Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Äh! En millään muista mikä mahtoi olla s.posti us-tiliä tehdessä. Taisin käyttää @spam.la:ta tai vastaavaa.
Eli jos ylimääräisiä us -koodeja on nurkissa niin tänne voisi heittää yhden.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei vakuuta minua tämä. Peli on susiruma, äijät käyttäytyy kankeasti (säädöstä huolimatta), viholliset kestää osumaa liian paljon, ...Tunnin jaksoin pelata joten kyse vielä suht alkuvaikutelmasta, ehkä koitan vielä, ehkä en. Tämän kokeilun perusteella jää hankkimatta.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Olipa makia! Eurogamer tweettasi, että koodeja tarjolla ja kappas! Sain minäkin omani. Illan se parimegasella tuota latas vaan pääsin testimään.

Ohjausta pelkäsin vaan sehän oli ihan hyvä. Ja jumalauta niillä jätkillä on nettikoodi rautaa! Toudella vakuuttavaa. Hyvät fiilikset päällä tuosta betasta. Ja tämä näin BFBC, BF1943, COD4, COD WAW, Killzone 2 ja Resistance 1&2 pohjalta ponnistaen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eilen pääsin ensimmäisen kerran pelaamaan 256 pelaajan serverille. Aika moista mättöä oli.

Tuo on ihan hauska peli mutta kyllä jotain pitäisi tehdä sille, jotta tuo päätyisi ostoslistalle.
Jotenkin tuo grafiikka ei vain riitä nykypäivänä, ei niiden talojen yms tartte olla hajoavia mutta edes jonkin näköisiä.

Samoin kaipaisi vähän selkeämpiä kenttiä kuin nyt. Nyt on vain erilaisia alueita missä on vain erikokoisia laatikoita sikin sokin (taloja, kontteja ja muita betoniesteitä). Selkeitä avoimemman maaston karttoja joissa olisi vaikkapa vielä selkeämmät hyökkäysreitit. Nyt kun olet puolustamassa on jossain aina jokin reitti selkään joten linnoittautuminen on hankalaa ellei peräti mahdotonta.

Äijät hukkuu taustaan todella helposti eikä mielestäni se luotien valojuova ole mitenkään siisti. Helpottaahan se näkemistä mutta välillä on fiilis kun kattelis jotain starwarssia kun 256 äijää ampuu toisiian ja juovia on ruutu täynnä.

Samoin tuo ampumisen ballistiikka sekä osuma mallinnus ei ole ihan mieleinen. Kaverit kuolevat satunnaisesti. Välillä kun ampuu kohti on toinen vainaa heti ja välillä pitää läheltäkin losottaa kunnon sarja jotta saa vihun hengiltä.

Tämähän on beta joten jos saisi edes lähemmäksi jotain nykyistä räiskintä peliä (battlefield, socom) niin paranee tuo huomattavasi. Kyllä tota MAGia on jaksanut kokeilla aina silloin tällöin eikä paljosta ole kiinni jotta tuosta tulisi hyvä peli.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Että ku kestää :( oon ootellut peliä non 1-2 tuntia eikä vieläkään peli ala , tossa telvisiossa lukee raven:38/126 sver:53/126 ja niin edespäin pitääkö mun painaa nyt jotain että peli alkaa vai?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Että ku kestää :( oon ootellut peliä non 1-2 tuntia eikä vieläkään peli ala , tossa telvisiossa lukee raven:38/126 sver:53/126 ja niin edespäin pitääkö mun painaa nyt jotain että peli alkaa vai?

Jos olet jo jossakin pelaaja-aulassa jossa on ryhmät ja pataljoonat niin ylhäällä saattaa vilkkua Start nappi ja kun olet mennyt jonottamaan johonkin tiettyyn pelimuotoon niin anna sen olla sillä se etsii peliä mihin sinut voi laittaa.

Itse en pakolla osta peliä sen vuoksi koska jokainen peli on joko hyökkää tai puolusta mikä alkaa kyrsimään muutaman pelin jälkeen kun toiset voi rauhassa istua hyökkääjiä odotellessa (tappo tylsää touhua) ja kun taas hyökkääjillä on vain 2 APC per komppanja ja nekin vain tietyille ryhmille niin eteneminen riippuu enimmäkseen APC ryhmän hyökkäyksistä sillä ne ovat ainoa liikkuva spawnipaikka, ryhmän johtaja saisi olla mielestäni myös spawnipaikka.
Odotin pelin olevan enemmän BF2 kaltainen mutta väärässä olin, siksi se todennäköisesti jää hyllylle.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Että ku kestää :( oon ootellut peliä non 1-2 tuntia eikä vieläkään peli ala , tossa telvisiossa lukee raven:38/126 sver:53/126 ja niin edespäin pitääkö mun painaa nyt jotain että peli alkaa vai?
Eikös EU -alueella tuo peliaika ole klo 20-24? Ketjua selaillessa tuli törmättyä näihin aikoihin.
btw. Oma beta on valumassa konsoliin, niin milläs ryhmällä löytyy suomalasia eniten?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eikös EU -alueella tuo peliaika ole klo 20-24? Ketjua selaillessa tuli törmättyä näihin aikoihin.
btw. Oma beta on valumassa konsoliin, niin milläs ryhmällä löytyy suomalasia eniten?

Alkuun oli rajoitetut peliajat. Nyt servereiden pitäisi olla auki 24/7.
 
Vastaus: MAG [Hype]

huh huh odottaminen kannatti, odotin noin 2 tuntia ja pääsin pelaamaan maksimi pelaajamäärällä eli 263 (ehkä toi on se maksimi määrä en muista) ja kyll oli hauska pelata, sen huomas että on paljon pelaajia eikä yhtään lagittanut, mut koko ajan räjähteli ja sen takia kuoli monta kertaa :rolleyes:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuossa on hankala pitää hyviä kaverilistoja kun minäkin aloitin sver, ekan päivityksen jälkeen vaihdoin valoriin ja nyt eilen tuli uusi päivitys niin otin sen ravenin.

Eipä noilla oikeastaan ole eroa muuta kuin valikot ja sit sen selostajan ääni. Nyt on joku Jürgeni äänessä kun selittää mitä pitäisi missiossa tehdä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Löytyypi yksi ylimääräinen koodi betaan.
Ensimmäinen yv:tä laittanut saapi.

E. Koodi meni LasT-SonG:lle
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jenkki PSN tunnareilla saapi osotteesta Not Too Late to Join MAG Beta beta avaimia. Klikkaa ensin kuvaa ja sitte tunnareilla sisälle ja sen jälkeen uusi klikkaus kuvaan niin saapi koodin.
En muist amitenkä serveriasiat tässä meni eli jos jenkkistoresta lataa niin joutuuko jenkeissä pelaamaan. Änywäy, tuosta pääseepi ainakin testimään. 5 päivää vielä aikaa!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pienen alkushokin jälkeen on beta ollut oikein maistuva. Ensimmäisen 15 min jälkeen olin jo valmis myöntämään ettei peli ole minua varten. Muutaman tason nousun jälkeen tienatut taitopisteet käytettiin aseen päivittämiseen, jonka jälkeen osuminen hieman parantui.
Huomaa peleistä että uusia koodeja on laitettu reilusti jakoon kun porukka säntäilee missä sattuu. Kokeneet sniperit keräilee helppoja tappoja.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pelailin aluksi Ravenin puolella ja sitten kokeeksi vaihdoin Sverin puolelle. Ravenin leivissä otti koko ajan kuokkaan. Ilmisesti tuo beta on alkanut Valorin ja Sverin osalta jo aiemin. Ravenin puolella täysiä nyyppiä, kellään mikkejä ja taktiikoista tietoakaan. Sverin puolella koko ajan porukkaa parantaa toisiaan ja ohjeita satelee. Toisaalta vihut tuntuu kellistyvän paremmin Sverin pyssyköillä ja tasoja tulee paljo nopeammin(toki voitot tuo enemmän kokeusta mutta silti).

Silti jännää! Jos molemmat puolet osaa pelata niin melkosen eeppistä vääntöä on!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pelailin aluksi Ravenin puolella ja sitten kokeeksi vaihdoin Sverin puolelle. Ravenin leivissä otti koko ajan kuokkaan. Ilmisesti tuo beta on alkanut Valorin ja Sverin osalta jo aiemin. Ravenin puolella täysiä nyyppiä, kellään mikkejä ja taktiikoista tietoakaan. Sverin puolella koko ajan porukkaa parantaa toisiaan ja ohjeita satelee. Toisaalta vihut tuntuu kellistyvän paremmin Sverin pyssyköillä ja tasoja tulee paljo nopeammin(toki voitot tuo enemmän kokeusta mutta silti).

Silti jännää! Jos molemmat puolet osaa pelata niin melkosen eeppistä vääntöä on!

Itse pelaan Ravenin puolella ja en käytä mikkiä laisinkaan, kuten en myöskään käytä useissa muissa peleissäkään muuta kuin Suomiporukoissa. Oletan muiden osaavan pelata peliä kun kerta sitä pelaavat (turha toivo useimmissa tapausksissa) ja loppujen lopuksi FPS ovat ehkä maailman helpoimmat pelit oppia ja aikaisempi FPS kokemukset vain tekevät siitä vielä helpomman oppia.

Tai sitten minä olen vain superhyvä yksilö FPS peleissä tai peleissä ylipäätänsä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom