Vastaus: Mafia II [PS3]
Eipä nuo cutscenet mitenkään häiritse, eikä niillä kuljeteta koko peliä vrt. Metal Gear Solid 4:een, jossa 2/3-osaa on välivideota ja 1/3 itse peliä. Ja mitä tekemisen puutteeseen tulee, niin kaksi DLC-pakettia on jo julkaistu joissa pääsee toteuttamaan tuota gangsteriräiskimistä ja ajamista ihan riittävästi. Ja 3. DLC-pakettihan on tulossa joka valottaa enemmän tarinaa eli ei Mafia 2 todellakaan ole mitään kertakäyttöviihdettä.
Niin tai näin, niin taitaa Tsekin poijjaat olla pahasti väärällä alalla sitten.
Mene Joelle-Cutscene-Mene ulos-cutscene-aja paikas a paikkaan b-cutscene autossa-mene baariin-cutscene-aja paikasta a paikkaan b-cutscene-ammu lauma loputtomasti uusiutuvia pahiksia-cutscene-aja paikasta a paikkaan b (joelle)-cutscene
Ehkä olisi ollut parempi tehdä elokuva![]()
Sinänsä jännä huomio tässä pelissä, että eniten gangsterin-elämää oli nimenomaan noissa cutsceneissä, mutta itse pelivaiheessa sait olla lähinnä taksikuski pois lukien se kohtaus, jossa pääsit myymään röökiä nupin perälaudalta. Melko vähäiseksi jäi kuitenkin gangsterin elämä pelissä. Toinen ihmetyksen aihe oli raha, kun siitä ei ollut mitään hyötyä kaupungissa eikä kaupungissa ollut mitään tekemistä![]()
Eipä nuo cutscenet mitenkään häiritse, eikä niillä kuljeteta koko peliä vrt. Metal Gear Solid 4:een, jossa 2/3-osaa on välivideota ja 1/3 itse peliä. Ja mitä tekemisen puutteeseen tulee, niin kaksi DLC-pakettia on jo julkaistu joissa pääsee toteuttamaan tuota gangsteriräiskimistä ja ajamista ihan riittävästi. Ja 3. DLC-pakettihan on tulossa joka valottaa enemmän tarinaa eli ei Mafia 2 todellakaan ole mitään kertakäyttöviihdettä.