Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Onko tietoa milloin tämä beta päättyy?

Muistaakseni kestää tasan viikon, eli 11.1. servut napsahtaa kiinni.

Tullut tänään hieman enemmän pelailtua ja täytyy ensimmäistä täysdumausta hieman lieventää. Kyllähän tämä jonkun verran koukuttaa ja ei se nyt niin ruma ole kuin aluksi vaikutti.
Valikot on kyllä edelleen mun mielestä tosi sekavat ja huonohkosti suomeksi käännetyt, pitäis varmaan vaihtaa kieli enklanniksi.

Onko sabotaasissa enemmän kuin kaksi karttaa käytössä? olen ravenin verkossa ja siinä on tullut vastaan vaan valoria vastaan hyökkäys ja puolustus, ryssiä en ole nähnytkään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuli testattua betaa ja, petyin. Peli on ruma ja aseet aika tuhnuja. Jonkinlaiset perkit olisivat sopineet peliin. Taitaa peli flopata. Ihmiset pelaa hetken ja luultavasti siirtyvät takaisin codiin.

http://www.penny-arcade.com/comic/
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei se aina kestä 20 sekuntia ja jollei heti valitse "bleed to death" vaihtoehtoa itse, niin kaveri voi käydä elvyttämässä sinut ja pääset jatkamaan samasta paikasta.

Joo 20sekunttia on se maksimi odotus. Jostain syystä satuin melkein aina pääsemään siihen 17-20sekunnin seuraan odottamaan paluuta.
Toki pari kertaa pääsin takaisin samantien kun olin kuollut. Ei silti viellä selvinnyt logiikka minkä mukaan se laskuri toimii...

No joka tapauksessa tykkäisin huomattavasti enemmän jos olisi mahdollisuus spawnata samantien alotuspisteeseen....
 
Vastaus: MAG [Hype]

Codiin tuskin on kukaan siirtymässä MAG:in potentiaalisista ostajista, kun suurin osa oikeista FPS pelureista jätti tämän roskan jo viikon jälkeen.
Minkä elitistirodun nämä nykyajan konsolipelit ovatkaan oikein synnyttäneet...

---

Viime vuoden puolella tuli napattua priva betaan koodi mutta silloin ei oikein napannut. Kokeilin MAGia muutaman minuutin jonka jälkeen viilletin jo jossain autuaammissa maisemissa <- ISO VIRHE! MAGi sytyttää, mutta erittäin hitaasti... Noin tunnin pelaamisella peli alkoi jo maistua ja kuolematkin vaihtuivat pikku hiljaa tapoiksi. Pari tuntia peliä ja sain messiin kaksi kaveria, silloin ne bileet vasta alkoivatkin ja olin liekeissä! Palaset kolahtivat ja huomasin nauttivani pelistä suunnattomasti. Pelin tempo sopii omaan pelityyliini kuin ulosottolasku postilaatikkoon. Varovaisella jyystämisellä pärjää ja lääkintämiehenä zumbailu tekee hyvää omatunnolle. Ja kun ryhmään saa vielä mahdutettua kahdeksan pelaaja - näitä bileitä väännetään valomerkkiin saakka! 256 pelaajan matsit ovat vielä melkoista härdelliä mutta sitäkin rattoisampia, ruutia palaa ja paukut paukkuu, tällaistä sodan sekasortoa en olekkaan peleissä vielä kokenut.

Paljon on jo tässä betassa avattavaa ja kokonaisuuden voi helposti hahmottaa: skilleillä saa työstettyä juuri tyylillesi sopivan sotilaan. Tätä kun hyödyntää hyvin kavereiden kanssa saa tiimistä melko tehokkaan kun jokainen erikoistuu johonkin tiettyyn spesialiteettiin. Hyvällä pelaamisella tasoja saa juuri sopivalla tiheydellä, pelaaminen ei koskaan tunnu puuduttavalta. Mielestäni Pelaaja-lehden previkka pelistä summaa aika hyvin MAGia: "pelissä vain mielikuvitus on rajana". Mielestäi quote pitää täysin paikkansa ja minut tämä beta ainakin voitti puolelleen, kymmen kertaisesti. Eihän tällainen peli kaikille sovi, mutta kyllä tälle oma pelaajakunta löytyy ja jos joku niin se ansaitsee herrarodun tittelin!

