaa kyllä nähdä jos joku alkaa pyörittämään pelaajia liian kovaa tahtia.

E: ja tähän tulikin vastaus tätä kirjoittaessa :)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jaa niitä FA-pickejä piti sitten tänne ilmottaa? Hankin nimittäin jo tuossa aiemmin päivällä Matt Jonesin. Oletin että pelaajia voi poimia omaan tahtiin (rajoitusten mukaan tietenkin), kun nuo listatkin on kaikkien nähtävissä ja pari hankintaa oli jo tehty aiemmin.

Tjamtjam kyllä sanoi, että hänelle ilmoitetaan näistä pickeistä ja jos tämä nyt meni vasten sääntöjä voi tuon pickini sitten poistaa..kai?

No kuitenkin selviääpähän kuinka jatkossa toimitaan. Mielestäni tämmöisen foorumilla varailun voisi kyllä jättää, transaction historysta taitaa kyllä nähdä jos joku alkaa pyörittämään pelaajia liian kovaa tahtia.

E: ja tähän tulikin vastaus tätä kirjoittaessa :)

Joo aikaisemmin olin siinä käsityksessä, että olen ainoa, joka näitä siirtoja voi tehdä, siitä syystä tuo foorumihässäkkä. Mutta kun selvästi muutkin pystyvät näitä omalle joukkueelleen tekemään niin ei tarvita tätä (paitsi jos ei jostain syystä pääse pleikkariin käsiksi ja haluaa jonkun siirron tehdä.)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jaa... siksi en edes yrittänytkään ottaa suoraan sieltä kun luulin ettei se onnistu... Noh... ei sitten...
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Kyllä Pahvi tais M. Jonesin ottaa ja saa omatoimisesti noita free agentteja ottaa omaan joukkueeseensa. Se on kuitenkin ilmeisesti mahdollista vain pleikkarilla.

Mä nyt hoidin tuon Brian Greasen Andre Woodsonin tilalle. Ensi kerralla rohkeasti vain itse hoitamaan homma jos/kun tarve tulee!
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Juu tänks...
Tuli kyllä hyvä alku kaudelle, eka peli ja out for season:p
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Juu tänks...
Tuli kyllä hyvä alku kaudelle, eka peli ja out for season:p

Onni onnettomuudessa, että pelaat Giantsilla. Ainakin on hyvin palaset kohdaallaan tollaseen Smash Mouth Footballiin ;) Älyttömän huonoa tuuria sulla oli anyways :(

Miten muuten tehdään näiden Out for Season -pelaajien kanssa? Eikö olisi reilua, että JanRei on etuoikeutettu poimimaan Manningin FAsta ensi kauden alussa eli tavallaan simuloitasiin IR-sääntöä?
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Miten muuten tehdään näiden Out for Season -pelaajien kanssa? Eikö olisi reilua, että JanRei on etuoikeutettu poimimaan Manningin FAsta ensi kauden alussa eli tavallaan simuloitasiin IR-sääntöä?

Siis sehän menee IR:ään ja sillon 1 rosteripaikka vapautuu. Ei manning Free Agentiksi ala vaikka loukkaantuukin, iso sopparikin taskussa ;)
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Siis sehän menee IR:ään ja sillon 1 rosteripaikka vapautuu. Ei manning Free Agentiksi ala vaikka loukkaantuukin, iso sopparikin taskussa ;)

Vaan eivät taida nämä IR rosteripaikkojen vapautukset toimia tässä Maddenissä... Ainakaan ei käsittääkseni normi-franchisen puolella saa mitään extra roster spottia vaikka pelaajan IR listalle siirtäisikin.

Ajatukseni oli siis se, ettei JanRein tarvitsisi kärsiä tuota yhden rosteripaikan menetystä loukkaantumisen takia.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Vaan eivät taida nämä IR rosteripaikkojen vapautukset toimia tässä Maddenissä... Ainakaan ei käsittääkseni normi-franchisen puolella saa mitään extra roster spottia vaikka pelaajan IR listalle siirtäisikin.

Ajatukseni oli siis se, ettei JanRein tarvitsisi kärsiä tuota yhden rosteripaikan menetystä loukkaantumisen takia.

No sitten. Viimeksi pelannu NFL Head Coachia niin tottu että tällaiset systeemit on.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Kyllä tuollainen IR-systeemi mulle käy. Jos joku pelaaja loukkaantuu koko kaudeksi, saa sen laittaa IR:ään (eli free agentiksi, jota muut eivät saa poimia) ja kauden lopussa saa kyseisen pelaajan takaisin.

Mä laitan IR-listan tonne ekaan viestiin. Jos haluatte jonkun IR:ään niin laittakaa viestiä tähän ketjuun tai privaviestiä mulle.

Ja edelleen mainostan irc-kanavaa Quakenetissä: #konsolifin_of! Tulkaa edes idlaamaan niin saadaan sinne botti. :D
 
Ylös Bottom