Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Minulla katkesi jo 5% kohdalla. Nyt uudestaan tullut jo 15%. Ihme kun eivät antaneet lataa näitä se 14. päivä. Olisi estänyt pahimman ruuhkan, mutta ei niin ei.

Meneekö beta serverit kiinni 22.00 vai 23.00?

Oli eri serverit ekan betan aikana ja latasi koko yön tuota samaa jöötiä.
Yllättäen nyt saa ladata kaikki uudestaan päivitys version kasvaessa...
Aamulla täytyy vaan toivoa ettei ole yhteydet pätkineet.

Oli eri serverit ekan betan aikana ja latasi koko yön tuota samaa jöötiä.
Yllättäen nyt saa ladata kaikki uudestaan päivitys version kasvaessa...
Aamulla täytyy vaan toivoa ettei ole yhteydet pätkineet.

Nyt 42% ladannut. Toivottavasti ei ole yön aikana tullut nettikatkosta, voisi nimittäin kuulua pari kirosanaa sen jälkeen. Ei mitään kermasinta touhua tämä lataaminen. Varsinkin, kun peliaika on rajoitettu siihen klo 20-23, eikä serverit ole päällä lauantaina eikä sunnuntaina :(

noniin, sain näköjään qoresta sen koodin. jippii.

Nyt on betan alkuvaihe ladattu ja sitten ei muutakun pätsäämään. Tässä varmaan menee tämä yö...

Ihan näin btw, oli tosi näppärää ostaa taas "jenkki"tunnuksella qore ja sai heti kivasti rahoilleen vastinetta kun siinä sai jonkun bowling pelin uusimman numeron mukana ja sitten tämä beta. Varmaan noi qoren tilaajat saa useinkin noita erilaisia betoja. Ja hintaahan tolle on 25 dollaria vuosi ja euroissa se on jotain 17 euroa.

Varmaan helpsti tulee rahat takasin jos saa noita pikku pelejä aina kaupanpäällisinä joka numeron yhteydessä :) ja betoja sun muita. emmä sitä itse qorea kattellu sen enempää :P

Ei ala MAG:in testaaminen kovin jouhevasti, yöllä oli serverit taas kadonneet latauksen kesken :mad: . Ensi yönä lienee sama homma kun kaikki imevät patchiä servulta , miksiköhän eivät voi päivitys serveriä pitää auki koko aikaa niin ehtisivät maalaisetkin päivitellä .

Ja kun tuossa ei vielä ole kaikki vaan sen koko on luokkaa vajaat 6Gb.

300mb client
2.5Gb patch
33mb patch
2.6Gb patch

Nämä kun saadaan plekeen niin saattaa olla joulupukki ovella ; ) !

Onko tässä toi 2.5 gigan päivitys semmonen, että jos se katkee esim 30 prosentin kohdalla niin tarvitse enää ladata kuin 70%. Tarkoitan tällä systeemillä GT prologuen laista. Eli vaikka se näyttää, että se aloittaa alusta se kuitenkin jatkaa siitä mihin viimeks jäätiin? Meinaa ainakin MAG koko mielestäni kasvanu kokoajan, kun koittanut päivitellä.

"miksiköhän eivät voi päivitys serveriä pitää auki koko aikaa niin ehtisivät maalaisetkin päivitellä ."

- Api kyllä itse ainakin saanu aina, kun halunnut niin päivittää? Esim tossa pari tuntii sitten koitin päivitellä.

Onko tässä toi 2.5 gigan päivitys semmonen, että jos se katkee esim 30 prosentin kohdalla niin tarvitse enää ladata kuin 70%. Tarkoitan tällä systeemillä GT prologuen laista. Eli vaikka se näyttää, että se aloittaa alusta se kuitenkin jatkaa siitä mihin viimeks jäätiin? Meinaa ainakin MAG koko mielestäni kasvanu kokoajan, kun koittanut päivitellä.

Eikun tässä alkaa alusta ja tuo 2.5 gigan päivitys on ensimmäinen , sen jälkeen tulee toinen ;) !

