Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Kaikki eivät varmaankaan lue kaikkia viestejä joka ketjusta. Yksi viesti jossa tuo pyyntö on mainittu. On varmaan jäänyt moneltakin muultakin huomaamatta (hain sen ketjuista kun siitä mainitsit).
Mielestäni olisi enemmän kuin kohteliasta lukea vähintään viimeiset pari sivua, jos ei koko ketjua ole alusta asti seurannutkaan.

Taitaa ylläpitäjällä.... :D
Nääh. Oli sen verran aikainen herätys, etten ehtinyt betaa edes käynnistää. Ja en tunnetusti ole verkkoräiskintöjen ystävä muutenkaan, joten eiköhän myös MAG jää pelkän betakokeilun tasolle. (Mutta pakko on testata, että voi edes sanoa pelanneensa.)
 
Vastaus: MAG [Hype]

En olisi aamulla uskonut etten tänään betaa pääse pelaamaan. En kerta kaikkiaan kykene lataamaan tuota massiivista päivitystä. Joka ikinen kerta lataus tyssää milloin missäkin prosenttiyksikössä. Ennätys on 17% Olen seurannut tuota konsolin HDD merkkivaloa ja se vilkkuu silloin kun lataus on käynnissä, mutta jämähdettyään valo ei välky. Olen painanut konsolin kiinni virtanapista toivoen, että lataus jatkuisi siitä mihin jäi, mutta ei niin ei. Toivottavasti asia saadaan serveripäässä korjattua tai sitten minä en osallistu tähän betaan, koska se ei ole minulle mahdollista.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Minä latasin tuo päivityksen, mutta kun ei pääse pelaan vasta ku niihin tiettyihin kellon aikoihin se on kyl typerääääää
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ettet olisi hieman liian hätäisesti tuominnut peliä ja pelaajia :rolleyes: Suurin osa pelaajista on tämän pelin osalta täysin untuvikkoja, eivätkö ole vielä perehtyneet pelin saloihin ja ymmärtäneet miten tätä on fiksuinta pelata. Tämän laajuisia verkkopelejä ei ole konsoleilla aiemmin nähty, ja jos on tottunut normi räiskintöjen gung-ho deatchmatch höntsäilyyn, voi tämän taktisempi olemus olla ensin hankala omaksua.



Tämä on vielä beta, joten siellä täällä voi olla hiomattomia kulmia.
No ei tossa perus äijänä paljon muuta vaadi kuin ampuu punaiset pisteet pois ja juoksee merkattuun paikkaan painaamaan ympyrää.
Squad leaderinä saa ehkä miettiä taktiikooita enemmän sitten.
Mutta noissa mitä pelasin on lopussa 8 paikkaa lähekkäin mitä yritetään puollustaa/vallata ja siinä vaiheessa tuppaa kaikki pelaajat kasaantumaan samaan läjään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Monelta nuo serverit aukeaa nyt. Sähköpostissa sanottii, että aukevat klo 19:00, mutta sitten pelissä sanottiin, että aukeavat klo 17:00. Kumpi oikeassa?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Luin muuten jostain noita toimintoja, joita squadleader, ja muut ylemmän tahon johtajatyypit voi käyttää tiiminsä tukemiseen. Mieleen nyt jäi ainakin joku vihollisen UAV:n blockkaaminen tms. Vois olla kyllä aika siistiä, kun squad odottaa ryhmänä jossain kukkulalla makuultaan, että squadleader pyytää ylemmältä johtoportaalta tuota UAV-blockkausta. Sitten kuuluu squadleaderin korvaan tieto "UAV-blockkaus on nyt käynnissä". Sit vaan squadina ryhmänjohtajan perässä rynnäköllä johonki vihollisen tukikohtaan, kun nämä on väliaikaisesti "sokeita". :D Kaikilla äänenvaimennetut aseet, niin niillä voi eliminoida vihulaiset äänettömästi kenenkään kuulematta. Sitten asentamaan räjähteet ja pakoon. (Vai mitä tässä nyt on ylipäätään aina tehtävänä.)

Tällasta toivon ja odotan MAGilta. :P Olis kyl siistiä.

EDIT: nahka^, serverit aukeaa mun tiedon mukaan kello 20:00, ja sulkeutuu taas kello 23:00.

Ite kerkeen pelata kaheksasta yheksään, sit on muuta tekemistä ja sit taas kymmenestä yhteentoista pelaamaan. :)

Lisäilkäähän Execta kaverilistallenne, niin voidaan mennä Suomi-porukalla pelailemaan. Vielä jos kaikki liityttäis samaan porukkaan, niin vois jopa onnistuakki. Missäs ryhmässä te ootte / mihin aiotte liittyä? Ite mietin että tuohon SVERiin, mut yks tyyppi kaverilistalta pyys että liittyisin Raveniin. Hmh. Nyt kun mietin just tollasta taktista peliä (ylempänä tuo mun "tarina"), niin Raven sopis siihen kuvaan ehkä parhaiten. Ne on kuitenki tollasia SWAT-tyypin näkösiä hi-tec -jätkiä. =D Mut SVERissä olis kunnon sniperit. Valoriin en ainakaan liity, kun se on tavallaan Jenkkien armeija.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Juu, katoin myös sähköpostista ne ajat ja pelissä oli myös omat aikansa. Mut täällä kaikki puhuu et aina aukee 20:00. Vai oonko käsittäny väärin? Valaiskaapa joku jo betaa pelannut...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Juu, katoin myös sähköpostista ne ajat ja pelissä oli myös omat aikansa. Mut täällä kaikki puhuu et aina aukee 20:00. Vai oonko käsittäny väärin? Valaiskaapa joku jo betaa pelannut...

Asiahan selviää sillä kun ootetaan klo viiteen. Ja yritetään mennä servulle.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ilmeisesti ainakin muutamana päivänä auennut tuntia tai paria aikaisemminkin, mutta normaalisti aukeamisaika olisi tuo klo19.
Mutta peukkua pystyyn et aukeis jo viideltä :D(Y)
BTW, UK:n klo17 on suomen klo19... Tosin, ei briteissä kai missään käytetä 24 tunnin kelloa, vai käytetäänkö? :?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jos joku käy kohta koittaa, että onko servut jo auki nyt kun kello on ihan just 17:00, niin tulkaa tänne sit kertomaan miten kävi.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jos joku käy kohta koittaa, että onko servut jo auki nyt kun kello on ihan just 17:00, niin tulkaa tänne sit kertomaan miten kävi.

Ei ole auki, ei.
Eli aukeaa sitten tosiaan seitsemältä.. Tai voihan sitä tässä kyttäillä ja toivoa josko aukeisi jo aiemmin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

On kyllä harmi kun ei tämä toimi viikonloppuisin. Olin jo ajatellut että viikonloppuna on sitten reilusti aikaa mättää tätä, mutta ei.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Miksihän itselläni ei nuo serverit toimi kun peli ilmoittaa vain ettei palvelin ole käytössä juuri nyt... :(
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jossain on mennyt puurot ja vellit sekaisin. Viimeksi kun katsoin, niin Suomen kesäaika on +3h GMT eli servut aukeaa vasta kasilta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom