Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Raven on ainakin ihan totaalikuollut.

Itse tovoisin Ravenin riveihin enemmän (hyvää) porukkaa. SVER ja Valor tuntuvat olevan vähän niskan päällä, joten Raven suorastaan huutaa hyviä pelaajia tuomaan taktiikkaa ja tasapainoa peleihin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ööööö... Pappa-klaani? Missäs välissä sellainen on perustettu? :confused:

Tällä hetkellä kuulun KFS:ään, mutta kun tuota ikääkin on jo karvan verran vajaa 50, niin olisiko papat sitten ehkä oikea paikka minullekin? :)

Tervetuloa joukkoon, suunnista Pappapurkkiin, ilmoittaudu (kts viesti ketju) niin saat pikapuolin oikeudet foorumille ja sen jälkeen suunnista MAG peli ketjuun, jolloin suuri jumalamme ehkä antaa sinulle valtuuden kantaa sitä hienoa sverrin KFP hupparia, rullaa jeesusteippiä ja sitä ruosteista rynnäkkökivääriä sekä papoille suunnattua ja tuunattua kävelykeppiä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Itse tovoisin Ravenin riveihin enemmän (hyvää) porukkaa. SVER ja Valor tuntuvat olevan vähän niskan päällä, joten Raven suorastaan huutaa hyviä pelaajia tuomaan taktiikkaa ja tasapainoa peleihin.

Niinpä. Ravenille saisi loikata paljon porukkaa. Itse aion sinne hypätä lopullisesti tässä jossain vaiheessa, kun on taas lisää aikaa vaan pelata. Nyt ei ole puoleentoista viikkoon ehtinyt pelaamaan juuri lainkaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Niinpä. Ravenille saisi loikata paljon porukkaa. Itse aion sinne hypätä lopullisesti tässä jossain vaiheessa, kun on taas lisää aikaa vaan pelata. Nyt ei ole puoleentoista viikkoon ehtinyt pelaamaan juuri lainkaan.

Kieltämättä Ravenilla on ihan kiva pelailla kun mapeissa on aika paljon enemmän mun mielestä haastetta kuin Sverillä. Valoria en oo päässyt edes kokeilemaan, enkä kyl varmaan uskalla mennäkään kokeilemaan kun siellä ei kuitenkaan oo suomalaisia.

Muuten mistä jotain flashbangejä on ilmestynyt tohon peliin? Ei niitä ainakaan silloin ollut kun alkuaikoina pelailin paljon. Näppärä lisä kyllä, onkohan niitä Ravenin ukoillakin?

Ps. Pyhitän tämän päivän MAGin pelaamiselle, koska olen kipeänä. Ravenillä löytyy siis ainakin yksi jarru pelaamassa tänään jos jotain kiinnostaa :cool:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Flashit tuli mukaan joku aika sitten ladattava päivityksenä. Ite koitan kanssa keretä pelaamaan mutta pitää hoitaa tää synnytys alta pois. Poikaa pukkaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Myös toinen DLC on jo tullut jossa on kaikille snipu variantti ja uusi välimalli armori.
MAG Free DLC: Fast Attack Pack on April 29

Jos tarvitset kutsun KFR, KFV tai KFS -chattiin lähetä minulle kaverikutsu, jossa mainitset minkä kutsun tarvitset. Kutsun saatuasi voit poistaa minut kaverilistaltasi. PSN: Zaccheus-
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo välimallin armor nousi omaksi suosikiksi näistä päivityksistä. Kohtuullinen suojaus+ei vie kaikkia pisteitä=me likes. Sain classit rakenneltua paljon fiksummin tuon päivityksen jälkeen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuo välimallin armor nousi omaksi suosikiksi näistä päivityksistä. Kohtuullinen suojaus+ei vie kaikkia pisteitä=me likes. Sain classit rakenneltua paljon fiksummin tuon päivityksen jälkeen.

