Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Multa sais yhen koodin ensimmäinen joka pistää yv:tä.
Koodi on euroopan storeen, itse en jaksanut tätä peliä kokeilla joten koodi kiertoon.

*Koodi mennyt*
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Jaahas, jospa sen poistaisi sitten turhaa tilaa viemästä, enpä ollut pelannutkaan sitä tässä viimeisessä vaiheessa ollenkaan, mutta tästä pelistä tulee susi sata varmasti kun:

-Ei pysty spawnaamaan leaderin luota
-APC varattu vain tietyille squadeille
-Ei artillery iskuja hyökkääville/ei ilmaiskuja puolustaville
-Koko ajan joko puolustat tai hyökkäät
-Ei voi vaihtaa Classia kesken kaiken ja uudelleen muokkaaminen tuntuu rangaistukselta koska hinta nousee joka kerta
-Mapit ovat epätasapainossa, Ravenilla vaikeinta puolustaa
-Sabotage ja se 256 pelaajan pelimodi ovat periaatteessa sama pelimuoto
-Ei kannusta tiimityöhön niin yhtään
-Mikki ainoa komunikointiväline (ei Command Rosea)
-Ei vapaata liikkumista, putkimainen
-Pienet kartat

Odotin peliltä enemmän BF2 kaltaisuutta mutta kun pelistä tehtiin hyökkää/puolusta peli niin se menetti saman tien mielenkiintonsa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaahas, jospa sen poistaisi sitten turhaa tilaa viemästä, enpä ollut pelannutkaan sitä tässä viimeisessä vaiheessa ollenkaan, mutta tästä pelistä tulee susi sata varmasti kun:
<klips>
Odotin peliltä enemmän BF2 kaltaisuutta mutta kun pelistä tehtiin hyökkää/puolusta peli niin se menetti saman tien mielenkiintonsa.

Onkos useatki tätä mieltä et tää peli on aika P*ska??? Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä pelist. Ostan tän kyl joka tapauksessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Onkos useatki tätä mieltä et tää peli on aika P*ska??? Olis kiva kuulla muiden mielipiteitä pelist. Ostan tän kyl joka tapauksessa.
Jep. Ehdottomasti nyt porukalta mielipiteitä näin betan päättymisen jälkeen, että miten peli pärjäsi tässä vaiheessa vertailussa esim. Modern Warfarea ja Bad Companya vastaan. Mikä oli parempaa ja mikä huonompaa? Ruvennut itseänikin kiinnostamaan tämä kun tuli tuo PS3 hommattua reilu viikko sitten. ;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mielestäni yksi sana kuvaa koko peliä ehkä parhaiten.... vanhanaikainen.. pelattavuudeltaa, grafiikaltaan ja ympäristöltään.

Vaikea sanoa mikä noissa mättää mutta jotenkin ei vaan jaksa vääntää tuota niin kauaa kuin monia muita pelejä. Tulee nopeasti "jahas tää on nähty" olo.

Ehkä on jo tottunut liikaa siihen, että luodit läpäisee jotain esineitä, ammuksista ei tule juovia, maisemat näyttää paremmilta kuin PS2:lla jne... Ajoneuvoilla jopa tekee jotain vahinkoa. MAG tankilla ei tee mitään muuta kuin ammu ukkoja. Ketään ei saa hengiltä mistään bunkkereista tms..

MAG ei tuo oikein mitään uutta täiskintäpelirintamalle kuin tuon suuren pelaajamäärän.

Ehkä noita vielä viilataan myyntiversioon, joten ei vielä tuomita. Toivottavasti tästä tulisi Demo vielä ennen ilmestymistä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehkä noita vielä viilataan myyntiversioon, joten ei vielä tuomita. Toivottavasti tästä tulisi Demo vielä ennen ilmestymistä.

En usko että ne menee enää muuttaa peliä kun aikaa jäljellä niin vähän, ainut vaihtoehto olisi viivyttää peliä ja pistä se melkoiseen remonttiin sillä nykyinen versio ei jaksa kiinnostaa pitkään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

En usko että ne menee enää muuttaa peliä kun aikaa jäljellä niin vähän, ainut vaihtoehto olisi viivyttää peliä ja pistä se melkoiseen remonttiin sillä nykyinen versio ei jaksa kiinnostaa pitkään.
Eiköhän tuon betan päätarkoitus ollut testata nettipuolta ja sitä miten serverit kestää rasitusta yms. Betassa ollut versio pelistä on varmaan käynyt aika monet päivitykset ennen koviin kansiin laittoa. Ei varmaan mitään massiivista, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Meikälle taas jäi oikein hyvä maku MAGista. Pelasin kaikilla factioneilla ja kävi kyllä selväksi mitkä kaksi on olleet mukana alusta saakka :D

Tykkäsin siitä kuinka kentissä oli selvästi isomman taistelun tuntua. Valitettavasti tuon tyyppisissä peleissä korostuu tiimipelaaminen. Siinä missä CODissa pärjää yksi kämpperi niin tuolla massiivisissa taisteluissa yksi ukko ei ratkaise taistelua. Toki yksittäisiä tilanteita pystyy yksi mies ratkomaan tiiminsä eduksi mutta koko peliä ei yksi mies vie. Toisaalta hyvä ryhmänjohtaja ratkaisee aika paljon.
Parasta MAGissa kuitenkin on ettei se ole COD, KZ2 tai BF BC2 vaan ihan omanlaisensa pelikokemus!

Pelailin tuota MAGia samaan aikaan BF BC2:n betan kanssa ja tykkään kyllä kummastakin. Ovat niin erilaisia pelejä loppujen lopuksi että varmaan kumpikin menee aikanaan ostoskoriin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAG paranee varmaan heti paljonkin kun saa suomi squadin.

Nyt välillä on veemäistä kun squadi leaderi ei saa muuta aikaiseksi kuin höpisee "kill someone, what are you f¨*ckers doing here..." jne jne... eli antaisi selkeitä ohjeita mihin hyökätään tai mitä puolustetaan jne.

MAG:issa vähän se oma squadi myös hukkuu välillä kun äijät on yhtäkkiä ympäri karttaa. BF:ssä se squadspawnaus pitää ryhmän kasassa vaikka ei se nyt realistista olekkaan...mutta eihän sillä ole väliä jos pelissä kerta on respaus päällä..
 
Vastaus: MAG [Hype]

Meikälle taas jäi oikein hyvä maku MAGista.
Samoin. En allekirjoita kommentteja putkijuoksusta ja että pelissä ei olisi kannusteita tiimipelaamiseen.

Pelin tarkoitus on voittaminen, ja se onnistuu vain pelaamalla tiiminä. Ryhmänjohtaja voi esim. asettaa tiettyjä karttapisteitä, joihin ryhmän tulee suunnata. Kyseisessä kohteessa ryhmä saa myös enemmän pisteitä tapoista ja tietysti tehtävän suorittamisesta.

Lääkintämiehet korostavat tiimipelaaminen tärkeyttä, sillä he saavat jokaisesta "pelastetusta" joukkuekaverista enemmän pisteitä kuin taposta ja edesauttavat ratkaisevasti tehtävien suorittamista. Jos esim. Sabotage-pelimuodossa tiimiin kuuluu riittävästi lääkintämiehiä, räjäytyspaikkaa on luonnollisesti huomattavasti helpompi puolustaa kuin ilman lääkintämiehiä. Myös myrkkykaasut ovat loistava lisä pelin taktisuuteen ja tiimipeluuseen, sillä niillä saa savustettua tehokkaasti kämppijät koloistaan. Menestyvässä joukkueessa siis tulee olla eri aloihin erikoistuneita pelaajia, joita ryhmän- ja joukkueenjohtaja ohjaavat kunkin pelitilanteen mukaan. Mitä paremmin yhteispeli sujuu, sitä useammin saavutetaan voittoja ja siten lisää pisteitä uusien taitojen ja välineiden ostoa varten. Eri aloihin erikoistuneet pelaajat ovat siksikin tärkeitä, että yksi pelaaja ei voi erikoistua kaikkeen ja omaan varustelistaan voi valita vain tietyn määrän välineitä.

Mielestäni kartat ovat riittävän suuria ja ne on suunniteltu avoimiksi siten, että tehtäviin on lukuisia eri reittejä ja niitä voi lähestyä kaikista suunnista, myös takaa. Sivuttaisiskut ja selustasta hyökkääminen ovatkin erinomaisia tehokeinoja taktisessa sodankäynnissä.

Mielestäni MAG:n betan pelattavuus ja nettikoodi olivat erittäin sujuvia ja hahmo totteli ohjaimia mallikkaasti. Koodi oli siis ehtaa AAA-luokkaa ja odotukset ovat kovat itse peliä kohtaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Samoin. En allekirjoita kommentteja putkijuoksusta ja että pelissä ei olisi kannusteita tiimipelaamiseen.

Mielestäni kartat ovat riittävän suuria ja ne on suunniteltu avoimiksi siten, että tehtäviin on lukuisia eri reittejä ja niitä voi lähestyä kaikista suunnista, myös takaa. Sivuttaisiskut ja selustasta hyökkääminen ovatkin erinomaisia tehokeinoja taktisessa sodankäynnissä.
.

Ei tässä pelissä ole mahdollisuutta kiertää selkään kun ne tykit pystyy valvomaan periaatteessa koko sen suunnaan mistä hyökkääjät tulee esim. kun Valor puolustaa autonkaappauksessa ja yrittää hyökätä vähääkään tarkkaavaiseen tiimiä vastaan niin tykki pystyy pitää koko joukkueen maissa ja ei ne singot auta tippaakaan jos siellä on joku käymässä vähän väliä korjaamassa. Ja vaikka tykki olisi poissa pelistä niin se jalkaväki jo yksin riittää pitämään hyökkäävät poissa pelistä. Kiertäminen on suoraansanottuna melkoista puppua tässä pelissä kun kaikki tärkeimmät kohteet on pullon kauloissa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tätä en nähnyt täällä,

oaaumo.jpg


Eww.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei tässä pelissä ole mahdollisuutta kiertää selkään kun ne tykit pystyy valvomaan periaatteessa koko sen suunnaan mistä hyökkääjät tulee...
Et ole tainnut pelata Sabotage-pelimuotoa ollenkaan. Siinä ei ole tykkejä ja selustaan pääsee helposti, kunhan osaa hiippailla.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Et ole tainnut pelata Sabotage-pelimuotoa ollenkaan. Siinä ei ole tykkejä ja selustaan pääsee helposti, kunhan osaa hiippailla.

Joo ehkä ne kaksi ekaa kohdetta, yritäppäs sitten sitä viimeisen kohteen puolustajien kiertämistä. Ehkä se oli Ravenia vastaan helppo koska Ravenin omat mapit tarjoaa niin hyvät mahdollisuudet hyökkääjille kuin on mahdollista. Pelin suurin moka on se että se juuri on koko ajan puolusta tai hyökkää.
 
Vastaus: MAG [Hype]

... Pelin suurin moka on se että se juuri on koko ajan puolusta tai hyökkää.
Eikö se sitä juuri pidäkkin olla? Eihän betassa ollut kuin kaksi pelimuotoa auki. Lukittuna oli mm. kaappaus, mutta sekin varmaan menee osastoon puollusta/hyökkää.
MAGissa hyvänä puolena (verrattuna BC2:seen, jota nyt on tullut väännettyä) on hahmon monipuolisempi kostumointi. Ja en nyt tarkoita että milläisen päähineen voi hahmolle laittaa, vaan eri aseluokista voi luoda eri tilanteisiin sopivan. BC2:sessa pitää valita joko tai. Jos valitset paremman skopen, joudut luopumaan paremmasta spurtista.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom