Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

JOS tykkäät ramboilla, MAG ei välttämättä ole sinulle (tosin sekin onnistuu, tosin huomaat kuolevasi kovin usein koska vastassasi on yleensä ryhmä sotilaita), vaikka pelinkehittäjät sanoivat, että peliä voi pelata millä tavalla tahansa.
Betassahan ei voinut pelata perinteisiä "suppression" ja "elimination" -pelimuotoja, jotka kuitenkin löytyvät varsinaisesta pelistä. Niissä voisi kuvitella ramboilun olevan helpompaa kuin MAG:n muissa pelimuodoissa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Betassahan ei voinut pelata perinteisiä "suppression" ja "elimination" -pelimuotoja, jotka kuitenkin löytyvät varsinaisesta pelistä. Niissä voisi kuvitella ramboilun olevan helpompaa kuin MAG:n muissa pelimuodoissa.

Totta turiset. Sehän selittää pelin kehittäjien viestin. Tunnustan, olin ihmeissäni, että kuinka ramboilu oikein onnistuu......tuohan selittää sen. ;)

Odotan myös mielenkiinnolla tehtäviä, joissa siis täytyy saattaa kohde/kohteet turvallisesti esim. helikopterille. Toinen puoli tietty yrittää estää sen. Uskon, että myös siinä tiimityöskentely on kaiken a ja o.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Omasta mielestä hyvä ryhmätoiminta on tässä pelissä avain menestykseen.Pahimmillaan betassa oli snipukka ryhmän/joukkueenjohtajana,joka majaili selustassa n.90% peliajasta. Ryhmän/joukkueenjohtajan paikka pitäs olla sielä missä ns.rauta kohtaa lihan :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Odotan myös mielenkiinnolla tehtäviä, joissa siis täytyy saattaa kohde/kohteet turvallisesti esim. helikopterille. Toinen puoli tietty yrittää estää sen. Uskon, että myös siinä tiimityöskentely on kaiken a ja o.
Yhdessä betavaiheessa oli Acquisition-pelimuoto (ajoneuvojen varastaminen ja kuljetus turvaan), ja siinä todellakin tiimityö oli erittäin tärkeää, molemmin puolin.

Portti/portit täytyy räjäyttää, jotta kulkuneuvot saadaan ajettua pois vihollisen tukikohdasta, ja samalla täytyy varmistaa, ettei vihu korjaa porttia ennenkuin kuormuri on ehtinyt siitä läpi. Sitten pitää vielä viedä se toimintakunnossa riittävän pitkälle. Haastava pelimuoto, etenkin jos molemmat osapuolet tietävät mitä tekevät.

Aivan betan alussa tietysti kaikki, mukaanlukien allekirjoittanut, kävivät omaa sodankäyntiään vihollisia vastaan kuka missäkin ja ihmeteltiin, että miten ne jo taas ehtivät napata ne kuormurit meiltä. Vastapuolella karkumatkalla olevan, yleensä siinä vaiheessa jo hieman savuttavan, kuormurin ohjaimissa taas kylmä hiki nousi otsalle, kun kosla tuntui tietysti niiiiiin hitaalta ja vihollisen sinkomiehiä alkoi ilmaantua ties minkäkin kulman takaa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

En ainakaan omasta mielestä mitään ennakkoa ottanut :), tai sitten se vain on reflexin omaista eikä sitä tule ajateltua ottaako sitä ennakkoa vai ei. Joo, mutta noista luotien "läpimenoista" vaan tuli se mieleen, että aina silloin tällöin vaikka kuinka kuvittelin tähtäimen olevan keskellä vihun ruumista kuti meni läpi, taisin vain ampua ihan ohi :).

Eikun siis joo... meni homma vähän sekasin. Tarkotin kommentoida tuohon aiemmin lainaamaasi viestiin (tuo BF-pelaaja), että kyllä tässäkin pelissä pitää ottaa ennakkoa ja näin, mut tuskin koroa(?) (siis kun luoti laskeutuu matkan aikana?) tarvii?

Ja vastasit sille tyypille, että riittää että tähtäin on ukossa kiinni, mut oletin että kyse oli nyt vaan pitkän matkan sniputtamisesta, ja siinähän pitää liikkuvaan kohteeseen tosiaan ottaa ennakkoa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eikun siis joo... meni homma vähän sekasin. Tarkotin kommentoida tuohon aiemmin lainaamaasi viestiin (tuo BF-pelaaja), että kyllä tässäkin pelissä pitää ottaa ennakkoa ja näin, mut tuskin koroa(?) (siis kun luoti laskeutuu matkan aikana?) tarvii?

Ja vastasit sille tyypille, että riittää että tähtäin on ukossa kiinni, mut oletin että kyse oli nyt vaan pitkän matkan sniputtamisesta, ja siinähän pitää liikkuvaan kohteeseen tosiaan ottaa ennakkoa.

Joo, taisi hommat mennä sekaisin. Niin koroa en ainakaan itse huomannut, että olisi tarvinnut ottaa, mutta hieman ennakointia tarvitsee ottaa, ei tosin yhtä paljon kuin BF:ssä, kun ammutaan pitkiä matkoja.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Betassa oli aika vaatimaton toi klaanituki. Toivottavasti valmiiseen peliin tulee hieman enemmän noita klaani työkaluja. Kohta se jysähtää....:)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Julkaisupäivät löytyy ketjusta kyllä kun etsii, mutta EU julkaisu on ensi keskiviikkona ja sumujen saarilla puolestaan vasta perjantaina.
 
Vastaus: MAG [Hype]

No niin peli lähti tulemaan suomen suurimmalta saarelta kotia päin, saas nähdä montako päivää menee tällä kertaa toimitukseen.

Onpas aika odottava tunne kun peliä ei ole pelannut sekuntiakaan ja pelistä en ole ottanut mitään selvää et mitä pelissä tulee olemaan, miten se toimii, aseista, leveleistä jne...
Muutaman videon olen ainoastaan nähnyt.

Kerrankin kiva päästä pelaamaan peliä ilman mitään ennakko odotuksia tai mielipidettä (hypeä).
 
Vastaus: MAG [Hype]

Jaa-a, verkkiksen mukaan affenanmaalta lähtis pelit julkaisupäiväksi. Saapi nähä kui käy. Kivasti hypeä ilmassa ja betan perusteella ihan oikeutetusti. Jännä nähdä miten tulee käymään pelin suosion kanssa. Vähän sellainen fiilis että 8,5 tulee olemaan yleisin nähty arvosana. Ja se just sen takia ettei kys pläjäys aukene helposti. Ja tietysti yksinpelin puute vaikuttaa vaikka esim? Codeissa yksinpeli oli kai lähinnä sitä varten jos serverit on alhaalla.

Onko muuten tietoa miten se varjosota vaikuttaa? Haastatteluissa annettiin ymmärtää, että sen avulla saataisiin taisteluille muutakin merkitystä kuin erävoitto. Betassa oli jotain bonus-merkkejä ja ± lukemia kenttä-valikossa mutta muuten ei ominaisuus näkynyt.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Onko muuten tietoa miten se varjosota vaikuttaa? Haastatteluissa annettiin ymmärtää, että sen avulla saataisiin taisteluille muutakin merkitystä kuin erävoitto. Betassa oli jotain bonus-merkkejä ja ± lukemia kenttä-valikossa mutta muuten ei ominaisuus näkynyt.
Olen ymmärtänyt että nämä kolme palkka-armeijaa kilpailevat markkinasuosiosta sopimuksien muodossa, eli mitä paremmin pärjää peleissä, tienaa puolelleen soppimuksia joista tulee bonusta voitetuista peleistä (mm. 1,5x expaa).
 
Vastaus: MAG [Hype]

Oma peli tilauksessa TheHut.com kaupasta, mutta mikä tämän kaupan käytäntö on? Voiko odottaa saavansa pelinsä tällä viikolla, kun tilauksen tila näyttää processing? Tuolla saarilla julkaisu on kuitenkin vasta perjantaina kun taas muualla euroopassa keskikviikkona...
 
Vastaus: MAG [Hype]

Kivasti hypeä ilmassa ja betan perusteella ihan oikeutetusti. Jännä nähdä miten tulee käymään pelin suosion kanssa. Vähän sellainen fiilis että 8,5 tulee olemaan yleisin nähty arvosana. Ja se just sen takia ettei kys plämäys aukene helposti.

Riippuu ihan arvostelijasta ja hänen aiemmasta pelihistoriastaan. Jos on kiire antaa arvostelua, ei peli ole todennäköisesti ehtinyt vielä "avautua", beta-vaiheessa tähän kun vaadittiin ehkä ainakin ne ensimmäiset 10 lvl. Toisekseen, pitäisi ymmärtää kyseessä olevan tiimipelin, jossa pelimenestys rakentuu vahvasti motivoituneen ryhmän ympärille. Yksin tulee vain luotia otsikkoon ja yleinen tapahtumien sekavuus vie tunteen pelialueen hallinnasta. Kolmanneksi, alun kokemukset ilman pätevää squad- ja platoon leadereita on tavoitteelliselle pelaajalle vähän sama kuin hiihtoretkellä juotu väljähtynyt tee. Ei ihme, jos tulee edes seiskaa parempaa tämän jälkeen.

Ensimmäisten hätäisten arvioiden pohjalta, perässähiihtäjät katsovat yleisen trendin ja hyppäävät kenties samoihin kehyksiin. Asiallista arvostelua voi odottaa aikaisintaan joskus viikon päästä julkaisusta ja silloinkin syytä lukea teksti varauksella.

2cr61lg.jpg
 
Vastaus: MAG [Hype]

Oma peli tilauksessa TheHut.com kaupasta, mutta mikä tämän kaupan käytäntö on?
Tämän foorumin käytäntö on olla täyttämättä pelikohtaisia keskusteluja tällaisilla kyselyillä. Parempi paikka on esim. Yhteenveto ja kysymykset verkkokaupoista -ketju.

Tämä siis vinkkinä kaikille. Ja pelkät ilmoitukset siitä, että peli on postitettu tms. lähtevät deleten maille, ja tilalle saa vain keltaisen kortin profiilitietoihinsa.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Asiallista arvostelua voi odottaa aikaisintaan joskus viikon päästä julkaisusta ja silloinkin syytä lukea teksti varauksella.

Näin se menee, jos nyt tulee arvioita niin ne on kyllä tehty betan perusteella hätäsesti. Tätä peliä arvostelijat pääsee kunnolla pelaamaan vasta julkaisun jälkeen. Servuilla ei olisi nyt tarpeeksi porukkaa, eikähän nuo ole vielä edes auki.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ensimmäinen itselle vastaan tullut arvio. Hieman kyllä ihmetyttää mihin nämä arviot voivat perustua. Peliä ei ole julkaistu, eikä palvelimet ole vielä päällä joten ennakkoonkaan ei ole voinut pelata.

Massive Action Game delivers on the promise of its name. It's certainly massive, and there is more than enough action to go around. MAG's biggest draw, however, is that it's perfect for both hardcore multiplayer FPS fans and newcomers alike.

Destructoid - Review: MAG
 
Vastaus: MAG [Hype]

Toinen arvostelu: TheSixthAxis - MAG Review. Arvostelu on tehty beta-kokemusten perusteella.
There’s no doubt Zipper Interactive have made a really great game with MAG. However, only time will tell whether or not they have made a truly exceptional one.

Pros:
- Audacious premise some will fall into and never re-surface from.
- Not another typical FPS; takes chances and pulls most off with aplomb.
- Promotes smart play and a collaborative effort, embracing the future of gaming as being online.
- Deep immersion.
- Huge scope for re-playability and customisation.

Cons:
- Visually not the most impressive game out there.
- Controls can be finicky at times.
- Visibility of what’s going on at a higher level can be sometimes hidden to those on the ground.
- Enjoyment can depend on others’ investment in the idea of collaboration.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom