Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II [X360]

Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Pari päivää vielä niin pitäis mafia 2 tipahtaa postiluukusta ;) Kunhan ei posti onnistu sitä jossain jumittamaan :D

Ainakin verkkokaupan ja vpd:n ahvenanmaan varastoissa tota on et eiköhän ne tänään sit ala jo lähettelemään.

Harmi kun pe töitä 15 asti, toisaalta eipä siinä montaa tuntia mene "hukkaan" tulee toi kirjeposti joskus puoleltapäivin, mut lauantainakin pitää töihin raahautua. No eiköhän sitä silti ehdi riittävästi pelaamaan ;)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Itseäni taasen hieman "pelottaa", mitä sieltä on tulossa. Luin uudesta Gamereactor lehdestä arvostelun, mutta demoon en ole koskenut enkä aio siihen koskeakaan.

Ennakkokäsitykseni mukaan odotan tarinallisesti mahtavaa kokemusta. Silti olisin halunnut nähdä pelissä hieman enemmän. Kuten kartassa enemmän kohteita joihin mennä jne.

Noh... Toivotaan parasta, mutta pelätään kuitenkin sitä pahinta.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Hieman on myös itseäni alkanut huolestuttamaan, että mitäköhän sieltä on tulossa. Metacriticin keskiarvo tällä hetkellä 74, jonka perusteella ei mistään mestariteoksesta ole kyse. sitten on vieläpä tuollaisia arvosteluja, jossa arvosana 4/10... Ainakin tuo checkpoint asia hieman arveluttaa. Liekö otettu JRPG genrestä mallia ja kuviteltu että pelaajan kiusaaminen on jotenkin hauskaa...

No, se nyt on kuitenkin jo ennakkotilattu, eli ei voi muuta kuin katsoa että mitä tuleman pitää. :)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Tuli tuossa muutamia päiviä sitten amazonilta viesti että olisi siirtynyt julkaisu päivänmäärälle 1.9, ja ehdin jo hieman ihmetellä tätä.
Tänään sitten tulikin viesti että Mafia II: colletors editionisi on lähtenyt matkaan, joten jos tuurini postin ripeydessä pitää peli on viellä täällä viikolla minulla (ainahan sitä toivoa voi) :)

Toivonmukaan on tehty tuossa collectors editionissa mukana tuleva levy hyvin, jotta pääsisi tosissaan fiilikseen sisään vaikka ei itse pelin kimppuun heti pystyisikään iskeytymään. Tämä peli on melko harvinainen poikkeus itselleni, sillä en ole koskaan ennakkotilannut peliä, en ole myöskään koskaan pahemmin odottanut mitään peliä en ainakaan näin kovin ja innolla. Omaan silmääni tämä peli viellä näyttääkin aivan loistavalta (puusilmä ?) niin luvassa on varmasti hunajata mulle.

Mitä tulee arvosteluihin niille en itse juuri anna painoarvoa. Aivan sama mulle mitä herrat lehtiin kirjoittaa, ainut mikä ratkaisee meikäläisellä on se oma mielipide se tuli jo huomattua GTA:n suhteen josta en pitänyt (gay tony lisäri tosin oli aika mukava, ja ainut mikä itseeni kolahti GTAssa)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Tämä peli on melko harvinainen poikkeus itselleni, sillä en ole koskaan ennakkotilannut peliä, en ole myöskään koskaan pahemmin odottanut mitään peliä en ainakaan näin kovin ja innolla. Omaan silmääni tämä peli viellä näyttääkin aivan loistavalta (puusilmä ?) niin luvassa on varmasti hunajata mulle.

Melkein sama homma, mut taitaa se jo kolmas olla mulle, eikun neljäs. ;) Boxille lyhyen puolen vuoden uran aikana vasta toinen peli - RDR oli tietysti eka. Nyt tuetaan kunnon stooria ja mafiaa. Niin sen kuuluu olla.

Mitä tulee arvosteluihin niille en itse juuri anna painoarvoa. Aivan sama mulle mitä herrat lehtiin kirjoittaa, ainut mikä ratkaisee meikäläisellä on se oma mielipide se tuli jo huomattua GTA:n suhteen josta en pitänyt (gay tony lisäri tosin oli aika mukava, ja ainut mikä itseeni kolahti GTAssa)

Jopas tulee hyvää tekstiä. Siitä lähtien kun joku viisas mies täällä sanoi, että muutamat tietyt sivut tarjoilee maksettuja revikoita, ni on ollut vähän selvempää, eikä ole tarvinnut ihmetellä et mitähä hel taas...

Hieman on myös itseäni alkanut huolestuttamaan, että mitäköhän sieltä on tulossa. Metacriticin keskiarvo tällä hetkellä 74, jonka perusteella ei mistään mestariteoksesta ole kyse. sitten on vieläpä tuollaisia

Metacriticin voi sivuuttaa tosta vaan, mitä kattelin useampaa highest revikoita boxille. Sitä samaa tuubaa taas kerran (gamespot ign jne.). Harvemmin kuitenkaan mikään sivu tarjoilee 100%:sesti niitä pisteitä mitä ite on ajatellut myös.

Melko massasta tykkääviä metakin on, mut jääkööt tähän. Ihan kunnon settiä sinne postiluukkuun pian tipahtelee, jos vaan yhtään on katellut videoita pelistä. Ite uskalsin kattoa tosin vaan sen linkkaamani 09-vuoden traikun, spoilereita kun pelätään.. :D
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Sanompahan vaan et jos tykkäs ekastakin mafiastakin niin varmasti tykkää tästäkin. Ja noi eurogamerin arvostelut nyt on mitä on. Saman 4/10 ne antoi ekallekkin mafialle ja omasta mielestäni yksi parhaita pelejä ikinä.

Ja keräilyversio tulossa itelle:D
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

.

Mitä tulee arvosteluihin niille en itse juuri anna painoarvoa. Aivan sama mulle mitä herrat lehtiin kirjoittaa, ainut mikä ratkaisee meikäläisellä on se oma mielipide se tuli jo huomattua GTA:n suhteen josta en pitänyt (gay tony lisäri tosin oli aika mukava, ja ainut mikä itseeni kolahti GTAssa)

Niinhän sen pitääkin olla, että arvosteluista kannattaa lukea vaan ne kohdat mistä tulee kritiikkiä ja päättää sitten itse, onko peli ostamisen arvoinen. Itse odotin Mafia 2sta kuin kuuta nousevaa, kunnes läpsähti demo käteen ja muutama arvostelu, joissa kaikissa puututtiin juuri sellaisiin asioihin mitkä itseä häiritsee. Ei se hyvä tarina enää peliä pelasta jos muuten puutteita on niin hemmetisti.

GTA IVtä kun tässä tuntuu kaikki parjaavan, niin juonen puolesta siinä ei kyllä ollut minkäänlaisia puutteita. Kaupunki itsessään oli myös loistava. Ainoastaan sivutehtävien määrä oli todella ärsyttävä, tuntui että ne ei koskaan lopu. LA Noirea odotellessa, vaikka Mafia I oli mieleen niin tämä lähtee mukaan korkeintaan alelaarista.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

kait se on ruvettava pelaa tätä ku just tuli paketti discshopilt mukanaan gomorra;)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

kait se on ruvettava pelaa tätä ku just tuli paketti discshopilt mukanaan gomorra;)

Onkos peli yhtään paremman näköinen, kuin demo? Demossa osui silmään se tajuton sahalaitojen määrä.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

On tää taas reilua :D Saispa iteki joskus sen pelin etuajassa.. Noo kaipa toi oma tuolta huomenna on tullut kun töistä tulee, ainakin toivotaan..
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

On tää taas reilua :D Saispa iteki joskus sen pelin etuajassa.. Noo kaipa toi oma tuolta huomenna on tullut kun töistä tulee, ainakin toivotaan..

discshopist kannattaa ennakkoon tilata jos haluaa päivän ennen julkkaria pelin
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Jes, nyt oli peli saapunut työpäivän aikana tännekin. Peli asentumaan ja käymään kaupassa ja sitten voikin loppuillan syventyä mafia elämään ;)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

2 chapteria pelattua ja pakko sanoa että kyllä maistuu :)

Pariin bugiin on tullut törmättyä, jopa sellaiseen että joutuin aloittamaan chapterin alusta :/ No samaan kohtaan pääsyyn mennyt kuin n minuutti joten ei se maata kaatanut.

hauska juttukin tuli tossa vastaan

jäin kuuntelemaan pariskunnan kinaamista kun heidän autonsa ei lähtenyt käyntiin ja mies sitä yritti korjata. No siinä kun aikani kuuntelin niin mies suuttui vaimolleen ja lähti lätkimään, jolloin tuli tilaisuus korjata auto ja nainen oli tyytyväinen :)
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Kyllä tätä pelailee, mutta ei samalla tavoin silmät kiiluen kuin Mafia 'ykköstä'.
Noh Halo Reach:ia odotellessa... :D

7.5/10 'Arvosanaksi'
 
Ylös Bottom