Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikö kukaan enää pelaa tätä peliä Ravenin puolella. Aika tyhjää päivällä kun pelaa, minun lisäkseni vain 1-2.Pelaakko ihmiset sitte yöllä?
Varmaa tyhmä kysymys, mutta jäänyt vaivaamaan, että mikä tarkoitus on ruudun alareunassa olevilla oransseilla nimilaatoilla? Itellä siinä nimilaattojen vieressä lukee yksi... Auttakaa tyhmää, sain vasta eilen pelin...
Onko tohon "veteraanibonusväline" systeemiin tullut jokin muutos vai miten se toimii? vai toimiiko ollenkaan?
Mulla kävi niin että kun vaihdoin ravenilta valorille niin myrkkykaasukranaatti oli käytössä heti... eikä ainakaan vielä oo hävinny.
Eipä enää paljoa porukka pelaa tätä . KFR-klaanin jäseniä nähny vaan 1-2 itseni lisäks pelaamas, ja pelien saaminen kestää välil 10min tai kauemmin. Onko noit servereit rajattu et eu alueen pelaajat pelaa keskenää ja jenkit keskenää? meinaa ku pelaajiakaa ei tainnu näkyy ku 600/joukkue max pelaamas kerralla.
Zipper lupaili taannoisessa haastattelussa epämääräisesti kaikenlaista tulevaksi, mutta mitään konkreettista ei kerrottu. Viitattiin vain MAG:n olevan loistava alusta kehittää hienoja asioita, joista tullaan kertomaan sitten kun sen aika on.
Kunhan nyt kehittäisivät jotain ennenkuin pelaajat kaikkoavat.
En suostu päivittämään pleikkaria siihen 3.21 v niin eipä ole minua linjoilla näkynyt ja kun vielä se aikaisempi DNS temppu estettiin