Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II [X360]

Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

hauska juttukin tuli tossa vastaan

Spoileria spoileriin, vaikkei nyt mitään maata mullistavaa, (sinänsä harmiton ohikulkija-tapahtuma, achivement!)
Hiukan acheja katelleena, pelkästään julkisia, huomasin tuon. Huomasin myös tilanteen, mutta en sitten näköjään ollut tarpeeksi kärsivällinen, lyttäsin ekalla kerralla miestä turpaan... :D Mutta, saitko piirakkaa tekos jälkeen? ;)

Kyllä tätä pelailee, mutta ei samalla tavoin silmät kiiluen kuin Mafia 'ykköstä'.
Noh Halo Reach:ia odotellessa... :D

7.5/10 'Arvosanaksi'

Eli olet pelannut pelin läpi jo? Vai perustat tunnin pari pelailuun? Kaiken kattava arvostelu selvästikin, nevertheless. ;)

OT: No voi kiesus taas jotain Reachia. Luulis nyt piru vie kelpaavan kunnon yksinpeli janttereille, mut näköjään ei. Koittais joskus myös löytää ketjun missä ei joku fanipoika kiljuisi siitä (Hallo). Tulee hypet jo joka reiästä, rehellisesti ilmaistuna. JEe mikä räjähdys-kuva! Omg! :rolleyes:

Kolme chapteria takana, ja ei vielä todellakaan oikeastaan voi juuta tai jaata sanoa. Kerättävää löytyy näköjään, korjaamoja, kauppaa, shittiä ja sen sellaista. Ihan syvällinen kokemus kehkeytymässä. Eka chapteri oli melko turha, mut katellaan oliko sillä joku merkityskin sitten loppujen lopuksi. Ajelu on hienoa, ja kivempi tuolla räntäpaskassa on ajaa varastetulla taksinrämällä kuin Forzakolmosessa Audeilla viittäsataa. Makunsa kullakin, ja lopun sanaparresta kaikki tietääkin.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Pelissä pyörii lopputekstit. Tarina on Mafia 1:n tapaan aivan loistava, mutta molempia pelanneena sanoisin, että Mafia 1 oli tarinaltaan parempi. Kauas ei kuitenkaan kakkonen jää. Lisäksi harmittaa se, että kun tarinan on läpäissy ei saa enää jatkaa kaupungilla rellestämistä, vaan joudut main menuun. Free ride extremeä jäin kaipaamaan todella paljon.

Noh.. Tarina oli tuttua mafia kamaa: jännitystä loppuun asti. Itse odotin jokaisen väliclippin aikana, että mitä tapahtuu seuraavaksi. Olisin kuitenkin halunnut nähdä pelissä valintoja. Mielestäni ne olisivat tuoneet tarinaan vielä pikkuisen jännitystä. Kuitenkin pystyin samaistumaan Vitoon. Välillä itsestäni tuntui, että kuinka tyhmä ihminen voikaan olla. Ruveta nyt perseilemään, kun oli kerran perheeseen päässyt sisälle...:D

Sivutehtäviä pelissä ei ole, ellei lasketa autojen romuttamista herra Bruskille, mutta ei sekään kiinnosta kauaa. Samoin kuin ei myöskään kauppojen ryöstely, vaikka sitäkin tuli muutaman kerran kokeiltua. Ikävä kyllä täytyy todeta, että maksullisia sivutehtäviä on varmasti tulossa ja se ei ole mikään hyvä asia. Päinvastoin, se saa pelaajat hyvinkin vihaiseksi.

Peliä ei kannata verrata muihin hiekkalaatikko peleihin, koska sitä Mafia 2 ei ole. Se on tarinaan perustava ja siihen nojautuva pelikokemus. Jos olet pelannut Mafia 1:n läpi, uskon, että tykkäät tästä. Jos taas et ole pelannut Mafia 1:stä, suosittelen sen pelaamista.

Oli hienoa nähdä syy siihen, miksi herra Angelo kuoli Mafia 1:n lopussa. Tämä sai itseni täysin hämilleen. Muistan miettineeni kauan Mafia 1:n läpäistyäni, että miksi päähahmon oli kuoltava ja nyt sain siihen vastauksen.. Miksihän mulla on niin tyhmä olo??!?! :D

Lopuksi sanoisin, että uudelleen peluuarvoa pelillä ei kauheasti ole. Jos jäi wanted posterit tai playboy tytöt keräämättä niin silloin pelin voisi pelata pidemmällä ajalla uudestaan läpi keräten kaikki julisteet. Katselin myös pelin saavutuksia ja täytyy sanoa, että 1000 saavutuspistettä tästä ei ole mikään mahdottomuus. Peli on suunnattu mafia faneille. Osa olisi halunnut nähdä enemmän, osa tyytyy värikkääseen tarinaan, jota kelpaa kyllä hehkuttaa.

