Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Traddash
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: MAG [Hype]

Voi kun tulisi jo. Enpä muista, että mikään beta olisi aiheuttanut näin kovasti vieroitusoireita (täällä tärisen kylmähiki otsalla ja oksennan peiton alla). Edes MW2:n ei nappaa, kun tietää tämän kohta olevan pelattavissa.
Yksi ainoa pulma. Mistä hiivatissa kaikki aika tämän pelaamiseen?

Samaa oireilua täälläkin. Meinasin jopa ottaa vapaaksi töistä ton päivän kun peli ilmestyy, mutta en raaskinut, kun en ollut varma että tuleekohan toi amazonin kautta 27. päivä ovelle vai 29. päivä. Jos briteissä siis toi julkaisupäivä on 29. päivä vastan, niin se voi olla, että se tulee vasta silloin :(
 
Vastaus: MAG [Hype]

Ehdin betaan mukaan vasta melko myöhäisessä vaiheessa, mutta jäin silti jo täysin koukkuun tähän peliin! Laitoin jo verkkokaupasta pelin tilaukseen bluetooth-headsetin kera.

Pelasin betassa Ravenina, mutta tulen seuraamaan lopullisessa pelissä muita suomalaisia S.V.E.R:in siipien suojiin. Toivottavasti siinä KOF:issa on vielä tilaa! Eniten itseäni kiinnostaisi hyvin johdetussa ja yhtenäisesti toimivassa tiimissä pelaaminen. Betassa ainakin Ravenin puolella osa peleistä lässähti siihen, että suuri osa hyökkääjistä jäi joukolla sniputtamaan samalla kun muutama kaveri yritti yksin rynnäköidä vihollisen kimppuun. Peli on kuitenkin rakennettu tiimipeliin kannustavaksi, joten toivottavasti tuollaista ei paljoa esiinny.

Saakeli kun julkaisuun on vielä pari viikkoa. Kyllä odottavan aika on pitkä!
 
Vastaus: MAG [Hype]

Joku on kaivanut ihan oikeita valokuvia Valorin sabotage kartasta, ja paikallistanut niin SVERin kuin Raveninkin tukikohdat Google mapsin avulla

Heh heh heh, tää alkaa olla jo niin deeppiä shittiä, että pelottaa. Aika osuvia kuvia kylläkin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG [Hype]

tuli missattua beta..
miten paljon peli eroaa mw2:sesta??
muuten kuin enemmän populaatiota...miten aseet..ymm

olis hyvä tietää pikkusen etukäteen ennenkuin posteeljooni kantaa pelin himaan.:)
 
Vastaus: MAG [Hype]

olis hyvä tietää pikkusen etukäteen ennenkuin posteeljooni kantaa pelin himaan.:)

Jokainen tietysti tarkastelee eroja omista näkökulmista. Itselle se suurin ja merkittävin ero on MAGin vahva painotus squad-pohjaiselle pelaamiselle. Tässä työt tehdään porukassa, peli jopa jakaa enemmän kokemuspisteitä tästä. Ryhmänjohtaja määrittelee voicen ja minimapin kautta mitä tehdään. Yhteisöllisyys, ärsyttävä muotisana mutta tässä tuota piirrettä tuntuisi löytyvän.
 
Vastaus: MAG [Hype]

miten paljon peli eroaa mw2:sesta??
muuten kuin enemmän populaatiota...miten aseet..ymm
Jospa lukisit vaikka tätä ketjua. Edellä on paljon erilaisia kokemuksia aiheesta, monelta eri ihmiseltä ja monelta kantilta. Näistä on mahdotonta tehdä sellaista yhteenvetoa, joka vastaisi kysymykseen sellaisessa muodossa, josta voisit olla samaa mieltä kokeilematta peliä itse.
 
Vastaus: MAG [Hype]

IGN Tournament alkanut muutama tunti sitten Yhdysvalloissa. Jengi imuttelee koodin aukaisemaa kolmen sadan megan tiedostoa ja pääsevät tämän jälkeen taas tuttuihin puuhiin.

Live Stream eräältä osallistujalta: joshieTV on Justin.tv
 
Vastaus: MAG [Hype]

Samperin nisupulla! En voi sanoa, että tuon streamin vahtaaminen mitenkään helpottaa odotusta. Päin vastoi.

Mutta siistiä ziikata moista tournamenttia. Menee viihdyttävyydessään monen urheilulajin edelle. Olisi muuten hauska ominaisuus tuollaiset tournamentit joita voisi seurata vähän niinkuin mäkihyppyä telkusta. Vielä jos tulisi väliaika tietoja ja vaikka selostettuja uutisointeja eri alueiden taisteluista. Kesken matsaamisen voisi pitää vaikka safkataukoja ja seurata varjosodan tapahtumia.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuossa sitten on varmistettuna (melko) varmasti, että kaikkia puolia voi pelata, koska pitää pelata kaikissa joukoissa ja edetä jokaisella tasolla 60 saadakseen platinumin :o

* Commandant in Chief – Awarded when a player reaches level 60 with a Raven character
* Eager Beaver – Awarded when a player has earned one of each medal
* Prima Noyan – Awarded when a player reaches level 60 with a S.V.E.R. character
* Sergeant Major – Awarded when a player reaches level 60 with a Valor character
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tuossa sitten on varmistettuna (melko) varmasti, että kaikkia puolia voi pelata, koska pitää pelata kaikissa joukoissa ja edetä jokaisella tasolla 60 saadakseen platinumin :o

* Commandant in Chief – Awarded when a player reaches level 60 with a Raven character
* Eager Beaver – Awarded when a player has earned one of each medal
* Prima Noyan – Awarded when a player reaches level 60 with a S.V.E.R. character
* Sergeant Major – Awarded when a player reaches level 60 with a Valor character

Kyllä ton voi mun mielestä varmaksi sanoa. Erittäin hyvä juttu ja tämmöstä sitä aika paljon jo odotettiinkin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Just hyvät trophyt! Justiin sellaset kuin toivoin, eli "pakotetaan" keräämään kaikki mitallit ja myös saamaan max rank. Tosin että jokaisella factionilla... hmh. Noh, tuleepahan sitten koluttua läpi jokainen armeija. Voi mennä platinan saavuttamiseen melko kauan, mutta mikäs siinä, kun peli on muutenkin niin hyvä (ainakin beta :P).
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAG-haastatteluja jne.

Tuolta löytyy koottuna aika paljon haastatteluja kehittäjiltä, jotain foorumi-quotejakin taisi olla. Suurin osa tiedossa, mutta peliä odotellessa edes jotain selailtavaa.

Yksi kiva pieni yksityiskohta tuolta osui silmään, eli se, että lopullisessa pelissä puukottaminen onnistuu myös ladatessa. Aina ärsytti betassa, kun juuri meni lipas loppuun, hahmo lataa automaattisesti ja samalla hetkellä vihu silmien edessä eikä mitään mahdollisuutta tehdä mitään. Lopullisessa versiossa tähän tulee siis korjaus.

EDIT: Ei helvetti, Seth Luisikin näköjään työstämässä peliä.. pitäisköhän jättää sittenkin ostamatta..
 
Vastaus: MAG [Hype]

MAG-haastatteluja jne.
Yksi kiva pieni yksityiskohta tuolta osui silmään, eli se, että lopullisessa pelissä puukottaminen onnistuu myös ladatessa. Aina ärsytti betassa, kun juuri meni lipas loppuun, hahmo lataa automaattisesti ja samalla hetkellä vihu silmien edessä eikä mitään mahdollisuutta tehdä mitään. Lopullisessa versiossa tähän tulee siis korjaus.

Itse en tuosta ominaisuudesta pidä. Eipä sitä tosielämässäkään kesken latauksen nopeasti puukkoa voi vetää ja huitoa. Tai voi, muttei nopeasti ja siinä ajassa onkin jo reikäjuustoa. Tuossa tuleekin tuo taktikointi latauksien suhteen. Toinen voi väistellä ja sitten saada vaparin vastustajan otsalohkoon. Toki tuo kompensoituu sillä, että ottaa muutaman askeleen taakse, ettei puukko yllä, mutta kuitenkin.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itse en tuosta ominaisuudesta pidä. Eipä sitä tosielämässäkään kesken latauksen nopeasti puukkoa voi vetää ja huitoa. Tai voi, muttei nopeasti ja siinä ajassa onkin jo reikäjuustoa. Tuossa tuleekin tuo taktikointi latauksien suhteen. Toinen voi väistellä ja sitten saada vaparin vastustajan otsalohkoon. Toki tuo kompensoituu sillä, että ottaa muutaman askeleen taakse, ettei puukko yllä, mutta kuitenkin.

