Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

PSN se tässä ounailee...taisin yhdeksän maissa saada ajatuksen "pelaanpa hetken MAGia" ja nyt näyttää 2.0 asennus valmistuneen...:D

Noh, nytpähän pääsee testailemaan uudistuksia.

EDIT: Pikaisella muutaman matsin testauksella puukko toimii paremmin, et saa enää hengiltä puolta komppaniaa per huitaisu, ja aseissa tuntuu olevan hiukan enemmän potkua. Miinuksena sanottakoon näin alkuun se "ostoslista" josta hankitaan aseet ja muut vermeet. Kaikki aseet ovat samalla listalla yhdessä pötkössä joka varmasti hämmentää ensikertalaisia. rynnäkkökiväärit, kk:t, lähitaisteluaseet ja kiikarikiväärit saisivat olla erikseen jaoteltu.

Pitääkin testailla enemmän tässä viikonlopun aikana niin pääsee taas kärryille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Parhautta tämä patchi ! Puukotus on parempaa kun koskaan! Mm. Domi 64-26 ja yhtään saboa en tähän mennessä pelannut alle 2 kdr:llä. Ja mikä tärkeintä, vain muutaman pelin hävinnyt koko illan - yön aikana.

Nyt tuntuu siltä, että muut haroo puukolla tyhjää/eivät edes yritä, kun itse saa lähes joka huitaisulla ukkoo kaatuu. Paras uudistus silti on tuo, että sprinttaus äijät tulee mappii, nyt kukaan ei pääse edes yllättämään selästä!

Aijai jos tämä näin jatkuu, niin makoisat ajat edessä :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ihan mukavaltahan tämä vaikuttaa, mutta itsellä on vähän sellainen ole että en ole ihan varma mitä kannattaisi sitten ostaa. Ehkä hieman liikaa ostettavaa...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eilen tuli muutama matsi testattua, puukot ei tapa enään mailin päästä,tussareissa on enempi runtua + niiden äänet vaikuttaa kovemilta. Skilltree oli hitusen sekavan oloinen ja aseet olisi voinut olla sielä kaupassa jaoteltuna omiin kategorioihin, eikä yhdessä rivissä.

Pelaamisesta ei tosin meinanut tulla mitään,ensin oli layoutit sekaisin. Ne kun sai suht kuosiin niin sitten alkoi mikki tempuilemaan,kukaan ei vissiin kuullut mun pölinää? Muiden jutut kyllä kuului mun mikistä.
Täytyy kattoa jos mikin uudelleen paritus auttaisi tuohon sekoiluun.

No viikonloppuna vähän lisää testailua,niin eiköhän se siitä. :)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Parhautta tämä patchi ! Puukotus on parempaa kun koskaan! Mm. Domi 64-26 ja yhtään saboa en tähän mennessä pelannut alle 2 kdr:llä.

Ai oma K/D Ratio oli MAGissa "THE" juttu? Minä luulin, että se oli tiimipelaaminen yhteisen päämäärän eteen.

Ihan mukavaltahan tämä vaikuttaa, mutta itsellä on vähän sellainen ole että en ole ihan varma mitä kannattaisi sitten ostaa. Ehkä hieman liikaa ostettavaa...

Osta ensiksi samat tavarat, joita käytit ennen päivitystä. Myöhemmin voi sitten kokeilla kaikenlaista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

No jokainen poimikoon kiksinsä sieltä mistä niitä ylipäätänsä on saatavissa. Itselle kuitenkin tärkein asia MAGissä ja muissa verkkopeleissä on se maaginen yhteisöllisyys, puhaltaminen samaan hiillokseen porukassa ja hyvällä yhteishengellä. SOCOM, MAG ja paikoin myös BC2 ovat olleet tälläisiä mitä suuremmassa määrin.

Tilastojen perään ei katso kukaan, eikä niitä muista kohta edes itsekkään. Korkea KDR-lukema voi jopa kertoa itsekkäästä sooloilusta porukoista välittämättä, ja kuitenkin kyse on tiimipelistä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ai oma K/D Ratio oli MAGissa "THE" juttu? Minä luulin, että se oli tiimipelaaminen yhteisen päämäärän eteen.

Ei, kyllä voittaminen on "the juttu", mutta kyllä heti sen jälkeen ainakin itselleni tärkein asia on tapot. Toki voi olla että kun pelitunteja on se 400 tuntia, niin lääkepyssyllä pumppaaminen ei enää jostain syytä kiinnosta. Silti nostan aina vieruskaverin, jos sellaisen kuolleena nään (esimerkiksi.)

Mutta sitä minä en ymmärrä, miten K/D ration nostaminen vaikuttaa negatiivisesti tiimipelaamiseen ? Luulisi nimenomaan, että jos riehun (puukkoni kanssa:D) objectien luona ja pysyn nykyisen patchin ansiosta paremmin hengissä, se edes auttaa tiimiäni ? Mutta kai se on jokin kirjoittamaton sääntö, että sitä parempi tiimipelaaja olet, mitä enemmän kuolet.

Ehkä se on vain sitten sattumaa, että kaikki pelit mitä olen pelannut mm. Dark Flockin kanssa (minne ei oteta kuin huippu K/D ration omaavia pelaajia sisään) päätyvät joko muutaman minuuttien hyökkäys voittoon (sabo) tai siihen kun vastustajat ragequittaa puolustuksessa. Tiimipeliä voi pelata myös hyvällä K/D:llä, ja se ainakin minun mielestäni on se kaikkein tehokkain tapa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tilastojen perään ei katso kukaan, eikä niitä muista kohta edes itsekkään.
Näinhän sen pitäisi olla. Yhdessä ponnistelu vaikka tuloksena olisikin häviö on ainakin itselleni palkitsevampaa kuin jonkin tason ylläpitäminen tai jonkun trophyn jahtaaminen.
Mutta niinkuin sanottu, toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Onnellisia saamme olla että peli mahdollistaa monenlaiset tyylit pelata. Jokaisellahan on oikeus pelata sellaisessa porukassa missä tykkää. Ja se näkyikin pelissä kun ryhmät harveni muutaman minuutin päästä alusta jos ei heti oltu niskan päällä. Onneksi nuo helpon voiton ja tappojen hakijat on nyt hivenen harventuneet. Monesti juuri niitä parhaita hetkiä on koettu silloin kun näyttää synkimmältä. Onpa jopa annettu kunnon vastusta ryhmänä niille lagiedun omaaville japanilaisille ja todistettu että yhteen työskentelevä ryhmä kyllä pärjää kun unohdetaan se tulostaulu. Tämä on vain peliä, IRL on ihan sama mikä on K/D ratio tai pisteet oli peli mikä hyvänsä. Nyt lähden käymään pihalla ja suosittelen samaa muillekin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onpahan poloinen taistelija eksyksissä uuden skilli-viidakon keskellä, ja vielä pitäisi päättää mitä varusvarastolta ostaa :eek: No, varusteet ovat tuttuja, mutta taidot on silputtu sen verran moneen osaan, että hieman arpapelillä mennään.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jäätyykö muilla koko pleikkari kesken domin nyt tällä uudella patchilla ? Itselläni on jo kolmesti tänää kaatunu koko pleikkari kesken domin. Todella ärsyttävä, jos tämä näin jatkuu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jäätyykö muilla koko pleikkari kesken domin nyt tällä uudella patchilla ? Itselläni on jo kolmesti tänää kaatunu koko pleikkari kesken domin. Todella ärsyttävä, jos tämä näin jatkuu.

Yhdesti jämähti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eipä pisteitä oikein kertynyt vaikka oli mitälie ekspabonuksia ja ai että kun ikävöin 120 hp ja räjähdyskestävyyttä, loput 10 pistettä mitkä tulee kerättyä tulee sitten sijoitettua juuri niihin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Näyttäisi TODELLA hyvältä tuo 2.0-päivitys: puukkoa kehnommaksi, jänisloikka vaikeammaksi ja korjaajille lisää expaa.:)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt pari päivää pelanneena, niin kaikkein paras uudistus on ehdottomasti kyllä tuo sprinttauksella tutkaan! Ei vaan voi ylihehkuttaa tätä kerta kaikkiaan. Viime aikoina (siis ennen patch 2.0:aa) pelit tuntuivat hyvin "tyhjiltä" kun ketään ei koskaan näkynyt tutkassa missään olosuhteissa. Tämä johtunee siitä, että uusia pelaajia tulee koko ajan vaan vähemmän, ja vanhat pelaajatkin alkavat olla jo veteroitumiseen kyllästyneempiä ja level 60 äijiä oli vastassa koko ajan enemmän. Näinpä tämä johti väkisin tilanteeseen, että kommandoja vilisi pelikentät täynnä sprinttinappula pohjassa (minä mukaan lukien).

Nyt 2.0 myötä oma kommando pelaaminen on noussut jälleen sille tasolle, että tuntee taas olevansa kommando! Toki puukkotappoja tulee huomattavasti vähemmän, koska ei voi enää sprintata, mutta taas puolestaan kaksinkamppailu tilanteet voittaa melkein järkiään, koska nyt puukotus todellakin vaatii taitoa, eikä vain puukon painallusta. Ennen sain puukotusribbonin lähes joka pelistä, nyt niitä tulee about joka kolmannesta / neljännestä, mutta ne tuntuvat pirun paljon mukavammilta. Tuntee oikeasti, että ansaitsee ne!

Mutta ei hyvää ilman huonoa, itse en pysty/uskalla pelata enää domia, ennen kuin saavat jäätymisbugin korjattua. Eilen taisi 4 kertaa jäätyä pleikkari totaalisesti, ja kaikki nämä tapahtui domissa. Viimeinen kerta harmitti eniten, kun oltii juuri saatu Ravenilla 4-5 hengen ryhmä kasaan, ja olisi ollut mukava pelailla suomiporukassa.

Onkos kukaan pelaillut medikit / korjaajaa uudella 2.0 patchilla. Ei uskalla etes ajatella, kuinka kovat xp:t sillä nykyään voi saada, kun jo ennen 2.0:aa nelinumeroisille luvuille pääsi suht helpostikkin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jäätyykö muilla koko pleikkari kesken domin nyt tällä uudella patchilla ? Itselläni on jo kolmesti tänää kaatunu koko pleikkari kesken domin. Todella ärsyttävä, jos tämä näin jatkuu.

Ainoastaan kerran jäätyi eilen, siis tänään kun saboon mentiin ja lopetin sen takia pelaamisen. Se oli syy ettei musta kuulunut mitään sen jälkeen jos lobbyssä sitä ihmeteltiin. En jaksanut enään käynnistää pleikkaa.

Tänään taas varmaan linjoilla illalla klo 21:00 jälkeen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Jäätyykö muilla koko pleikkari kesken domin nyt tällä uudella patchilla ? Itselläni on jo kolmesti tänää kaatunu koko pleikkari kesken domin. Todella ärsyttävä, jos tämä näin jatkuu.

Torstaina kun sain patchin ladattua ja menin testaamaan,niin jäätyi samantien. Eilen jäätyi muistaakseni 2 krt.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ainoastaan kerran jäätyi eilen, siis tänään kun saboon mentiin ja lopetin sen takia pelaamisen. Se oli syy ettei musta kuulunut mitään sen jälkeen jos lobbyssä sitä ihmeteltiin. En jaksanut enään käynnistää pleikkaa.

Tänään taas varmaan linjoilla illalla klo 21:00 jälkeen.

Ei sitä kauheasti ehditty ihmettelemään, kun kaikki muutkin molemmista ryhmistä tipahdettiin.
Kahdeksan kokonaisuudessaan palasi takaisin kentille ja muodostettiin sitten vain yksi ryhmä. Domi kaataa varmaan kolme peliä neljästä, ainakin torstaina ja perjantaina teki näin. Tai sitten heitti jatkuvasti keskeneräisiin peleihin.
Sabo taas toimi suhteellisen hyvin (paitsi tosiaan kerran lennettiin kaikki pihalle) ja kaappaus taisi toimia joka kerta moitteettomasti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vieläkään ei hirveästi ole peliaikaa uuden patchin kanssa, mutta jotain kuitenkin ja helvetin hyvältä vaikuttaa.

Puukko alkaa olemaan tasapainossa! Huvittavaa, kun jatkuvasti tulee ohihuitovia tyyppejä ja monesti tullut paikannettuakin vihu pelkän puukonhumahduksen perusteella. :D

Aseiden tarkkuus ja tulivoima on eri luokkaa ja alkuun olin vähän tätä vastaan, mutta vähän enemmän pelimäärän jälkeen tuntuu, että tämäkin on vain tasapainottanut puukkojunkkarien meininkiä, eikä vaikuttanut muuten kokonaisuuteen lainkaan negatiivisesti.

Skilltree on todella hyvin tasapainossa ja nyt peli on aidosti roolipelimäisempi, kun kaikkea ei pysty kehittämään tappiin, vaan oikeasti joutuu miettimään, mihin taitopisteensä sijoittaa.
Valittamisen aihettakin toki olisi taitopuusta sen verran, että mielestäni helvetin tyhmää, ettei respec-pointsit mene pankkiin ja se on myös tyhmää, että aina respecatessa joutuu skillit nollaamaan täysin. Pitäisi pystyä peruuttamaan yksi skilli kerrallaan. Nyt eri taitojen testaaminen vie helvetisti aikaa ja hakemista. Esim. jos haluaa kehittää medic-kitin reachia, muttei ole varma minkä verran mikäkin noista parannuksista sitä reachia pidentää, on homma todettava aika monella respecillä.

Helikopterien keston lisääminen on hyvä homma, kuten myös damagemittarien täyttymisen tasaaminen domissa.

Millonkohan se Escalation olisi tulossa?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Patch Alert: MAG 2.0

Tossa noi kaikki patch-notet mikäli jotakuta kiinnostaa tarkkailla. Toistaiseksi vaikuttaa oikein hyviltä muutoksilta ja ollaan saatu pientä porukkaakin kasaan. Illemmalla voisi taas pelata muutamat mähinät.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Puukko alkaa olemaan tasapainossa! Huvittavaa, kun jatkuvasti tulee ohihuitovia tyyppejä --- Aseiden tarkkuus ja tulivoima on eri luokkaa ja alkuun olin vähän tätä vastaan, mutta vähän enemmän pelimäärän jälkeen tuntuu, että tämäkin on vain tasapainottanut puukkojunkkarien meininkiä

Aamen. Ilmeisesti Zipperin tarkoitus puukolle on ollut sama kuin minullakin: ensin ammutaan pääaseella joka tilanteessa, kutien loppuessa kaivetaan pistooli esille, ja vasta jos "all else fails" aletaan kaivamaan puukkoa taskusta. Näin se olla pitää.

Tähän vielä päälle jänisloikkaajia hillitsevä uudistus hyppimisestä niin johan alkaa peli lähentelemään sitä, mitä olen jo useamman vuoden verkkoräiskinnöiltä odottanut: suojasta suojaan etenemistä ja tiimityötä yhteisen tavoitteen eteen. Ei mitään loikkimisia tai K/D ration vahtaamista puukko tanassa.

Halo 3 oli hirvitys, Call of Duty 4 kuningas, Gears of War 2 ilman lagia olisi ollut jumala, Bad Company 2 menevää, mutta MAG 2.0 uhkaa saavuttaa asteikossani sen Jumalastatuksen isolla J:llä olemalla juuri sitä itseään.

Pitääpä illalla käynnistellä Plösö...:)
 
Ylös Bottom