Ippenator
Well-Known Member
Karak kävi vähän pelailemassa Mafiaa, hahmojen kasvojen ilmeet on aika outoja välillä.
Jaa-a, no ei kyllä todellakaan ainakaan tuolla videolla. Todella hyvältä näyttää kyllä, kuten tuo Karak myöskin sanoi.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Karak kävi vähän pelailemassa Mafiaa, hahmojen kasvojen ilmeet on aika outoja välillä.
Näkyykö ekaa Mafiaa siellä omassa pelikirjastossa?Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Itselläni näyttäisi olevan sama tilanne Boxille. Vähän ikävästi tuo näköjään toteutettu. Jos esim. ei muistaisi, että maksoi jo koko trilogian, niin saattaisi vahingossa ostaa tuon ykkösen yksinään uudelleen. Vai olisiko edes mahdollista? En tiedä. Joka tapauksessa aika ikävästi toteutettu asiakkaan kannalta tuo info. Pitäisi kyllä näkyä jo ostettuna, vaikkei peli vielä valmis olisikaan, jos peli on kuitenkin jo maksettu tuon trilogian oston yhteydessä.Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Eipä näy. Täytyy luottaa että homma toimii sitten perjantaina.Näkyykö ekaa Mafiaa siellä omassa pelikirjastossa?
Jos siellä vaikka näkyisi joku laskuri ennakkolataukseen tai jotain.
Jep täytyi oikein tarkistaa että kuuluihan se Mafia 1 remake myös tuohon trilogian hintaan.Vähän ikävästi tuo näköjään toteutettu. Jos esim. ei muistaisi, että maksoi jo koko trilogian, niin saattaisi vahingossa ostaa tuon ykkösen yksinään uudelleen.
https://mafiagame.com/news/mafia-definitive-edition-collectibles/Tässä ykkösessä ei taida olla Playboy Magazinejä kuten mafia 2 ja mafia 3?
Vastaan itselleni. Julkaisupäivänä pitäisi Mafia 1 olla konsolin kirjastossa.Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Se hyvä puoli näissä levyversiollisissa peleissä on, että joskus ne saapuvat jopa 2 päivää ennen virallista julkaisupäivää.Näköjään olisi kannattanut hommata siis levyversio niin olisi päässyt jo pelaamaan. No odotellaan puolilleöin.
Ne ketkä levyversion ovat jo saaneet niin onko jo ekoja fiiliksiä pelistä?
Onhan tuo nyt suurimmalta osin kasia ja niin edelleen. Onko tuo nyt sitten niinku huono?Hyvin ristiriitaiset arvostelut, täytyy pistää alelaari peliksi.
Mafia: Definitive Edition Critic Reviews
Visualize Mafia: Definitive Edition's reviews and see how it stacks up against othe games on OpenCritic. With 114 critic reviews, it currently has a 'Strong' rating and ranks in the 71 percentile.opencritic.com
Onhan tuo nyt suurimmalta osin kasia ja niin edelleen. Onko tuo nyt sitten niinku huono?
Story trailer tuli äsken jakoon.