Vastaus: MAG [Hype]
Kyllä se peli löytyy Kuopiostakin, kai sinne Savoon PS3:nkin pelejä jo tuodaan? Ja aseissa siis on rekyyli. Snaippaamalla sitä ennakkoa kyllä kannattaa ottaa. Itse en muita "läpimenoja" huomannut kuin omat tötöilyt. Itsellä ei myöskään tullut puukon kanssa heilumisesta ongelmia, tosin kuulin joltain, että varsinkin public BETA:n alkuvaiheessa "läpilyöntejä" välillä tuli. Päivitysten jälkeen niiden kyllä piti olla historiaa. En tiedä, vastaankaan en voi väittää
Ja kyll se Bad Company 2 vaikutti ihan hyvältä (olin syksystä asti sitä testaamassa), meni (omasta mielestäni) MW-sarjan yli. Minulla tosin kävi niin, että BC2 sai väistyä MAG:in edestä.
Kuten hyvä ystäväni (erittäin kova fps ystävä, kriittinen henkilö)sanoi: BC tuntuu mukavalta ja sitä on helppo pelata. MAG vaatii paljon, ei pelkästään yksilöltä, vaan ryhmältä. BETAn loppuaikoina alkoi ryhmätyöskentely kulkea (headsettien myötä) ja itse en henkilökohtaisesti ole kokenut koskaan mitään vastaavaa videopelissä.
Sehän on hyvä, että löytyy erilaisia vaihtoehtoja jokaiselle jotain mentaliteetilla.
JOS tykkäät ramboilla, MAG ei välttämättä ole sinulle (tosin sekin onnistuu, tosin huomaat kuolevasi kovin usein koska vastassasi on yleensä ryhmä sotilaita), vaikka pelinkehittäjät sanoivat, että peliä voi pelata millä tavalla tahansa.
Itse innostuin mahdollisuudesta ensimmäistä kertaa todella pelata joukkueena, ryhmänä.
Well, taas aikamoista höpinää/pörinää, mutta anteeksi en pyydä.
En ole koskaan ollut näin innostunut (MLB The Show-sarjaa lukuunottamatta) näin kovasti.
Minusta on todella hienoa, että löytyy erilaisia ratkaisuja fps peleistä pitäville.
En muista, että koskaan olisi ollut näin paljon hyviä vaihtoehtoja. Nauttikaa siitä!