Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Madden NFL 10 online franchise

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tjamtjam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Noniin...
Sitten toinen yritys;
Johdin jo 21-0 ja sit alko kova kiri. Ensin tanelin korneri otti aivan järjettömän intterin, älytön pomppu ja yhden käden sormilla kiinni. Se pohjiin ja heti mun seuraava, halffin viimene heitto, sama mies ja pohjiin.
Olin tappiolla 28-21 kun tanelilla katkesi taas netti!

Voiko GM vaan simuloida pelejä vai voiko asettaa tuloksen? Nimittäin yhteenlaskeetut pisteet oli meillä tasan, joten draw olis aika kova :)

Mutta GM voi simuloida ton meidän matsin, ei tanelia vastaan pysty pelaa. LAgia on vähemmän jenkkejä vastaan ja ne ei tipu kesken matsia:rolleyes:

Ei pysty asettamaan tulosta vaan vain simuloimaan.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

No sitten.. Eikun simua vaan...

Veikkaanpa jo nyt, että häviän kuitenkin:rolleyes:
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Simuloi vaan heti kun kerkeet se mun ja tanelin matsi niin päästään 3rd roundille...
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Simuloi vaan heti kun kerkeet se mun ja tanelin matsi niin päästään 3rd roundille...

Yksittäisiä pelejä ei voi simuloida. Vain kierroksen kaikki pelaamattomat pelit. Tämä nykyinen kierros olisi tarkoitus simuloida (sääntöjen mukaan) torstaina noin kello 20 eli pelatkaa pelit nopeasti jos on pelaamatta.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Mitä katoin niin taisi kaikki muut ihmistiimit ollu matsinsa pelanneet.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Ehei, HenrikRamonen ja minun välinen mittelö on pelaamatta. Laitoin kaverikutsun Ramonelle, mutta ei ole vielä vastannut. Miten on pelataanko? Illalla onnistuisi.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Taitaa Sulevillakin (Vikings) olla vielä pelaamatta, cputa vastaan tosin.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Saadaanko Ramonen kanssa lisäaikaa pelin pelaamiseen (en tosin vieläkään ole mitään kontaktia saanut mieheen) kun on tuo PlayStation Networkin huoltokatko päällä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Saadaanko Ramonen kanssa lisäaikaa pelin pelaamiseen (en tosin vieläkään ole mitään kontaktia saanut mieheen) kun on tuo PlayStation Networkin huoltokatko päällä.

Mun piti pelata seuraavan kierroksen pelini T-anelia vastaan jo tänään, koska huomenna lähden äitiä tapaamaan enkä pääse pleikkarin äären kuin vasta sunnuntaina. Mutta tämän PSN:n (huolto)katkoksen takia voisi antaa tälle kierrokselle aikaa sunnuntaihin asti kun tulen takaisin. Webistä ei simulointia voi hoitaa.

Toivottavasti ensi viikolla saataisiin pelattua kaksi kierrosta.. Tai sitten pitää siirtyä kierros per viikko vauhtiin.

Vastaisuuden varalta jos on tulossa peli ihmispelaajaa vastaan, kannattanee ottaa yhteyttä jo edellisen kierroksen aikana ja sopia pelihetki hyvissä ajoin.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Saadaanko Ramonen kanssa lisäaikaa pelin pelaamiseen (en tosin vieläkään ole mitään kontaktia saanut mieheen) kun on tuo PlayStation Networkin huoltokatko päällä.

Joo sori, on ollu tää viikko aika tiukka, mutta tänää on koko päivä aikaa pelata, joten eiköhän saada peli pelattua.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Noh, mikä on tilanne? Siirrytäänkö pian kolmannelle kierrokselle?

...ja voitasiin muuten ihan hyvin siirtyä siihen 1 peli/viikko vauhtiin.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Noh, mikä on tilanne? Siirrytäänkö pian kolmannelle kierrokselle?

...ja voitasiin muuten ihan hyvin siirtyä siihen 1 peli/viikko vauhtiin.

Nyt on simuloitu. Pahoittelen viivästystä. Ja siirrytään peli/viikko vauhtiin ainakin täksi viikoksi. Nytkin oli viikko aikaa pelata matsit ja joillakin taisi jäädä silti pelaamatta.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Pahoittelen omalta osaltani viivästystä. Ei vaan saatu aikatauluja sopimaan, on sitä kuitenkin muutakin tekemistä kun pleikkarilla pelaaminen. Pidä vaan tjami langat käsissä, ihan oikein teit kun simuloit.

Seuraavat 10 viikkoa ovat muistaakseni kaikki CPU:ta vastaan, joten ei ainakaan minun takia pitäisi venyä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Juu, kierros viikossa sopii mainiosti. Onpahan ainakin realistinen :D
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Jätin Franchisen tältä erää, koska ei ollut ihan sitä mitä olin odottanu.Aika ei oikein riittäny ja pelin asetukset oli semmoset, et on kivempi pelaa vaa ihan normaalisti franchisea ja onlinea. Ens vuonna sitte uudestaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Nyt on kolmaskin kierros simuloitu. Neljäs kierros simuloidaan joskus viikon päästä.
 
Vastaus: Madden NFL 10 online franchise

Milloinkas T-anelilla olisi aikaa pelata. Itselleni kävisi huomenna lauantaina 13.00-15.00
 
Ylös Bottom