Ei se välimalli hirveesti suojaa, tasan 5%, mediumi 10% ja heavy 20%. Eli käytännössä ei juurikaan eroja. Itse ainakin viiletän ihan ilman armoria :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kuten MAGin foorumilla on testauksella todettu, kevyen ja raskaimpien armorien suojaustehon ero vastaa parhaimmillaankin yhtä lisäosumaa. Saman suojan saa myös 120hp skilliin investoimalla joka ei vaikuta liikenopeuteen toisin kuin armorit.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Rottamopolta ihan hyvä idea. Jenkkien kanssa pelatessa vain käytännössä on niin että, jos jotakin ehdotat, huomaat olevasi alta minuutin pois äänestetty.
En koskaan ota johtaja tehtäviä vastaan, jos pelaan yöllä. Se on vain mahdotonta.
Amerikkalaisista voi sanoa suoraan, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On muuten koko iso kato kaynyt Ravenin klaanissa, joudun näes lähes aina pelaamaan yksin. Voi siellä toki olla minun lisäkseni 1-2 pelaajaa. Tulkaa hyvät ihmiset pelaamaan tätä peliä, siis päivällä noin kello 3- 8. En tiedä näistä yökyöpeleistä, mutta päivällä ihmiset on vähissä.

Mites paljon sverillä on porukkaa noihin kellonaikoihin, koska pääsen kohta ravenilta takaisin kotikonnuille? Vieläkö tämmönen nuorukainen huolitaan takaisin, koska pelitaitoni on vähäinen ja kuntoni rappeutunut liian hyvissä bunkkereissa.:( Eli suomeksi että löytyykö peliseuraa?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tervehdys foorumilaiset.

Itse pelailen kohtalaisen paljon kyseistä peliä (todella pahasti koukussa) Ravenin puolella. Nyt kun level 60 alkaa lähenemään päin (vajaa 50 tällä hetkellä) yksi kysymys on alkanut askarruttamaan. Kun level 60 napsahtaa, niin onko pakko vaihtaa puolta vai voinko jatkaa pelailua normaalisti Ravenilla ? Tai jos vaihdan joukkuetta, niin voinko vaihtaa Ravenille takaisin, ilman että joudun pelaamaan taas alusta levelille 60 ? Ja jos puolta ei ole pakko vaihtaa saatuaan level 60:n, niin voinko pelata jonkin aikaa level 60 Ravenilla, ja sitten kun haluan, niin vaihtaa uudelle puolelle, vai kysytäänkö vaihtoa vain yhden kerran, jolloin se on pakko tehdä ?

Todella sekavaa tekstiä, mutta jos joku luulee edes pääsevänsä kärryille, niin vastauksista olisin todella kiitollinen :)

Itse pelailen tällä hetkellä lämäri LMG noob varustuksella, mutta tarkoitus olisi siirtyä haulikko - SMG kombinaatioon puukon värittämänä. Turpaanhan siinä varmasti alussa tulee, mutta vaihtoehtoja on hauska kokeilla, varsinkin kun LMG tuntuu olevan aika "helppo" ase pelata.

Valitettavasti itselläni on kavereiden kanssa jo clani pystyssä, joten en varmaan voi liittyä tähän konsolifinin claaniin ? (Ei taida pystyä olemaan kahdessa clanissa?) mutta jos joku haluaa yhden mahdollisen pelikaverin lisää, niin ystäväksi saa toki pyytää. Pelaan oikeastaan kaikkina viikon päivinä kaikkiin kellon aikoihin aina vähän riippuen työkiireistä ym. (välillä siis pelaan vain öisin, välilllä aamuisin-päivisin ja välillä sekä että :D)

PSN tunnus on Sharkonen ja jos joku haluaa tosiaan lisätä kaveriksi, niin laittakaa vaikka mag siihen ystävänviesti pyyntöön, niin tiedän että olette täältä suomalaista peliseuraa :)

Niin ja mikki löytyy, tosin se ei ole ihan aina käytössä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Voit jatkaa pelailua normaalisti levelillä 60 vaikka hamaan tappiin asti. Jos vaihdat joukkuetta, joudut pelaamaan taas levelille 60 ennen kuin vaihto taas onnistuu. Ja kyllä, joudut aloittamaan kaiken taas alusta vaikka Ravenille palaisitkin. Vaihdon voi tehdä pelin aloitusnäytössä levelin 60 saavutettuaan silloin kuin haluaa.

EDIT: Kahdessa klaanissa ei voi olla samaan aikaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mites paljon sverillä on porukkaa noihin kellonaikoihin, koska pääsen kohta ravenilta takaisin kotikonnuille? Vieläkö tämmönen nuorukainen huolitaan takaisin, koska pelitaitoni on vähäinen ja kuntoni rappeutunut liian hyvissä bunkkereissa.:( Eli suomeksi että löytyykö peliseuraa?
3-8 ei oo kyllä aina pelaajia. Yleensä kaheksan tai yheksän jälkeen on täys ryhmä pelaamassa. Poikkeuksia toki on, mutta näin olen itse asian nähnyt viikon aikana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

SVERin puolella harvemmin pelataan päivällä tai alkuillasta. Parhaiten porukkaa linjoilla yhdeksän jälkeen. Viikonloppuisin myös aika myöhään yöhön pelaajia myös.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tulevana perjantaina pelin tekijän eli Zipper Interactiven väki on pelaamassa muun maailman edustajia vastaan.

ZIP-klaanitunnuksella liikkuvia squadeja on liikenteessä kaikissa yksityisarmeijoissa, joten mahdollisuus on päästä pelaamaan heidän kanssaan tai heitä vastaan.

Zipperiläiset ovat linjoilla 23-01 Suomen aikaa (21-23 GMT).

Näin tiedottaa MAG blog

Päiväkäsky kaikille KFS/KFR/KFV klaanilaisille on olla puolustamassa klaanin kunniaa perjantai-iltana.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

T
Päiväkäsky kaikille KFS/KFR/KFV klaanilaisille on olla puolustamassa klaanin kunniaa perjantai-iltana.

Jahas. Kai tätä on toteltava. Jos näkyy muuten zip-porukkaa niin ampukaa niitä kohtuuttomasti LMG-aseilla. ;)

Voi niitä zip-parkoja jotka jäävät bleedout tilaan vihollisryhmän keskelle. Siinä saavat sitten kuulla parannusehdotuksia odotellessa parantajaa. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nintendo raotti hieman verhoa MAG:n menestyksestä USA:ssa näyttämällä alkuvuoden pelimyynnin TOP-30 listan. MAG komeilee sijalla 20 mikä ei mielestäni ole hullummin peliltä, joka ei perustu vanhaan sarjaan ja joka ei saanut taakseen massiivista markkinointikoneistoa.

Taakse jäi mm. Heavy Rain(!).

Euroopassa sen sijaan MAG ei yllä TOP-30 listalle lainkaan. Tosin GfK:n keräämä lista Euroopasta ei ole kovin kattava, mutta sisältää isoja maita kuitenkin.

Investor Relations: Financial Results Briefing for Fiscal Year Ending March 2010
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pelimyynti on kai ollut kohtuullista, mutta pelaaja määrät ovat silti melkoisen pienet. Kuuntelin tuossa Zipline podcastitkin ja tulevaisuuden suunnitelmat vaikuttaa melko massiivisilta, saa nähdä pystyyky Zipper näillä pelaajamäärille oikeuttamaan kaiken tuon tulevan kehityksen. Väitteitä kuten "MAG on meille alusta jolle rakentaa" ja "Vuoden päästä peli tulee olemaan varsin erilainen" yms. oli vaikea sulattaa. Prove me wrong Zipper!

Btw. jos et ole noita podcasteja kuunnellut suosittelen suuresti. Moniin askarruttaviin kysymyksiin vastataan ja vielä enemmän vihjaillaan. Tietoa tulee myös SOCOM4, mutta melko MAG painotteisia nuo kolme julkaistua kuitenkin oli.
 
Ylös Bottom