Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Meinaako tuo aikataulu nyt vain ikävästi sitä, ettei kenttä neutraalius rantaudu meille kuin vasta klo 22 huomenna?
Ikävämpi juttu jos näin on eikä päästä joka rintamalla riehumaan. Itse ainakaan näin arkipäivisin jaksa valvoa kovin myöhään :(
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Vielä harmillisempaa itseni kannalta on, että se on vain tulevan vklopun yli voimassa. Itse lähden torstaina reissuun ja palaan vasta sunnuntai iltana, joten tämä map neutrality juttu jää kyllä itseltä pahasti välistä :(

Harmi, olisi toivonut, että tuo olisi ihan pysyvä ratkaisu.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Meinaako tuo aikataulu nyt vain ikävästi sitä, ettei kenttä neutraalius rantaudu meille kuin vasta klo 22 huomenna?

Oman tulkintani mukaan kello 10 aamulla Suomessa alkaa neutaaliaika ja Zipperin testaajat ovat pelaamassa kello 20 alkaen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Oman tulkintani mukaan kello 10 aamulla Suomessa alkaa neutaaliaika ja Zipperin testaajat ovat pelaamassa kello 20 alkaen.

Katsos perkelettä, 12am on tosiaan tuo 00:00 eikä 12:00. Opettelisivat amerikaanotkin vaan laskemaan sinne 24ään niin ei tarvisi säätää mokomien postfixejen kanssa ;)
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On tullut parina iltana pelattua random porukan kanssa SVERillä sabotagea Valoria vastaan ja on ollut lähinnä harmillinen fiilis pelien jälkeen. Itsellä ei ole yhtään rynkkyskilliä käytössä eikä sensorjammeria tai puukoissakaan mitään, silti pystyin kiertämään vihollisen selustassa tappaen porukkaa silmittömästi ja helposti.

Harmittaa...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitenkäs tuossa MAG:ssa pääsi saman porukan kanssa jatkamaan seuraavaan peliin?Se kun heittää jokaisen pelin jälkeen sinne alkuvalikkoon.Vai pitääkö se vain liittyä uudestaan jonkun klaanilaisen peliin?
Oon vähän pihalla tuosta taas kun ps3 ja MAG oli puoli vuotta lainassa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitenkäs tuossa MAG:ssa pääsi saman porukan kanssa jatkamaan seuraavaan peliin?

Jos olet samassa klaanissa muiden kanssa, pitää yhden klaanin upseerin perustaa erillinen klaaniaula (Clan deployment).

Jos taas et ole samassa klaanissa, pitäisi porukan liittyä samaan ryhmään/squadiin, että pääsette kimpassa samaan peliin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Zipperin synttäriviikon "paljastukset" jatkuvat. Nyt vuorossa 5 asiaa, joita et MAG:stä. tiennyt.

5. Factionien nimet eivät olleet aina ne, mitä ne nyt ovat. Miltä kuulostaisi Clawhammer, Hammer ja SIRSAT?

4. Zipperin ensimmäinen PS3-peli on MAG, mutta se ei ollut alkuperäinen suunnitelma, vaan "espionage tactival platformer", ja idea josta muokkautui lopulta SOCOM 4.

3. MAG arkkitehtuuri tukee paljon suurempiakin pelaajamääriä, kuin 256 pelaajaa.

2. MAG oli alunperin SOCOM-sarjan peli "SOCOM: MAG", mutta kehitystyön edetessä MAG eriytyi SOCOM-juurista sen verran kauas, että siitä tuli oma pelinsä.

1. Alunperin MAG oli kolmannesta persoonasta kuvattu SOCOMien tapaan.

The Official MAG Blog
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Zipperin synttäriviikon "paljastukset" jatkuvat. Nyt vuorossa 5 asiaa, joita et MAG:stä. tiennyt.

5. Factionien nimet eivät olleet aina ne, mitä ne nyt ovat. Miltä kuulostaisi Clawhammer, Hammer ja SIRSAT?

4. Zipperin ensimmäinen PS3-peli on MAG, mutta se ei ollut alkuperäinen suunnitelma, vaan "espionage tactival platformer", ja idea josta muokkautui lopulta SOCOM 4.

3. MAG arkkitehtuuri tukee paljon suurempiakin pelaajamääriä, kuin 256 pelaajaa.

2. MAG oli alunperin SOCOM-sarjan peli "SOCOM: MAG", mutta kehitystyön edetessä MAG eriytyi SOCOM-juurista sen verran kauas, että siitä tuli oma pelinsä.

1. Alunperin MAG oli kolmannesta persoonasta kuvattu SOCOMien tapaan.

The Official MAG Blog

Olen järkyttynyt...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

...
1. Alunperin MAG oli kolmannesta persoonasta kuvattu SOCOMien tapaan.

The Official MAG Blog

Tuota pelkäsinkin sillon, kun sen ekan CGI-trailerin siellä E3 2007(?):ssa näin. Mutta onneksi tekivät siitä FPS:n. :)

On kyllä nopeasti tullut noustua rankeissa nyt, kun on ollut koko viikonlopun (ja sitä ennen) tuo +326 % Happy Hour -mikälie. Peli-illan alkaessa 26.2. olin rank 33 ja nyt oon muistaakseni rank 55. :p Harmi että tänään on viimenen päivä tuolle boostille... :(
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

On kyllä nopeasti tullut noustua rankeissa nyt, kun on ollut koko viikonlopun (ja sitä ennen) tuo +326 % Happy Hour -mikälie. Peli-illan alkaessa 26.2. olin rank 33 ja nyt oon muistaakseni rank 55. :p Harmi että tänään on viimenen päivä tuolle boostille... :(

Tuossa nousee nyt todella nopeasti. Itsellä meni PE peleissä muistaakseni 54 -> 66 ja sitten LA 66 -> 70. Tänään sitten nostanut (tunnin pelannut) 1 -> 23, että kyllähän tämä aika vauhdikkaasti tapahtuu näillä bonuksilla :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tuossa nousee nyt todella nopeasti. Itsellä meni PE peleissä muistaakseni 54 -> 66 ja sitten LA 66 -> 70. Tänään sitten nostanut (tunnin pelannut) 1 -> 23, että kyllähän tämä aika vauhdikkaasti tapahtuu näillä bonuksilla :D

juu kyllä se aika vauhdikkaasti juu, mutta nyt sekin kohta loppuu. Menin sitten hetken mielijohteesta TAAS kerran vet vet vet. Milloinkohan mä opin ettei tuossa ole mitään järkeä ku ei siitä mitään ylimääräistä bonusta saa. Ainoa on vaan se ettei mene aina matsin jälkeen pisteet hukkaan. Jee jee kentillä nähdään...
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olen pidellyt reilun kuukauden taukoa sotatantereilta, syynä pääosin GT5 ja DC Universe Online. Jälkimmäinen on ihan hauska, mutta MAGin kaltaista kuumotusta se ei ole ainakaan toistaiseksi aiheuttanut.

Pitkään on jo veikkailtu, että MAGin kehitys hiipuu ja pelin annetaan kuolla pois. Mutta millainen meininki klaanikentillä (KFS yms) on viime viikkoina ollut? Onko pelaajia? Onko uusia karttoja (ei kai sentään?)? Riisunko jo supersankarin kumipuvun ja vedän jälleen tst-hupparin niskaan?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pitkään on jo veikkailtu, että MAGin kehitys hiipuu ja pelin annetaan kuolla pois. Mutta millainen meininki klaanikentillä (KFS yms) on viime viikkoina ollut? Onko pelaajia? Onko uusia karttoja (ei kai sentään?)? Riisunko jo supersankarin kumipuvun ja vedän jälleen tst-hupparin niskaan?

Uutuudenviehätystä saatiin viikonloppuna, kun kaikki kartat oli neutraaleja. Ja expabonusta kans. Kaikki tämä vuosipäivän kunniaksi. Toistaiseksi on kuitenkin palattu takaisin vanhaan.

Pelaajia on kuitenkin oikein kiitettävästi. Varsinkin uusia hupparisankareita on kertynyt taistelukentille PS Store-version myötä. Peliseuraa on keskimäärin reilun ryhmän verran iltana kuin iltana. Viikonloppuisin parin, kolmen verran. Bonuksena viime keskiviikkoinen peli-ilta, jossa oli yhtäaikaa 88 KFS-jantteria linjoilla ja yli sata nimeä listassa.

Peli potkii edellen, joten ainakin peli-iltoihin kannattaa ehdottomasti tulla heilumaan huppari päällä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Taitaa olla kovempi meininki ku pelin alkuaikoina. Lauantai iltana hyppäsin peliin mukaan niin yllätys oli melkoinen kun 40 taistelijaa oli online. Tosin viikonloppuna oli kaikki kartat neutraaleja, joka varmasti asiaan vaikutti. Uusia pelaajia on myöskin kiitettävästi liittynyt joukkoon. Yllättävästi tälle pelille on pelaajia riittänyt. Itse viimeaikoina pelaillut muitakin pelejä, mutta joku ihmeen vetovoima tässä Magissa on.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Uusia karttoja ei ole tullut, mutta kaikki kartat on ilmeisesti laitettu neutraaleiksi, joten uuta pelttavaa löytyy.

KFS on ainakin toiminut yhä aktiivisesti ja viime keskiviikkona (26.1) juhlittiin MAG:in yksivutissynttäreitä ja porukkaa oli parhaillaan 88(?). Eli meidän puolesta MAG ei ole kuolemassa.

E: Pikkutauon kun pidin kirjoittamisessa niin heti tuli useampi viesti ennen minua. :(
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Olikohan kenelläkään mahdollisesti pelikuvaa siitä 18:09 sabovoitosta?
Youtubesta löytyy kyllä se 18:08 peli.

3C ja BHD on näköjään tasannut ennätysajat:
YouTube - MAG - Sabo - Fast Copper Hills

kyllähän tuol foorumeilla monet puhuu nopeimmista ajoista, mutta se on "pics or it didn't happen"
 
Ylös Bottom