T: Ennakkovaraus tehty.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuli testattua betaa ja, petyin. Peli on ruma ja aseet aika tuhnuja. Jonkinlaiset perkit olisivat sopineet peliin. Taitaa peli flopata. Ihmiset pelaa hetken ja luultavasti siirtyvät takaisin codiin.

http://www.penny-arcade.com/comic/

Koititko edes peliä? :p Sieltähän niitä ostettavia erikoiskykyjä löytyy.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt on tullut pelattua useampiakin mappeja, tosin nimeltä en niitä vielä osaa. Lisää tunnelmia:

Enemmän maastossa pelattavat kentät ovat aivan loistavia! Tähän mennessä ainoa asia snipuhorottajien lisäksi ovat bunkkerien minigunit (?), joilla muutamat apinat raiskaavat porukkaa avoimella. Mutta ai että sitä nautintoa, kun pääsee ceenelostamaan bunkkerin ja sisältä putkahtaa pelokas nopo lahdattavaksi. Olenpa opetellut senkin kohdan, josta tulevat ulos bunkkerista, joten erittäin käytännöllistä lämätä kleikka siihen ja kämppijät kuolevat ulos tullessaan.

Puolustuksessahan nuo minigunit ovat todella tärkeitä, mutta hieman liian tehokkaita. Alusta asti olen juossut teräsliivi tai vahvistettu panssari päällä ja sitä valintaa en kyllä tule muuttamaan. Meikäläisen pelityylillä tulee muuten liikaa kuolemia.

Kaupunkitaistelut, nekin ovat hyviä, mutta välillä on lähes mahdoton edetä, kun viholliset ampuvat ikkunoista, tankista, maatasolta ja ties mistä. Muutaman saa aina tapettua, mutta sitten yksi medic herättää koko porukan henkiin ja taas saa varoa lyijymyrkytystä.

Eräs loistava mappi tästä vielä puuttuu - sen näin suljetussa betassa - ja sitä odotan kovasti. Yllättäen maastokenttä, jossa on paljon reittivaihtoehtoja, kunnes vihollinen on ajettu pienelle "varikolle" puolustamaan viimeistä tonttiaan. Pelimuotona tuossa mapissa on ainakin kaappaus, en tiedä voiko eri mappeja pelata useammilla pelimuodoilla.

Laskuvarjospawni on muuten välillä vaarallinen, jos sattuu ajautumaan liian lähelle puita, koska tällöin varjo karkaa selästä ja pudotus on pari kertaa johtanut lähes kuolemaan. Siisti se on joka tapauksessa!

Vinkki; Kannattaa ekan kuoleman kohdalla katsoa kellosta seuraava spawniaika, monesti se on sekunnit 04, 24 ja 44 ja ajoittaa kuolema (kuiviin vuotaminen) lähelle tuota, jos joukkuekaveri ei ehdi pelastamaan. Ja seuraava ryhmän/joukkueenjohtajille: Älkää tuhlatko sitä KRH-iskua/rypälepommia turhaan, jos vihollisen AAA (triple-A:ksi usein kutsuttu) on vielä toiminnassa. Isku menee hukkaan, kun ilmatorjunta pudottaa pommikoneen.

Takaisin töihin, oli vain pakko käydä lukemassa tämän Killzone kakkostakin enemmän odottamani pelin juttuja :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Joo 20sekunttia on se maksimi odotus. Jostain syystä satuin melkein aina pääsemään siihen 17-20sekunnin seuraan odottamaan paluuta.
Toki pari kertaa pääsin takaisin samantien kun olin kuollut. Ei silti viellä selvinnyt logiikka minkä mukaan se laskuri toimii...

No joka tapauksessa tykkäisin huomattavasti enemmän jos olisi mahdollisuus spawnata samantien alotuspisteeseen....

Siinä oikeassa alakulmassa kun on se sun ryhmä listattuna niin näkyy punasella palkilla ketkä ovat kuolleet. Sitten jossain vaiheessa punainen palkki alkaa kulumaan ja kun palkki on kulunut kokonaan se tarkoittaa että laskuri on nollassa. Eli kannattaa odotella hetken, jos lääkintämies sattuukin paikalle. Sitten kun palkki alkaa olla neljäsosa jäljellä niin pääseekin sitten parin sekunnin päästä aloittamaan paikasta, josta haluat aloittaa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Siinä oikeassa alakulmassa kun on se sun ryhmä listattuna niin näkyy punasella palkilla ketkä ovat kuolleet. Sitten jossain vaiheessa punainen palkki alkaa kulumaan ja kun palkki on kulunut kokonaan se tarkoittaa että laskuri on nollassa. Eli kannattaa odotella hetken, jos lääkintämies sattuukin paikalle. Sitten kun palkki alkaa olla neljäsosa jäljellä niin pääseekin sitten parin sekunnin päästä aloittamaan paikasta, josta haluat aloittaa.
Kannattaa myös huomioida että välkkyvä palkki meinaa bleed-out tilaa ja täysipunainen sitä respaa.

Tarvii kirjotella myöhemmin lisää mutta mitä nyt pari päivää pelattu niin mahtavat fiilikset!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei voi kun nauraa näille, jotka eivät pelaa peliä, koska se on ruma. Pelejähän tunnetusti pelataan siksi kun ne ovat niin realistisen näköisiä..

ja itse asiaan: MAG taitaa jäädä minulta ostamatta. Ideaa kyllä löytyy, mutta ei täytä minun odotuksiani. Ehkä sitten joskus.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Aika palikka ja muuteski ihmeellinen. Tiiän kyl, et on kehitysvaihees mut jessus sentään, parempiki vois olla. Sniputkin on ihan naurettavia, tähtäys ei ole mahdollista, en ite ainakaa löytäny zoom -nappia. Siis tähdätä pystyy, mut ei zoomata. Yllättävän hyvin hedutteli kyllä kentän päästä toiseen kuiteski.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pelissä radat ovat huippuluokkaa. Laajoja ja monipuolisia ja mikä parasta vastustajan spawneihin ei pääse lähellekkään niin ei joudu kestämään spawn raiskausta. Tulen ostamaan tämän pelin varmasti. Voittaa tämän hetken MW2 100-0 koska tässä ei saa killstreakeista mitään eikä nuubituubeja ole viel pitkään aikaan kenelläkään. Elvyttäminen on kyllä aika tyhmän näköistä. En tiedä onko yhteydestä kiinni että moralla lyödessä kestää hetki ennen kuin vastustaja kuolee. Aina hätäännyn että löin ohi sitte luotisarjaa ja sitten näynki jo kartassa ja tulee 2-3 tyyppiä heti kimppuun.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Sniputkin on ihan naurettavia, tähtäys ei ole mahdollista, en ite ainakaa löytäny zoom -nappia. Siis tähdätä pystyy, mut ei zoomata.

Sniper kiväärien tähtäimiä voi parantaa kun kokemusta kertyy, sama tietysti muidenkin aseiden ja kykyjen kohdalla. Lisäksi kokemuksen myötä tulee tehokkaampia aseita saatavilla mm. tehokkaampi sniper kivääri.

Jotenkin tuntuu, että jotkut tuomitsevat pelin 10 minuutin testin perusteella ilman sen kummempia syitä. Peli vasta aukeaa, kun pääsee 10-levelille ja sitä kautta mukaan 128 ja 256 pelaajan koitoksiin.

Kranu-vahingonlaukaukset parantamista yrittäessä voi välttää, kun vaihtaa kranaatin ja parannuspyssyn paikkaa varusteluettelossa. Näin saa parantimen käteen ensimmäisenä ja kranaatin vasta toisena, jos haluaa.

Kannatta käydä lukemassa läpi MAG foorumin erinomaiset oppaat: Ultimate MAG Guide: Please read the first 11 posts. - MAG - General Discussion - PlayStation MAG
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko muilla ollut ongelmia ladata tuota järkyttävän isoa, 1,8 gigan kokoista päivitystä?

Itse olen kokeillut nyt kaksi kertaa, mutta kummallakin kerralla päivitys on tyssännyt 70 prosentin paikkeille :confused:
 
Vastaus: MAG [Hype]

Voin kohta raportoida onnistuiko. 30% mittarissa, ja perkele jos ei onnistu.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jotenkin tuntuu, että jotkut tuomitsevat pelin 10 minuutin testin perusteella ilman sen kummempia syitä. Peli vasta aukeaa, kun pääsee 10-levelille ja sitä kautta mukaan 128 ja 256 pelaajan koitoksiin.

Jep. Loppujen lopuksi pelistä ei vielä tunninkaan tai välttämättä viidenkään tunnin pelaamisella saa vielä todellista kokonaiskuvaa.

Mitä enemmän tätä pelaa, sitä paremmalta tuntuu. Aluksi en pitänyt noista isoista matseista niin paljoa kuin 64 pelaajan servuista, mutta enemmällä pelaamisella se karmea kaaos on alkanut selkiytymään ja ymmärtää enemmän kokonaisuutta kentällä.

Vaikuttaa aika perkeleen hyvältä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Vaikuttaa aika perkeleen hyvältä.

Komppaan. Ei tänne COD-faneja kaivatakaan. Toisaalta. Eivät ne myöskään tässä pelissä pärjää, elleivät muuta ajattelutapaa aika radikaalisti.

Kontrolleja olisi kiva saada muutettua, mutta múuten täys kymppi peli. Jokaiselle löytyy takuulla oma rooli. Ekaa kertaa pääsin konetykillä tyhjentämään taivaan laskuvarjohepuista. Viisi tappoa kerralla ja hyvä mieli.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko muilla ollut ongelmia ladata tuota järkyttävän isoa, 1,8 gigan kokoista päivitystä?

Itse olen kokeillut nyt kaksi kertaa, mutta kummallakin kerralla päivitys on tyssännyt 70 prosentin paikkeille :confused:

Näinhän siinä kävi että juurikin tohon 70% paikkeille alkoi jumimaan, lataa kyllä mutta todella hitaasti.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Pääseekö sen 10levelin jälkeen ajamaan jollain ajoneuvoilla ? Jos pääsee niin mitä ajoneuvoja on tarjolla ?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom