Voi gaddaf minkä teit! Pelailin eilen päivällä itsekseni useamman tunnin ja olin jo tullut siihen tulokseen, että meikän valinta on kyllä BF:BC2. Sitten gaddaf ilmestyi linjoille, pisti kutsun KOF:iin ja vähän ajan päästä viiletettiin täyden suomi squadin voimin taistelukentällä ja kylläpä muuttui kuin eri peliksi. Pelin tempo ja käsitys tilanteesta muuttui paljon paremmaksi, kun linjat pitivät ja kommunikointi toimi. Ei tarvinnut säntäillä edes takaisin ja olla koko ajan juoksemassa respasta suoraan varmaan kuolemaan. Ongelma on se, että olen vähän niin kuin budjetoinut vain yhden räiskintäpelin tälle keväälle ja joko edessä on todella vaikea päätös tai sitten on budjettia venytettävä. Argh
Hauska tilanne sattui eilen, kuulin kun lähellä oleva vihollinen puhui kavereilleen, että missä olen ja kuinka hän heittää kranaatin siihen ja tappaa minut siten. Paikallistin äänen, kurkkasin reunan yli ja ammuin kaverin. Tätä seurasi hirveä huuto mikkiin, että miten se tiesi missä olin. Oli hyvä kuitata takaisin, että "kuulin sinut".