Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuo oli kyllä niin nätin näköistä, kun ne ajo siinä lopussa kirkolta pois ja ne kaupungin valot loisti ja lumihiutaleet tippu, että en usko ennenkuin näen.![]()
Ei tätä olla vielä edes julkaistu. Taidetaan julkaista vasta loppuvuodesta, mikäli muistan oikein.Tää on varmasti ehdottomasti hankkimisen arvoinen peli! Vaikuttaa todella hyvältä..
Mistähän tän sais edullisesti? Katsoin että play.comissa 51 ja juuri muualat en tätä löytänytkään.. Vinkkejä??![]()
Olin katsovinani että Play.comissa tuo on ennakkotilattavana ja toimituspäiväksi on lupailtu 24.4.09. Onkohan tämä siis vaan toiveajattelua?
Tuossa vielä Playn sivut:
http://www.play.com/Games/PlayStati...l?searchstring=mafia+2&searchsource=0&cur=258
Virallisen tiedon mukaan julkaistaan vasta tämän vuoden toisella puoliskolla, eli aikaisintaan heinäkuussa, mutta olen mielestäni kuullut vähän tarkempien arvioiden lupaavan peliä vasta syksylle/loppuvuodeksi. Play.comin päivämäärä on melko varmasti vain ns. place-holder, joka on annettu pelille vain siksi, että voivat alkaa ottamaan ennakkotilauksia vastaan, eli ovat repineet sen päästään. Katso vaan, niin ehkä n. kuukauden päästä tai jossain vaiheessa lähempänä tuota päivämäärää julkaisupäivämäärä onkin siirtynyt kesälle tai peräti jo syksylle.Olin katsovinani että Play.comissa tuo on ennakkotilattavana ja toimituspäiväksi on lupailtu 24.4.09. Onkohan tämä siis vaan toiveajattelua?
Tuossa vielä Playn sivut:
http://www.play.com/Games/PlayStati...l?searchstring=mafia+2&searchsource=0&cur=258
Odotan tätä NIIN JUMAN PRKL!! Ykkös osan (PS2) pelattavuus oli niin ***** p3rs33stä että otti oikeen päähän, mutta juoni, hahmot ja pari aivan heeelvetin hienoa kohtaa antoivat kaikki bugit anteeksi. Juoni ja hahmot ovat niin hyvin suunniteltu, että en ole ikinä nähnyt vastaavaa. Tuntui kuin olisi kattonut loistavaa gansteri elokuvaa. Tehtävät olivat todella hyviä. JUMAAA!! Yksi parhaista peleistä mitä olen ikinä pelannut.
Virallisen tiedon mukaan julkaistaan vasta tämän vuoden toisella puoliskolla, eli aikaisintaan heinäkuussa, mutta olen mielestäni kuullut vähän tarkempien arvioiden lupaavan peliä vasta syksylle/loppuvuodeksi. Play.comin päivämäärä on melko varmasti vain ns. place-holder, joka on annettu pelille vain siksi, että voivat alkaa ottamaan ennakkotilauksia vastaan, eli ovat repineet sen päästään. Katso vaan, niin ehkä n. kuukauden päästä tai jossain vaiheessa lähempänä tuota päivämäärää julkaisupäivämäärä onkin siirtynyt kesälle tai peräti jo syksylle.
Ensimmäinen Mafia oli kyllä aikansa yksi parhaista peleistä, ei voi muuta virkkoa. Ainoa itseä harmittava kohta oli pelin loppu ja se, ettei Mafia II jatka tarinaa ykkösosasta. Se jäi jotenkin hampaankoloon ja olisinkin toivonut, että tarina jatkuu.
Huolimatta kaikesta tuosta, on peli kyllä korkealla odotuslistalla.
..Toivottavasti peli tulee sisältämään jonkinlaisen nettisysteemin, että ei tarvitse vain sitä stooria pelailla...