Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Kuulostaa juuri mahtavalle tuo, että jengit on jaettu companyihin, platooneihin ja squadeihin ja tarpeeksi "kovat jätkät" voi antaa objektiiveja / määräyksiä muille. Eli onkohan tuo varmaan niin, että jos esim. Resistance 2:ssa näkee suoraan kartalta, että Meltdownissa puuttuu tietty paikka, niin se pitää vallata, mutta tässä leaderit merkkaa mestoja mitä pitää tehdä ja onnistuminen vaihtelee sen mukaan, kuinka älykäs leaderi on. Ajatuksena ainakin kuulostaa hienolta, mutta saa nähdä miten onnistuu käytännössä.

Ja edelleen toivon, että on myös pienempiä servereitä, että klaanimatsit on mahdollisia.

Tainnu Bäfä 2 ja 2142 jäädä pelaamatta. Ongelma on ehkä siinä että suorittaako ryhmänjäsenet tehtäviä sen sijaan että onko johtaja fiksu sillä Bäfää pelatessa on tullu huomattua että kaikki ei todellakaan suorita annettuja tehtäviä vaan tekee jotain muuta.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Tainnu Bäfä 2 ja 2142 jäädä pelaamatta. Ongelma on ehkä siinä että suorittaako ryhmänjäsenet tehtäviä sen sijaan että onko johtaja fiksu sillä Bäfää pelatessa on tullu huomattua että kaikki ei todellakaan suorita annettuja tehtäviä vaan tekee jotain muuta.

Tilanne voidaan korjata sillä, ettei anneta käytännössä muuta mahdollisuutta kuin toimia yhdessä ryhmän kanssa. Luodaan 'suljettuja tiloja', joista pääsee eteenpäin vain keskittymällä yhdessä avainkohteisiin. Squad-kohtaista conquestia sanoisi joku.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Jokaisella johtajalla on jotain erikoistoimintoja, ryhmän johtaja antaa käskyjä ja kutsuu todennäköisesti lisäapuja platoon johtajalta (joka on myös ryhmän johtaja) jolla on BF2:sen Commanderin kaltaisia apuvälineitä esim. Scan/UAV ja häirintä taitoja jotta vastapuolen platoon johtajan työ häiriintyy (tutkan jumitusta ja vastaavaa) ja tykistö joka on näemmä korvattu rypälepommituksilla. Alueen AAA (Anti-Air-Artillery) pitää kuulema olla tuhottu jotta sen voi kutsua paikalle. (Varmaan niitä trailerissa nähtyjä bunkkereita).

Hahmoilla on (oma päätelmä tekstin perusteella) Guild Warsin kaltainen attribuutti järjestelmä jolla hahmon voi luoda itselleen sopivan hahmon (sniper medic), todennäköisesti pelaajaa saa enemmän sen luokan taitoja käyttöön mihin on panostanut eniten. Taitoja ostetaan mutta artikkelissa ei sanota että tapahtuuko se tasojen noustessa vai jollakin muulla tavalla (mahdollisuus ladata lisää taitoja myöhemmin?), tämän hetkiset luokat mitkä tunnetaan ovat Demoman, medic, heavy assault, commando. Hahmolle on mahdollisuus laittaa sähköisen sodankäyntiin liittyvät taidot.

Kulkuneuvoja on varmasti mukana :p.

Ja lähde tähän loppuun: MAG: The Massive Interview (part 1) | NowGamer (Lopussa on linkki part 2)
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Peli vaikuttaa liian hyvältä, eli toisin sanoen se ei varmasti tule sisältämään vasurin ohjauksia tai jos sisältää, pelissä ammutaan L1:llä tai kolmiolla ja ohjaukset ovat hitaammat kuin RE5:ssä kääntyminen.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Mitä nyt puolisen tuntia lueskelin noita juttuja, niin päällimmäisenä jäi mieleen parit palautteet arvostelijoilta :
- Vain 30fps (täysin sulava FPS pelaaminen vaatiii 60fps)
- Ei melee hyökkäystã (puukko tulee käteen vasta valikoista räpläämällä)
- Kranun heitto ei onnistu yhdestä napista (ensin otetaan kranu käteen L2, ja sit heitetään R1 napilla)
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Mitä nyt puolisen tuntia lueskelin noita juttuja, niin päällimmäisenä jäi mieleen parit palautteet arvostelijoilta :
- Vain 30fps (täysin sulava FPS pelaaminen vaatiii 60fps)
Aika vähiin jää siis räiskintäpuolella vaihtoehdot sinulle. Onkohan CoD ainut netti FPS, mikä on tällä hetkellä 60fps?
- Ei melee hyökkäystã (puukko tulee käteen vasta valikoista räpläämällä)

Tässä pelissä ammutaan, onneksi CoDimaiset hakkaamiset on jätetty ulkopuolelle.
- Kranun heitto ei onnistu yhdestä napista (ensin otetaan kranu käteen L2, ja sit heitetään R1 napilla)

Tämä on ollut perinne Zipperin peleissä ja näinhän tehdään monissa muissakin yhtään Haloa realistisemmissa peleissä, kuten esimerkiksi Ghost Reconissa. Nämä mainitsemasi negatiiviset puolet oli siis itselleni itsestäänselvyyksiä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

LOL

Kommenttisi ovat kuin suoraan tekijän suusta. Meidän peli on itse täydellisyys eikä siitä saa mainita mitään puutetta tai muutosta genreen ettei pojat vie pennosiaan naapuri firman tuotteeseen kun kaiken maailman forumeilla heille on kerrottu faktoja tuotteestamme.

Pst, ei kerrota kellekkään, varsinkaan Kodittajille että 30fps riittää pelissä kuin pelissä sulavaan menoon ettei heitä rupea ketuttamaan kun he menevät aivan turhaan kuutta kymppiä.

Kyllä se on sata varma että 30fps on auttamattomasti vähän genren peliin, ei tosin deal-breaker koska ainahan nää saa myytyä pois.
..mutta diakuvilta kuulostaa kun verrokkina erotin CS:ssäkin oliko 100fps vai 80fps(rajoitettuna) käytössä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

LOL

Kommenttisi ovat kuin suoraan tekijän suusta. Meidän peli on itse täydellisyys eikä siitä saa mainita mitään puutetta tai muutosta genreen ettei pojat vie pennosiaan naapuri firman tuotteeseen kun kaiken maailman forumeilla heille on kerrottu faktoja tuotteestamme...
Kyllä se on sata varma että 30fps on auttamattomasti vähän genren peliin, ei tosin deal-breaker koska ainahan nää saa myytyä pois.
..mutta diakuvilta kuulostaa kun verrokkina erotin CS:ssäkin oliko 100fps vai 80fps(rajoitettuna) käytössä.
Eipä tuossa verrattu genreen, vaan codiin.
Killzone 2 on 30fps, eikä se mitään diashowta ole.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Nuo Piben mainitsemat asiat ovat tuttuja Zipperin Socom-peleistä ja niissä ne toimivat varsin loistavasti. Vaikeampi sanoa, miten vastaavat toiminnot kääntyvät ensimmäiseen persoonaan. 60 fps, hohhoijaa - eipä se mihinkään vaikuta omalta osalta oli se sitten 30 tai 60, aivan yhtä pelattavia pelit ovat.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

Tuossa 60fps-jutussa pointti oli se, että ei konsoleilla vaan yksinkertaisesti ole kuin se yksi pelisarja mikä pyörii niin hyvin. Tottakai se on parempi, jos pelin saa pyörimään 100fps, kuin että se pyörii 30fps, mutta jos vaihtoehtona on 100fps ja framet nykähtelee välillä 30fps tasolle, tai tasainen 30fps, parempi vaihtoehto on tuo jälkimmäinen. Ei konsoleissa riitä jerkkua 60fps tasolle, ainakaan 256 pelaajan moninpelissä, jos halutaan kaupallisen hienoa grafiikkaa. Ihan hyvin 30fps on toiminut esim. UT:ssa, Halossa, GRAWeissa, Resistanceissa ja muissa, ja jopa kilpailumielessä niin ettei tartte itkeä.
 
Vastaus: MAG: Massive Action Game

M4A1SD ääni ajassa 46s! Day1 purchase confirmed!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom