Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla on LAGIA, mut huomattavasti vähemmän ku esim. CODissä. Mun lagi johtuu huonosta netistä ElisaViihdepaketti, jossa ainakin mulla ihan hirveän suuret pingit, vaikka nopeutta löytyykin.
vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta peliltä.
miten pitkään noi sessiot yleensä kestävät? siis "yksi peli"?
itse olen pelannut cod waw:ia ja mw2:sta ja siinä on mukava, kun voi pelata tuntikaupalla tai ottaa vain pari lyhyttä matsia -mites tämän asian laita tässä pelissä?
lisäksi joku galluppi oli kiva, jossa näkis sen, mitä paikkaa jengi pelaa. eli kun lukemiseni perusteella on lääkintämiestä ja sniperia ja ties mitä heppua. itseäni voisi tuo lääkintämieshomma vaikka kiinnostaakin kun tuolla mf2:ssa saa juosta ja räiskiä ihan tarpeeksi.
entäs vielä tuohon itse pelaamiseen liittyen, niin miten pelaaminen luonnistuu random-tyyppien kanssa? riittääkö kfin-sakkia niin, että tietää olevansa "hyvissä käsissä"?
Itehä en vaa ymmärrä miten tossa porukassa sitten pääsee pelaamaan, jotenkin todella kehnosti asia toteutettu Pari kertaa tuossa liityin peliin missä oli KFS ukkoja reilu squadi mukana vaan eipä omalle kohdalle sattunut yhtään, ja peli meni normaalisti..Ei varmaan tarvii paljon publa squadeis pelaa jos kuninkaallisen SVER:n hupparin vetää päälleen. Äskönkin tais ennen kuutta olla 30 jamppaa paikalla...
Itehä en vaa ymmärrä miten tossa porukassa sitten pääsee pelaamaan, jotenkin todella kehnosti asia toteutettu Pari kertaa tuossa liityin peliin missä oli KFS ukkoja reilu squadi mukana vaan eipä omalle kohdalle sattunut yhtään, ja peli meni normaalisti..
No nyt sain sitten tunnin yksin rämmittyäni kutsun ryhmään, ja pienen odottelun jälkeen päästiin pelaamaan.
Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin
Tuli mailiin nyt se ennakkokoodi ja näyttäisi Valorin skinin saavan. Onko noita tullut eri ryhmille noita koodeja, meinaan jos jollain olisi S.V.E.R:n vastaava niin voisin mielelläni vaihtaa
Kai ajoit pleikkarin mikin asetuksista sen kai'un-poiston, mulla ainakin auttoi, tai sit kukaa ei kehannu sanooNo nyt sain sitten tunnin yksin rämmittyäni kutsun ryhmään, ja pienen odottelun jälkeen päästiin pelaamaan.
Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi.. Pitkän odotuksen jälkeen voi kussa näinkin pahasti ja fiilikset kyllä meni tältä illalta täysin
Kai ajoit pleikkarin mikin asetuksista sen kai'un-poiston, mulla ainakin auttoi, tai sit kukaa ei kehannu sanoo
Missäs tuo on? En minä onnistunut sitä löytämään? Miksi muuten XMB:llä Chatia käyttäessä puhe kaikuu omaan korvaan mutta ei MAGissa?
Homma oli mukavaa ja toimivaa mutta paketissa tullut Sonyn bränikkä headset kuulemma rätisee ja lähettää peliäänet läpi. MAG:in omat mikin herkkyys ei tuntunut vaikuttavan laisinkaan että en tiiä mikä on homman nimi..
dedikoidut servut, eli pelaajat ei itse hostaa servuja ala MW2 ym. Vähän eri jos siellä on 100/100 letku vrt. Sakari 15v joka vetää sillä megasella waret päällä.Minulla ei oo vielä tätä peliä, kun en ennakkoon uskaltanut tilata. Epäilin pelin toimivuutta, mutta hyvin näyttää ilmeisesti pelaavan. Voisko joku kertoa miten tässä on mahdollista tällaiset pelaaja määrät ilman lagia. MW2:lle kun jo ground warin 18 tahtoo olla monta kertaa myrkkyä. Ei vain näin äkkiseltään mahdu mun järkeen.