Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG makiaa menoa

Vastaus: MAG makiaa menoa

Dodi, löytyhän se syy siihen väen paljouteen noihin Klaaneihin

MAG on tuonut foorumille jonkun verran uusia käyttäjiä ja klaanit tietysti myös. Saa nähdä kuinka pysyviä tai aktiivisia jäseniä nämä lopulta ovat. Myös Pelaajan boardilla olen klaaneja kertaalleen mainostanut. Jonkinlainen ilmiö suomalaisessa pelikentässä joka tapauksessa on kyseessä, yhtä suurta joukkoa ei ole aiemmin saatu näin tiivisti saman lipun alle. Toivottavasti kaikille on myös käyttäytymissäännöt selvillä. Toistaiseksi ei ole tullut yhtään valitusta klaanin jäsenten touhuista tai pelaamisesta.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

MAG on tuonut foorumille jonkun verran uusia käyttäjiä ja klaanit tietysti myös. Saa nähdä kuinka pysyviä tai aktiivisia jäseniä nämä lopulta ovat.

Jep, täälläkin toivotaan, että uudet käyttäjät alkaisivat kirjoittelemaan tänne ja niin heistäkin tulisi osa Konsolifin:niä. Vaikka osa onkin alkanut kirjoitella, mutta murto-osa vain.
Eihän Suomalaista peliseuraa koskaan ole liikaa, mutta toivoisin hieman lisää aktivisuutta pelaajilta, kun nyt parina iltana siellä on ollut n.20-30 pelaajaa keskimäärin onlinessa, vaikka SVER:ssä on se apauttiarallaa 180 sotilasta... :eek:
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jep, täälläkin toivotaan, että uudet käyttäjät alkaisivat kirjoittelemaan tänne ja niin heistäkin tulisi osa Konsolifin:niä. Vaikka osa onkin alkanut kirjoitella, mutta murto-osa vain.

KFIN:ssä on reilu 21.000 jäsentä, joista n. 10.000 jäsentä on jollain määreellä aktiivisia, mutta muutama sata on aktiivisia kirjoittajia.

Eihän Suomalaista peliseuraa koskaan ole liikaa, mutta toivoisin hieman lisää aktivisuutta pelaajilta, kun nyt parina iltana siellä on ollut n.20-30 pelaajaa keskimäärin onlinessa, vaikka SVER:ssä on se apauttiarallaa 180 sotilasta... :eek:

Suuri jäsenmäärä toivottavasti tuohon auttaa, nyt SVERssä on jo yli 200 pelaajaa. Itse en koskaan ole nähnyt enempää kuin reilut 50 kerrallaan on-linessä. Tosin nyt en ole itsekään päässyt konsolia käynnistämään sitten lauantain, toivottavasti tänään illalla ehtisi. Luultavasi pelaajamäärä pienenee jonkin verran kun osa siirtyy jo muihin peleihin, osa kyllästyy mutta uskoisin ihan aktiivisen skenen tämän ympärille kuitenkin muodostuvan pidemmäksikin aikaa.

Aktiivisuutta voisi yrittää ruokkia jonkinlaisilla tapahtumilla, kuten joku aika sitten ollut monen squadin saaminen yhteen peliin.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Aktiivisuutta voisi yrittää ruokkia jonkinlaisilla tapahtumilla, kuten joku aika sitten ollut monen squadin saaminen yhteen peliin.

Tuota minä olenkin toivonut, sen jälkeen kun se edellinen squadi-juttu oli. Joten, jos on mahdollista, niin kokeiltaisiin saada perjantaina klo: 21 mahdollisimman paljon pelaajia kasaan joka klaanista, jos vaikka päästäis Konsolifinniläisiä vastaan pyssyttelemään. Kellon aika sentakia hieman myöhäisempi, että vanhuksetkin pääsisivät helpommin tantereelle ;)
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Aktiivisuutta voisi yrittää ruokkia jonkinlaisilla tapahtumilla, kuten joku aika sitten ollut monen squadin saaminen yhteen peliin.

Röyhkeästi vain uutisiin, että: "Nyt on KFINin MAG-viikonloppu! Kaikkia kynnelle kykeneviä toivotaan mukaan rintamalle!", tjms kakkaa...
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Laitetan vielä tännekin mitä kirjoittelin KFP sivuille. Eli olisko tänään ketään halukkaita pelaamaan MAG:ia pitkän kaavan mukaan? Mä aloittelen joskus klo 20:00 -->

Olis kiva väsätä kunnon squadi heti kasaan. Jos sopis vaikka jonku tietyn ajan milloin olis eniten jengiä paikalla?

EDIT: olettaen tietenkin että ollaan samassa joukossa (SVER). Missäs muuten ikänestorit nykyään pelaa?
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Paikalla ollaan n. 20-21 SVERissä

Ok. Jos näyttää siltä et saadaan enmmänkin kasaan porukkaa niin mä voin lähtee vaikka sen hetkisestä squadista tökkimään, ellei se ole asianmukainen ryhmä jolla peli kulkee ja juttu lentää.

Katsellaan.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Jos vaimo antaa luvan niin mukaan mieluusti liittyisin. Voi olla että haluaa katsoa elokuvaa kun lapset on saatu nukkumaan/sänkyyn klo 20.

Respeciä tässä mietiskelly koko päivän :D Taitaa olla viiminen ennen tasoa 60. Nyt pitää tarkasti valita. Kyllä voi aikamiehellä olla hankalaa tämä pelihomma. Jos luopuis MMG:stä SMG:n hyväks :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Ok. Jos näyttää siltä et saadaan enmmänkin kasaan porukkaa niin mä voin lähtee vaikka sen hetkisestä squadista tökkimään, ellei se ole asianmukainen ryhmä jolla peli kulkee ja juttu lentää.

Katsellaan.

Laitan viestiä kun olen paikalla ja laittanet sitten viestiä tulee kun alat kokoomaan Pappoja, aulassa ei varmaan kukaan jaksa nysvää koko iltaa.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Joo, tehdään näin. Lähen pleikan ääreen ny...

mä oon linjoilla tossa noin vartin päästä, kunhan eukko lähtee lukemaan iltasatuja typyille... No ei tässä nii tuli hännän alla olla, olusetkaan ei ole vielä kylmiä :D
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Oisko tänää pappoja tulossa taistelemaan? Itse olen tulossa siinä 21:30, kunhan saunasta pääsen ja iltapuuhat on tehty.
Eilen tuli innostuttua ottamaan muutamat kännijääkiekot :D tarkoitus oli tulla takas, mutta ei millää malttanu :p
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Oisko tänää pappoja tulossa taistelemaan? Itse olen tulossa siinä 21:30, kunhan saunasta pääsen ja iltapuuhat on tehty.
Eilen tuli innostuttua ottamaan muutamat kännijääkiekot :D tarkoitus oli tulla takas, mutta ei millää malttanu :p

Mut ainakin löytää taas klo 20:00 ja siitä eteen päin. Eipä nuo squadin luomiset oikein tunnu menevän putkeen ku jengiä tulee (luonnollisesti) eri aikaan paikalle. Silloin on jo moni johonkin squadiin päässy eikä sieltä välttämättä halua lähtee pois. Mut mulle ainakin saa laitella kyselyä, josko irtoaisin sen hetkisestä squadista, jos joku paappa on alkanut kasata uutta squadia.

Oli vaan liikaa sitä dopingia otettu loppuillasta et oli parempi lopettaa homma siihen. Tänään selvinpäin rintamalle.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Sopii muuten MAG huomattavasti paremmin pappa peukuille kuin perinteiset hyppyhipat.
Muutama ilta on nyt takana ja aito ryhmätoiminta KFS-klaanin peleissä saa joka kerran hymyn naamalle. :)

Suosittelen KF klaaniin liittymistä kaikille, yksin mentäessä ei tuu kuin ruumis ja nopsaa.
Pappa-Klaani vois olla vieläkin parempi, mutta yllättävän asiallista meininkiä on ollut KFS-klaanin riveissä.

Tunnusta saa lisätä kaverilistaan, valitettavan epäsäännöllisesti pääsee vaan ottamaan perheellinen erää, yleensä klo 21 jälkeen parhaat mahkut.
 
Vastaus: MAG makiaa menoa

Tunnusta saa lisätä kaverilistaan, valitettavan epäsäännöllisesti pääsee vaan ottamaan perheellinen erää, yleensä klo 21 jälkeen parhaat mahkut.

Sehän meillä kaikilla perheellisillä 8-16 ihmisillä taitaa olla mutta hyvä, että on tällainen vertaisryhmä :D
 
Ylös Bottom