Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Pöh, Avaat siihe AK74u sen gripin, dotin ja silun ni ei oo valittamista että muilla on parempi ase

Juu en minä tuosta nyt niin valittanutkaan, vähän huvittavaa vain nuo ase erot. Tuolla ensimmäisellä konekiväärillä sverillä saa ihan nätisti tappoja. Snipulla vaan tuntuu meno paikoitellen aika onnettomalta kun joutuu välillä joku 2-3 kertaa naputtamaan.
Sen verran tekevät nuo riflet vahinkoa ettei noiden assault riflejen paremmuudesta voi puhua kuin ehkä tarkkuuden ja ulkonäön puolesta.

Taitaa tuo ensimmäinen snipu olla myös parempi mitä tuo toinen, nopeampi tulinopeus on yleensä suuri plussa kun tarvitsee enemmän kuin yhden kudin. Mutta täytyy varmaan veivata tuo oma snipu veks ja napata joku kohtuu tarkka konetuliase jolla saa toimitettua "anti-sniper" toimenkuvaa myös.

Hyvin vähän olen ehtinyt tätä vääntää ja kaoottista tämä vielä on. Objectiveista ei pääse jyvälle ja squadi huitelee missä sattuu... Eilen räjäytin jonkun auto depotin puolivahingossa. Ensivaikutelma on kuitenkin selvästi positiivinen.

Suurin haaste tässä pelissä lienee se pelityylin sopeuttaminen tähän isompaan skaalaan, mutta IMO on hauskempaa liikkua isoissa kartoissa kun juosta sitä ympyrää Vacantissa.

Tähtääminen ja liikkuminen on minun makuuni sopivaa - Ei liian Cod mutta ei mikään eka Killzone FarCrysta puhumattakaan.

Maaston kauneuteen en ole kiinnittänyt niin suurta huomiota, se ei mun pelikokemukseen vaikuta yhtä paljon kuin pelattavuus.

Hahmon kustomointi on loppujen lopuksi aika vähäistä, mutta eipä se meikäläisen elämää hetkauta. Skillien keräily on tietenkin aina yhtä hauskaa ja olihan se mukava saada pelin lopuksi Small Victory Best Squad -ilmoitus näyttöön.

Ostan tämän erittäin suurella todennäköisyydellä, Turskakuninkaan paluun olen jo Gamestopista ostanut. Saa nähdä, kumpi vie mukanaan...

Tuossa yön hiljaisina tunteina odottelimme kanssataistelijoiden kera servujen aukeamista aina klo 00:00 ->03:30 asti . No eivät auenneet , onkohan tästä tietoa missään että , miksi eivät servut aukea ilmoitettuna ajankohtana .
Harmittaa venailla turhaan tosin , seuraavat kaksi yötä olenkin töissä joten voi venata aamu 07:00 asti , josko se selviäisi tuo oikea servujen aukiolo aika .

Tuossa yön hiljaisina tunteina odottelimme kanssataistelijoiden kera servujen aukeamista aina klo 00:00 ->03:30 asti . No eivät auenneet , onkohan tästä tietoa missään että , miksi eivät servut aukea ilmoitettuna ajankohtana .
Harmittaa venailla turhaan tosin , seuraavat kaksi yötä olenkin töissä joten voi venata aamu 07:00 asti , josko se selviäisi tuo oikea servujen aukiolo aika .

Tuossapa Apille linkki, muista kuitenkin lisätä 3 tuntia viela noihin perusaikoihin ennen kuin vaihdetaan talviaikaan kellot Server times clarified - MAG - Official PlayStation Community -PlayStation.com

Saako enää jostakin noita mag beta avaimia, itekö en saanut playstation.blogilta ):

Täytyy ehkä hieman backtrackata mitä sanoin noista snipuista. Ihan jees niillä saa ainakin tuossa toisessa puolustus mapissa tappoja, mutta nähtävästi MAG kannattaa snipuilla huomattavasti enemmän tuota piiloutumista ja suojautumista sekä itse taistelun keskeltä poissaolemista (tottunut vähän turhan agressiivisiin lähestymistapoihin :P).
Pari modia kun laittoi tuohon snipuun niin lähti heilumisestakin hieman pois niin alkoi homma luistamaan vähän paremmin.

Vaikuttaakohan nuo pistooli modit tuohon "SMG":henkin jonka saa secondary aseeksi avata? tälle kun löytyy käyttöä varsin usein että olisi mukava saada tarkkuutta ja tehokkuutta mm lisää.

M.A.G:ssa on kyllä hemmetisti tätä "mitä uppaisin seuraavaksi" meininkiä. Snipuihin nyt lähinnä keskittynyt mutta kyllä sitä täytyy sijoittaa rynnäkkökivääreihin mahdollisia hyökkäystehtäviä silmällä pitäen, siinä missä snipulla voi hienosti puolustaa on se varsin aneeminen hyökkäys ase kun pitäisi porukassa päästä ryskimään.

Tuota hahmon ulkonäkö muokkaus systeemiä en olekkaan huomannut, täytyy katsoa jos vaikka sen löytäisi tänään ja saisi vähän paremmat kuteet päälle.

MItä muuten noihin johtaja hommiin kuuluu? en ole oikein rahjennut edes johtaja tehtäviin hakea kun ei noista johtajuus hommista tiedä juuri mitään.

[EDIT]

Ai että tuo viimeinen snipu sylkee kyllä hunajaa, taitaapi olla kaliiperiltaan kokoluokkaa 50.
Rekyyliä kyllä löytyy aika mukavasti ja ase heiluu aika ilkeästi ellei ammu vähintään polvelta, mutta tappaa kerrasta mikäli osuu keskiruumiiseen tai päähän (käsistä ja jaloista tarvitsee tietysti vielä kaksi-kolme.) Saa ainakin vastapuolen kiikärikiväärillä sohijat tehokkaasti unten maille ja samalla tietysti myös päälle ryskiviä rivisotilaita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

juu ei sillä snipulla voi lähteä rynnimään kun ei tulinopeus oikein riitä. Ihan hyvin sillä dragunovilla tiputtaa lähempääkin kun pelkällä ristikolla tähtää.

Itse yksi ilta sniputin monta ukko putkeen kun vaan seisoin siinä bunkkerin katolla ja sniputtelin.

Yleensähän pitäisi liikkua jotten jengi tajua mistä ampuu mutta joissain kartoissa on vihollisilla sen verta välimatkaa, että niiden on vaikeampi ampua sinut kuin sinulla heidät.

Itse kuitenkin tykkään mennä vähän vihollista vastaan ja sillä punatähtäin rynkyllä ampua rynniviä vihollisia.

Aika vähän jengi on tajunnut hyödyntää ajoneuvoja niin, että jengi kävelis niiden perässä tai olisi ees kyydissä. nyt yleensä joku rambo ajaa autolla sinne lähelle ja muut rynnii sit mistä rynnii. Ehkä tuo paranee ajan kuluessa kun tulee enempi kaveriporukoita pelaamaan.

Hurraa, netti toimii. Meni taas tämän viikon MAG-pelailut sikseen. Mut tänään pääsee jopa kokeilemaan tuota Dominationia, jos se vaan on pelimuotona nyt vuorossa.

Tänään sitten pitäisi päästä pelaamaan klo 19.00 eli tuntia aikaisemmin, pelit kestää myös tunnin kauemminkin eli päättyy klo 00.00 eli 24.00 :p.

Minulla kovin lykkää erroria peliä avatessa, jossa se ilmoittaa että serveri saattaa olla alhaalla huollon takia tai sitä päivitettään.

Olenko ainoa vai onko tämä nyt jokin yleinen ongelma? PSN Storekaan ei muuten oikein toimi.

Minulla kovin lykkää erroria peliä avatessa, jossa se ilmoittaa että serveri saattaa olla alhaalla huollon takia tai sitä päivitettään.

Olenko ainoa vai onko tämä nyt jokin yleinen ongelma? PSN Storekaan ei muuten oikein toimi.
Jos Storen toimimattomuus ei ole tarpeeksi selvä vinkki, kannattaa viimeisenä oljenkortena turvautua PSN-huoltokatkoketjuun, jota lukemalla totuus valkenee. :)

Peli alkoi toimimaan jossain vaiheessa. Itse pelasin peliä klo 23-01 eilen....ihmettelin ku sinne yleensä pääsi klo 23 jälkeen :confused:

Peli alkoi toimimaan jossain vaiheessa. Itse pelasin peliä klo 23-01 eilen....ihmettelin ku sinne yleensä pääsi klo 23 jälkeen :confused:

Eilen oli peli auki tavallista aikataulua pidempään: 19:00 - 00:00 (norm. 20:00 - 23:00), mutta näköjään tais olla auki tuonne yhteenkin asti, kerta pelasit sillonki vielä.

1.30 päivitys on ulkona.

Ekaks n. 30megan päivitys ja sitten 2,7gigaa joka mulla on toooosi hidas.

Alla lista muutoksista

* Framerate improvements in all environments
* Vote/ Kick implemented
* Art and lighting updates to all levels
* Art updates to weapons, vehicles and objects
* Animation improvement and updates
* Client patching improvements
* Design tuning on all environments (attacker/defender, out of bounds, sightlines, routing…)
* Tuned all skills (skill point expense, skill trees, skill effects)
* Tuning pass on experience rewarded for all actions (resuscitate, heal other, destroy turret, destroy motor pool….)
* Tuning pass on player & leadership experience progressions
* Full audio tuning pass
* Bunker, APC, and Spawn camera adjustments
* Lowered initial spawn times for attackers and defenders for all gametypes
* Update Major/Minor victory and loss percentages and conditions for all gametypes
* Updated Domination gametype scoring values
* Improved weapon feel and hit feedback

Ekaks n. 30megan pävitys ja sitten 2,7gigaa joka mulla on toooosi hidas.
Turkasen hitaasti tulee. Kohta kolme varttia ladannut, ja vasta n. 160 megaa tullut. Huh-huh!

Mutta minkäs teet, ulkoasuun tehdyt päivitykset kun käytännössä vaativat sen, että tekstuuri-, valaistus- ja geometriatiedostot on ladattava uusiksi. Ilmeisesti kuitenkin jatkossa päivityksen pitäisi olla hieman suoraviivaisempaa, ja valmiin pelin ilmestyttyä tuskin enää nähdään parin gigan päivityksiä

Update! Kun reilussa parissa tunnissa oli tullut vain 22 prossaa, sammutin koko konsolin. Kokeilin äsken uudestaan ja huomasin, että lataus näennäisesti alkoi alusta, mutta lensi pikavauhtia tuonne 20+ prosenttiin hyytyäkseen sitten taas etanavauhtiin. Eli kyllä tuo osaa jatkaa siitä, mihin on jäänyt, mutta voisivat vähän paksummat putket ostaa päivitystä jakeleviin palvelimiinsa.

Update 2! Äsköistä kirjoittaessani lataus on mennytkin "takaperin", eli ensinoli n. 720 megaa, mutta nyt enää 655 megaa. Todella sekavaa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom