Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mafia II [PS3 Hype]

Ihan ookoo näkönen muttei mitään huippu luokkaa. Ykkös osa oli mulle aika suuri pettymys. En ymmärrä miks kaikki kehuu sitä. Pelattavuus ykkösessä oli ainaki mun mielestä järkyttävän tönkköä. Ajaminen, ukolla liikkuminen ja ampuminen oli hemmetin jäykkää. Kaiken kruunas järkyttävän pitkät lataus ajat. Mutta katotaan mitä ne tekijät saa aikaan tällä kertaa. Jos edellä olevat ongelmat on poissa ni kyllä mulle aina kunnon gangsteri meininki kelpaa...

Ykköstä tuli kyllä tahkottua PCllä. Muistan kun sain pelin niin aina kun koulusta pääsi ni pelaamista siihen asti että nukkumaan piti mennä. Tätä jatkui niin kauan että peli oli sitten läpi. Pelin pariin tuli kyllä palattua. Aina mielummin kuin GTA:n palikka autojen pariin. Peli oli kyllä omaa luokkaa grafiikaltaan siihen aikaan ja musiikki loi mahtavan tunnelman. Luonnollisesti odotukset ovat korkealla tätä peliä kohtaan.

Ihan ookoo näkönen muttei mitään huippu luokkaa. Ykkös osa oli mulle aika suuri pettymys. En ymmärrä miks kaikki kehuu sitä. Pelattavuus ykkösessä oli ainaki mun mielestä järkyttävän tönkköä. Ajaminen, ukolla liikkuminen ja ampuminen oli hemmetin jäykkää. Kaiken kruunas järkyttävän pitkät lataus ajat. Mutta katotaan mitä ne tekijät saa aikaan tällä kertaa. Jos edellä olevat ongelmat on poissa ni kyllä mulle aina kunnon gangsteri meininki kelpaa...

jos pelasit konsoolilla niin se oli pahasti kustu verrattuna PC versioon

Sitä nyt jumankauta kuullu konsolilla pelata, täyttä kultaa pc:llä. :p Toivotaan vaan että tästä kakkososasta on karsittu pois niinkin yksinkertainen/vit*ttava asia kuin kyttien hiillostus ylinopeudesta.

jos pelasit konsoolilla niin se oli pahasti kustu verrattuna PC versioon

On kokeiltu PC:llä ja PS2:lla. Kumpiki versio mun mielestä kärsii tönkköydestä (PS2-versio enemmän). PC:llä kumminkaan ei tainnu olla yhtä järkyttäviä latausaikoja ku Pleikkarilla...

Toivotaan vaan että tästä kakkososasta on karsittu pois niinkin yksinkertainen/vit*ttava asia kuin kyttien hiillostus ylinopeudesta.

Muistaakseni jostain luin / katsoin että ne kytät ei viitsi ylinopeuden takia montaa korttelia jahdata.

Kieltämättä, hyvän näköistä meininkiä! Onkohan kuvat ihan oikeesti itse pelistä? Uskoisin että melkovarmasti ovat.

Juu näyttäähän tuo melko hyvältä. Yksi asia osuu pahasti vielä silmään ja se on tuo kestävyys. Ruutu muuttuu punaiseksi ja vastustajat tykittää lippaallisen kylkeen ja hahmolle ei näennäisesti tapahdu mitään. Voisivat vaikka lisätä vähän animaatioita tuohon osumien ottamiseen ja jotakin merkkejä osumista.

Muuten aika herkullisen näköistä. Toivottavasti tuo kyseinen kohta oli pelattu helpoimmalla vaikeusasteella, koska tosiaan aika paljon hittiä otti ja nopeasti palautu.

On kyllä nätin näköistä. Eka video ku pyrähti niin hetken luulin, että siinä on joku välidemo :D. Pelin tunnelma ja juoni näyttää ainakin noiden videoiden perusteella mainiolta. Toivottavasti ei ole ruudunpäivitysongelmia. Sulava 30fps, pliis :)

Tuleeks tää tosiaan vasta Lokakuussa? Jos näin niin onhan tässä vielä pirusti pojilla aikaa kehittää peliä.

Julkaisupäivä sitten siirretty ensi vuoteen. P*rkele! :mad:

Kiitos ja näkemiin! :mad:

Ilmeisesti jotain suurtakin ollut vialla pelissä, koska noi trailerit mitä näytettiin niin sai vaikutuksen, että peli olis melkein valmis. Oisko linkkiä antaa, kun tämmösiä väitteitä laittaa?

Vituttaa jos totta, tosin vielä enemmän vituttais saada keskeneräinen peli, kun pelinvalmistaja ei uskalla vetää peliä takaisin vaikka huomaa siinä isoja virheitä.

Ilmeisesti jotain suurtakin ollut vialla pelissä, koska noi trailerit mitä näytettiin niin sai vaikutuksen, että peli olis melkein valmis. Oisko linkkiä antaa, kun tämmösiä väitteitä laittaa?

Vituttaa jos totta, tosin vielä enemmän vituttais saada keskeneräinen peli, kun pelinvalmistaja ei uskalla vetää peliä takaisin vaikka huomaa siinä isoja virheitä.

Totta on, uutinen löytyy Mafian virallisilta sivuilta: Mafia II has a new release date

MAFIA II HAS A NEW RELEASE DATE
May 26, 2009

Mafia II's release date has moved. The much-anticipated game will now release early in 2010 for Xbox 360®, PLAYSTATION® 3 system, and PC.

Keep your eyes on this community page, as we'll continue to update regularly with news and inside information about the game over the coming weeks and months.

Trailerihan nyt on voitu kasata valmiimmista osista peliä, vaikka 3 kenttää ja nippu videoita olisikin jo 100% valmiita, ei se meinaa että koko peli on valmis..

Trailerihan nyt on voitu kasata valmiimmista osista peliä, vaikka 3 kenttää ja nippu videoita olisikin jo 100% valmiita, ei se meinaa että koko peli on valmis..

Eihän?

Tässä on kuitenkin vielä 6kk joulumarkkinoille niin en usko, että se siitä olis jääny kiinni, että peliä ei valmiiksi oltais juonen osalta saatu vaan luulisin, että jotain ongelmia on huomattu ja niitä alettaan korjaamaan. Luulis, että joulumarkkinat olis parempi kuin 2010 tammikuu-maaliskuu?

Eihän?

Tässä on kuitenkin vielä 6kk joulumarkkinoille niin en usko, että se siitä olis jääny kiinni, että peliä ei valmiiksi oltais juonen osalta saatu vaan luulisin, että jotain ongelmia on huomattu ja niitä alettaan korjaamaan. Luulis, että joulumarkkinat olis parempi kuin 2010 tammikuu-maaliskuu?

Take-Twolta on tulossa syksyllä jo BioShock 2 ja The Ballad of Gay Tony, joten ehkä siellä nähtiin varaa siirtämiseen. Julkaisijatkin ovat pikku hiljaa tajunneet, ettei niitä kaikkia pelejä kannata siihen jouluryysikseen tunkea.

Pers##st# tämmönen pelin myöhästyminen, samaahan sitä itkettiin kun gta IV myöhästy mutta saatiinpahan hyvä peli tai eikuh... No ihan sama tuleepahan syksyllä MW2 ja mahdollisesti gt5.

Ylös Bottom