Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

"Tila: Suljettu ennenaikaisesti"
Viestii vähän koodien loppumista, joka taasen viestis sitä, että meidän, jotka tonne ehdimme viestimme lähettämään koodin saaminen olisi satavarmaa... :cool:
Eipä tietenkään vielä saa iloita.
 
Vastaus: MAG [Hype]

"Tila: Suljettu ennenaikaisesti"
Viestii vähän koodien loppumista, joka taasen viestis sitä, että meidän, jotka tonne ehdimme viestimme lähettämään koodin saaminen olisi satavarmaa... :cool:
Eipä tietenkään vielä saa iloita.

Eiköhän ne meille tule. Säännöissä luki, että kilpailu loppuu, kun 16000 osallistujaa on saavutettu tai 22.9.

Huomenna pitäisi tulla ensimmäiset koodit saataville. Ilmeisesti kahdessa erässä toimitetaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Milloin se qore olisi pitänyt ostaa että saa koodin? Taisin ostaa eilen sen mutta ei ole ainakaan vielä tullut mitään koodeja.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Milloin se qore olisi pitänyt ostaa että saa koodin? Taisin ostaa eilen sen mutta ei ole ainakaan vielä tullut mitään koodeja.
Eilinen vielä riittää, mutta varaudu muutaman päivän odotukseen. Koodi ei siis lähde saman tien automaattisesti, vaan "käsittelyyn" menee jokunen päivä.

Tänään olis ollut jo myöhäistä, koska se piti tehdä 17. päivään mennessä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

"Tila: Suljettu ennenaikaisesti"
Viestii vähän koodien loppumista, joka taasen viestis sitä, että meidän, jotka tonne ehdimme viestimme lähettämään koodin saaminen olisi satavarmaa... :cool:
Eipä tietenkään vielä saa iloita.

Minusta toi vaikuttaa kyllä aika satavarmalta... joten bileet pystyyn :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko nyt kellekkään sitä koodia tullut? Täällä sitä ootettais aika kovasti
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt kun rupesin selaamaan noita sääntöjä tuohon betaan liittyen niin tämmönen pisti silmään Juridiset tiedot - MAG™ Beta -kampanjasäännöt
7. PSN-kampanjakoodit lähetetään oikeutetulle osallistujalle sähköpostitse PSN-isäntätilin rekisteröimisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Koodin lunastusohjeet ovat sähköpostiviestissä. Beta-palveluehdot koskevat MAG™-pelin betaversion käyttämistä.

Eli kun minun käyttäjä ei ole tämä isäntäkäyttäjä jos sillä meinataan sitä Master Accounttia niin onko homma niin että en voi osallistua koko kisaan ja minut olisi hyllytetty kokonaan pois siitä?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt kun rupesin selaamaan noita sääntöjä tuohon betaan liittyen niin tämmönen pisti silmään Juridiset tiedot - MAG™ Beta -kampanjasäännöt
7. PSN-kampanjakoodit lähetetään oikeutetulle osallistujalle sähköpostitse PSN-isäntätilin rekisteröimisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Koodin lunastusohjeet ovat sähköpostiviestissä. Beta-palveluehdot koskevat MAG™-pelin betaversion käyttämistä.

Eli kun minun käyttäjä ei ole tämä isäntäkäyttäjä jos sillä meinataan sitä Master Accounttia niin onko homma niin että en voi osallistua koko kisaan ja minut olisi hyllytetty kokonaan pois siitä?

Todennäköisesti sinut on hyllytetty. Kilpailuhan on K18. Ja tosiaan nyt pitäisi betaa olla paraikaa pelaamassa, mutta ei koodista hajuakaan:(
 
Vastaus: MAG [Hype]

Todennäköisesti sinut on hyllytetty. Kilpailuhan on K18. Ja tosiaan nyt pitäisi betaa olla paraikaa pelaamassa, mutta ei koodista hajuakaan:(

Aijaa että 19 vuotiaita ei sitten päästetä vain kiva kiva :p. Käyttäjä tilini tehtiin sillon 2007 jolloinka olin 17v mutta nyt 19v mutta minulla on silti tuo sub account kun sitä ei voi päivittää master accountiksi.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Aijaa että 19 vuotiaita ei sitten päästetä vain kiva kiva :p. Käyttäjä tilini tehtiin sillon 2007 jolloinka olin 17v mutta nyt 19v mutta minulla on silti tuo sub account kun sitä ei voi päivittää master accountiksi.

Eikö muka pysty:confused: Aikamoinen FAIL jos ei.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eikö muka pysty:confused: Aikamoinen FAIL jos ei.

Luitko nyt tuota minun ekaa viestiä missä olin paksuntanut tuon tekstin eli kyse on siitä että voinko osallistua tuohon kilpailuun vaikka minulla ei ole master accountia vaan sub accounti. Koodinhan voi syöttää kuka tahansa jos ikää löytyy mutta estääkö kilpailun säännöt minua osallistumasta?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kuvitelkaa seuraava skenaario: Lataatte storesta tiedoston (n.298 MB) ja asennatte sen. Käynnistyksen jälkeen tulee päivitys, joka on kooltaan vain 33 MB. Alkuruutu lävähtää ruudulle, kohta pääsee pelaamaan. Sitten, "Receiving updates, collecting information files...Contacting download server.."

Tämän jälkeen seuraava päivitys, kokoa on 2.6 gigaa. Juu-u..

Tällaista siis luvassa jos sen betakoodin sieltä saatte. Itselleni kävi äsken vielä sellaista että juuri kun 50% tuli täyteen niin sopivasti netti pätkäisi ja putosin psn:stä. Laskuri aloitti jälleen nollasta. Erittäin mukavaa. Ja dataa tulee allekirjoittaneella muuten erittäin hitaasti vaikka on kymmenen megan internet-yhteys. 1,5h kesti lautaus puoleen väliin, joten ehkä pääsee kokeilemaan ennen julkaisua;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itse sain koodin jo 14. päivä ja nyt lataan MAG ja sen updatea. 10% tullut ja 50 minuuttia mennyt :)

2,5Gt päivitys :mad:

Noh, ehkä huomenna sitten pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

2,5Gt päivitys :mad:

Noh, ehkä huomenna sitten pääsee pelaamaan.
Kaikista merkillisintä päivityksessä on se, että ensin imaistaan pienehköt ~100mb päivitykset, jotka pystyi peruuttamaan.
Mutta sitten kun nuo em. pikkupäivitykset on kiduksissa, aletaankin lataamaan 2,5 gigan jöötiä, jota ei voi edes keskeyttää, paitsi sammuttamalla koko pelin (jolloin tietenkin on riski saven korruptoitumiselle).

Ja todella hitaasti valuu, kokonaisia pelejäkin (Burnout) on Storesta ostettaessa ladattu nopeammin.
Ja minun tuurillani kello 22.00 beta-serverin piuha nyppäistään seinästä ja 63% latautunut päivitykseni katkeaa.. :D

Edit: Voihan tuon päivityksen lopettaa tietenkin Lopeta peli-valinnalla, mutta en jaksa uskoa, että päivitys valuisi sen nopeampaa huomennakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Kaikista merkillisintä päivityksessä on se, että ensin imaistaan pienehköt ~100mb päivitykset, jotka pystyi peruuttamaan.
Mutta sitten kun nuo em. pikkupäivitykset on kiduksissa, aletaankin lataamaan 2,5 gigan jöötiä, jota ei voi edes keskeyttää, paitsi sammuttamalla koko pelin (jolloin tietenkin on riski saven korruptoitumiselle).

Ja todella hitaasti valuu, kokonaisia pelejäkin (Burnout) on Storesta ostettaessa ladattu nopeammin.
Ja minun tuurillani kello 22.00 beta-serverin piuha nyppäistään seinästä ja 63% latautunut päivitykseni katkeaa.. :D

Heh, näin itsekkin ajattelin:D

Toivotaan että tämä "download server" on eri kun itse peliservu.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kaikista merkillisintä päivityksessä on se, että ensin imaistaan pienehköt ~100mb päivitykset, jotka pystyi peruuttamaan.
Mutta sitten kun nuo em. pikkupäivitykset on kiduksissa, aletaankin lataamaan 2,5 gigan jöötiä, jota ei voi edes keskeyttää, paitsi sammuttamalla koko pelin (jolloin tietenkin on riski saven korruptoitumiselle).

Ja todella hitaasti valuu, kokonaisia pelejäkin (Burnout) on Storesta ostettaessa ladattu nopeammin.
Ja minun tuurillani kello 22.00 beta-serverin piuha nyppäistään seinästä ja 63% latautunut päivitykseni katkeaa.. :D

Minulla katkesi jo 5% kohdalla. Nyt uudestaan tullut jo 15%. Ihme kun eivät antaneet lataa näitä se 14. päivä. Olisi estänyt pahimman ruuhkan, mutta ei niin ei.

Meneekö beta serverit kiinni 22.00 vai 23.00?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mulle ei suostu tulemaan koko koodia vaikka onnistuneesti liityinkin mukaan :(
Tää on taas tätä mun tuuria :o
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom