Vastaus: MAG [Hype]
Pari tuntia betaa pelattuna...
-Squaditoiminta vois tosiaan vähän paremmin skulata, tosin jenkkien kanssa tuli vaan pelailtua.
-Kentistä sen verran, että kulkuneuvoille niitä ei ole suunniteltu, ainakaan kovinkaan hyvin. Kannattaa mielummin juosta kuin etsiskellä jeeppiä, se tuli selväksi heti ekoilla peliminuuteilla.
-Sniperillä tuli pelailtua suurimmaksi osaksi, ja hitto vie sehän toimii. Kentistä taas sen verran, että harmittavan paljon tulee vastaan näkymättömiä seiniä, kun yrittää päästä niihin optimaalisiin sniper-paikkoihin.
-Päivityssysteemi vaikuttaa todella monipuoliselta, ja selkeältä. Ekat päivitykset meni sniperin rekyylin ja kiikarin parantamiseen.
-Pelattavuus ja kontrollit on about identtiset codin kanssa, eli eipä siinä valittamista. Mukavana lisänä tykistö aiheuttaa kohtuupaljon ruudun "tärisemistä", jolloin tähtääminen onkin sitten aika paljon lotosta kiinni.
-Äänibugeja ja muita glitchejä on jonkun verran, mutta duh... beta.
Pari tuntia betaa pelattuna...
-Squaditoiminta vois tosiaan vähän paremmin skulata, tosin jenkkien kanssa tuli vaan pelailtua.
-Kentistä sen verran, että kulkuneuvoille niitä ei ole suunniteltu, ainakaan kovinkaan hyvin. Kannattaa mielummin juosta kuin etsiskellä jeeppiä, se tuli selväksi heti ekoilla peliminuuteilla.
-Sniperillä tuli pelailtua suurimmaksi osaksi, ja hitto vie sehän toimii. Kentistä taas sen verran, että harmittavan paljon tulee vastaan näkymättömiä seiniä, kun yrittää päästä niihin optimaalisiin sniper-paikkoihin.
-Päivityssysteemi vaikuttaa todella monipuoliselta, ja selkeältä. Ekat päivitykset meni sniperin rekyylin ja kiikarin parantamiseen.
-Pelattavuus ja kontrollit on about identtiset codin kanssa, eli eipä siinä valittamista. Mukavana lisänä tykistö aiheuttaa kohtuupaljon ruudun "tärisemistä", jolloin tähtääminen onkin sitten aika paljon lotosta kiinni.
-Äänibugeja ja muita glitchejä on jonkun verran, mutta duh... beta.