Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin. eDome tosin näyttäisi näin tekevän, joten sen arvostelua odotellessa.Kyseessä on kuitenkin 256-pelaajan tiimipeli, joka vaatii oman aikansa avautuakseen.
Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin. eDome tosin näyttäisi näin tekevän, joten sen arvostelua odotellessa.
Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin.
Zipper kertoo viimein mitä eroa viimeisen betan ja julkaistavan version välillä on. Luvassa on myös ensimmäinen patch heti kun pelin lyö tulille. Patchissä luvataan olevan mukana mm. keklulla pistäminen vaikka juuri olisitkin vaihtamassa lipasta.
MAG Beta vs. Final Game
The final game also includes a handy offline training mode, unique armors, new cinematics, art galleries, trophies, and the always-popular Veteran Mode that lets you start all over again with a permanent XP bonus and the ability to switch your faction after hitting the level cap.
Mutta jostain luin että pelissä olisi 2pelaajan tuki? Entäs sitten onko pelissä mitään muuta kun pelkkää FPS? Eli onko ajoneuvoja tai jotain muuta, kuten Battlefieldeissä? Ja mikä pelistä tekee sitten niin mahtavan? Toki 256 pelaajan tuki mutta ei niillä mitään tee jos peli on tylsä. Pakko kysellä, kun en haluaisi mitää CoDin tapaista peliä ostaa. Tylsiä pelejä...
Mutta jostain luin että pelissä olisi 2pelaajan tuki? Entäs sitten onko pelissä mitään muuta kun pelkkää FPS.
Voi hyvänen aika sentään! Luehan tästä muutama viesti taaksepäin.Huomennako MAG jo julkaistaankin?
Jaa no kuulostaa hyvältä. Pystyykö pelissä sitten tekemään omia servereitä, vai kuinka. Itse kun en oikein piittaa tälläisistä klaani hommista, niin onnistuuko pelissä tekemään esim. Suomi huoneen?
Jaa no kuulostaa hyvältä. Pystyykö pelissä sitten tekemään omia servereitä, vai kuinka. Itse kun en oikein piittaa tälläisistä klaani hommista, niin onnistuuko pelissä tekemään esim. Suomi huoneen?
Kerrassaan loistava idea koota tällaisesta suuresta olemassaolevasta yhteisöstä väkeä ja viedä se klaanimuodossa massiiviseen verkkoräiskintään. Kiitos siitä idean isälle XShavalle, ja myös MAG:lle, sillä aiemminhan tämä ei ole ollut edes mahdollista konsolipuolella.
Tästä on tosiaankin syntymässä jotain sellaista mitä en itse ainakaan ole vielä kokenut pelirintamalla. Socomeihin en koskaan ehtinyt mukaan joten innostus/jännitys tämän tyyppiseen sosiaali painotteiseen peliin on kyllä melkoinen. Parastahan se on että tätä pääsee rymistelemään tuttujen ja uusien foorumilaisten kanssa.KOF:sta näyttää muodostuvan konsolipelihistorian suurin klaani, ja hyvä niin.
Ei saa hehkuttaa! Pää räjähtää! Mulle ei oo vielä nimittäin tullut lähetysvahvistusta VPD:n Ahvenanmaan osastolta, joten pahin pelko on jo tullut puseroon, eli epäilen, että peli ei saavukaan julkaisupäiväksi. Tämänkö minä opinnäytetyön ahkerasta eteenpäin pakertamisesta saan palkaksi?! Betaa ei tullut testailtua ja on ollut kovan työn takana, että polte ei nouse liian suureksi -- osittain juuri siksi jätinkin betan väliin. Varovaisesti on kuitenkin tullut luettua täältä kokemuksia pelistä, jotta sentään sopiva hype pysyy yllä. Noh, odotellaan ja kattellaan. Toivottavasti se vahvistus on vain jäänyt tulematta.Alku on siis erittäin lupaava, huomenna posahtaa pojat
Vaan mikä oli lopullinen arvosana?It works. That's the thing. It's not some empty, broken OMG-next-generation promise, it's not a glorified tech demo and it isn't just 256 people standing in a ring and taking it in turns to fall over. MAG is a first-person war game, in the vein of Battlefield or Enemy Territory, but oh-so-much bigger: 256 players facing off in 128-man teams scattered over enormous maps, and without demolishing the frame-rate so much that it looks like 1950s Czech stop-motion animation (though that would admittedly be pretty awesome).
Hmmh, melko mielenkiintoiseen kritiikkiin joutui MAG IGN UK kynsissä. Peliä kritisoidaan puolisivua siitä kuinka pelistä puuttuu Quake III tai Unreal Tournamentin tyylinen kommentaattori: eikös tällainen veisi melkolailla pohjaa siltä pelaajien väliseltä kommunikoinnilta? Arvostelija näkee myös Uncharted 2 -tyylisten, hassun hauskojen skinien puuttumisen vaikuttavan negatiivisesti pelin yleiseen immersioonMyös IGN UK:n arvostelu on julkaistu ja perustuu mihin perustuu...