Eikun tässä alkaa alusta ja tuo 2.5 gigan päivitys on ensimmäinen , sen jälkeen tulee toinen ;) !
Ootkos ihan varma? Vaikuttas vaan GT Prologuen tapaselta. Meinaa pelin koko nousee kokoajan ja muutenhan se olisi kohta 10gigan kokonen, kun aina melkein epäonnistuu.

Kun täällä vielä ihmetellään että tuo päivitys on niin hidas jne. niin laitanpa tämän tähän näkyviin (lainattu JIS87:n laittamasta linkistä)
...As it is, not even the existing users are having much luck getting into a game due to some critical download issues that the team are working to fix. As the servers are offline over the weekend, having to wait until next week is probably a blessing in disguise for you all. Hopefully by then all the problems will be fixed and the service will be running smoothly again....

Että niillä on ne serverit solmussa ja maanantaina vissiin kannattaa koitella uudestaan. Älkää sitten syökö minua elävältä jos saavat aiemmin kuntoon ja ette ole minun takia koitelleet :)

Edit: Ja muistakaa, tämä on beta, täysin vapaaehtoinen sekä ilmainen ja juuri sitä varten että tämänkään kaltaiset ongelmat eivät sitten ole vaivaamassa varsinaista myyntiversiota josta ihmiset maksavat.

Kun täällä vielä ihmetellään että tuo päivitys on niin hidas jne. niin laitanpa tämän tähän näkyviin (lainattu JIS87:n laittamasta linkistä)

Että niillä on ne serverit solmussa ja maanantaina vissiin kannattaa koitella uudestaan. Älkää sitten syökö minua elävältä jos saavat aiemmin kuntoon ja ette ole minun takia koitelleet :)

Edit: Ja muistakaa, tämä on beta, täysin vapaaehtoinen sekä ilmainen ja juuri sitä varten että tämänkään kaltaiset ongelmat eivät sitten ole vaivaamassa varsinaista myyntiversiota josta ihmiset maksavat.

Nyt on kyse kahdesta eri betasta, Tommi ja minä puhuimme Qoresta saadusta koodista joka on US beta , emme nyt alkavasta EU betasta .

Ei minulla mitään toista päivitystä tullut. Tuli 2,6Gt päivitys ja se oli siinä. Serverit näköjään kiinni tänään kokonaan? Ihan täpinöissäni olin jo aamulla, mutta se jäikin sitten siihen :)

Noh, hyvä vaan, että korjaavat nyt eikä sitten vasta kokoversiossa ;)

Ei minulla mitään toista päivitystä tullut. Tuli 2,6Gt päivitys ja se oli siinä. Serverit näköjään kiinni tänään kokonaan? Ihan täpinöissäni olin jo aamulla, mutta se jäikin sitten siihen :)

Noh, hyvä vaan, että korjaavat nyt eikä sitten vasta kokoversiossa ;)

Olisiko edelleen kyse kahdesta eri asiasta , minulla tuossa juuri latautuu tuo päivitys tosin sieltä US accon kautta .

Nyt on kyse kahdesta eri betasta, Tommi ja minä puhuimme Qoresta saadusta koodista joka on US beta , emme nyt alkavasta EU betasta .

Onko näin? Miten tähän EU Betaan pääsee ja millon se alkaa? Qore beta mulla on jo, tai siis teoriassa joo mutta käytännössä yritän seittemänteentoista kertaan ladata tuota 2,6 gigan pätsiä... jos vaikka tälläkertaa sais ladattua...

Saakohan tätä pätsiä ladattua jotenkin netistä koneella ja siirrettyä vaikka muistikortilla tohon pleikkaan?

Jos olet saanut beta-avaimen eu-blogin kautta (eli et ainakaan Qoren kautta) niin tuskin (Qorenkaan kautta saatua betaa) sillä kuten aiemmin jo mainitsin
...As it is, not even the existing users are having much luck getting into a game due to some critical download issues that the team are working to fix. As the servers are offline over the weekend, having to wait until next week is probably a blessing in disguise for you all. Hopefully by then all the problems will be fixed and the service will be running smoothly again....

Tuli tänään pelailtua betaa ensimmäisen kerran ja oli kyllä miellyttävä kokemus. Ja tosiaan itsekkin jouduin lataamaan tuon 2.6gb päivityksen kahteen kertaan kun ensimmäisellä kerralla jumittui n. 70% kohdalla.

Liityin Valoriin kun S.V.E.R:illä ja Ravenilla näytti olevan enemmän populaa. Vaikka tulikin tuolla jenkkilässä pelattua en huomannut minkäänlaista lagia joskin yhteyskin on kohtuullisen hyvä, welhon 110/5mb. Olen odottanut peliä sen julkistamisesta lähtien ja odotukset ovat olleet korkealla, kuitenkin yllätyin positiivisesti. Pelimuotona tänään oli Sabotage ja pienin pelaajamäärä (64 pelaajaa). Kartta oli mielestäni tyylikäs ja kohtuullisen avoin, suojaakin löytyi mutta liikkuminen oli vapaata eikä mitään putkijuoksua. Alkuun tuli kyllä tunti turpaan mutta kun sai juonesta kiinni alkoi expaa tippumaan ja saavutin parissa matsissa lvl 5 ja pääsin modifioimaan hahmoani sekä aseitani. Tämä peli tulee olemaan rautaa, onneksi on tarjolla huikopalaksi tuo Operation Flashpoint ja betakin jatkuu marraskuulle asti.

Niin ja tuota päivitystä lataileville: tosiaan maltti on valttia, tuolla scea:n mag beta foorumeillakin ovat hajoilleet ihan urakalla kun on jumittunut 99%:ssa. Ja kun saatte päivitykset laitettua niin pelit alkavat ma-pe 20.00 suomen aikaa (us beta aka qore beta)

Tuli tänään pelailtua betaa ensimmäisen kerran ja oli kyllä miellyttävä kokemus. Ja tosiaan itsekkin jouduin lataamaan tuon 2.6gb päivityksen kahteen kertaan kun ensimmäisellä kerralla jumittui n. 70% kohdalla.

Liityin Valoriin kun S.V.E.R:illä ja Ravenilla näytti olevan enemmän populaa. Vaikka tulikin tuolla jenkkilässä pelattua en huomannut minkäänlaista lagia joskin yhteyskin on kohtuullisen hyvä, welhon 110/5mb. Olen odottanut peliä sen julkistamisesta lähtien ja odotukset ovat olleet korkealla, kuitenkin yllätyin positiivisesti. Pelimuotona tänään oli Sabotage ja pienin pelaajamäärä (64 pelaajaa). Kartta oli mielestäni tyylikäs ja kohtuullisen avoin, suojaakin löytyi mutta liikkuminen oli vapaata eikä mitään putkijuoksua. Alkuun tuli kyllä tunti turpaan mutta kun sai juonesta kiinni alkoi expaa tippumaan ja saavutin parissa matsissa lvl 5 ja pääsin modifioimaan hahmoani sekä aseitani. Tämä peli tulee olemaan rautaa, onneksi on tarjolla huikopalaksi tuo Operation Flashpoint ja betakin jatkuu marraskuulle asti.

Niin ja tuota päivitystä lataileville: tosiaan maltti on valttia, tuolla scea:n mag beta foorumeillakin ovat hajoilleet ihan urakalla kun on jumittunut 99%:ssa. Ja kun saatte päivitykset laitettua niin pelit alkavat ma-pe 20.00 suomen aikaa (us beta aka qore beta)

Mites sulla nuo konsoli-fps:t (tuntumat) yleensä, oletko pelaillut paljon? Minkälainen tämä oli (lähinnä CoD4 vs Killzone 2 tyyppisiin verrattuna)?

Toki saa myös muuten fiiliksiä kertoilla.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom