Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Blogista saadut tilastot kertoo, että suppression tosiaan pilaa peliä vielä luultua enemmän. Se on toiseksi suosituin pelimuoto! Nämä pelaajat olisivat tervetullutta porukkaa kyllä noihin muihin pelimuotoihin ja näin saisi enemmän vielä pelejä aikaiseksi. Suppressioniin pitäisi olla joku max level, jolla siihen edes pääsee..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Blogista saadut tilastot kertoo, että suppression tosiaan pilaa peliä vielä luultua enemmän. Se on toiseksi suosituin pelimuoto!

Olin todella yllättynyt kun tuon huomasin. Omasta puolesta mokoman voisi poistaa pelaajia viemästä, tai sitten auki vain alle 10 level pelaajille. Uskomatonta, että pelissä, jossa pääsisi kokeilemaan jotain muutakin, vedetään sitä iänikuista TDM:ää.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hi hi, meikä ei ole edes tesminyt supressionia :D

Hauskinta kyseisessä pelimuodossa onkin korjausvälineen ottaminen mukaan. Sitten vain jotain autoraatoa "mukamas" hitsailemaan. "We need this APC so fix it up". Aina joskus pari uutta pelaajaa harhautuu yrittämään saada mossea henkiin. :p

Mutta todella sekava juttu tuo supressionin suosio. :confused:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Hmm en ole alkuperäistä juttua lukenut, mutta kuinkas tämä suosio on mitattu ? Pelatuissa peleissä supression varmasti on suosittu, koska se on kestoltaan niin lyhyt aikainen verrattain muihin.

Pelaajamäärissä taasen vähän samaa, kun ottaa huomioon että Domi (voi) kestää puolituntia ja pelaajia on se 256, niin supressionia pelaa toki vain 32,mutta pelin kestoaika on huomattavan lyhyt. Lisäksi pienempi pelaajamäärävaatimus varmistaa sen, että pelit alkavat heti, ilman jonotusodotteluita.

Tämä siis oli vain omaa pohdintaa, että miksihän näin.

Ehdottomasti samaa mieltä siitä, että levelkatto vaikka 20-30 tienoille. Itselläni tulee pelattua supressionia välillä vain sen takia, että pelaan kaikki pelimuodot valittuna jonotuksesta, että saan maksimi xp bonukset kertoimeen. Noloimpia hetkiä ehkä KFS:n koko ryhmän kanssa supressionia mikit laulaen :D Kyllä, voitettiin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Varmaan kannattas avata vinkumisketju jottei nyt näillä viesteillä ketju täyty, mutta tänään laitoin jonotukseen kaikki muodot ja saldona oli tämä: 5 kertaa joutu TDM pelimuotoon josta tietenki lähin pois, 2 Saattuesotaa jossa otettiin randomien kanssa kunnolla turpiin sekä pisteenä illalle oli valorin kartassa domifreeze eikä se pelkästään ollu mulla vaa kosahtikoha siinä pelissä meidän ryhmän jäseniltä 5:ltä pelaajalta 4:llä...
Alkaa syömään jo peli-intoa magista nuo jymähtämiset.
Toivottavasti päivitys korjais nuo domifreezet jotta olis yks vinkumisen aihe vähemmän
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Varmaan kannattas avata vinkumisketju jottei nyt näillä viesteillä ketju täyty...
Antaa mennä täällä vaan. Nämä meidän vinkumiset on pieniä ja asiasta saa ja pitääkin purkaa tuntojaan.

Offtopikkina. Oikean käden etusormi (R1 sormi) on pirskuleen kipeä, tullut varmaan lähetettyä rautaa ilmaan viimeaikoina liikaa . Niin ei liity mitenkään ketjuun, kunhan jaoin tämän tiedon että saatte vääntää siitä jotain hauskaa. Väännätte kuitenkin. Lääkkeet!!!
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ihan vain ääneen pohdin tässä, että mahtaisikohan kaikki päästä samasta aulasta messiin, jos kaikki hyppäisivät valmiiksi ryhmiin? Mahtaisikohan myös tuo aularaja max64-pelaajaa korottua? Jos siinä on joku rajoitus vapaana vipeltävien aulalaisten määrälle? :confused:

Tiedä sitten, mutta oishan tuota kiva kokeilla, ellei sitten ole jo kokeiltu jossain välissä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ihan vain ääneen pohdin tässä, että mahtaisikohan kaikki päästä samasta aulasta messiin, jos kaikki hyppäisivät valmiiksi ryhmiin? Mahtaisikohan myös tuo aularaja max64-pelaajaa korottua? Jos siinä on joku rajoitus vapaana vipeltävien aulalaisten määrälle? :confused:

Tiedä sitten, mutta oishan tuota kiva kokeilla, ellei sitten ole jo kokeiltu jossain välissä.

Tätä koitettiin muistaakseni uudenvuoden peli-illassa. Tuloksena oli, että yli 32 menevät jäivät aulaan ihmettelemään ja taistelukentälle tuli täysin tyhjiä bunkkereita. Peli ei myöskään antanut muiden liittyä perässä, ilmoitti vaan, että "peliin ei voi liittyä". Itse pelasin yhden kaappauspuolustuksen yksinään ryhmässä, hyvän ryhmänjohtajan ansiosta priva-bunkkerini tuhottiin vain n. 7 kertaa ;) voitettiin silti.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mutta todella sekava juttu tuo supressionin suosio. :confused:
Kyllä, itsekin olin ajatellut, että siinä ei näy pelaajamäärää, koska siellä on niin vähän pelaajia, vain jotain juuri aloittaneita. Olinpa näemmä melko väärässä. Ehkä lukujen piilotuksen takana onkin pikemmin tarve saada pelaajat pelaamaan muutakin kuin suppressionia...

Itse olin aivan alussa siellä pari kertaa ja se riitti liian tylsänä touhuna.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitäs klaanin muu upseeristo/johtajisto on mieltä omien ampumisesta bunkkerin/muiden kohteiden pommipaikalla? Olin tuossa äsken pistämässä pommia bunkkeriin, kun eräs toisessa ryhmässä ollut klaanimme jäsen päätti pistää rautaa mun selkään ja laittaa itse pommin paikalleen. Minusta vaan tuntuu, että tämä ei oikein sovi klaanimme toimintaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitäs klaanin muu upseeristo/johtajisto on mieltä omien ampumisesta bunkkerin/muiden kohteiden pommipaikalla? Olin tuossa äsken pistämässä pommia bunkkeriin, kun eräs toisessa ryhmässä ollut klaanimme jäsen päätti pistää rautaa mun selkään ja laittaa itse pommin paikalleen. Minusta vaan tuntuu, että tämä ei oikein sovi klaanimme toimintaan.

Nimi vaan tänne kaikkien luettavaksi, vaikea kyllä uskoa että KFS:tä löytyy team killaukseen alentunutta porukkaa.

Voihan tietenkin olla mahdollista että oli vahinko, mutta jos sama meno jatkuisi niin itse potkisin klaanista samantien ulos.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Mitäs klaanin muu upseeristo/johtajisto on mieltä omien ampumisesta bunkkerin/muiden kohteiden pommipaikalla? Olin tuossa äsken pistämässä pommia bunkkeriin, kun eräs toisessa ryhmässä ollut klaanimme jäsen päätti pistää rautaa mun selkään ja laittaa itse pommin paikalleen. Minusta vaan tuntuu, että tämä ei oikein sovi klaanimme toimintaan.

Voinen vastata kaikkien puolest sanoessani, että ollaan ehdottomasti moista vastaan, eikä tuollaista hyväksytä!!
Vahinkoja tietty sattuu, saattoi esim yrittää ampua toisesta suunnasta tullutta vihua, eli yritti auttaa sua..
Ei muuta kuin nimeä julki, lyö vaikka mulle yksityisviestinä, niin mainitsen asiasta kyseiselle henkilölle... Siis mikäli kyseessä KFS. Jos Raven tai Valor, mainitse sinne upseereille..

Heti en lähtisi nimeä yleisesti huutamaan. Ensin huomautus privana upseerilta, toisesta jatkotoimenpiteet.. Jos teamkillistä heti pihal (tahallisest), niin mut, Tompan ja Leonin voi kans samal potkaista. :D
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Tahallista teamkilliä oman hyödyn saamiseksi ei hyväksytä missään olosuhteissa, eikä muutakaan peeloilua tai huonoa käytöstä ylipäätään (koskee myös vihua kohtaan).

Laita privana tunnus minulle, niin pidetään pieni kenttäoikeuden istunto.

Klaanista ei voi potkia ulos kuin klaanin johtajan tunnuksella, joka on minulla ja Rottamopolla.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Pistin Hartzulle privaa. Vahinko kyseinen tapaus ei tosiaankaan ollut. Laskeuduimme molemmat laskuvarjoilla samalle bunkkerille, jota aloin itse plänttäämään. Tämä kyseinen herra päätti sitten tyhjentää lippaansa mun selkään ja laittaa pommin itse. Kai ne pisteet oli sen arvoisia.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nimi vaan tänne kaikkien luettavaksi, vaikea kyllä uskoa että KFS:tä löytyy team killaukseen alentunutta porukkaa.

Ei lähdetä ilmoittelemaan nimiä foorumilla tai muutenkaan mustamaalaamaan, vaan laittakaa PSN- tai foorumin yksityisviestillä asia klaanin upseereille ja nämä hoitavat tilanteen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kyllähän se nyt on selvä, ettei planttipuukko kuulu tähän joukkoon. Jos vahingossa survaisee, niin medkitillä ylös ja suojaamaan uutta yritystä.

Enkä sitten halua nähdä mitään päänauontaa puolin jos toisin. Asialla on kaksi tapaa ratketa, joista kumpikaan ei vaadi enempää spekulaatiota. Asianomainen pääsee itse valitsemaan noista kahdesta.

Pienenä vinkkinä: Täältä tuskin löytyy sellaista, joka ei osaisi rehtiä anteeksipyyntöä arvostaa. Jos taas mieli tekee pelata kuten lystää ja muita huomioimatta, niin sekin onnistuu. Tosin muualla.

Ja tosiaan tuota nimien julkistamista en itsekkään kannata. Asia voidaan hoitaa pois päiväjärjestyksestä ilmankin mitään hulinoita. Hartzu tämän jo lupasikin ottaa hoidettavaksi, joten se siitä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Eipä tuo tapaus mua henkilökohtaisesti hirveästi liikuta, mutta jos siinä olisikin ollut joku muu kuin minä. Ei se ainakaan meidän klaanin mainetta hirveästi paranna, jos tuota tapahtuu useinkin.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nimimerkki on nyt tiedossa, ja pohdimme ylläpidossa miten asia ratkaistaan, sillä moista ei ole aiemmin tarvinnut tehdä.

Kyseistä tunnusta ei ainakaan näin ensimmäisen ilmoituksen pohjalta varmaankaan julkisteta, ja tietysti syytetyllekin suodaan mahdollisuus kertoa oma näkemyksensä asiasta.

Hieman hankalia tällaiset asiat aina ovat, koska useinkaan asiaa ei huomaa kuin se toinen osapuoli. Tietysti jos sama henkilö harrastaisi tuota enemmän ja ilmoituksia tulisi useammalta taholta, olisi ratkaisu melko helppo.
 
Ylös Bottom