Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia: Definitive Edition

Twitterin kommenttien mukaan tuo meni jo tunti sitten, joten turha enää vaivautua.
 
Turha noita on pasteta. Meni hetkessä, kuten nuo menevät aina. Oma peli on edelleen matkalla Elisalta, kun piti perjantaina tilata nettikaupasta tuonne fyysiseen kauppaan, josta sitten haen kun tekstiviesti niin käskee tekemään. Oispa huomenna jo.
 
Tarina meni läpi 10 tunnissa, PS4. Hyvä peli, ei siinä mitään. Bugeja toki löytyy, autoja putoaa yhtäkkiä ilmasta, ihmisiä katoaa kun ne ylittää tietä. Hahmojen takit lepattavat ja hyppivät oudosti vaikka hahmo istuu paikallaan. Ja kyllä tässä voi ihmisten päälle ajaa. Monta kertaa kävi näin kun ajoin kulman takaa kylki edellä. Kerran tyyppi jäi roikkumaan keulaan.

Bugeista huolimatta oikein viihdyttävä peli, eikä missään vaiheessa tule sellaista fiilistä, että loppuis jo. Antaisin tälle 8/10. Nyt keräiltävien kimppuun.
 
Aijaa? Ei tuo ajokisa kyllä mikään kovin vaikea aikoinaan ainakaan itselleni ollut. Ei ehkä mikään paras toteutus kyllä sinänsä, mutta en ainakaan muista siinä kauaa kiroilleeni. Toki sekin on varmaankin mahdollista, että aika kultaa muistot. :D
Haha, itse kiroilin aikoinaan tuon ajokisan kanssa ikuisuuden kun näppäimistöllä yritin hakata läpi... Ei onnistunut ei millään kun kaasu oli asennossa on/off, niin takavetoinen oli saman tien nokka tulosuuntaan.

Pidin päivän taukoa, kaivoin Microsoft Sidewinder ratin kaapista ja ykkösellä läpi ylivoimaiseen voittoon.

edit: olin hieman yllättynyt kun pelissä oli tuki ratille.... miten lie tässä uudessa?

Prkl.
 
Viimeksi muokattu:
Peli läpi. Hardilla jotkut kohdat olivat aika vaikeita. Mutta tykkäsin kyllä. Hieno remake. Miinuksena se kisa, meinasi jäädä kokonaan kesken sen takia. Mutta meni se noin kolmen tunnin yrityksen jälkeen.
 
Peli läpi. Hardilla jotkut kohdat olivat aika vaikeita. Mutta tykkäsin kyllä. Hieno remake. Miinuksena se kisa, meinasi jäädä kokonaan kesken sen takia. Mutta meni se noin kolmen tunnin yrityksen jälkeen.
Pelasin tuon kisan jokin aina sitten default vaikeustasolla, joka olikin sitten aivan käsittämättömän helppo. En mitenkään virheettömästi ajanut, mutta jo puolessa välissä kisaa olin jo selvässä johdossa ja lopulta maalissa niin selvässä johdossa, ettei vastustajia näkynyt lähimainkaan edes tutkassa. Tämä siis suoraan ensimmäisellä yrityksellä. Todella helppo tosiaan ainakin tuolla default-vaikeustasolla. Sitä en toki epäile, etteikö hardilla pelatessa olekin jo ihan kunnollinen haaste.
 
Pelasin tuon kisan jokin aina sitten default vaikeustasolla, joka olikin sitten aivan käsittämättömän helppo. En mitenkään virheettömästi ajanut, mutta jo puolessa välissä kisaa olin jo selvässä johdossa ja lopulta maalissa niin selvässä johdossa, ettei vastustajia näkynyt lähimainkaan edes tutkassa. Tämä siis suoraan ensimmäisellä yrityksellä. Todella helppo tosiaan ainakin tuolla default-vaikeustasolla. Sitä en toki epäile, etteikö hardilla pelatessa olekin jo ihan kunnollinen haaste.
Juu hardilla ja simulationilla riitti kun teki yhden virheen, niin oli enään turha yrittää. Eli kun ottaa huomioon että kuinka helposti vaikka auto menee ympäri. Harvoin pelissä menee niin kovasti hermot. Valehtelematta Dark Soulsien bossit ei edes saanut näin hermoja kiristämään.
Toki muutenkin tässä vaikeusaste pomppi kokoajan.
 
Juu hardilla ja simulationilla riitti kun teki yhden virheen, niin oli enään turha yrittää. Eli kun ottaa huomioon että kuinka helposti vaikka auto menee ympäri. Harvoin pelissä menee niin kovasti hermot. Valehtelematta Dark Soulsien bossit ei edes saanut näin hermoja kiristämään.
Toki muutenkin tässä vaikeusaste pomppi kokoajan.
Kuinka pitkälle peliä pitää pelata, että tuo kisa tulee eteen?
 
Kuinka pitkälle peliä pitää pelata, että tuo kisa tulee eteen?
Kisa tulee aika alussa peliä. Olisiko jopa kolmas tai neljäs tehtävä tai jotain sinne päin. Toki olisin itsekkin päässyt helpommalla, mutta luonne ei vaan antanut periksi että olisin laskenut vaikeusastetta.
 
Tämähän täytyy selkeästi hommata jo pelkästään tämän paljon puhutun ajokisan takia. :D Alkuperäistä ei ole tullut pelattua, koska pc-only. Mafia 2 sen sijaan tuli pelattua xbox360 aikana, ja tykkäsin kovasti. Kolmonen sitten jäikin kesken, koska ei se ollut mafiaa nähnytkään ja kovin geneerinen open world toistontoistontoisto.
 
Tämähän täytyy selkeästi hommata jo pelkästään tämän paljon puhutun ajokisan takia. :D Alkuperäistä ei ole tullut pelattua, koska pc-only. Mafia 2 sen sijaan tuli pelattua xbox360 aikana, ja tykkäsin kovasti. Kolmonen sitten jäikin kesken, koska ei se ollut mafiaa nähnytkään ja kovin geneerinen open world toistontoistontoisto.
Ei se edes ollut vaikea kun ajat surutta ekalla kierroksella kaikkien kylkiin, sit skriptattu kisa vie sut voittajaksi jo.
 
Enemmän mulla palaa käpy tuohon ihan toivottomaan hahmon kankeuteen. Ampumiset, liikkumiset, suojaan menemiset jne on ihan tuskaa pädillä ainakin. Ei siitä vaan tule mitään ja mua ottaa päähän kun näen että kohta räiskitään.
Eikä tuokaan haittais jos ois ammuksia. Mutta tuolla ohjattavuudella se yks äijä vaatii 10 kutia, sieltä tulee 15 äijää. Ammuksia sulle annetaan 5. :D
 
Enemmän mulla palaa käpy tuohon ihan toivottomaan hahmon kankeuteen. Ampumiset, liikkumiset, suojaan menemiset jne on ihan tuskaa pädillä ainakin. Ei siitä vaan tule mitään ja mua ottaa päähän kun näen että kohta räiskitään.
Eikä tuokaan haittais jos ois ammuksia. Mutta tuolla ohjattavuudella se yks äijä vaatii 10 kutia, sieltä tulee 15 äijää. Ammuksia sulle annetaan 5. :D
Hmmm, onko tämä rdr2 -tason kankeutta, vai jotain pahempaa? Ja kai siellä on settingseissä jotain tähtäys-optioita (sensitivityä yms)?
 
Hmmm, onko tämä rdr2 -tason kankeutta, vai jotain pahempaa? Ja kai siellä on settingseissä jotain tähtäys-optioita (sensitivityä yms)?
RDR:n kanssa tuli toimeen kun esim automaatti tähtäys toimi ja kun painoit nappia se äijä teki sen asian, joskin kankeasti. Tässä ei välillä vain rekisteröidä painalluksia. Tai jos menet suojaan, voi mennä aivan väärään paikkaan, tai kun alkaa lataa asetta ni voikin nousta seisomaan. Ja 2-3 osumaa ja kuolet. Perus taisteluita olen kontrollien ja ammusten vähyyden vuoksi ottanut useammin uudestaan kuin tuota autokisaa.
Juoksu/kävely tuntuu olevan vain kahdeksaan suuntaan, jos sitäkään..
Tappeluissa nyrkein otin muutaman kerran turpaan vain siksi, että vaikka painoin nappia, mitään ei tapahtunut.

Sensitivity jne. toki tarjolla on, mutta ei ne mulla ainakaan auta mitään ton huonon ohjauksen vuoksi. Se on huono, on se nopealla tai hitaalla. :D

Mutta harva tuosta tuntuu valittavan, joten lienen yksin ongelmien kanssa. :D
 
RDR:n kanssa tuli toimeen kun esim automaatti tähtäys toimi ja kun painoit nappia se äijä teki sen asian, joskin kankeasti. Tässä ei välillä vain rekisteröidä painalluksia. Tai jos menet suojaan, voi mennä aivan väärään paikkaan, tai kun alkaa lataa asetta ni voikin nousta seisomaan. Ja 2-3 osumaa ja kuolet. Perus taisteluita olen kontrollien ja ammusten vähyyden vuoksi ottanut useammin uudestaan kuin tuota autokisaa.
Juoksu/kävely tuntuu olevan vain kahdeksaan suuntaan, jos sitäkään..
Tappeluissa nyrkein otin muutaman kerran turpaan vain siksi, että vaikka painoin nappia, mitään ei tapahtunut.

Sensitivity jne. toki tarjolla on, mutta ei ne mulla ainakaan auta mitään ton huonon ohjauksen vuoksi. Se on huono, on se nopealla tai hitaalla. :D

Mutta harva tuosta tuntuu valittavan, joten lienen yksin ongelmien kanssa. :D
Ei helvetti, kuulostaa huolestuttavalta. :D Eiköhän tämä kuitenkin jossain kohtaa (hyvästä alennuksesta) ostoskoriin löydä tiensä, kuitenkin sen verran kiinnostava aihepiiri. Jos vaikka siihen mennessä ovat jopa päivitelleet asioita hieman paremmalle tolalle.
 
Ylös Bottom