Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Mafia II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Mafia II [PS3 Hype]

Tuo oli kyllä niin nätin näköistä, kun ne ajo siinä lopussa kirkolta pois ja ne kaupungin valot loisti ja lumihiutaleet tippu, että en usko ennenkuin näen. :)

Tuo oli kyllä niin nätin näköistä, kun ne ajo siinä lopussa kirkolta pois ja ne kaupungin valot loisti ja lumihiutaleet tippu, että en usko ennenkuin näen. :)

Johan ensimmäisen Mafian grafiikka oli huikeaa. Vähän aikaa sitten kun sitä kokeilin pitkästä aikaa, niin ei uskoisi että kyseessä on peli vuodelta 2002! :eek:

Joten en yhtään ihmettele tuota Mafia II:sen grafiikkaa...

No kyllä tuo aivan varmasti on pelistä. Ensimmäinen Mafia peli oli sen ajan hienoin mitä oli ja nosti rimaa huolellisesti. Miinuksena oli kyllä kovat laitevaatimukset. Mutta peli edelleenkin näyttää kohtuullisen hienolta ja kun miettii että on vuodelta 2002. Jos otatte tuon viimeisimmän mafia II trailerin PSN:stä ja katsotte niin kyllä se pelistä aivan varmasti on. Olin aluksi itsekkin gametrailers.com:sta trailerin katsottua epäileväinen mutta en enää.

Toivotaan, etttä tosiaan on pelistä! :)

Tuo värien rikkaus on jotain todella kaunista. Esim. tuossa lopussa ja sitten siinä about 49sek kohalla, kun autot törmää niin sininen taivas ja vehreät puut taustalla ja autot... aiaiaiia!!! TULIS JO! :D

Joo on kyllä ihan top3 listassa peleistä joita odotan tällähetkellä. Ensimmäinen Mafia oli niin upea peli ja tullu monta kertaa uudelleen aloitettua alusta. Harvaa peliä on vielä jaksanu vuosien jälkeen aloittaa alusta.

Kun ekan kerran kuulin pelistä, olin jo täysin myyty. Ensimmäinen osa oli jo melkeinpä täydellisyyttä. Mafia 1:sen omistan ja todella hieno grafiikka vuoden 2002 pelille ja tehtävät todella nautinnollisia.. Tältä peliltä odotan paljon, enkä usko sen pettävän odotuksiani. :)

Tää on varmasti ehdottomasti hankkimisen arvoinen peli! Vaikuttaa todella hyvältä..

Mistähän tän sais edullisesti? Katsoin että play.comissa 51 ja juuri muualat en tätä löytänytkään.. Vinkkejä?? :)

Tää on varmasti ehdottomasti hankkimisen arvoinen peli! Vaikuttaa todella hyvältä..

Mistähän tän sais edullisesti? Katsoin että play.comissa 51 ja juuri muualat en tätä löytänytkään.. Vinkkejä?? :)
Ei tätä olla vielä edes julkaistu. Taidetaan julkaista vasta loppuvuodesta, mikäli muistan oikein.

Olin katsovinani että Play.comissa tuo on ennakkotilattavana ja toimituspäiväksi on lupailtu 24.4.09. Onkohan tämä siis vaan toiveajattelua? :confused:

Tuossa vielä Playn sivut:

http://www.play.com/Games/PlayStati...l?searchstring=mafia+2&searchsource=0&cur=258

Juu, ota ny noista julkaisupäivistä selvää, esim Gametracker.com kertoo EU-julkaisupäiväksi 24.4 ja Jenkkijulkaisupäiväksi Lokakuun.
Shacknews.com taas kertoo että tulee syksyllä... ei kai siis ole varmaa koko julkaisupäivä, ainakaan Euroopassa :o

Olin katsovinani että Play.comissa tuo on ennakkotilattavana ja toimituspäiväksi on lupailtu 24.4.09. Onkohan tämä siis vaan toiveajattelua? :confused:

Tuossa vielä Playn sivut:

http://www.play.com/Games/PlayStati...l?searchstring=mafia+2&searchsource=0&cur=258
Virallisen tiedon mukaan julkaistaan vasta tämän vuoden toisella puoliskolla, eli aikaisintaan heinäkuussa, mutta olen mielestäni kuullut vähän tarkempien arvioiden lupaavan peliä vasta syksylle/loppuvuodeksi. Play.comin päivämäärä on melko varmasti vain ns. place-holder, joka on annettu pelille vain siksi, että voivat alkaa ottamaan ennakkotilauksia vastaan, eli ovat repineet sen päästään. Katso vaan, niin ehkä n. kuukauden päästä tai jossain vaiheessa lähempänä tuota päivämäärää julkaisupäivämäärä onkin siirtynyt kesälle tai peräti jo syksylle.

muistan kun pelasin Mafia 1 pc:llä läpitte oli kyllä loistava peli.toivotaan et tääki on:)

Odotan tätä NIIN JUMAN PRKL!! Ykkös osan (PS2) pelattavuus oli niin ***** p3rs33stä että otti oikeen päähän, mutta juoni, hahmot ja pari aivan heeelvetin hienoa kohtaa antoivat kaikki bugit anteeksi. Juoni ja hahmot ovat niin hyvin suunniteltu, että en ole ikinä nähnyt vastaavaa. Tuntui kuin olisi kattonut loistavaa gansteri elokuvaa. Tehtävät olivat todella hyviä. JUMAAA!! Yksi parhaista peleistä mitä olen ikinä pelannut.

Odotan tätä NIIN JUMAN PRKL!! Ykkös osan (PS2) pelattavuus oli niin ***** p3rs33stä että otti oikeen päähän, mutta juoni, hahmot ja pari aivan heeelvetin hienoa kohtaa antoivat kaikki bugit anteeksi. Juoni ja hahmot ovat niin hyvin suunniteltu, että en ole ikinä nähnyt vastaavaa. Tuntui kuin olisi kattonut loistavaa gansteri elokuvaa. Tehtävät olivat todella hyviä. JUMAAA!! Yksi parhaista peleistä mitä olen ikinä pelannut.

Ensimmäinen Mafia oli kyllä aikansa yksi parhaista peleistä, ei voi muuta virkkoa. Ainoa itseä harmittava kohta oli pelin loppu ja se, ettei Mafia II jatka tarinaa ykkösosasta. Se jäi jotenkin hampaankoloon ja olisinkin toivonut, että tarina jatkuu.

Huolimatta kaikesta tuosta, on peli kyllä korkealla odotuslistalla.

Mun mielestä taas ekassa mafiassa oli pelihistorian siisteimpiä loppuja. Surullinen loppu joka sopii aivan mainosti kyseisen pelin loppuun. Kyllä se loppukohtaus kun äijä kasteli nurmikkoa ja elämä näytti olevan raiteillaan ja pihaan ajaa joku cadillakki. Sitten terveiset ja pum, veti tämmösen raavanki miehen veteläksi. Oli kyllä niin erilainen loppu kun yleensä peleissä.

Jotenkin hyvä että tästäkin tehään jatko osa ihan uusilla hahmoilla, niikun gta pelisarjatki aina alkaa uusilla hahmoilla.

Virallisen tiedon mukaan julkaistaan vasta tämän vuoden toisella puoliskolla, eli aikaisintaan heinäkuussa, mutta olen mielestäni kuullut vähän tarkempien arvioiden lupaavan peliä vasta syksylle/loppuvuodeksi. Play.comin päivämäärä on melko varmasti vain ns. place-holder, joka on annettu pelille vain siksi, että voivat alkaa ottamaan ennakkotilauksia vastaan, eli ovat repineet sen päästään. Katso vaan, niin ehkä n. kuukauden päästä tai jossain vaiheessa lähempänä tuota päivämäärää julkaisupäivämäärä onkin siirtynyt kesälle tai peräti jo syksylle.

Seurassamme on selvännäkijä, päivämäärä siirretty siis syyskuulle.

Ensimmäinen Mafia oli kyllä aikansa yksi parhaista peleistä, ei voi muuta virkkoa. Ainoa itseä harmittava kohta oli pelin loppu ja se, ettei Mafia II jatka tarinaa ykkösosasta. Se jäi jotenkin hampaankoloon ja olisinkin toivonut, että tarina jatkuu.

Huolimatta kaikesta tuosta, on peli kyllä korkealla odotuslistalla.

Itse luulin aluksi, että tämähän päättyy hyvin, mutta ei. Ne kaksi loppu videoo oli aivan sairaan heinoja. :) Sitten se kun frank lähti sieltä lentokentältä. Muiden pelejen pitäis ottaa oppia näiden juonesta.

Ykkös-osan omistan ja tuo traileri näytti mahtavalta. Näytti paljon paremmalta kuin GTA IV.
Taitaapi mennä ostos-listalle, kunhan nyt vain ensin itse peli edes ilmestyy.
Todella hienoa grafiikka, ainakin trailerissa.

Mafia ykkönenkin oli aika mahtava kokemus silloin kun sen läpi pelasi.

Toivottavasti peli tulee sisältämään jonkinlaisen nettisysteemin, että ei tarvitse vain sitä stooria pelailla.

Laitetaas tuolta boxipuolelta linkki tännekkin: Mafia II - Gameplay

Ihan hyvältä näyttää. Tuossa kun ajo autoo niin piirtoetäisyys nyt ei miltään kovin pitkältä näyttänyt, kun autoja ponnahteli eteen lähelläkin, mutta tiedä sitten kuinka valmis versio tuo on.

Ylös Bottom