Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MAG: Yleistä keskustelua

Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Onko olemassa oikeasti jotain hyvää taktiikkaa jolla saisi helposti tuhottua saattoajoneuvoja?

Isompi sinko taitaa tehdä paremmin damagea, sitä ainakin itse käytin. Ahne ja itsekäs pelityyli auttaa, välittömästi itsemurha ellei sinko ole matkassa ja tulee ilmoitus pöllitystä ajoneuvosta-> täyttä häkää paikalle. Tykistöiskun pihtailu tuottaa aina silloin tällöin tulosta. Kannattaa myös vähän väliä tarkkailla karttaa, jos ninja on päässyt livahtamaan takalinjoille ja räjäyttelee kamaa, niin lähteä hiiviskelemään perään josko se pöllisi myös auton.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Isompi sinko taitaa tehdä paremmin damagea, sitä ainakin itse käytin.

Minusta se isompi sinko vain hakeutui kohteeseensa mutta teki saman verran lämää. Melkein jopa hankalempi käyttää lukittautumisen odottelun vuoksi.

Saattoajoneuvo on ainakin tuntuu hivenen herkemmältä kuin normi apc. Ainakin se tuntuu olevan aika reikäjuusto, kun siihen upottaa lippaallisen KVKK:sta. Suurin osa saattoajoneuvojen tuohoamisistani on tullut KVKK:lla (huom! vain se raskain toimii). Kentällä huhkiessa on aina singon paukut loppu, tai vähintään loppuu ennen kuin ajoneuvo on palasina. KVKK on hyvä väline viimeistelyyn ja kyllä sillä yksistäänkin saa ajoneuvon lanatuksi. Ajoneuvon tuhoajan tärkein väline on mielestäni tuo KVKK. Siinä on aina paukkuja ja se tekee tehtävänsä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Minusta se isompi sinko vain hakeutui kohteeseensa mutta teki saman verran lämää. Melkein jopa hankalempi käyttää lukittautumisen odottelun vuoksi.

BTW olen hankkinut kanssa tuon isomman singon mutta ei hajua miten se lukitaan kohteeseen. Raketit sinkoilee taivaan tuuliin välillä:).

Eli miten tuo lukitus kohteeseen tehdään ja saako sen jälkeen mennä kiven taakse vain laukomaan ja aina osuu?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

BTW olen hankkinut kanssa tuon isomman singon mutta ei hajua miten se lukitaan kohteeseen. Raketit sinkoilee taivaan tuuliin välillä:).

Eli miten tuo lukitus kohteeseen tehdään ja saako sen jälkeen mennä kiven taakse vain laukomaan ja aina osuu?
Tähtäät ihan normaalisti kohteeseen. Alkaa kuulua tihenevää piippaamista ja kun piipitys on vaihtunut tasaiseen ääneen on kohde lukittuna. Itse käytän hyökkäys loadoutissa tota hakeutuvaa. Saa bunkkerien turretit näppärästi veks ja voi käytännöstä mistä vain ampua kunhan turretti näkyy. Sen sijaan puolustettaessa on ihan normisinko käytössä kun useammin pitää osua liikkuvaan maaliin ja ei ole aikaa odotella lukkiutumista.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Lukkiutuuko tuo myös liikkuvaan kohteeseen. Eli jos vaikka kaappauksessa saa lukittua paikalla olevaan autoon ennen kuin lähtee liikkeelle niin seuraavatko raketit liikkuvaa kohdetta vai menevätkö ne sinne missä kohde oli lukitus hetkellä?:confused:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Lukkiutuuko tuo myös liikkuvaan kohteeseen. Eli jos vaikka kaappauksessa saa lukittua paikalla olevaan autoon ennen kuin lähtee liikkeelle niin seuraavatko raketit liikkuvaa kohdetta vai menevätkö ne sinne missä kohde oli lukitus hetkellä?:confused:

Voit lukittaa singon myös liikkuvaan kohteeseen, mutta jos tähtäin menee hetkeksikään pois kohteesta lukitus menee pois ja joudut tähtäämään uudestaan, että saat lukituksen takaisin. Ohjukset kyllä jotenkin seuraa ajoneuvoa, mutta eivät tajua esim väistää vastaantulevaa seinää.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ovatko omat viuhka- tai panssarimiinat vaarallisia omalle puolelle, ts. uskaltaako niiden maastossa liikkua?

Ps. en halua testata :eek:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ovatko omat viuhka- tai panssarimiinat vaarallisia omalle puolelle, ts. uskaltaako niiden maastossa liikkua?

Ps. en halua testata :eek:

Eivät räjähdä omien vaikutuksesta.
Monta kertaa tosin on tullut kuoltua omaan tai kaverin asentamaan viuhkamiinaan kun on pyörinyt siinä edessä vihollisen juostessa miinaan.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Ennen vannoin AK103 nimeen, mutta nyt olen ihastunut haulikkoon. Haulikko vie loadoutissa vain 4p (Miltä kuulostaa haulikko, "improved medium armor", lääkintätarpeet, tunnistinhäiritsin ja claymoret samassa loadoutissa?) ja ammuksia siinä on niin paljon, ettei niitä ikinä saa loppumaan. Haulikon ainoa varteenotettava vihollinen on lagi, jolloin sillä ei oikein mitään tee. Haulikolla täytyy tosin myös osua, mutta siihen oppii. Tärkeintä onnistuneet heittolaukaukset kiertävään ja kohti tulittavaan viholliseen.

Bonuksena myös se, että jos haluaa hahmosta taitavan haulikkoampujan, on taidot päällekkäin pistooli- ja puukotustaitojen kanssa - pisteitä säästyy kaikkeen muuhun ylimääräiseen.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kun meikä on noita konsolifinin MAG keskusteluja lukenut ja sitten kuuntelin sen MAG podcastin joten olen päättänyt hankkia tämän pelin mutta pari asiaa estää sen :confused:

Pystyykö MAG:ia pelaamaan 1 megan netillä, kyseessä on ADSL yhteys eikä mikään mokkula :rolleyes:
Kysyn vaan koska 256 pelaajaa on aika paljon että esiintyykö lagia vai toimiiko ihan hyvin.

Toinen asia oli että eikös tästä pelistä pitänyt olla se versio jossa tulee se bluetooth mikki mukana vai pitääkö se ostaa erikseen?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Kun meikä on noita konsolifinin MAG keskusteluja lukenut ja sitten kuuntelin sen MAG podcastin joten olen päättänyt hankkia tämän pelin mutta pari asiaa estää sen :confused:

Pystyykö MAG:ia pelaamaan 1 megan netillä, kyseessä on ADSL yhteys eikä mikään mokkula :rolleyes:
Kysyn vaan koska 256 pelaajaa on aika paljon että esiintyykö lagia vai toimiiko ihan hyvin.

Toinen asia oli että eikös tästä pelistä pitänyt olla se versio jossa tulee se bluetooth mikki mukana vai pitääkö se ostaa erikseen?

Eiköhän se toimi ihan hyvin tolla yhteydellä.

HS:n sisältäviä versioita on myöskin olemassa, mutta niiden saatavuus tuntuu olevan aika huono tällä hetkellä.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Rehellisyyden nimissä on sanottava että lagia kyllä esiintyy, erityisesti suurimmassa, Domination-pelimoodissa. Tämä on tietenkin vain oma kokemukseni. Välillä se on turhauttavaa mutta Mag on sen verran ainutlaatuinen peli että se on pakko antaa anteeksi.

En tiedä tarkkaa mistä lagi tulee. Ehkä yksinkertaisesti siitä että serverit ovat Atlantin takana?

Jos ja kun hankit pelit niin liity ihmeessä Konsolifin-klaaniin, johonkin niistä 3:sta, KFS taitaa olla suurin tällä hetkellä. Näin opit pelin nopeammin ja sinulla tulee olemaan muutenkin hauskempaa.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Moro, uusi tähän peliin, joten kyselen seuraavaa. Kannattaako noista DLC ostaa joku vai ei?
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Moro, uusi tähän peliin, joten kyselen seuraavaa. Kannattaako noista DLC ostaa joku vai ei?
Escalation. Saat (kuulemma) pelin parhaan rynkyn, Tamsenin, siinä samalla. Interdictionissa taitaa pelaajamäärät hipoa nollaa..
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

HELL YEAH!!! mä olin jo unohtanut kuinka taivaallinen toi puukko oikein on. Ai että :D, terveisiä Appuralle, TKu:lle ja muille KEQiläisille. :cool:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

HELL YEAH!!! mä olin jo unohtanut kuinka taivaallinen toi puukko oikein on. Ai että :D, terveisiä Appuralle, TKu:lle ja muille KEQiläisille. :cool:

Puukota undermate samalla jos näkyy. Appura ja undermate: tulevat jostakin, ampuvat päähän ja menevät jonnekin. Ja uudestaan. :mad:
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Joo huomattiin, että Deri on terottanut moransa.

MagGyver eihän teitä saa hengiltä jos ei tuurilla osu päähän.
 
Vastaus: MAG: Yleistä keskustelua

Nyt on kyllä magoriginaali vähän pihalla kaikesta klaanihommasta kun olen nyt pari kolme viikkoa tahkonnut piiitkän tauon jälkeen. Mitkä ihmeen slotit? Itse jatkoin siitä mihin jäin, eli Valorilla nyt lvl 59 ja kohta vaihto Sveriin. Kai se vaihtotaso on edelleen se 60?

Yhteenkään yhteispeliin en ole vielä mukaan päässyt kun en vaan enää osaa etsiä tietoa miten siihen pääsen :confused: Vetänyt yksinäisenä sutena nyt ja välillä välähtänyt KFV-jäseniä samoissa ryhmissä. Olisi mukava joskus pelata porukassa missä on selvät tavoitteet pelaamiselle.

Noh, Valorista tosiaan vaihdan tänään pois ja KFS:ään täytyisi sitten päästä. Kolmannen kerran tulee siis lvl 60 täyteen. Oon vaan ihan pihalla näistä kaikista uudistuksista.

T. [KFV]CelesteST
 
Ylös Bottom