Tämä on kuitenkin peli, ei tosielämää. Ei tuo puukottaminen kesken latausta poista sitä taktikoinnin tarvetta latauksessa, koska puukottaminenhan tulee kyseeseen vain niissä harvoissa tilanteissa, joissa satut lataamaan juuri (välillä myös vahingossa lippaan tyhjentyessä), kun jostain aivan yllättäen ilmestyy vihulainen nenän eteen. Näissä tilanteissa on todella turhauttavaa vain olla toimettomana ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa. Pieni pelimekaaninen juttu, joka tuo sen viimeisen mahdollisuuden puolustautua yllättävissä tilanteissa.

Lataaminenhan pitää joka tapauksessa edelleen aina pyrkiä hoitamaan oikeaan aikaan, koska yleensä se on niin, että heikko lataus estää muuten hyvän toiminnan.

Ja jos nyt vielä pilkutetaan tosielämää, niin kyllähän aseen perällä tai kärjessä olevalla pistimellä pystyisi hyökkäämään ihan yhtä nopeasti kuin nyt tulee pystymään puukolla iskemään.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Itse en tuosta ominaisuudesta pidä. Eipä sitä tosielämässäkään kesken latauksen nopeasti puukkoa voi vetää ja huitoa. Tai voi, muttei nopeasti ja siinä ajassa onkin jo reikäjuustoa. Tuossa tuleekin tuo taktikointi latauksien suhteen. Toinen voi väistellä ja sitten saada vaparin vastustajan otsalohkoon. Toki tuo kompensoituu sillä, että ottaa muutaman askeleen taakse, ettei puukko yllä, mutta kuitenkin.

Nämä tosielämään vertailut ollaan jo luettu ihan tarpeeksi cod ketjuissa eli eiköhän jätetä ne sinne ja ollaan yhtä isoa mag sver perhettä vain täällä. :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Eieieijei jätetä kun päästään lemppari aiheeseen! :D
Minä tykkäisin jos ase lippaan tyhjentymisen päätteeksi pitäisi ladata painamalla erillistä nappi eikä suinkaan, että paniikissa liipasinta nykiessä alkais lataus. Tykkäisin myös jos patruunoita ei tasattais lippaiden kesken vaan jos lippaassa 1/3 jäljellä kuin lataa niin hups, sinne meni mäkeen ne.
Tietty vihuilta lippaiden ja aseiden kerääminen saisi kestää tovin ja tärkeimpänä se puukotus.

Ei se nyt suojuksiin viiltelemällä ketään tapeta. Kunnon kylmän teräksen survomisanimaatiot pitäisi olla (ehkä minipeli) varsinkin jos on ihan face to face tilanne eikä väijjypuukko.

Toki se on pelimekaniikkaan liittyvä juttu mutta silti se voisi kestää vähän pitempään sen sijaan että juostessa sivalellaan huoneellinen vihuja kylmäksi :)
 
Vastaus: MAG [Hype]

Tykkäisin myös jos patruunoita ei tasattais lippaiden kesken vaan jos lippaassa 1/3 jäljellä kuin lataa niin hups, sinne meni mäkeen ne.

Toi olis ihan hyvä juttu. Tai siis, panoksia ei tarvisi menettää, mutta lippaat voisi hajota sillä tavalla, että jos lataat, kun sulla on 10 panosta jäljellä, sulle jää se 10 panoksen lipas jäljelle ja jossain vaiheessa sulla saattaa olla viisi lipasta, missä on 10, 8, 12, 5, 20 panosta. Socomeissa toimi samalla tavalla ja tällasiin peleihin se kyllä sopii. Jossain CoDeissa sun muissahan tollanen systeemi ei toimi ollenkaan, mutta MAGiin sopisi kyllä.
 
Vastaus: MAG [Hype]

Muutama hajatieto pelistä US blogin kommenteista suodatettuna:

- peli ei vaadi asennusta levylle
- hahmon kehittyminen on hieman erilaista kuin betassa
- mukana ei ole tukea Youtube videoiden luomiselle
- betaan verrattuna karttoja on yli kaksinkertainen määrä
- unlock systeemi tulee olemaan parempi
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom