Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Olisiko täällä halukkaita kantamaan yllään ylpeänä Ravenin mustaa?
:cool:
Meikäläinen vois olla halukas, mutta koska alustavasti kfin klaani perustetaan S.V.E.R:n riveihin niin valitsin sen tässä nyt alkuun.
Betassa tosin taistelin Ravenien joukoissa ja kyllä ne taistelut tuntu paremmilta kuin tähän mennessä S.V.E.R:n joukoissa pelaamani (3 taistelua 3x nokkaan).:)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Oletin, että on tarkoitus myös perustaa Raven klaani tänne kfinille? Sama periaate, mutta mielestäni olisi mukavampaa, että voisi myös valita armeijansa ja kuitenkin nauttia Suomen puhumisesta pelatessaan....
 
Vastaus: MAG [Hype]

Oletin, että on tarkoitus myös perustaa Raven klaani tänne kfinille? Sama periaate, mutta mielestäni olisi mukavampaa, että voisi myös valita armeijansa ja kuitenkin nauttia Suomen puhumisesta pelatessaan....

Itseäkin kyllä hieman kiinnostaisi Raven, jo ihan sen vuoksi että Suomi kuuluu kartassa sen alueeseen:D

Linkki karttoihin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Itseäkin kyllä hieman kiinnostaisi Raven, jo ihan sen vuoksi että Suomi kuuluu kartassa sen alueeseen:D

Linkki karttoihin

Yllätys minulle ainakin. Betaa en kylläkään kokeillut kun n. 3 lyhyttä kertaa, mutta muistelin että S.V.E.R. vaikutti Suomenkin alueella betan aikaisessa kartassa. Siksipä päädyin S.V.E.R.in puolelle aikoinaan. Ilmeisesti näin aivan väärin betan aikana/ja tai muistan aivan mitä sattuu. Outoa että Kfinin johtoporras suosii aivan "väärää" aluetta.
 
Vastaus: MAG [Hype]

No jes. Eihän se MAG ehdi tulla tänne todennäköisesti edes perjantaihin mennessä, eli lisää odottelua ainakin ensi viikon alkuun. Onneksi sentään Mass Effect 2:n on toimitettu ajoissa (tilattu eri paikasta) ja sen parissa viikonloppu vierähtääkin varmasti mukavasti. Tuntuu vaan niin haikealta lukea muiden onnellisia tekstejä massiivisesta virtuaalisodasta kun itse saa vielä haaveilla moisesta. Nooh, toivottavasti odotus palkitaan ja onpahan ainakin jotakin ensi viikollekin. :) Vielä on vähän auki, että mihin joukkoon sitä liittyisi, mutta SVER on ollut aika vahvoilla koko ajan. Siinä vaikuttaisi olevan mukavasti särmää. :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Outoa että Kfinin johtoporras suosii aivan "väärää" aluetta.

Ei tässä ole mistään Kfinin johtoportaan suosimisesta kyse, vaan siitä, että yksinkertaisesti valtaosa Kfinin pelaajista itsenäisesti ajautui SVER:n riveihin. Tämän takia SVER:iä on sitten "suosittu" näissä klaanin muodostuksessa yms., koska suurin osa pelaajista on kuitenkin sinne kallistumassa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

nythän tuota muutettiin, että voi vapaasti valita kaikkien 3 joukon kesken, mihin haluaa liittyä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ei tässä ole mistään Kfinin johtoportaan suosimisesta kyse, vaan siitä, että yksinkertaisesti valtaosa Kfinin pelaajista itsenäisesti ajautui SVER:n riveihin.

Herää vain kysymys, että mikä siinä SVERissä sitten vetää väkeä puoleensa? Ei ainakaan hahmojen skinit, sillä luulisi että high-tech armeijan riveissä olisi hauskempaa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ensimmäinen pelitauko, siitä kun levyn koneeseen nakkasi kolme tuntia sitten. Lääkintämieheksi ollaan kovaa vauhtia valmistumassa. Elvytystaidot löytyvät jo ja näin omia pääsee nostelemaan takaisin haudan reunalta. Vielä ei ole uusia mappeja tullut vastaan, kun pääasiassa mentiin sabotagea. Paljon on auttanut aiemmin saatu kokemus beta-versioista.

Muutama kuva Keräilyversiosta liitteenä. Mukana tulleet koodit avasivat jokaiselle ryhmittymälle dynaamiset teemansa ja skininsä. Vielä kun löytäisi ne pelistä/pleikkarilta :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Herää vain kysymys, että mikä siinä SVERissä sitten vetää väkeä puoleensa? Ei ainakaan hahmojen skinit, sillä luulisi että high-tech armeijan riveissä olisi hauskempaa.

Ehkä tuo SVER vetoaa enemmän suomalaiseen sisuun ja taisteluun paremmilla välineillä taistelevaa vihollista vastaan. Sehän istuu suoraan itsenäisyystaistoihin. Taitaa se olla niin, että se fiilis vaikuttaa enemmän kuin ne high-tech kamat. Ja itse ainakin oletan, että isoa osaa kiljuvia britti- ja jenkkipenskoja vetää puoleensa juuri tuo kaiken maailman high-tech (Raven) ja wannabe jenkkiläisyys (Valor), niin voisi kuvitella, että fiksua peliseuraa löytyisi enemmän SVER:n riveistä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Juu, ei liity aiheeseen mitenkään, mutta miks en pääse tolle ilmoittautumissivulle mukaan,herjaa vaan että ei oo oikeuksia? Tyhmä kysymys, mutta en tiedä missä muualla kysyisin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehkä tuo SVER vetoaa enemmän suomalaiseen sisuun ja taisteluun paremmilla välineillä taistelevaa vihollista vastaan. Sehän istuu suoraan itsenäisyystaistoihin. Ja itse ainakin oletan, että isoa osaa kiljuvia britti- ja jenkkipenskoja vetää puoleensa juuri tuo kaiken maailman high-tech (Raven) ja wannabe jenkkiläisyys (Valor), niin voisi kuvitella, että fiksua peliseuraa löytyisi enemmän SVER:n riveistä.

Yllättävän samankaltaisia, jos ei nyt täysin samankaltaisia ajatuksia liikkui minunkin päässäni kun betassa puoltani valitsin. :)

Tosiasia on vain kuitenkin se, että kartan mukaan SVERiläiset eivät suosi suomalaista, joten ei tarvitse pitkään miettiä kenen puolelle lopulta menee. Tosin tällaista elämää mullistavaa päätöstä minun ei tarvitse lähiaikoina lyödä lukkoon, koska tuo beta ei oikein vakuuttanut minua annillaan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ja ei muutakuin odottamaan.. Joku 30min sitte tilasin tuon pelin + headset paketin, joten hyvällä tuurilla perjantaiksi tulee ku oli varastossa näemmä pelejä tarjolla, mutta pahimmassa tapauksessa ensiviikkoon :)

Heti kun peli tulee, niin alan kaveripyyntöjä hyväksymään jos niitä on tullut ja toivottavasti tulee koska olisi se mielenkiintoisempaa kuunnella suomeksi ohjeita kuin jotain englantia keskustella :D Itsehän en siinä niin hyvä kuitenkaan ole xD
 
Vastaus: MAG [Hype]

Muutama kuva Keräilyversiosta liitteenä. Mukana tulleet koodit avasivat jokaiselle ryhmittymälle dynaamiset teemansa ja skininsä. Vielä kun löytäisi ne pelistä/pleikkarilta :D

Kerro jos saat toimimaan jotenkin. Itsellä ilmestyi pelit kansioon kolme mag dynamic themeä joita klikkaamalla tulee iloitus jostain Vidzonen pressiversiosta ja siitä kuinka se ei ole toiminnassa. Siis mitä ******!?! En minä lisää nyt pelkästä peltilootasta maksanut, vaikkakin nuo dynamic themet onkin aika turhia. Montako skiniä on vakkariversiossa? Itse en huomannut mitenkään erottuvaa skiniä sverin riveissä, vaikka lisärin latasinkin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nyt olisi MAG konsolissa ja firman valinta edessä. Kova valinta SVERin ja Ravenin välillä.

edit: SVER.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Osaakos kukaan sanoa vielä, että millanen klaani-/privamatsi mahdollisuus tässä on?
Privamahdollisuutta ei ole ja klaanituki on lähinnä verrattavissa laajennettuun kaverilistaan.
Toiveissa on, että klaaneille tuodaan jotain muutakin tarjolle päivitysten muodossa. Mutta toistaiseksi ainakin mulle toi nykyinen järjestelmä riittää enemmän kuin hyvin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom