Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Tuo on kilpailu eikä mikään automaattinen koodigeneraattori. Koodin saa siten joskus, jos saa, ja kilpailuun voi osallistua vain kerran per PSN-tunnus.

Jos EU.blogia on uskominen, lähtee ensimmäiset koodin sisältävät sähköpostit matkaan vielä tällä viikolla. Mahdollisuuksia koodin saamiseen parantaa se tosiasia, että Saksalaiset ovat ulkona paikallisen lainsäädännön johdosta.

Sign Up For The MAG Beta – PlayStation.Blog.Europe

Voiko muuten tässä pelata netissä kavereiden niinkuin halossa? Siis samalla koneella. Eli et ruutu vaikka jaetaa 2-4 pelaajalle.

Osallistuin, ja kun sentään aika aikasessa niin eiköhän tähänkin tsäänssejä löydy.. =)
Olis varsin jämpti päästä testaan.

Kuuluuko tästä betakilpailusta tulla joku vahvistus sähköpostiin? Itselleni ei tullut.

EU Playstation sivuilla voi ilmoittautua kiinnostuneeksi osallistuman MAG betaan. 16.000 saa koodin. Kilpailu on avoin vain 18 vuotta täyttäneille.

Virallinen PlayStation-sivusto: Kilpailut - Valmistaudu MAG-betaan

Jeps, itse osallistuin... nyt vaan pitää toivoa että olin tarpeeksi nopea ja että sais sen koodin:D

mitä teillä lukee kun pistätte "lähetä vastaus":confused:

Tällanen ikkuna tuli mulla:
Näytä liitetiedosto 3445

i did it!:D oli jotenkin vaikeeta kun koko ajan pisti erroria mutta se kolmisen tuntia tos kesti:rolleyes:
menin oma playstation network--->oma tili--->ja sieltä alhaalta "lähetä".sen jälkeen tuossa oma tili kohdassa näkyy noita playstationeja ja jotain muuta :)
nyt sit odottaa koodia...

Multa saa pyytää ton qoren beta koodin jos joku sen kelpuuttaa. Ei vaan riitä mielenkiinto peliin, että kannattais lyhentää öitä 5h mittasiks, ku sit ei töissä kyllä mikään onnistu. No kyllä ehkä kerran vois koittaa, mutta turhaan mä sitä käytän ku joku muu voi saada monen pelikerran ilon. Eka saa. :)

Multa saa pyytää ton qoren beta koodin jos joku sen kelpuuttaa. Ei vaan riitä mielenkiinto peliin, että kannattais lyhentää öitä 5h mittasiks

Betaversio on avoinna kuusi tuntia päivässä maanantaista perjantaihin. Nämä ajat ovat klo 19.00 - 22.00 ja klo 02.00 - 05.00 Suomen aikaa, joten kyllä tuossa iltasellakin ehtii pelata.

Betaversio on avoinna kuusi tuntia päivässä maanantaista perjantaihin. Nämä ajat ovat klo 19.00 - 22.00 ja klo 02.00 - 05.00 Suomen aikaa, joten kyllä tuossa iltasellakin ehtii pelata.

Peliajat äkkiseltään laskeskeltuna(Suomen aikaa):

Ma - Pe

00:00 - 03:00 & 07:00 - 10:00

Nuo mainitsemani ajat ovat suoraan Playstationin omalta sivulta. Tässä vielä GMT versio:

The beta will be open for six hours a day, Monday to Friday. These times are 5pm to 8pm and midnight to 3am, GMT.

Huomatkaa, että Euro-betalla ja US-betalla on eri kellonajat. :)

Nuo mainitsemani ajat ovat suoraan Playstationin omalta sivulta. Tässä vielä GMT versio:

The beta will be open for six hours a day, Monday to Friday. These times are 5pm to 8pm and midnight to 3am, GMT.

Huh, ehdin jo pelästyä että en ehtisi pelata tuota ollenkaan, jos saisin sen koodin.

Tässä ajat, jotka suoraan mailiini tulleessa tiedossa.

mag.jpg

Ma - Pe

00:00 - 03:00 & 07:00 - 10:00

Saanen korjata: 19:00 - 22:00 (näin olen käsittänyt)...

Jyyp. Vähän hämäs kun ei tarvinnut tehdä oikeastaan mitään tuohon osallistuessa. Kirjautui vaan sisään tunnuksella, hyväksyi säännöt ja painoi nappulaa. :D Jännää.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom