Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Yleinen neuvo, josta voi olla jatkossa hyvinkin paljon hyötyä; kirjoita se virheilmoitus yli juuri sellaisena kuin se on, ja tykitä se sitten Googleen. Tuollaisilla "tuli jokin virhe" -tiedoilla ei vielä päästä mihinkään, mutta tarkka virheilmoitus lähes poikkeuksetta johdattaa vähintään kohtalotovereiden luo.Ja nyt tää alko herjaa jostain internet connectionista
Mistä ihmeestä tätä pääsee pelaamaan?
Valikoista löysin kohdan join game ja painoin X sen kohdal mut ei se minnekkään peliin menny
Ja nyt tää alko herjaa jostain internet connectionista
Pirummoinen määrä valikkoo ja säätöö muttei kohtaa josta pääsis pelaamaan
Sama juttu kans. Nyt apuva ja äkkiäNoniin sain ladattua betan kun toisella kerralla yritin.
Mutta the question is: miten ihmeessä mä pääsen pelaamaa tätä kun olen kohdassa "hahmon hallinta" enkä nää mitään muuta kuin nuo uutiset? Ja palvelimien pitäisi olla nyt auki, tä?
Luin jo käyttöehdot sun muut monee kertaa mutta ei. Lataako se kenties jotakin vai mitä ihmettä tapahtuu...?
Oon koittanu rämpätä kaikkia nappuloita mut nothing happens.
Noniin sain ladattua betan kun toisella kerralla yritin.
Mutta the question is: miten ihmeessä mä pääsen pelaamaa tätä kun olen kohdassa "hahmon hallinta" enkä nää mitään muuta kuin nuo uutiset? Ja palvelimien pitäisi olla nyt auki, tä?
Luin jo käyttöehdot sun muut monee kertaa mutta ei. Lataako se kenties jotakin vai mitä ihmettä tapahtuu...?
Oon koittanu rämpätä kaikkia nappuloita mut nothing happens.
Once you’ve logged on, get ready to enjoy two different game modes: 64-player sabotage and 256-player Domination!
Jooh, ei nuo servut toimi, mistäköhän saisi tietää, että koska nuo ovat aina auki? Toimiskohan tänään yöllä?
Jooh, ei nuo servut toimi, mistäköhän saisi tietää, että koska nuo ovat aina auki? Toimiskohan tänään yöllä?
Eihän tuota 256 pelaajan Dominationia pysty pelaamaan. Mitäköhän tuolla blogissa taas kusetetaan?
Harmittavan harvoin porukka tajuaa omiaan parannella. Aika rauhassa sai maassa vääntelehtiä vaikka omiakin rampoi yli aika ajoin