Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia: Definitive Edition

Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
 
Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Näkyykö ekaa Mafiaa siellä omassa pelikirjastossa?

Jos siellä vaikka näkyisi joku laskuri ennakkolataukseen tai jotain.
 
Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Itselläni näyttäisi olevan sama tilanne Boxille. Vähän ikävästi tuo näköjään toteutettu. Jos esim. ei muistaisi, että maksoi jo koko trilogian, niin saattaisi vahingossa ostaa tuon ykkösen yksinään uudelleen. Vai olisiko edes mahdollista? En tiedä. Joka tapauksessa aika ikävästi toteutettu asiakkaan kannalta tuo info. Pitäisi kyllä näkyä jo ostettuna, vaikkei peli vielä valmis olisikaan, jos peli on kuitenkin jo maksettu tuon trilogian oston yhteydessä.
 
Näkyykö ekaa Mafiaa siellä omassa pelikirjastossa?

Jos siellä vaikka näkyisi joku laskuri ennakkolataukseen tai jotain.
Eipä näy. Täytyy luottaa että homma toimii sitten perjantaina.
Vähän ikävästi tuo näköjään toteutettu. Jos esim. ei muistaisi, että maksoi jo koko trilogian, niin saattaisi vahingossa ostaa tuon ykkösen yksinään uudelleen.
Jep täytyi oikein tarkistaa että kuuluihan se Mafia 1 remake myös tuohon trilogian hintaan.
 
Tässä ykkösessä ei taida olla Playboy Magazinejä kuten mafia 2 ja mafia 3?
 
Olen ostanut Playstation Storesta diginä Mafia Trilogyn, johon tämä ensimmäisen osan remake kuuluu myös. Julkaisuhan on nyt perjantaina 25.9. Ainakin mulle storessa näkyy hinta tuolle pelille vielä. Onkos kellekään sattunut silmiin tietoa siitä että miten tuo homma tulee toimimaan? Milloin pelin saa ladata? Mafia 2 ja 3 oli ladattavissa toki silloin heti kun tuo trilogy ilmestyi.
Vastaan itselleni. Julkaisupäivänä pitäisi Mafia 1 olla konsolin kirjastossa.

"Customers who purchase the Mafia: Trilogy will be entitled to Mafia: Definitive Edition upon its official launch starting on September 25, 2020."

"If you purchase the Mafia: Trilogy through either console or PC storefronts, Mafia: Definitive Edition will be added to your Library upon release on September 25, 2020. Only the Definitive Editions for Mafia II and Mafia III will populate your game library prior to this date."


LÄHDE: Mafia Trilogy FAQ
 
Näköjään olisi kannattanut hommata siis levyversio niin olisi päässyt jo pelaamaan. No odotellaan puolilleöin. :D

Ne ketkä levyversion ovat jo saaneet niin onko jo ekoja fiiliksiä pelistä?
 
Näköjään olisi kannattanut hommata siis levyversio niin olisi päässyt jo pelaamaan. No odotellaan puolilleöin. :D

Ne ketkä levyversion ovat jo saaneet niin onko jo ekoja fiiliksiä pelistä?
Se hyvä puoli näissä levyversiollisissa peleissä on, että joskus ne saapuvat jopa 2 päivää ennen virallista julkaisupäivää.
Toki kaikkien onnen tähtien pitää olla silloin linjassa:D
 
Mulla oli näköjään tähdet ja aurinko kohdallaan kun peli saapui tänään. Pari ekaa chapteria pelattu ja kyllä maistuu. Kerättävää tässä on aika kiitettävästi. Ne sitten tarinan jälkeen kaikki keräykseen.
 
Hyvin ristiriitaiset arvostelut, täytyy pistää alelaari peliksi.

Onhan tuo nyt suurimmalta osin kasia ja niin edelleen. Onko tuo nyt sitten niinku huono?
 
Ylös Bottom