Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Käytännössä jokainen tällä viikolla julkaistu arvio voidaan laskea feikiksi. Kyseessä on kuitenkin 256-pelaajan tiimipeli, joka vaatii oman aikansa avautuakseen.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kyseessä on kuitenkin 256-pelaajan tiimipeli, joka vaatii oman aikansa avautuakseen.
Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin. eDome tosin näyttäisi näin tekevän, joten sen arvostelua odotellessa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin. eDome tosin näyttäisi näin tekevän, joten sen arvostelua odotellessa.

Valitettavaa niiden pelitoimittajien kohdalla, joille ei aikaa anneta. Varmasti jo ihan itsekunnioituksen takia haluaisivat kokea pelin ennen arvostelun kirjoittamista.

Tälläisten feikkiarvioiden postaaminen ketjuun taas osoittaa tiettyä arvostelukyvyn puutetta sekin. Jokaiselle lienee selvää, ettei valmiista versiosta voi olla nimenomaaan tässä tapauksessa kenelläkään vielä kattavaa näkemystä arvostelun kirjoittamiseksi.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta valitettava tosiasiahan on, että ainakaan useimmat arvostelijat eivät varmasti tule antamaan MAGille mitään "extra-aikaa" sen takia, että se avautuisi paremmin.

Moinen osoittaa vain ko. tahojen selkärangan puutteen. SCE itsekin totesi, ettei peliä voi arvostella ennenkuin se on julkaistu, serverit ovat ylhäällä ja pelaajia linjoilla. Tähän asti kaikki julkaistut arvostelut on tehty betan perusteella, ja muutaman osalta toimittajille yhteisen muutaman tunnin yhteissession kokemuksiin perustuen. Ennakkoon valmista peliä ei ole voinut pelata ennenkuin serverit avattiin tänään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Zipper kertoo viimein mitä eroa viimeisen betan ja julkaistavan version välillä on. Luvassa on myös ensimmäinen patch heti kun pelin lyö tulille. Patchissä luvataan olevan mukana mm. keklulla pistäminen vaikka juuri olisitkin vaihtamassa lipasta.

MAG Beta vs. Final Game

Tuoltahan paljastui myös toi ilmassa ollut suuri mysteeri; miten pystyy pelaamaan eri ryhmittymissä. Ensin yhdessä täydet levelit -> Veteran Mode auki ja sen jälkeen onnistuu takinkäännöt :)

The final game also includes a handy offline training mode, unique armors, new cinematics, art galleries, trophies, and the always-popular Veteran Mode that lets you start all over again with a permanent XP bonus and the ability to switch your faction after hitting the level cap.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta jostain luin että pelissä olisi 2pelaajan tuki? Entäs sitten onko pelissä mitään muuta kun pelkkää FPS? Eli onko ajoneuvoja tai jotain muuta, kuten Battlefieldeissä? Ja mikä pelistä tekee sitten niin mahtavan? Toki 256 pelaajan tuki mutta ei niillä mitään tee jos peli on tylsä. Pakko kysellä, kun en haluaisi mitää CoDin tapaista peliä ostaa. Tylsiä pelejä...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta jostain luin että pelissä olisi 2pelaajan tuki? Entäs sitten onko pelissä mitään muuta kun pelkkää FPS? Eli onko ajoneuvoja tai jotain muuta, kuten Battlefieldeissä? Ja mikä pelistä tekee sitten niin mahtavan? Toki 256 pelaajan tuki mutta ei niillä mitään tee jos peli on tylsä. Pakko kysellä, kun en haluaisi mitää CoDin tapaista peliä ostaa. Tylsiä pelejä...

Eiköhän se selviä kun luet aihetta. Ja ajoneuvoja on muutama kuljetuskäyttöön, mutta tankkeja ei ole.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta jostain luin että pelissä olisi 2pelaajan tuki? Entäs sitten onko pelissä mitään muuta kun pelkkää FPS.

Ei ole 2 pelaajan tukea valitettavasti.

Peruspeli on FPS, mutta mukana on kaikenlaista, mitä perus-FPS:ssä ei ole mm. ajoneuvoja, komentoketjuja, ryhmänjohtajien ja komentajien taktisia välineitä kuten ilmatuki, tykistö yms.

Suurin ero verrattuna muihin FPS:iin, esim. CoD, on se, että tässä painotetaan vahvasti tavoitepohjaista ryhmätoimintaa ja yhteisöllisyyttä. Peli ei ole tarkoitettu yksinäiselle sankari-rambolle, joka juoksee ympäri karttaa itsekseen, eikä peli sellaiselle pelaajalla annakaan mitään. MAG on lähempänä SOCOMia kuin CODia.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Huomennako MAG jo julkaistaankin? Muistelisin että olisin lukenut jostain että peli olisi siirtynyt helmikuun lopulle serveri ongelmien takia? Täytyypä huomenna poiketakkin eb gamesin kautta...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaa no kuulostaa hyvältä. Pystyykö pelissä sitten tekemään omia servereitä, vai kuinka. Itse kun en oikein piittaa tälläisistä klaani hommista, niin onnistuuko pelissä tekemään esim. Suomi huoneen?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaa no kuulostaa hyvältä. Pystyykö pelissä sitten tekemään omia servereitä, vai kuinka. Itse kun en oikein piittaa tälläisistä klaani hommista, niin onnistuuko pelissä tekemään esim. Suomi huoneen?

Sen takia tuo KOF klaani on pystyyn pistetty että voi hypätä suomalaisten kanssa samaan squadiin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaa no kuulostaa hyvältä. Pystyykö pelissä sitten tekemään omia servereitä, vai kuinka. Itse kun en oikein piittaa tälläisistä klaani hommista, niin onnistuuko pelissä tekemään esim. Suomi huoneen?

Suomi-huone onnistuu parhaiten liittymällä mukaan KonsoliFIN-klaaniin. Tällä tavoin takaat helposti itsellesi täyden kahdeksan hengen suomi-squadin. Kyseessä on pitkälti laajennettu kaverilista tavoittamaan suomalaiset pelaajat. Beta-vaiheessa tämä toimi hienosti.
 
Vastaus: MAG [Hype]

KOF:sta näyttää muodostuvan konsolipelihistorian suurin klaani, ja hyvä niin.

Kerrassaan loistava idea koota tällaisesta suuresta olemassaolevasta yhteisöstä väkeä ja viedä se klaanimuodossa massiiviseen verkkoräiskintään. :) Kiitos siitä idean isälle XShavalle, ja myös MAG:lle, sillä aiemminhan tämä ei ole ollut edes mahdollista konsolipuolella.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kerrassaan loistava idea koota tällaisesta suuresta olemassaolevasta yhteisöstä väkeä ja viedä se klaanimuodossa massiiviseen verkkoräiskintään. :) Kiitos siitä idean isälle XShavalle, ja myös MAG:lle, sillä aiemminhan tämä ei ole ollut edes mahdollista konsolipuolella.

Sanoisin että XShava on tällä hetkellä minun tietääksein eka joka sen teki, ei keksinyt, sillä itse olen pyöritellyt ajatusta päässäni jo useita kertoja.

EDIT: Suomalaista musiikkia http://gameinformer.com/b/features/archive/2010/01/25/mag-music.aspx.
 
Vastaus: MAG [Hype]

KOF:sta näyttää muodostuvan konsolipelihistorian suurin klaani, ja hyvä niin.
Tästä on tosiaankin syntymässä jotain sellaista mitä en itse ainakaan ole vielä kokenut pelirintamalla. Socomeihin en koskaan ehtinyt mukaan joten innostus/jännitys tämän tyyppiseen sosiaali painotteiseen peliin on kyllä melkoinen. Parastahan se on että tätä pääsee rymistelemään tuttujen ja uusien foorumilaisten kanssa.

Suuri kiitos myös XShavalle ja hartzulle ilmiömäisestä MAG-yhteisöstä josta ei tietoa todellakaan puuttu; hienoa saada kaikki fakta pelin ympäriltä yhteisten kansien väliin.
Ja tietenkin kiitoksia satelee myös koko tämän rumban organisoinnille, I salute you!

Alku on siis erittäin lupaava, huomenna posahtaa pojat :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Alku on siis erittäin lupaava, huomenna posahtaa pojat :)
Ei saa hehkuttaa! Pää räjähtää! Mulle ei oo vielä nimittäin tullut lähetysvahvistusta VPD:n Ahvenanmaan osastolta, joten pahin pelko on jo tullut puseroon, eli epäilen, että peli ei saavukaan julkaisupäiväksi. Tämänkö minä opinnäytetyön ahkerasta eteenpäin pakertamisesta saan palkaksi?! :p Betaa ei tullut testailtua ja on ollut kovan työn takana, että polte ei nouse liian suureksi -- osittain juuri siksi jätinkin betan väliin. Varovaisesti on kuitenkin tullut luettua täältä kokemuksia pelistä, jotta sentään sopiva hype pysyy yllä. ;) Noh, odotellaan ja kattellaan. Toivottavasti se vahvistus on vain jäänyt tulematta.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Myös IGN UK:n arvostelu on julkaistu ja perustuu mihin perustuu...
It works. That's the thing. It's not some empty, broken OMG-next-generation promise, it's not a glorified tech demo and it isn't just 256 people standing in a ring and taking it in turns to fall over. MAG is a first-person war game, in the vein of Battlefield or Enemy Territory, but oh-so-much bigger: 256 players facing off in 128-man teams scattered over enormous maps, and without demolishing the frame-rate so much that it looks like 1950s Czech stop-motion animation (though that would admittedly be pretty awesome).
Vaan mikä oli lopullinen arvosana?

7.6
 
Vastaus: MAG [Hype]

Myös IGN UK:n arvostelu on julkaistu ja perustuu mihin perustuu...
Hmmh, melko mielenkiintoiseen kritiikkiin joutui MAG IGN UK kynsissä. Peliä kritisoidaan puolisivua siitä kuinka pelistä puuttuu Quake III tai Unreal Tournamentin tyylinen kommentaattori: eikös tällainen veisi melkolailla pohjaa siltä pelaajien väliseltä kommunikoinnilta? Arvostelija näkee myös Uncharted 2 -tyylisten, hassun hauskojen skinien puuttumisen vaikuttavan negatiivisesti pelin yleiseen immersioon :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom