Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

MAG on saanut virallisen julkaisupäivän - ainakin P-Amerikassa. 256 tetsaajan loppusota alkaa 26. tammikuuta 2010.

Siis mitä helvettiä? Onko nämä kehittäjät ottaneet yhtään huomioon, että sinne ensi vuoteen on nyt siirretty lähes kaikki pelit, joiden piti tulla tänä vuonna? Nyt näitä siirrettyjä pelejä on jo niin paljon, että aivan varmasti vuoden vaihteessa kerrotaan muutaman pelin siirtyneen jälleen eteenpäin. Esim. GoW kolmosta on turha odotella ensi keväälle.

Mitäs pelejä tänä vuonna on enää edes tulossa? Urheilupelit, Halo, CoD, Uncharted ja Ratchet? Ensi vuoden alkupuoliskolla sitten sellaiset 20 peliä? Joo, tottakai, aivan varmasti.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Siis mitä helvettiä? Onko nämä kehittäjät ottaneet yhtään huomioon, että sinne ensi vuoteen on nyt siirretty lähes kaikki pelit, joiden piti tulla tänä vuonna? Nyt näitä siirrettyjä pelejä on jo niin paljon, että aivan varmasti vuoden vaihteessa kerrotaan muutaman pelin siirtyneen jälleen eteenpäin. Esim. GoW kolmosta on turha odotella ensi keväälle.

Mitäs pelejä tänä vuonna on enää edes tulossa? Urheilupelit, Halo, CoD, Uncharted ja Ratchet? Ensi vuoden alkupuoliskolla sitten sellaiset 20 peliä? Joo, tottakai, aivan varmasti.

Sitä mäkin tässä mietin. Tuntuu siltä, että lähes kaikki huippupelit on siirretty ensi vuoden alkupuolelle! Siellä alkaa olemaan tällä hetkellä pirusti ruuhkaa! Itsellä on vielä muutama peli odotuksen tämän vuoden puolella: Ratchet & Clank: CT, Uncharted 2 ja DJ Hero.

Toivotaan ettei julkaisu tuosta enempää veny.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Onko missään kerrotu netin nopeus suositusta? Itse en osta ainakaan ennenku saan 24megan netin.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Onko missään kerrotu netin nopeus suositusta? Itse en osta ainakaan ennenku saan 24megan netin.

?? Serverit ovat varmasti dedikoituja, joten sun omalla nettiyhteydellä tuskin on juuri mitään merkitystä pelikokemuksen kannalta. Samoilla nopeuksilla mennään kuin tähän asti.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

?? Serverit ovat varmasti dedikoituja, joten sun omalla nettiyhteydellä tuskin on juuri mitään merkitystä pelikokemuksen kannalta. Samoilla nopeuksilla mennään kuin tähän asti.

Eli ei tarvita hosteja? No samoilla kai sitten mennään.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Eli ei tarvita hosteja? No samoilla kai sitten mennään.

Hosteja tarvitaan, mutta ne tulee talon puolesta. Vaikea kuvitella juuri muunlaista ratkaisua suursodan välittämiseksi 256 pelaajalle. Ehkä sieltä voi löytyä joku mahdollisuus myös omatoimiseen hostaamiseen, jolloin pelaajamääräkin skaalautuisi ylläpitäjän upload-kaistan mukaisesti. Suomessa se tarkoittaisi yleensä varmaan jotain 6-24 pelaajaa :p

Mielenkiintoista nähdä miten lagivapaata peliä Zipper Interactive saa loihdittua. Aikaisemmat esimerkit eivät tältä firmalta tosin ole kovin rohkaisevia, vaikka muuten kyllä ovat osanneet tehdä hyvin addiktoivaa jälkeä (SOCOM 1&2).
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Siis mitä helvettiä? Onko nämä kehittäjät ottaneet yhtään huomioon, että sinne ensi vuoteen on nyt siirretty lähes kaikki pelit, joiden piti tulla tänä vuonna?


Eivät välttämättä, vaan tarkoitus on vain siirtyä pois Modern Warfare 2 tieltä. Ja nyt kun kaikki sen tekevät, niin alkuvuodelle tosiaan pelejä siirtynyt paljon.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

En oikein ikinä ole ymmärtänyt ihmismielen halua pelata keskeneräisiä videopelejä.

Mutta joo peli näyttää makoisalta, toivottavasti noihin taistoihin saadaan pelaajamäärän mukaista ja nimenkin lupailemaa massiivisuutta. Kun noissa CoDin 6v6-publataistoissakin jokainen aina vain sekoittaa omaa soppaansa, niin vaikea näin skeptikkona uskoa että tässäkään kokisi räiskinnän tuoksinnassa olevansa osa isompaa, päämäärän ja strategian omaavaa taistelusuunnitelmaa.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Kyllä betat antavat mukavan lisämausteensa harrastukselle. Pääset osallistumaan omalla pienellä panoksellasi pelinkehitykseen sekä mahdollisten bugien paikkaamiseen ja toisaalta taas tutustumaan moniin sellaisiin peleihin jotka muuten voisivat jäädä tyystin kokematta. Keskeneräisyys, hmm, usein betat ovat verkkopuolen rasitustestejä. Siinä keskeneräisyydellä harvemmin on niin suurta painoarvoa.

Mitä suuremmat pelaajamäärät, sitä vähemmän merkitystä yksittäisten sotilaiden sooloiluilla. Antaa jonkun paikallisen Simo Häyhän siellä snipailla ihan rauhassa kuusen nokassa. Kun pelimekaniikka laitetaan palvelemaan yhteisen hyvän eteen toimimista, pysyy jengi koossa milteimpä itsestään.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

No beta on nimetty betaksi ihan syystä. Ötököitähän siellä metsästetään ja katsotaan kestääkö riippumatto kaikkien painoa. Itse olen paria pelannut kun niitä koodeja jostain putosi. Olihan se aika kamalaa, mutta ymmärrän kyllä kantasi. Ei vain ole minua varten.

Ja ihminen on sen verran itsekäs otus (jokaisessa meissä asuu pieni Simo Häyhä), ettei toimivaa tiimityöskentelyä videopelipuolella nähdä kuin klaanimatseissa. Toivottavasti MAGissa tosiaan pelimekaniikka pakottaa siihen yhteisen hyvän puolesta taistelemiseen, ettei tule sellaista höttöä mitä esim. uusin Battlefield, Resistance 2 ja Warhawk ovat olleet.

Voisi jonkun KDR-tilaston pudottaa MAGista jo ihan suosiolla; luulisi sen rauhoittavan rambot kun miehuus mitataan headshottien sijaan kaverin suojaamisella, lippujen valtaamisella ja mitä muuta tässä pelissä nyt tehdäänkään.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Jos rankkeja ja uusia aseita saisi vain pisteiden perusteella, ja pisteitä saisi vaikkapa matsin voitosta, lipuista. KDR ratio voisi olla vaan joku tilasto mutta tapothan voisi olla jopa pisteettömiä tai tapoista saisi vain vähän pisteitä per tappo ja jostain lipun valtaamisesta/suojelemisesta paljon enempi. Tai taposta lipun lähellä enempi kuin jossain muualla jne.

Tuolla saatais osa niistä kotiramboista niiden lippujen lähelle.

Taktista pelaamista noihin matseihin toisi kunnon squadi toiminnot. Näin voisi samalla puolella olla monta eri kaveriporukkaa jotka jokainen toteuttaa jotain omaa taktiikkaa. Näin ollen pelaamiseen syntyy edes jotain järkeä sen sijaan jos serveri on täys 256 individuaalia jotka jokainen peeloilee omiaan.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Sehän on jo tiedossa että XP:aa tulee enemmän jos touhuilee squadin mukana.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom