Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Mutta semmonen kysymys olis betaa pelanneille, että pystyykös seinien / laatikoiden läpi ampumaan? Äkkiseltään en löytänyt vastausta mistään.

Crooks oli aivan oikeassa: Ei pysty. Kaikki seinät on valmistettu superbetonista ja aaltopelti titaanista. ;) Pelissä ei siis ole minkään sortin läpäisyä ja maastonpiirteet/seinät yms. ei hajoa/tuhoudu, paitsi jos se on ennakkoon päätetty. Esim. Domination-pelimuodossa pystyy räjäyttämään tietyt ovet ja bunkkerit.

Tekninen ratkaisu luulisin. Miettii miten paljon kaistaa se veisi, jos 256:lle pelaajalle pitäisi siirtää tieto jokaisesta hajonneesta seinästä tms. Sama pätee varmasti myös läpäisyä, mutta sillä kertaa koetuksella olisi PS3:n muisti. Silloin pitäisi merkitä erikseen mikä seinä läpäisee ja mikä. Ja siihen vielä sekin, että miten paljon. Aaltopelti on eri sorttista kuin lauta tai betoni.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

Eilen tuli iltapuhteena tehtyä vielä yksi video sieltä open betan viimeiseltä pelipäivältä, reilun viikon takaa: KonsoliFIN - Media - Massive Action Game (PS3) -

Erittäin lyhyt pätkä, joka sisältää mm.: laskuvarjohypyn, rushimista, puukon heilutusta, mahalaskua, hiilausta, dyykkausta, savuja, munkitusta, kämppäystä, tiimityöskentelyä, hiilausta, face-to-face ammuskelua, räjähdyksiä, näkökentän hämärtymistä, myrkkykaasua ja reipasta tanssimusiikkia :D
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mihinkäs joukkoihin porukka aikoo liittyä (SVER‚ Raven vai Valor)? Ite olin betassa Ravenin riveissä. Oon saanu sen sen käsityksen voit luoda vain yhden hahmon accountia kohden?
 
Vastaus: MAG [Hype]

Suurin osa haluaa liittyä varmaan S.V.E.R joukkoihin. Minä olen saanut sellaisen käsityksen, että voi luoda 3 hahmoa per käyttäjä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Katos katos, miäkin pyörin muutamassa noissa kohdissa. Lyhyt video tosin oli ja pätkät oli aika randomeita.

Jep, ihan vain kooste sieltä täältä kun ei pelaamaan pääse. Tässä meni jo joku ilta tuota IGN Tournamentin streamiä seuratessa :D

Peliin on tulossa myös tekstipohjainen chat-ominaisuus.

Mielenkiintoista, mitäköhän lieveilmiöitä tämäkin sitten synnyttää aikanaan.. Onneksi taitaa tosiaan olla vain tiimipohjainen. Headset on kyllä aika pakollista tavaraa tässä pelissä, mikäli haluaa viedä kokemuksen mahdollisimman pitkälle.

Samaisessa haastattelussa pelinkehittäjä kiteyttää MAGin olemuksen muutamaan lauseeseen:

"That led us to take a 'carrot' approach and incentivize players to follow gameplay progression by giving them bonus XP. True, you can play the game however you want and we encourage that, but to level up quickly and get access to all the goodies, you're advised to work with your squad, follow orders, and stick together."
 
Vastaus: MAG [Hype]

Mielenkiintoista, mitäköhän lieveilmiöitä tämäkin sitten synnyttää aikanaan.. Onneksi taitaa tosiaan olla vain tiimipohjainen. Headset on kyllä aika pakollista tavaraa tässä pelissä, mikäli haluaa viedä kokemuksen mahdollisimman pitkälle.

Tekstichattihan pitäisi olla jokaisessa pelissä voice chatin lisäksi. Antaa paljon lisää peliin kuin peliin lobbyssäkin, kun puheen lisäksi pystyy jauhamaan vapaasti ilman päällekkäistä kaikkien huutoa. Sun vanhana Socomistina pitäisi ainakin tämä muistaa. :p Nykyään tuota ei vain peleihin jostain syystä lisätä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eilen tuli iltapuhteena tehtyä vielä yksi video sieltä open betan viimeiseltä pelipäivältä, reilun viikon takaa: KonsoliFIN - Media - Massive Action Game (PS3) -
Wau, taas Nisulta pätevää settiä! Hyviä muistoja ja hyviä matseja olivat nämä kyllä. Hassua miten yhden viikon betasta saatiinkin näin paljon irti...
Parasta onkin se että emopeli on vielä korkkaamatta, jos jostain niin sieltä saa hyvää editti-matskua :)

Ihan heittona: sulta löytyy myös tämä toinen klippi jonka monet ovatkin varmaan missanneet. Mikäli aikaa ja rahkeita riittää,
olisi hienoa nähdä nämä kaksi klippiä leikattuna yhdeksi kokonaisuudeksi - näin saataisiin Betan-kokemukset tiivistettyä yhdeksi `traileriksi`.

---

Se on muuten pojat tasan viikko enää! Sitten pamahtaa ja pöllähtää oikein kunnolla ;)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Täytyy kyllä sanoa, etten ole ollut näin hypettynyt yhdestäkään pelistä koko genissä. Muut pelit eivät oikeastaan edes kiinnosta. Ekaa kertaa vuosiin tulee säästettyä, kun ei tarvi ostaa kaikkia huippupelejä uutena, vaan jättää alekoriin johonkin hamaan tulevaisuuteen. MAG tulee kuitenkin viemään kaiken ajan.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tekstichatti......
Nykyään tuota ei vain peleihin jostain syystä lisätä.
Killzonessa se lobby chat muistutti enemmänkin Kouvolan kansanopiston "Englantia merimiehille" kurssin aineistoa.
Hyvin harvoin sitä käytettiin muuhun kuin ruokottomuuksien latelemiseen :D
Kaipa tohonkin joku "hide" optio sisältynee, ettei tarvitse katsella sitä kun tissiposket spammaa ruudun täyteen ASCII-taidetta
 
Vastaus: MAG [Hype]

Nytkun tuo vanha cod4 koukutti minut konsolifps:n pariin niin tuli pistettyä tilaukseen tämä. Videoita kattellut kuolavaluen youtubesta ja muualtakin. Eilen sitten lopullinen naula arkkuuni oli tuo Nisupullan video, mahtavaa settiä. Mikään protason ampuja en ole, mutta huvinvuoksihan ja itsensä viihdykkeeksihän näitä pelataan;)

Eiköhän tästä ala konsolifps -pelaamisen ammoisa tulevaisuus minulle. Katsellaan taistelukentillä (toivonmukaan) keskiviikkona!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Sonera sitten nosti nopeutta vajaa viikko sitten ja en ehtinyt nähdä MAGin betaa uudella valokaapeliyhteydellä. Mutta huolestuttaa... esim. EA:n jääkiekkopeleissä en pystynyt ollenkaan ottamaan matsia kamuja vastaan. Tämä kuuluisi enemmänkin verkko-FAQ-ketjuun, mutta en malta olla kuvittelematta sitä raivon tunnetta jos uuden modeemin myötä MAGia ei pysty kunnolla pelaamaan. Zipperi nyt on hoitanut verkkoasiat oletettavasti paremmin, mutta mietityttää silti.

Ja itse pelistä - jos jollakin on tietoa seuraavasta: Joskus oma hahmo jää kitumaan ja sen pystyy herättämään henkiin, mutta millä periaatteella? Sen olen huomannut, että ilmaiskusta ei jää koskaan kitumaan, silloin joutuu aina spawnaamaan uudestaan. Voisin kuvitella, että veitseniskusta ja pääosumasta kaatuu aina hautaan saakka, mutta jotenkin muistelisin nähneeni niidenkin jälkeen herätettyjä ukkoja.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Voisin kuvitella, että veitseniskusta ja pääosumasta kaatuu aina hautaan saakka, mutta jotenkin muistelisin nähneeni niidenkin jälkeen herätettyjä ukkoja.

Olen ymmärtänyt, että pääosumasta ja muusta vastaavasta, joka vie kaikki voimat kertalaakista ei pysty herättelemään takaisin. Ilmaiskut on tästä hyvä esimerkki ja ihan jalkojen juureen lentävät kranut ilman kranunkestävyys-apuja.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom