Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia: Definitive Edition

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3274
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc ps4 xone
Ilmaiseksi saa ladata jos löytyy jo ostettuna. Alku intro taitaa edelleen olla 30fps?? Mutta siitä eteenpäin näyttää kyllä hiton hyvältä

Huvittavaa tossa alussa kun sen ekan tehtävän jälkeen se tyyppi tulee antaa sulle ne rahat ja sanoo että noi naarmut sait kun jouduit väistää vanhaa mummoa, okei? Mut mistäs ne luodin reiät tuli, alkoko se mummo suutuspäissään ampuu mua sen jatimatikilla? :D

Pari tuntia tuli tuossa pelattua ja en muista kokemuksesta PC version kanssa mutta kyllä tämä maittoi pitkästä aikaa todella hyvin. Näyttää nätiltä tosin en Pro ehostuksista tiedä vaikka store niitä väittää olevankin.

Mutta hahmot, dialogi, maailma ah nää on mestari pelejä luomaan fiiliksen että olet 30,40 millä luvulla milloinkin. Pelasin siihen kisaan asti sekin oli todella hauskaa ajettavaa ainakin normalai tasolla helppoo ja kivaa päristelyy.

Täytyy sanoa että jos et ole ennen Mafia sarjaan koskenut niin nyt on hyvä aika. Se uusi kokoelma missä tulee kaikki pelit maksaa vähemmän kuin pelkästään ae uusin peli. Omega Collection lähtee meinaan 39.95€ joka tekee alta 10€/peli.

Kyllä. Näin se nähtävästi toimii. Jos olet ostanut pelin, päivitys ilmainen. Plus-pelinä maksa 6€.
Boxilla kyllä sekosi tuo ainaki itselläni jotenkin. Varmuudella olen pelin nimenomaan itselleni ostanut, ja se siis näkyy boxin pelikirjastossani nimenomaan omissa peleissä, mutta millään muulla ei saanut kuitenkaan tuota 60 FPS versiota ladattua, kuin maksamalla MS:n storessa sen 5,99 euroa. Varmaan johtui siitä, että olen muistaakseni ladannut pelin aikoinaan ensin Game Passin kautta, ja sitten ostanut omaksi myöhemmin jostain alesta. Typerää, jos tuo sen sitten esti, mutta muutakaan en keksi. Joka tapauksessa päädyin tuon sitten vaan ostamaan sillä 5,99 eurolla. Ei se nyt mikään konkurssi kuitenkaan ole, vaikka ihan hiukan jäikin harmittamaan tuollainen turha maksu,

Ylös Bottom