Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Yritin välttää tätä peliä MW2 pettymyksen jälkeen, mutta hemmetti teidän retostelut täällä saivat betan latautumaan monoliittiin.

Harmi etten voi enempää sanoa pelistä, kun eka matsi kesti semmoset 5min ja sitten kaatu eikä takaisin näytä heti pääsevän. Pakko kuitenkin vähäsen omaa mielipidettä pistää.

Valikot kävin läpi ja melko selkeältä vaikuttaa. Myös itse matsissa olin heti kärppänä selvillä tilanteesta. (valtaa a ja b, tuhoa c) Kartasta ja hudista seurailin tiimiäni koittaen kuunnella josko joku haluaisi komennella ja samalla vähäsen maisemamatkailin sodan jyskeessä. Tuli osumaa ja siihen parannusta. Laskuvarjo hyppyjä ja yksi tappokin. Mikään ei tuossa lyhyessä sessiossa ärsyttänyt. Ohjaus tuntui jo ekoina minuutteina sellaiselta kuin olisin ennenkin pelannut peliä. Olihan tuossa aikamoinen hässäkkä pystyssä ja kovin vähän sitä kesti, mutta joka sekuntti oli semmoinen "VAU!" fiilis päällä. Pieni pintaraapaisu toi esille monta sellaista asiaa joita en edes tiennyt odottavani fps-peliltä.

Graffat oli vähän kiikunkaakun. Mieleen jäi outo värimaailma. Voinee johtua kentästä, mutta tässä pelissä on rosoinen syksy pitkällä. Realismia on tavoiteltu monesti paljon onnistuneemmin, mutta liekö tuo kuitenkaan se pisimmälle vievä mantra.

Nyt ne odotukset sitten pomppasi kattoon. Vielä kun pääsisi testaamaan, että ovatko katon rajassa vastedeskin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuli tätä mätettyä tonne johki 15 leveliseksi asti ja todella mahtava meininki on ollut matseissa. Itse opin siinä parin ekan matsin aikana liikkumaan ja seuraamaan pelin tapahtumia suht. hyvin. Tappojen ja kuolemien suhde taisi olla jotain 4/1 luokkaa :rolleyes:. Loppujen lopuksi jätti semmosen fiiliksen, että on varmaan kokoversiokin ostettava sitten kun se tulee.

Niin ja pidin tästä TODELLA paljon enemmän kuin battlefield bad company 2 betasta... Noissa isoimmissa mapeissa vain tuntui, että fps olisi ollut välillä jotain 20 jolloin tähtääminen vaikeutui hieman, toivottavasti saavat sen korjattua.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mahtavat pelit konsolifinin klaaniporukalla tähän illan päätteeksi. Hyvä tasapaino snipuja, medikkejä ja kookoomiehiä. Jyrättiin vastustajat mennen tullen jokaisessa mapissa. Vastapuoli olisi saanut hyökätä vähän enemmän, kaikki tuntuvat vain tyytyvän kohtaloonsa jos eivät pääse eteenpäin. Pari kertaa muutama pisto onnistui, mutta siinä kaikki - ei toivoakaan saada molempia lähettimiä sabotaasissa.

Eräs hurja on paukuttanut jo 30+ pelituntia kaverilistallani, taitaa olla pahemman kerran koukussa jo nyt :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Betan päätteeksi päätin pistää ranttaliksi ja respecata ukkoni koittamaan eri classeja. Ensimmäisenä koitin "Terminaattoria", eli parempi LMG ja siihen kaikki herkut kiinni + 20hp boosti ja suoja kranaatteja vastaan. Sivutoimena oli medicin ominaisuudet vedetty täyteen. Armoton tappokone oli kyllä tolla setillä, etulinjassa juostiin nappi pohjassa ja vihulaiset kaatuivat rivissä maahan. Lähietäisyydeltä aivan mahdoton vehje, kauas sai taas naputella melkoisesti ja totesin että tähtäin on ihan ehdoton! Miinuksena silencerin puute, ei päässyt montaa ukkoa tappamaan kun jo armoton lauma uusia ukkoja oli kimpussa. Toisena settinä koitin mennä etulinjan snipuna tehokkaalla kiväärillä ja SMG:llä kakkosaseena - sivutoimena taas mediccinä. Kranaatit piti jättää kokonaan pois kun snipu + smg kombo napsi "painoa/pisteitä" aikalailla. Ihan hyvin meni silläkin, joskin ei oikein omaan pelityyliin sopinut tuo. Kevyet ukot tippui yhdestä ja luultavimmin myös ne keskiverroin suojatut. Raskaisiin armoreihin sai pari osumaa napauttaa ennen kuin kuolo korjasi vihollisen. SMG:llä sai hyvin lähietäisyydeltä ruikittua, joskin sai aika tarkasti ampua kun vain 13 kutia lippaassa.

Koko versiossa palannen takaisin assault-mediciksi. Toimii sekä lähelle että kauas ja hauskempaa vaan naputella silencerillä porukkaa maahan kun muut viholliset äimistelevät vieressä että mistäköhän se nyt ampuu. ;) Illan päätteeksi levelimittari näyttää 42, jospa huomenna kerkeisi vielä muutaman tason ottamaan ja jotain muuta vielä koittamaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Voi gaddaf minkä teit! Pelailin eilen päivällä itsekseni useamman tunnin ja olin jo tullut siihen tulokseen, että meikän valinta on kyllä BF:BC2. Sitten gaddaf ilmestyi linjoille, pisti kutsun KOF:iin ja vähän ajan päästä viiletettiin täyden suomi squadin voimin taistelukentällä ja kylläpä muuttui kuin eri peliksi. Pelin tempo ja käsitys tilanteesta muuttui paljon paremmaksi, kun linjat pitivät ja kommunikointi toimi. Ei tarvinnut säntäillä edes takaisin ja olla koko ajan juoksemassa respasta suoraan varmaan kuolemaan. Ongelma on se, että olen vähän niin kuin budjetoinut vain yhden räiskintäpelin tälle keväälle ja joko edessä on todella vaikea päätös tai sitten on budjettia venytettävä. Argh :)

Hauska tilanne sattui eilen, kuulin kun lähellä oleva vihollinen puhui kavereilleen, että missä olen ja kuinka hän heittää kranaatin siihen ja tappaa minut siten. Paikallistin äänen, kurkkasin reunan yli ja ammuin kaverin. Tätä seurasi hirveä huuto mikkiin, että miten se tiesi missä olin. Oli hyvä kuitata takaisin, että "kuulin sinut".
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hauska tilanne sattui eilen, kuulin kun lähellä oleva vihollinen puhui kavereilleen, että missä olen ja kuinka hän heittää kranaatin siihen ja tappaa minut siten. Paikallistin äänen, kurkkasin reunan yli ja ammuin kaverin. Tätä seurasi hirveä huuto mikkiin, että miten se tiesi missä olin. Oli hyvä kuitata takaisin, että "kuulin sinut".

Tuo mikkihomma on kyllä hyvin hoidettu tässä pelissä! Oman ryhmän kaiken puheen kuulee vissiin aina ja muuta ryhmät sekä vihut silloin kun ovat lähellä.

Tunnelma kyllä kohdillaan. Sääli vaan että aina tuntuu tulevan Sverillä pelatessa sabo puolustus B. Vois välillä muutakin.

Kivan yleismies jantusen sai kasattua domi puolustusta ajatellen: Kakkos rynsesteri, 1000 krediittiä kipale kustantavat korjaus- ja lääkintävälineet, sinko ajoneuvoja ja koptereita varten ja ylle kevyin 200 krediitin kommandokerrasto. Ei tehokkain tappamiseen mutta hyvällä itsepulustuskyvyllä varustettu medic/engineeri.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Hauska tilanne sattui eilen, kuulin kun lähellä oleva vihollinen puhui kavereilleen, että missä olen ja kuinka hän heittää kranaatin siihen ja tappaa minut siten. Paikallistin äänen, kurkkasin reunan yli ja ammuin kaverin. Tätä seurasi hirveä huuto mikkiin, että miten se tiesi missä olin. Oli hyvä kuitata takaisin, että "kuulin sinut".

"MAG-moment" :D Näissäkin tilanteissa suomi-porukalla on etu, kun ei ole väliä kuuleeko nurkan takana oleva britti tai jenkki, kun eivät suomea ymmärrä kuitenkaan.

Eilen yöllä KOF-joukolla pelatessa sattui yksi ihmeellinen A-tukikohdan puolustus kohdalle. Yhtäkkiä kukaan ei enää hyökännytkään meitä vastaan. Ei kukaan. Ollenkaan. Olin varmaan 10 minuuttia tukikohdan ympärillä vartiossa odotellen hyökkääjiä, mutta ketään ei näkynyt missään. Muu porukka oli kyllästynyt jo aiemmin ja edennyt taistelualueen punaiselle rajalla pitämään hieman aseita lämpimänä. En tiedä mitä Valor puuhasteli, vai oliko sieltä usko loppunut kokonaan ja porukka lopettanut pelin kesken kaikean, mutta eipä ole tuollaista ennen tullut vastaan. Olisi voinut poiketa rauhassa munkkikahvilla sodessa jos sellainen olisi tarjolla ollut :p

Toinen puolustuskummallisuus sattui, kun yhtäkkiä, alle minuutissa molemmat tukikohdat olikin vallattu ja jouduimme perääntymään C:lle. Itse en edes kerinnyt näkemään, että esim. oma tukikohtaamme olisi hyökätty, mutta niin vain silmänräpäyksessä molemmat A ja B menetettiin täsmälleen samaan aikaan.

Kommunikointi toimi kyllä välillä hienosti, mutta joskus ei kyllä pysty hahmottamaan kun joku sanoo "nyt tulee porukkaa vasemmalta" tms. kun ei aina huomaa kuka puhui.

Tunnelma kyllä kohdillaan. Sääli vaan että aina tuntuu tulevan Sverillä pelatessa sabo puolustus B. Vois välillä muutakin.

Tuon taitaa saada valittua groupin kokoajan toimesta mille kartalle ja mitä aluetta haluaa puolustaa siinä vaiheessa kunvie grouppinsa taisteluun
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko kellään hajua monelta tuo beta tänään päättyy? Kello 23.59 vai jo aikaisemmin?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko kellään hajua monelta tuo beta tänään päättyy? Kello 23.59 vai jo aikaisemmin?

Huomenna aamulla kello 9.59 suomen aikaa, joten koko päivä ja tarvittaessa yökin on aikaa vielä pelata.

Betan loputtua pelaamista voi vielä jatkaa, jos ilmoittautuu mukaan IGN:n MAG turnaukseen. En ole varma onko tuo mahdollista vain jenkkipelaajille.

http://mag.ign.com/

Ja näemmä Eurogamer pitää oman turnauksensa Eurooppalaisille, joten sitä kautta lienee vanhan mantereen pelaajillakin mahdollista jatkaa vielä betan loputtua.

http://www.eurogamer.net/articles/mighty-mag-tournament-detailed-article
 
Vastaus: MAG [Hype]

Voi gaddaf minkä teit! Pelailin eilen päivällä itsekseni useamman tunnin ja olin jo tullut siihen tulokseen, että meikän valinta on kyllä BF:BC2. Sitten gaddaf ilmestyi linjoille, pisti kutsun KOF:iin ja vähän ajan päästä viiletettiin täyden suomi squadin voimin taistelukentällä ja kylläpä muuttui kuin eri peliksi. Pelin tempo ja käsitys tilanteesta muuttui paljon paremmaksi, kun linjat pitivät ja kommunikointi toimi. Ei tarvinnut säntäillä edes takaisin ja olla koko ajan juoksemassa respasta suoraan varmaan kuolemaan. Ongelma on se, että olen vähän niin kuin budjetoinut vain yhden räiskintäpelin tälle keväälle ja joko edessä on todella vaikea päätös tai sitten on budjettia venytettävä. Argh :)

Hauska tilanne sattui eilen, kuulin kun lähellä oleva vihollinen puhui kavereilleen, että missä olen ja kuinka hän heittää kranaatin siihen ja tappaa minut siten. Paikallistin äänen, kurkkasin reunan yli ja ammuin kaverin. Tätä seurasi hirveä huuto mikkiin, että miten se tiesi missä olin. Oli hyvä kuitata takaisin, että "kuulin sinut".

Nöyrimmät pahoitteluni vompatti tapahtuneesta.

Oli kyl itselläki tosi hyvät fiilikset ku sai pelata eilen sen suomi squadin kanssa. Välillä kyl tapoin kranuilla omia ku piti antaa ensiapua. Ja siinä dominationissa tuli kyl oltua aika ajoin ihan kuutamolla. Silloin sain kyl parhaiten tiputettua vihuja kun jäin vahinhgossa makaamaan keskelle vilkkainta kulkuväylää; kukaan järkevähän ei oikeasti sellaisiin paikkoihin jäisi. Taisi yllätää sinällään siis monet vihut :D.

Mä olen jo tilannut ajat sitten ennakkoon sen BF:BC2:n joten mä ajattelin vakavasti ostavani myös tämän. Illalla vois tirpasta vielä yhtet väännöt. Ja venytä vaan budjettia vompatti....
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ja jos joku ei ole huomannut(itse tajusin juuri äsken :rolleyes:), niin skill pointsit on mahdollista resetoida. Eli voit käyttää kaikki ansaitsemasi skill pointsit uudestaan, jos vaikka olet jälkeen päin katunut jotain mihin olet pisteitä laittanut. Tämä tapahtuu barracks osiossa ja painamalla neliötä(respec character), maksoi 3000 respec pointsia. Eli siis kaikki laittamasi skill pointsit häviää laittamaasi juttuihin ja voit sijoittaa ne uudelleen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Illasta vielä viimeset Magit kehiin ravenin leirissä. Harmi etten aiemmin ryhtynyt takomaan tätä. Näemmä jää näkemättä ajoneuvojen merkitys ja se kaikki muu sälä joka on vastassa vasta myöhemmillä leveleillä.

Ehti tulla turpaan jotta rutisi, mutta sitten kun sain kahvan rynkkyyn ja eksyin peleihin jossa tiimi ei ole respassa pötköllään sniputtamassa, alkoi juttu luistamaan. Näemmä se tekee jo paljon, että tiimit pysyvät yhdessä kasassa. Kertakaikkisesti tämä peli yllätti positiivisesti.

Saa vain nähdä kuinka käy vertailussa BF:BC2:sen kanssa. Varmaan pitäisi ostaa molemmat, mutta kun tuo aika ei varmasti tule riittämään. Kertakaikkisesti harmittavaa, että elämässä on oltava näin vaikeita päätöksiä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Meinasin itse ostaa Bad Company kakkosen, mutta MAGin beta on kyllä vienyt niin pahasti mukanaan, että ei edes puhetta, että Bäfää tulisi hankittua. Aika ei kuitenkaan riitä kahden pelin pelaamiseen ja MAG on vaan niin paljon tuoreempi kokemus, että ei sitä voi missata. Alkaa olemaan selviö, että tämä on paras räiskintä sitten Socom kakkosen.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom