Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Pari tuntia betaa pelattuna...

-Squaditoiminta vois tosiaan vähän paremmin skulata, tosin jenkkien kanssa tuli vaan pelailtua.
-Kentistä sen verran, että kulkuneuvoille niitä ei ole suunniteltu, ainakaan kovinkaan hyvin. Kannattaa mielummin juosta kuin etsiskellä jeeppiä, se tuli selväksi heti ekoilla peliminuuteilla.
-Sniperillä tuli pelailtua suurimmaksi osaksi, ja hitto vie sehän toimii. Kentistä taas sen verran, että harmittavan paljon tulee vastaan näkymättömiä seiniä, kun yrittää päästä niihin optimaalisiin sniper-paikkoihin.
-Päivityssysteemi vaikuttaa todella monipuoliselta, ja selkeältä. Ekat päivitykset meni sniperin rekyylin ja kiikarin parantamiseen. :rolleyes:
-Pelattavuus ja kontrollit on about identtiset codin kanssa, eli eipä siinä valittamista. Mukavana lisänä tykistö aiheuttaa kohtuupaljon ruudun "tärisemistä", jolloin tähtääminen onkin sitten aika paljon lotosta kiinni.
-Äänibugeja ja muita glitchejä on jonkun verran, mutta duh... beta.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Muistakaahan reporttaa bugeista ja muista ongelmista. L1 + L2 + R2 + R1 pohjaan voi reporttaa, jos eteen sattuu näitä läpinäkyviä seiniä jne.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt on 29 level asti tullut kivuttua. Tuo squadleaderina toiminenkin oli ihan siistiä (kunhan vaan saa järkevän squadin) pelaajille pystyi asettamaan waypointteja sekä pyytämään ilmatukea, myöskin suora yhteys patalijoonajohtajaan jonka kanssa kannattaa juonia taktiikoita. Pelikokemukset vaihdelleet melkoisesti riippuen peliseurasta, useimmiten on käynyt hyvä tuuri ja saanut pelata squadissa joka tajuaa liikkua ryhmässä ja osaa myös korjata sekä reviveä. Toisinaan on sitten osunut niitäkin ryhmittymiä kohdalle jossa kaikilla sniperi ja istutaan vaan jossain orrella ammuskelemassa laskuvarjojoukkoja, kun järkevämpää olisi mennä korjaamaan se A-A niin ei vihu pääsisi niillä koptereilla tai koneilla. Nämä edellämainitut seikat eivät tietenkään ole itse pelin vika vaan pelaajien, kuitenkin joitakin parannuksia tuohon squadin tiimityöskentelyyn pitäisi saada.

Äsköisissä sessioissa squadimme oli tuosta myöhemmin mainitusta kategoriasta (dum f#cks) ja tästä johtuen ajattelin heittää uusille betatestaajille muutaman tipsin: Improved repair ja medical kit ovat ehkä ne tärkeimmät kyvyt ja niistä olisi hyvä olla valmiina eri loadoutit, siten että voi vaihtaa kuoleman jälkeen siihen kumpi paremmin sopii nykyiselle tehtävälle. Esim hyökätessä repair on melko turha ja medical kit puolestaan korvaamaton. Medical kitillä voi antaa myös kätevästi itselle healthia tasaisin väliajoin. Näihin kykyihin ei tarvitse paljon panostaa niin auttaa jo squadia melkoisesti. Ja mitä kulkuneuvoihin tulee niin esim acquisitionissa kun hyökkäätte älkää nyt perkele yksin lähtekö ajelemaan niillä apc:illa vaan ottakaa ensin kaverit kyytiin, tai ainakin tykkimies.. Nassesetää vatuttaa kun joutuu juoksemaan sen puolityhjänmetallipurkin perässä 2km.

Jos ja kun niitä bugeja löytyy, laittakaa ihmeessä asiasta palaute zipperille beta foorumeiden kautta jos on paljon asiaa, ja tosiaan nopeamman bug reporting toolin saa ruudulle painamalla yhtäaikaa L1 + L2 + R1 + R2. Ruudulle pitäisi ilmestyä muutama valinta esim "collision issue" sitten vaan valitaan x:llä mikä parhaiten ötökkää kuvaa. Muitakin parannusehdoituksia saa laittaa, vaikutetaan asioihin nyt kun vielä voidaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei deadzonen eikä kiihtyvyyden säätöjä ja tähtäyksessä on selvästi vaaka-akselin priorisointi, jonka takia millintarkka tähtäys on hankalaa. Ei sillä että tuossa sähellyksessä kerkeisi tähdätä. :D

Täytyypi koittaa huomenna uusiks, tänään meni hermot jo puolen tunnin pelaamiseen.

Mä en nyt ihan 100% varmuudella pysty sanomaan, mutta mä muistaisin, että ohjausta pystyi pikkasen enemmän säätämään kun meni pelissä startin kautta optionssiin...näin muistaisin ainakin nähneeni.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Joo tuossa heti ku servut aukes nii lähti peli tulille, nytten alkufiiliksiä jakoon:

-Grafiikkaa kun saisivat vähän parannettua, tuotti tuskaa erottaa vihollisia maastosta välillä, vaikkakin punanen pallo vihun päällä olikin.
-Kentät sopivan laajoja mutta jokseenkin tylsiä.
-Ajoneuvot ei oikee mätsänny mihinkään päin, kulku hankalaa niinkuin joku tuossa jo mainittikin.
- Hyvänä juttuna ainakin tuo, ettei vihollisiin tarvi upottaa viittä lipastä että kuolevat. Sniperhommissakin viholliset tippu yhdestä laukauksesta vaikka suhteellisen kaukaa tuli ammuskeltuakin.

Siinä nyt jotaki mitä sai tähän väliin tekstiksi muotoiltua. Tästä kyllä löytyy ainesta hyvään verkkoräiskintään, kunhan nyt saisivat kaikki hommat pelittämään.

JA niiin, tuli tosiaan itellä S.V.E.R. joukkoihin liityttyä, jos porukkaa löytyy samalta puolelta nii friend inviteä kehiin!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mä en nyt ihan 100% varmuudella pysty sanomaan, mutta mä muistaisin, että ohjausta pystyi pikkasen enemmän säätämään kun meni pelissä startin kautta optionssiin...näin muistaisin ainakin nähneeni.

Jep pelin aikana pystyy säätämään, itse yleensä säädän odotellessa ensimmäistä spawnia, starttia vaan ja sieltä löytyy molempien akseleiden säädöt.
 
Vastaus: MAG [Hype]

... harmittavan paljon tulee vastaan näkymättömiä seiniä, kun yrittää päästä niihin optimaalisiin sniper-paikkoihin. ...
Nii, ja välttämättä ei kannata yrittää joka paikkaan. Ite yritin olla ovela ja oikastasta objectivelle jonkun kivikasan/kallion yli, mutta kun pääs siihen kasan päälle, äijä humahi sinne sisään. Eikä sieltä päässyt pois, Loadoutisa ei ollu varaa itsemurha vehkeille niin, sinne jäätiin.:D

Ja omasta mielestä noi ajoneuvot on välttämättömii jos haluaa edes yrittää hyökkäyksessä pärjätä, koska niihin voi spawnata.
Ja välillä on selasia leadereita jotka istuu siellä orrella sniputtamassa eikä vaihda objectivea tai kutsu uavia ja tykkejä
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mulla tuli eilen ensimmäinen kosketus itse peliin. N. 20 minuuttia ehdin pelaamaan, tuloksena 17 kuolemaa ja 15 tappoa. Sekavalta se ensimmäisellä kerralla vaikutti vihollisia sai ensin hakea ja sit niit oli jo joka suunnassa. Peli varmasti selventyy ku oppii edes pikkasen mappeja. Suurimmaksi osaksi mut lahtasi joku kiikarikiväärillä, joka sinänsä tuntui turhauttavalta ku ei tienny edes mis vihu olis voinnut olla.

Seuraavalla viikolla sit lisää peliä.

Löytyykö jostain netistä jotain ohjekirjan tapaista...tuli meinaa sekoiltua nappien kanssa aika lahjakkaasti? Pystyykö jollain tavalla tähtäämään paremmin?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Löytyykö jostain netistä jotain ohjekirjan tapaista...tuli meinaa sekoiltua nappien kanssa aika lahjakkaasti? Pystyykö jollain tavalla tähtäämään paremmin?

Tähtäys tapahtuu L1 napilla ja uusia kiikareita yms tähtäimiä voi hankkia aseisiin kunhan saa ensin hieman expaa. Liitteenä vielä kuva jossa kontrollit...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Moro. Onko tuo "zoomaus/Scope" auki heti aluksi? Kun eilen kokeilin niin en saanut mistään napista tuota Scope näkymää. Oli vähän turhauttavaa kun en voinut ampua kuin sillä perus "crosshair" tähtäimellä mikä näkyy ruudussa.

Kokeilin eri nappulasetuppeja ja mistään ei tuota tarkempaa tähtäystä tapahtunut.

Peli toi mieleen aika paljon sen frontlines fuel of warin mutta ilman niitä ihme teknoaseita.

Ihan asiallisen tuntuista oli kun niissä aloitteljan pelimuodoissa oli objektiivi selkeä joten jengi keskittyi puolustamaan. Kun oli lähellä puolustettavaa kohdetta tuli sinne koko ajan vihulaisia ammuttavaksi.

Grafiikka ei ollut mitenkään hirmu nättiä mutta mielestäni sillä pärjää. Ei ollut edes BFBC veroista grafiikkaa. Hajoavia ympäristöjä ei tuolla pelaaja määrällä kaipaa. En huomannut onko tuossa läpäisyä koodattu.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mä en nyt ihan 100% varmuudella pysty sanomaan, mutta mä muistaisin, että ohjausta pystyi pikkasen enemmän säätämään kun meni pelissä startin kautta optionssiin...näin muistaisin ainakin nähneeni.

Toki siis tähtäyksen nopeutta voi säätää, mutta ei deadzonea eikä kiihtyvyyttä.

Moro. Onko tuo "zoomaus/Scope" auki heti aluksi? Kun eilen kokeilin niin en saanut mistään napista tuota Scope näkymää. Oli vähän turhauttavaa kun en voinut ampua kuin sillä perus "crosshair" tähtäimellä mikä näkyy ruudussa.

Kokeilin eri nappulasetuppeja ja mistään ei tuota tarkempaa tähtäystä tapahtunut.

Itselläni oli sama juttu, joka ilmeisesti johtui siitä että vaihdoin heti ennen peliä nappulavaihtoehdon pois defaultista. Defaulttina scope toimii L1 napista.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Vau! Pojat ovat lähteneet sotaan.

Kyllä teidän betatestaajien jutut ovat vähän niinkuin olisitte oikeaan sotaan lähteneet ilman upseereita. Kaaosta piisaa ja mistään ei ota tolkkua. No luultavasti selkenee kun kokemusta kertyy.

Ja ONE-EYED-JACK, sinä ilmeisesti olet pelissä jo vähän korkeammalla. Jaa ihmeessä kokemuksiasi ylemmän tason taktikoinnista ja myös sen puutteesta. Erityisesti kiinnostaisi tietää kuinka paljon matsin kulkuun voi vaikuttaa muilla keinoilla kuin kiväärillä ja luodeilla. Ja jos tuossa on joku oma radiokanava sikariportaan hepuille, niin minkälaisia tyyppejä sieltä sikariportaasta löytyy? Tarkoitan siis että kansoittaako himo kämpperi frägääjät noita johto hommia vai onko siellä ihan peliin oikealla asenteella keskittyviä taktiikkojakin?

Kyllä tämä peli on nyt noussut odotuslistalle ja syy on ihan teidän beta testaajien.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Sekalaista kommenttia varmaan piisaa kun pelikokemus on vielä vähissä porukoilla.

Itse toissapäivänä latailin ja eilen kerkesin tunnin kokeilla. Josta osa meni ääniasetusten kanssa (jostain syystä ei kuulu pelien äänet kunnolla kun elokuvien äänet kuuluu) ja sitten tappelin kun yritin saada sen zoomin käyttöön. Mulla tuo zoomi ei mielestäni toiminut defaulttinakaan.

Pitää tänään kokeilla tuota kun oli vähän turhauttavaa ampua jonkun pellon poikki jengiä kun ei nähnyt niistä kui sellaisen kikkareen kokoisen mustan jäljen eikä voinut edes tähtäimien läpi ampua.

Näyttäisi luodeissa olevan mallinnuksena "suora viiva" ,eli kun ampuu crosshairilla kaemmaksikin osuin dragunovilla ihan hyvin kun vaan tähtäsi viholliseen. Mitään "ennakkoa" tai etäisyyskorjausta ei pitänyt tehdä. Sivuttain juoksevaan maaliin pitää ennakkoa laittaa.

Viholliset kuolee onneksi suhteellisen helposti. Noin 3-5 osunutta luotia riittää ja sniperillä 1-2 riippuen mihin osuu. Eli ei nyt laaki ja vainaa meininkin mutta ei nyt mitään "tyhjennänpä lippaallisen" touhua. Tietty kun vihollinen juoksee ohi on siihen osuminen vaikeaa joten kyllä siinä tulee muutama sarja ammuttua ennen kuin se kuolee.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tasan yhden puolen tunnin pelin ehdin pelaamaan ennenkuin piti lopettaa eilen illalla, mutta tosi hyvä maku jäi suuhun bugeista huolimatta.
Suoranaista lagia ei ollut sitten ollenkaan, tasan kaksi kertaa framerate heitti 20 puolelle, toisella kertaa kesti siihen saakka kun kuolin, ensimmäisellä kertaa kesti noin 10 sekunttia.

Grafiikat ovat IMO hyvät, piirtoetäisyys ja tarkkuus ovat tarpeeksi hyvät eikä yleisessä ilmeessäkään mitään valitettavaa ole.

Mutta erityisesti iski pelattavuus, niin täydellinen mun kohdalle ettei mitään rajaa: Liikkuvuus, tähtääminen ja ampuminen olivat helppoudeltaan tarpeeksi arcademaisia, mutta silti riittävän realistisia esimerkiksi tappamiseen tarvittujen ammusten määrässä. Kädet kohmeessa pihalta juuri tullessa toki tähtääminen oli pidemmältä matkalta suht vaikeaa, mutta yleisesti ottaen se oli tarpeeksi helppoa.

Skillejä tuntuisi olevan tarpeeksi, jotta mut sais pidettyä otteessa pitkänkin aikaa.

Ainoa asia joka oikeastaan voisi estää minua ostamasta tätä, on pelaajamäärä. Tarvitaan tosiaan aika paljon jengiä että saa pelin pystyyn, joka lisää vähän skeptisyyttä.
Ja tietysti se, onko mulla rahaa julkkarina :D

Hyvä maku tosiaan jäi suuhun, iltaa innolla odotellessa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jos pelaajia olis edes... Sanotaanko vaikka 40 000, niin olishan sekin jo ihan tarpeeksi. Jos onlinessa on ruuhka-aikaan semmonen 25 000, niin kyllä siellä ihan tarpeeksi niitä servuja löytyy. Ja tosiaan, tuo peleihin liittyminen on toteutettu kätsysti. Mennään "jonoon" johonkin serveriin ja kolmiota painamalla näkee monta pelaajaa on tietystä armeijasta hakemassa peliin. Sitten kun kahdella osapuolella on tarpeeksi pelaajia, peli alkaa ja ilmeisesti kolmas osapuoli sitten jätetään pois heti kättelyssä(?).

Tänään pääsee kunnolla testaamaan. Seuraava koe vasta maanantaina, tänään ei oo mitään liian hyvää katottavaa telkkarissakaan jne., joten nyt voi pelata sen koko ajan 20:00 - 23:00. Odotan nyt tätä kyllä enemmän kuin eilen, kun nyt on aikaa pelata kunnolla, rankata ylöspäin ja saada lisäosia aseisiin jne., ja varmasti on Suomi-porukkaakin mukavasti taas mukana. (Eilen mentiin kaikkien beta-testaajien kanssa samaan chättiin ja odoteltiin servujen aukeamista seitsemästä lähtien. ;D)

Ravenit, lisätkää Execta PSN:ään!! :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

(Eilen mentiin kaikkien beta-testaajien kanssa samaan chättiin ja odoteltiin servujen aukeamista seitsemästä lähtien. ;D)

Ja osa luovutti saman tien =P
Innolla tosiaan odotellaan iltaa, tekee suuresti jo mieli pelata eikä täs oikeen muutakaan tekemistä ole.. Kokeisiin lukemisesta nyt ei tänään ainakaan mitään tule :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hitto vie tää kyl paranee vaan kun pelaa ja porukat oppii revivee ja pelaa niin ettei tarvii aina juosta koko kentän poikki spawnista.

Noi SEVRin modelitki on nii badass, ja soundtracki on just hyvä pelin tunnellmaan, kohta jouttuu ehkä harkita ostoakin.

Tän hetken suurin itku tulee siitä että ei pysty laittamaan scope:L2 ja Fire:R2, muissa peleissä tottunu noin, nin välillä kuolee turhaan. kun pitäis ampu ja tähtäillä niin vasusteet vaihtuu.
Senssitkin kun heitti sinne tappiin niin tähtäys rupes toimimaan sentään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hitto vie tää kyl paranee vaan kun pelaa ja porukat oppii revivee ja pelaa niin ettei tarvii aina juosta koko kentän poikki spawnista.

Noi SEVRin modelitki on nii badass, ja soundtracki on just hyvä pelin tunnellmaan, kohta jouttuu ehkä harkita ostoakin.

White hockey maskille PEUKKU (Y)
On siisti :D
Corvus Research oli harvinaisen siisti mappi, alotellaan kasvuston ja kallion seasta josta edettiin rämäseen kylään, jonne lopulta päästiinkin laskuvarjojen avulla.

Meikä diggaa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Sähköpostissa olleet ajat ovat vääriä Ajat on 20-23 ja sitä toista en tiiä mut jos on sanottu aikasemmin sit on sanottu ei tarvi valittaa tästä :=)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom