Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ei munkaa mielestä. Äijät liitää maan pinnassa eikä juokse? Liikkuminen muutenki vaikutti nopeahkolta. Eiköhän tämä tuu testattua kuitenkin kun tulee vuoden alusta.

Valikoista voi valita, miltä liikkuminen näyttää ja se on vastaavan näköistä kuin Killzone 2:ssa jos valitsee realistisemman näköisen vaihtoehdon..
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Jos lähdetään ihan puhtaasti eilisiltä messupeleiltä mitä tuli veivattua, ei tästä löydy sellaista "siellä olemisen" fiilinkiä, joka kuitenkin elämyspelaajalle on hyvin tärkeää. Ollaan enemmän spawnipelien toistojen puolella, jossa ei ole niin väliä vaikka nyt kuolemia tulee kun kuitenkin kohta päästään rankaisemaan. Ruudulla esitettävät pelitilanteesta kertovat symbolit vielä vahvistavat tätä näkemystä, kuten kaikkialle näkyvän lääkintämiehen risti kuiviin vuotavan haavoitetun kohdalla, ei anneta mahdollisuutta löytää tämä sidetarpeita ja morfiinipiikkiä odottava ihan voice-huutojen pohjalta. Kentät ovat laajoja ja yksin voi harhailla pitkään varsinkin nyt alussa, kun kaikki näyttää nyypän silmissä sekavalta. Ammuksia pääsee täydentämään kentältä löytyvien varastojen kohdalla, eli räiskästä voi ihan säästelemättä (ja ajattelematta).

Ainakin nyt alussa kokonaisuus on todellakin hukassa, ehkä fiilis paranee kun alkaa ymmärtämään mitä kaikkea ruudulla esitetään. Ollaan lähempänä Killzonea kuin Socomia.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Valikoista voi valita, miltä liikkuminen näyttää ja se on vastaavan näköistä kuin Killzone 2:ssa jos valitsee realistisemman näköisen vaihtoehdon..

Siis mikä tää juttu on? Juoksee eri tavalla vai? Siis nyt videota peliin että mistä oikein on kyse tai parempi kuvailu asiasta, nimittäin kuulostaa tyhmältä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Siis mikä tää juttu on? Juoksee eri tavalla vai? Siis nyt videota peliin että mistä oikein on kyse tai parempi kuvailu asiasta, nimittäin kuulostaa tyhmältä.

Ok, ehkä vähän liian simppelisti kuvattu. Eli siis voit valita "liukumisen", jolloin kuvaruutu ei tärähtele ollenkaan liikkuessa tai "kuvan huojunta" -valinnan kanssa esim. juostessa meno näyttää realistisemmalta ja kuva tärähtelee hieman - aivan kuten tosielämässäkin, ei se edessä näkyvä maisema pysy paikallaan jos juokset. Tuubista löytynee videoita tähän NDA:sta huolimatta. Itse meinasin tulla aikoinaan merisairaaksi Killzone 2:n realistisen näköisen "liikkuvan kameran" kanssa, etenkin juostessa, mutta sitten siihen tottui.

Tuli testattuakin äsken, meno ei näytä kovin realistiselta jos kuvan huojunta on pois päältä. Ikään kuin rullaluistimilla hiihtäisi eteenpäin. Ja kyllä oli kivaa nöyryyttää kokemattomia betapelaajia äskettäin :)
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ok, ehkä vähän liian simppelisti kuvattu. Eli siis voit valita "liukumisen", jolloin kuvaruutu ei tärähtele ollenkaan liikkuessa tai "kuvan huojunta" -valinnan kanssa esim. juostessa meno näyttää realistisemmalta ja kuva tärähtelee hieman - aivan kuten tosielämässäkin, ei se edessä näkyvä maisema pysy paikallaan jos juokset. Tuubista löytynee videoita tähän NDA:sta huolimatta. Itse meinasin tulla aikoinaan merisairaaksi Killzone 2:n realistisen näköisen "liikkuvan kameran" kanssa, etenkin juostessa, mutta sitten siihen tottui.

Tuli testattuakin äsken, meno ei näytä kovin realistiselta jos kuvan huojunta on pois päältä. Ikään kuin rullaluistimilla hiihtäisi eteenpäin. Ja kyllä oli kivaa nöyryyttää kokemattomia betapelaajia äskettäin :)

Ahaa, noh eipä täällä mitään ongelmia tule kummankaan kanssa sillä en ole edes huomannut KZ2 mitään vastaavaa vai onko se siinäkin on/off tyylisissä asetuksissa?
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ahaa, noh eipä täällä mitään ongelmia tule kummankaan kanssa sillä en ole edes huomannut KZ2 mitään vastaavaa vai onko se siinäkin on/off tyylisissä asetuksissa?

Käsittääkseni se on oletuksena päällä, eli kuvaruutu heilahtelee realistisesti sotilaan liikkeiden mukaan, tai ainakin juostessa ruutu keinahtelee ja laskeutuessa sotilas koukistaa hieman polviaan.

Heitetään jotain uutta jutunaihetta kehiin - miksei tässä pelissä ole singleshottia? Olisi todellakin käyttöä, pari avattua asetta roiskii pateja miten sattuu, myös pienien burstien kohdalla. Nooh, se on vasta beta...
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Laittakaas palautetta Zipperille että laittaa tuon kameran huojunta -asetuksen pakolliseks ranked-peleihin tai edes serverikohtaiseksi. Aika perseestä jos ite haluu pitää pelin realistisena ja paremman näkösenä, niin kaikki muut pitää "parempaa" kamera-asetusta päällä, jotta saavat edun pelaamisessa (näkee paljon paremmin juostessa kun kuva ei heilu). ;F Eli et serveri päättäis sen huojunnan kaikille pelaajille tai olis ranked-peleissä pakollisena asetuksena.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Vieläkös beta laajenee miten paljo että onko vielä mahiksii päästä mukaan?
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Ok, ehkä vähän liian simppelisti kuvattu. Eli siis voit valita "liukumisen", jolloin kuvaruutu ei tärähtele ollenkaan liikkuessa tai "kuvan huojunta" -valinnan kanssa esim. juostessa meno näyttää realistisemmalta ja kuva tärähtelee hieman - aivan kuten tosielämässäkin, ei se edessä näkyvä maisema pysy paikallaan jos juokset.


Niin siis eli "head bob", Socomissakinhan pystyi valitsemaan tämän on/off first personissa.:)
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Niin siis eli "head bob", Socomissakinhan pystyi valitsemaan tämän on/off first personissa.:)

Tattista vain vinkistä! Oma kielitaito ei riittänyt tuon tulkitsemiseen ja en jaksanut katsoa käännöspalvelun avulla.

Aika paljon tekstiä on jo kertynyt palautteeksi, sen verran hyvin on ehtinyt peliä testaamaan. Execta on oikeassa, viholliset näkee paljon paremmin tasaisella näkymällä, mutta se tappaa realistisuuden.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

...

Aika paljon tekstiä on jo kertynyt palautteeksi, sen verran hyvin on ehtinyt peliä testaamaan. Execta on oikeassa, viholliset näkee paljon paremmin tasaisella näkymällä, mutta se tappaa realistisuuden.

Joten laitahan beta-foorumille(?) palautetta asiasta, jookos? :)

Ei sitä betaa huvikseen pelata, eihän? :P
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Joten laitahan beta-foorumille(?) palautetta asiasta, jookos? :)

Ei sitä betaa huvikseen pelata, eihän? :P

Miksi haistan jonkun asteisen katkeruuden? :D No ei, Eliminaattori on yksi aktiivisin palautteen antaja ja pelien analyytikko jota tiedän, ja tekee sen vielä aina pyyteettömästi, joten se siitä. Sori OT.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Miksi haistan jonkun asteisen katkeruuden? :D No ei, Eliminaattori on yksi aktiivisin palautteen antaja ja pelien analyytikko jota tiedän, ja tekee sen vielä aina pyyteettömästi, joten se siitä. Sori OT.

Kesti aikanaan kaksi vuotta, että pääsin betaporukkaan mukaan ja siitä paikasta ei luovuta! Tästä ei vaan ihan ammattia taida saada... joskus aikoinaan koetin päästä erään pelin arvostelullani mukaan Pelit-lehden tiimiin, mutta silloin ei osannut vielä kirjoittaa tarpeeksi hyvin. Tampereella tulikin koko toimitusporukka tavattua pelien merkeissä, kun oli pelaamisen SM-kisat joskus vuonna -93 (jos muistan oikein vuoden). Olisi pitänyt silloin höpöttää ne pyörryksiin ja koettaa kärkkyä paikkaa uudestaan.

Kovasti tekisi mieli kertoa pelistä enemmänkin, mutta ilmestymiseenkin taitaa vielä olla se puoli vuotta, joten mehustellaan nyt rauhassa ja maltetaan. Potentiaalia on paljon, mutta ei tämä kovin paljoa uutta tuo sotapeligenreen, ainakaan tähän asti. Kiva pelata silti, vielä kun tehtävämoodeja olisi auki enemmän kuin tuo yksi.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Kesti aikanaan kaksi vuotta, että pääsin betaporukkaan mukaan ja siitä paikasta ei luovuta! Tästä ei vaan ihan ammattia taida saada... joskus aikoinaan koetin päästä erään pelin arvostelullani mukaan Pelit-lehden tiimiin, mutta silloin ei osannut vielä kirjoittaa tarpeeksi hyvin. Tampereella tulikin koko toimitusporukka tavattua pelien merkeissä, kun oli pelaamisen SM-kisat joskus vuonna -93 (jos muistan oikein vuoden). Olisi pitänyt silloin höpöttää ne pyörryksiin ja koettaa kärkkyä paikkaa uudestaan.

Kovasti tekisi mieli kertoa pelistä enemmänkin, mutta ilmestymiseenkin taitaa vielä olla se puoli vuotta, joten mehustellaan nyt rauhassa ja maltetaan. Potentiaalia on paljon, mutta ei tämä kovin paljoa uutta tuo sotapeligenreen, ainakaan tähän asti. Kiva pelata silti, vielä kun tehtävämoodeja olisi auki enemmän kuin tuo yksi.

No vaikka sinä et voi kertoa niin muut beta testaajat eivät voi vastustaa kiusausta.

Tuossa on eri vaihtoehtoja joilla voi päästä betaan mukaan
New MAG Beta Info | PS3

Skillit ja niiden kuvaukset (huom. vain betassa olevat)
MAG Tier Tree - Gamers' Realms

EDIT: PS: Jos pelissä ei ole niin ehdotappas semmonen Waypoint tsydeemi missä squadin johtaja voi määrittää reitin mitä kautta mennään kohteen luokse. RTS pelejä pelaaneille pitäisi olla tuttu juttu ja auttaisi paremmin ryhmää pysymään kasassa.

EDIT2: Command & Control http://www.youtube.com/watch?v=VkUicnBS6FI&feature=related
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

No vaikka sinä et voi kertoa niin muut beta testaajat eivät voi vastustaa kiusausta.

Tuossa on eri vaihtoehtoja joilla voi päästä betaan mukaan
New MAG Beta Info | PS3

Skillit ja niiden kuvaukset (huom. vain betassa olevat)
MAG Tier Tree - Gamers' Realms

EDIT: PS: Jos pelissä ei ole niin ehdotappas semmonen Waypoint tsydeemi missä squadin johtaja voi määrittää reitin mitä kautta mennään kohteen luokse. RTS pelejä pelaaneille pitäisi olla tuttu juttu ja auttaisi paremmin ryhmää pysymään kasassa.

EDIT2: Command & Control YouTube - MAG Exclusive Command & Control Gameplay - HD

Jep, näitä on aina. Cluster Bombia ei betassa ole, räjähdysalue näytti suhteellisen massiiviselta. Ideat pistetty ylös, kiitoksia. Karttaikoneja on aika paljon, joten mahtuisikohan sinne vielä nuo RTS-viivat mukaan... tai voivathan ne näkyä pelinäytössäkin kartan sijaan.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Jep, näitä on aina. Cluster Bombia ei betassa ole, räjähdysalue näytti suhteellisen massiiviselta. Ideat pistetty ylös, kiitoksia. Karttaikoneja on aika paljon, joten mahtuisikohan sinne vielä nuo RTS-viivat mukaan... tai voivathan ne näkyä pelinäytössäkin kartan sijaan.

Semmoset checkpoint tapaset majakat niin kuin burnouteissa riittäisi, kaksi pistettä näkyisi kerralla. Ei se kartassa varmaan haittaisi kauheasti vai onko kartta jo liikaa täynnä informaatiota.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Semmoset checkpoint tapaset majakat niin kuin burnouteissa riittäisi, kaksi pistettä näkyisi kerralla. Ei se kartassa varmaan haittaisi kauheasti vai onko kartta jo liikaa täynnä informaatiota.

Aika sekavalta se kartta näyttää, kaikki rakennukset (joilla on merkitystä pelissä) näkyvät siinä ja värit vaihtelevat toiminnan sijainnin mukaan. Lisäksi siihen ilmestyvät havaitut viholliset, ajoneuvot ja kentän rajat. Muusta en ole vielä saanut selvää ja edelleen tehtävät ovat aika päätöntä juoksemista paikasta toiseen. Ukkojen päällä on tietynlaiset merkinnät, ilmeisesti ryhmää koskien, mutta niitä en vielä ymmärrä. Nimien mukaan juossut ukkojen perässä. Eräs toiminto pelissä on, jolla voi paikantaa taktiset pisteet + etäisyydet ja tuota voisi tietty soveltaa myös omaan ryhmään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom