Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAFIA! - The Game

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
[21:21] <EsaMakija> Shab: Acidnator on mafioso
[21:21] <EsaMakija> tapa se
[21:21] <Shaban> Koska se äänestys on?
[21:22] <EsaMakija> tiistaina tapahtuu murha ja joku hirtetään sen johdosta perjantaina klo 21 jos luoja suo
[21:22] <Shaban> Vois vähän nopeuttaa toimintaa IMHO
[21:22] <EsaMakija> mitä turhia ;)

Esama pelkää, että hänet hirtetään?

Minua ei hirtetä, mutta minut tapetaan...

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Mähän olisin aivan LIIAN SELVÄ mafiapomo... :p

Hmm, saattaa olla totta. Ja mafiahan on kotoisin Italiasta, mitä Esama niin inhoaa... vai onko kaikki sittenkin suurta juonta?

Loke, läpinäkyvää, In my @$$.
Vaikutat aika pelon sekaiselta, pelkäät selkeästi, että sinulta putoaa pää heti pelin alkumetreillä. Pelkäät, niin koska olet POLIISI! Ja kukaan ei voi varoittaa sen jälkeen viattomia asukkaita mafioosojen aikeista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Loke, läpinäkyvää, In my @$$.
Vaikutat aika pelon sekaiselta, pelkäät selkeästi, että sinulta putoaa pää heti pelin alkumetreillä. Pelkäät, niin koska olet POLIISI! Ja kukaan ei voi varoittaa sen jälkeen viattomia asukkaita mafioosojen aikeista.

Noh, jos mietitään nyt mitä kukin on sanonut. Niin kyllä se olet sinä jolla on syytä pelkoon :) Ja miksi uhkailet minua, ellei sinulla olisi jotakin pelättävää :D

Sitäpaitsi Shaban keräilee koko ajan tietoa kenenkin sanomisista. Kannattaisi mafiosojen tutkia vähän sitäkin aspektia, sillä tällä hetkellä Shaban on mun mielestä varmin poliisi.

Minusta tuntuu että tää koko peli on huijausta, GV vaan tekaisi tälläsen jutun ja lähetti kaikille mailin jossa luki että kaikki on asukkaita! Nyt se naureskelee partaansa kun me hajotetaan vähätkin ystävyytemme rippeet ja hirtämme toisemme! GV HIRTEEN!!!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Minusta tuntuu että tää koko peli on huijausta, GV vaan tekaisi tälläsen jutun ja lähetti kaikille mailin jossa luki että ne on mafiosoja! Nyt se naureskelee partaansa kun me hajotetaan vähätkin ystävyytemme rippeet ja hirtämme toisemme! GV HIRTEEN!!!

Nyt sä kyllä paljastit itseäsi lopullisesti.. ;)

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Sitäpaitsi Shaban keräilee koko ajan tietoa kenenkin sanomisista. Kannattaisi mafiosojen tutkia vähän sitäkin aspektia, sillä tällä hetkellä Shaban on mun mielestä varmin poliisi.

Poliisihan saa listan mafiosoista, joten eipä sen paljoa tietoa tarvitse kerätä. Ettet vain yritä karistaa poliisiepäilyjä pois itsestäsi?

Poliisihan saa listan mafiosoista, joten eipä sen paljoa tietoa tarvitse kerätä. Ettet vain yritä karistaa poliisiepäilyjä pois itsestäsi?

Ei mun tartte mitään karistaa, koska minähän en tiedä sen kolmannen mafioson nimeä. Sinähän täällä käyttäydyt kuten hercule poirot :D Jos tietäisin nimet, niin eihän mun tarttis syytellä ketään, koska sehän on varmin tie mafiosojen tappolistalle :)

Jos kerta pollari tietää mafiosot, niin mikä pollaria estää levittämästä mafiosoiden nimet asukeille? Varsinkin jos joku hänet tappaa. Onko siis pelin sääntöjen mukaan sallittua jos poliisi yrittää kertoa privaattiviestein asukeille keitä pitäisi hirttää?
Ja milläs tota valvoo...paha aukko pelin kulussa?
Kerrotaanko muuten asukkaille jos he äänestävät mafioson vahingossa/tahallaan pois, vai jatkavatko he onnellisen tietämättöminä mikä oli hirtetyn pelaajan osa?

Kolmannen? Hmm... mutta kahden tiedät?

No yksihän tuossa jo paljasti itsensä, ja toinenkin on aika heikoilla jäillä. Mutta nämähän ovat vain arvauksia.

Ylös Bottom