edit: Joo ja anteeksi diki finille, jos pilasin pelikokemuksen. Yritän muistaa laittaa noi spoileri merkinnät tulevaisuudessa..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Noni pikkasen päälle 8h meni huhu mikä uurastus kieltämättä ihan liian lyhyt ois voinu vielä pelata vaikka 10h:confused:
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Kävinkin heti tuon viestin jälkeen 2k:n foorumeilla ja tosiaankin se on modi pc:lle. En vaan muistanu tulla enää muokkaamaan viestiä/jaksanut.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Tuo ei varsinaisesti ole modi, vaan kyseessä on 2k:n kehittämä freeride mode joka oli jäänyt jostain syystä kesken, ja siksi purukumi paikkauksella vain otettu pois valikoista. Itse ominaisuus on siis vain "piilossa" mutta mukana.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Läpi meni, oli kyllä semmonen loppu et huh huh :eek:

Ihan mainio peli kyllä, ainakin ite tykkäsin. Jotain pientä tekemistä olisin kaivannut ehkä enemmän ton juonen lisäksi.

Kerran Joe bugitti eikä suostunut menemään autoon joten oli pakko aloittaa chapterin alusta, muihin häiritseviin bugeihin ei tullut törmättyä.
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Eilen tuli tarina päätökseen ja käteen jäi juuri sellainen kokemus kuin odotinkin, ihan jees. Tänään tuli parin saavutuksen perässä juostua ja pienen kämmin jälkeen näin kyllä punaista tuon tallennussysteemin takia - takaisin lähtöruutuun. :mad:
 
Vastaus: Mafia II [X360 Hype]

Itse pelasin pelin läpi perjantaina ja siinä meni noin 15 tuntia. Nautiskelin jokaisesta tunnista, pelin tarina oli minulle todella mieleinen. Voisin sanoa, että yksi parhaimpia pelejä, harmi vain, että se oli turhan lyhyt.

Jos pitäisi antaa arvosana niin se olisi 8, mutta jos olisi ollut enemmän tekemistä, puolet pidempi tarina niin silloin arvosana olisi jopa 9 tai 10.

Osittaisen häröyden vuoksi spoileri :p
Jotkut pitävät tästä pelistä ja toiset eivät, kuten tiedetään, että toiset pitää tyttärestä ja toiset äidistä, joku sitten molemmista... erhmm, vitsi vitsi, mutta kuitenkin suosittelen niille, joille mafia teema on rakas. Itselleni pelillä on uudelleen peluu arvoa.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Läpi meni, hyvä peli. Piti otteessa. Ei liikaa häröilty joka suuntaan vaan pysyttiin tarinassa. Pitkästä aikaa peli mikä tuli pelattua läpi asti. Vois ehkä pelaa vielä uudestaankin.

Tarina ois ehkä kuitenki voinut olla jotenkin parempi. Enempi tunnetta.. muistaakseni ykösessä olisi ollut parempi. Tosin muistikuvat todella hataria.. :)

Läpipelanneet voi katsoa
Vapaa pelimuoto, ajelu/tutkiminen olisi ollut mukava pelin päätteeksi.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Montako chapteria pelissä on?

Käsittääkseni 15.

Itse olen juuri viimeisen chapterin alussa. Ihan mahtavaa meininkiä ollut, ja ekan mafian moneen kertaan läpäisseen fanittajan silmin tyydyttää kyllä.. juuri sitä mitä peliltä kaipasinkin.
Hardilla olen pelannut, eikä oikeastaan suurempia hankaluuksia ole tallennuspisteidenkään kanssa ollut. Läpäisyn jälkeen on sitten aika keräillä loput typyt ja muuten vaan chillailla
hienon kaupungin tunnelmassa. pc + xbox360 padi kombo täällä ja hillittömän hieno
kokemus ollut.
 
Vastaus: Mafia II [X360]

Käsittääkseni 15.

Itse olen juuri viimeisen chapterin alussa. Ihan mahtavaa meininkiä ollut, ja ekan mafian moneen kertaan läpäisseen fanittajan silmin tyydyttää kyllä.. juuri sitä mitä peliltä kaipasinkin.
Hardilla olen pelannut, eikä oikeastaan suurempia hankaluuksia ole tallennuspisteidenkään kanssa ollut. Läpäisyn jälkeen on sitten aika keräillä loput typyt ja muuten vaan chillailla
hienon kaupungin tunnelmassa. pc + xbox360 padi kombo täällä ja hillittömän hieno
kokemus ollut.

kai tiedät että pelissä ei ole mitään freeridea tai freeroamia sit ku peli on loppu niin se on loppu
 
Ylös Bottom